Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeikenquote:
Tsja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef koekii het volgende:
Steeds wanneer ik een fout maakt,
Maar wat voor fouten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeiken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeiken
Correctie, omdat je een vrouw bent is het al zeker dat je zeker geen auto kunt rijden. Emancipatiequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Euh, jawel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden,
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef koekii het volgende:
Steeds wanneer ik een fout maakt, herhaal ik het iedere keer bij de volgende les.
Het zijn min of meer gewoon simpele fouten zoals als ik van rijbaan moet wisselen, dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit johquote:
Dat zijn geen simpele fouten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Het zijn min of meer gewoon simpele fouten zoals als ik van rijbaan moet wisselen, dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit joh
That's gonna kill you or the other driverquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Het zijn min of meer gewoon simpele fouten zoals als ik van rijbaan moet wisselen, dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit joh
Gewoon andere rijschool zoeken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
IDD ik ga gewoon een nieuwe rij-instructeur zoeken .. ik ben er echt zat van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Supersoep het volgende:
Dit zijn natuurlijk allemaal heel grappige reacties op TS, maar ze heeft wel een punt. De frustratie druipt er af bij zulke mannen en dan moeten andere mensen het maar ontgelden. Om zu kotsen is dat.
Zoek maar gewoon een nieuwe rij-instructeur en dien een klacht over hem in.
Oh ja, want als je richtingaanwijzer niet aanzetten maakt natuurlijk niet zo veel uit, iedereen is natuurlijk psychisch en kan voorspellen dat jij naar links of rechts gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vrouwen kunnen inderdaad geen autorijden, die vent is alleen bang dat jij daadwerkelijk zal slagen en doet zijn best jou te laten stoppen.
Die rijleraar is een held.
Die spreken je ook aan op je fouten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef koekii het volgende:
[..]
IDD ik ga gewoon een nieuwe rij-instructeur zoeken .. ik ben er echt zat van.
Weet je wie er nog meer zeikt over die kleine dingen? Je examinator als je straks examen gaat doen. Maak al die fouten in je examen en je bent geheid gezakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Sowieso door het kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:27 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Weet je wie er nog meer zeikt over die kleine dingen? Je examinator als je straks examen gaat doen. Maak al die fouten in je examen en je bent geheid gezakt.
hmm, daar zak je toch echt op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij de nieuwe rijschool, maar dit gaat je niet helpen dus.quote:dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit joh
Nummer 4 gaat ze ook wel oppakken. Dat doen alle vrouwen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef diomedes het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij de nieuwe rijschool, maar dit gaat je niet helpen dus.
Je zit in de ergenis top 10.....EN JE HEBT JE RIJBEWIJS NOG NIET EENS......
2010:
1.Bumperkleven
2.Met alcohol op rijden
3.Agressief rijgedrag
4.Onnodig links rijden
5.Langzaam rijden
6.Langdurige inhaalmanoeuvres
7.Hinder bij in- en uitvoegen
8.File voorbijrijden over vluchtstrook
9.Hinderen bij wisselen rijstrook
10***********Onjuist gebruik richtingaanwijzer**********
Vergeet je knipperlicht niet!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef TC_Artemis het volgende:
Switch van rijstrook, bij mijn eerste instructeur had ik na 3 lessen door dat het een mongol was en dat zijn stijl van lessen niet werkte. Bij de tweede heb ik nu 8 lessen gehad en inmiddels examen aangevraagd omdat hij wél goed was.
Een epische post gebaseerd op de waarheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vrouwen kunnen inderdaad geen autorijden, die vent is alleen bang dat jij daadwerkelijk zal slagen en doet zijn best jou te laten stoppen.
Die rijleraar is een held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |