Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeikenquote:
Tsja....quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef koekii het volgende:
Steeds wanneer ik een fout maakt,
Maar wat voor fouten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeiken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden, ik maak alleen van een kleine foutjes waarop die man begint te zeiken
Correctie, omdat je een vrouw bent is het al zeker dat je zeker geen auto kunt rijden. Emancipatiequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Euh, jawel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, nou en dat ik een vrouw ben wil niet meteen zeggen dat ik niet kan auto rijden,
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef koekii het volgende:
Steeds wanneer ik een fout maakt, herhaal ik het iedere keer bij de volgende les.
Het zijn min of meer gewoon simpele fouten zoals als ik van rijbaan moet wisselen, dat ik even vergeet om de richtingwijzer aan te zetten of dat ik te snel kijk bij rotondes. Echt van die kleine dingen begint hij al te zeiken shit johquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |