Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeikenquote:
Tsja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef koekii het volgende:
Steeds wanneer ik een fout maakt,
Maar wat voor fouten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeiken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeiken
Correctie, omdat je een vrouw bent is het al zeker dat je zeker geen auto kunt rijden. Emancipatiequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Euh, jawel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden,
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef koekii het volgende:
Steeds wanneer ik een fout maakt, herhaal ik het iedere keer bij de volgende les.
Het zijn min of meer gewoon simpele fouten zoals als ik van rijbaan moet wisselen, dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit johquote:
Dat zijn geen simpele fouten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Het zijn min of meer gewoon simpele fouten zoals als ik van rijbaan moet wisselen, dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit joh
That's gonna kill you or the other driverquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Het zijn min of meer gewoon simpele fouten zoals als ik van rijbaan moet wisselen, dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit joh
Gewoon andere rijschool zoeken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
IDD ik ga gewoon een nieuwe rij-instructeur zoeken .. ik ben er echt zat van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Supersoep het volgende:
Dit zijn natuurlijk allemaal heel grappige reacties op TS, maar ze heeft wel een punt. De frustratie druipt er af bij zulke mannen en dan moeten andere mensen het maar ontgelden. Om zu kotsen is dat.
Zoek maar gewoon een nieuwe rij-instructeur en dien een klacht over hem in.
Oh ja, want als je richtingaanwijzer niet aanzetten maakt natuurlijk niet zo veel uit, iedereen is natuurlijk psychisch en kan voorspellen dat jij naar links of rechts gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vrouwen kunnen inderdaad geen autorijden, die vent is alleen bang dat jij daadwerkelijk zal slagen en doet zijn best jou te laten stoppen.
Die rijleraar is een held.
Die spreken je ook aan op je fouten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef koekii het volgende:
[..]
IDD ik ga gewoon een nieuwe rij-instructeur zoeken .. ik ben er echt zat van.
Weet je wie er nog meer zeikt over die kleine dingen? Je examinator als je straks examen gaat doen. Maak al die fouten in je examen en je bent geheid gezakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Sowieso door het kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:27 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Weet je wie er nog meer zeikt over die kleine dingen? Je examinator als je straks examen gaat doen. Maak al die fouten in je examen en je bent geheid gezakt.
hmm, daar zak je toch echt op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij de nieuwe rijschool, maar dit gaat je niet helpen dus.quote:dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit joh
Nummer 4 gaat ze ook wel oppakken. Dat doen alle vrouwen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef diomedes het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij de nieuwe rijschool, maar dit gaat je niet helpen dus.
Je zit in de ergenis top 10.....EN JE HEBT JE RIJBEWIJS NOG NIET EENS......
2010:
1.Bumperkleven
2.Met alcohol op rijden
3.Agressief rijgedrag
4.Onnodig links rijden
5.Langzaam rijden
6.Langdurige inhaalmanoeuvres
7.Hinder bij in- en uitvoegen
8.File voorbijrijden over vluchtstrook
9.Hinderen bij wisselen rijstrook
10***********Onjuist gebruik richtingaanwijzer**********
Vergeet je knipperlicht niet!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef TC_Artemis het volgende:
Switch van rijstrook, bij mijn eerste instructeur had ik na 3 lessen door dat het een mongol was en dat zijn stijl van lessen niet werkte. Bij de tweede heb ik nu 8 lessen gehad en inmiddels examen aangevraagd omdat hij wél goed was.
Een epische post gebaseerd op de waarheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vrouwen kunnen inderdaad geen autorijden, die vent is alleen bang dat jij daadwerkelijk zal slagen en doet zijn best jou te laten stoppen.
Die rijleraar is een held.
Lieve schat, als hij het je niet verteld dan doet de examinator het straks.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef D.D.W. het volgende:
RijlesIk heb hem echt zitten als ik weer een les auto tegenkom bij het rijden, ik haal hem dan in, ga even wat zachter rijden bij het inhalen en kijk hem/haar aan en scheur daarna extra hard weg
Stoerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef D.D.W. het volgende:
RijlesIk heb hem echt zitten als ik weer een les auto tegenkom bij het rijden, ik haal hem dan in, ga even wat zachter rijden bij het inhalen en kijk hem/haar aan en scheur daarna extra hard weg
Ja, ik heb hem ook verteld over mijn rijgedrag maar hij zegt het zelf dat het aan mij ligt. Wat kan ik eraan doen, ik ben hier om te leren en hij komt mij vertellen dat ik niet goed rij, maar plant ondertussen wel mijn af-rijdatum in.quote:Lieve schat, als hij het je niet verteld dan doet de examinator het straks.
Wat heb je liever?
Het is niet triest als je een keertje de basis handelingen vergeet, ik vind dat je gewoon fouten mag maken zo kan je erzelf van leren, maar helaas kom ik niet verder bij de volgende lessen. Ik maak steeds de zelfde fouten. En ik zat ook in het begin te denken om van rijschool te wisselen maar daar schiet je ook niet mee op. Zowiezo moet je dan alles weer opnieuw gaan beginnen.quote:Ik denk dat een ander rijinstructeur je niet goed zal doen. Wennen aan de nieuwe auto, instructeur heeft allemaal extra lessen nodig. Als je na 30 lessen de basis handelingen vergeet is het best triest eerliik gezegd.
Ik kan wel rijden, en ja ik geef de schuld aan mijn rij-instructeur. Jullie denken weer ''oh vrouwen, onnodig links rijden, ze kunnen niet rijden blabla'' Iedereen kan rijden zelfs een debiel kan nog rijden ik zie ook af en toe mannen slecht rijden maar ons hoor je niet klagenquote:Je kan niet rijden en geeft je instructeur de schuld?
en daar gaat het misquote:Ik maak steeds de zelfde fouten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat het mis tis gewoon die schuld van die rij-instructeur.quote:
De instructeur zegt dat je iets fout doet en dat je het anders moet doen neem ik aan, wat moet hij dan nog meer doen?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat het mis tis gewoon die schuld van die rij-instructeur.Hij moet ervoor zorgen dat ik meer inzicht hebt..poor me
Accepteer gewoon dat je geen gevoel voor het rijden hebt en blijf gewoon bij het OVquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef koekii het volgende:
Zoals jullie het al kunnen zien is mijn rij instructeur echt een zeikerd. Ik les nu al 30 keren en ik heb het gevoel dat ik bij iedere les niet verder kan leren. Steeds wanneer ik een fout maakt, herhaal ik het iedere keer bij de volgende les. Dan kom hij weer ineens zeggen:''Wat mankeert er met jou?'' ''Kan je niet ''gewoon normaal bijv. stoppen''. Serieus, ik wil die man echt op zijn bek slaan. Hij geeft mij stress, ik wil heel graag van rijschool gaan veranderen, maar dan denk ik weer van het heeft toch geen zin.
Kortom ik word er gewoon gek van die man die nog overigens 25 jaar is en die nog eens desperate op zoek is naar een vriendin die ook nog eens schaamt voor zijn ''beroep''. Hij is gewoon een nerd klaar.
Als je niet kunt rijden, maakt dat ook niet uit. Misschien heel veel geld en een laag decolleté, maar als je dan een vrouw als examinator heb, rij je alsnog alles en iedereen dood bij het afrijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef TeringHenkie het volgende:
TS jij betaalt die rijschool, gewoon een andere instructeur eisen of andere rijschool nemen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef Sirrie het volgende:
Mijn instructeur had een een stok waar die mee sloeg als je iets fout deedOldschool maar werkt wel, je denkt 3 keer na voordat je iets doet hehe
Misschien is dat de juiste methode voor jou!
Ik heb dat precies, ik wil zijn kritiek niet eens horen en als ik het hoor zeg ik maar ''Ik zal het volgende keer wel verbeteren'' iets wat ik overigens nooit doetquote:Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij maak je er meer van dat dat het eigenlijk is en heb je gewoon geen zin in (zijn) kritiek? Als jij keer op keer iets fout doet dan ga je het ook keer op keer horen ja zodat je merkt wat je niet goed doet. Ik maakte ook keer op keer dezelfde fout met niet goed in de spiegels kijken, en dat hoor je dan ook elke keer.
Ik heb een keer een fout gemaakt waardoor mijn instructeur begon te schreeuwen en zo kwaad was dat zijn lip er van aan het trillen was, terwijl ik dacht dat hij een grapje maakte en er naast zat met een glimlach dus het kan altijd erger
Kijk ik kan wel tegen kritiek maar mijn rij-structeur doet het weer op zijn manier. De ene keer kan hij heel erg negatief zijn over alles en de andere keer is hij weer positief en begint dan ook complimenten te geven. Ik word er gewoon af en toe gek van. De afgelopen weken pusht hij me meer om dingen snel te verbeteren, die doe ik dan uiteindelijk ook maar na een blokuur doet hij weer negatief en komt hij met zijn opmerken van ''Nee je bent dom, ik word gek van je''. Op zulke momenten wil ik gewoon op zijn bek slaan, maar ik hou het dan inquote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef Dinthe het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je niet goed tegen de kritiek kan, als ik alles zo lees.
Toch zou het ook de instructeur kunnen zijn, ik ben ook gewisseld toen ik nog leste. Ik kon gewoon niet opschieten met de 1e instructeur; Alles was negatief en ik kon niets goed doen. Dat was zijn aanpak, zo leert hij mensen dingen; Hopen dat ze het de volgende keer goed doen door zo negatief mogelijk te zijn.
Toen maar overgestapt naar een andere rijschool. Kreeg ik daar minder kritiek? Nee, meer kritiek zelfs. Maar deze meneer gaf ook complimentjes als je iets wel goed deed; Dat is zijn aanpak, en de aanpak die voor mij het beste klikt.(Voor iedereen denk ik wel, maarja.. instructeurs zoals de eerste die ik noemde bestaan nu eenmaal ook).
Had die bij mij ook wel eens om grappig te zijn maar wanneer je op die stok gaat letten wanneer je iets fout doet in plaats van op de weg is het ook niet echt veiligquote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef Sirrie het volgende:
Mijn instructeur had een een stok waar die mee sloeg als je iets fout deedOldschool maar werkt wel, je denkt 3 keer na voordat je iets doet hehe
Misschien is dat de juiste methode voor jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |