quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Konijntjes inderdaad, duh![]()
Foto's komen zaterdag, als ik m'n nieuwe telefoon heb
En naam heb ik nog niet
Ik moet daar elke keer zo om huilen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
Oh morgen komt 'Meet Joe Black' op tv! Dat wordt mijn eerste keer
Oh, ik vast ook. Ik keek net naar Dr.Phill en het beeld begon ineens een beetje te rimpelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet daar elke keer zo om huilen he
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
C_A, ben je al bij die Melissa? Die knal en knalroze wordt van woede?
Oh online loopt het net vast bij dat stukje trouwens, tenzij ze de video gefixt hebben. Ff op ytoutube zoeken dan, dat meisjequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
OMG hoe schattig, ik heb een bedelende hamster![]()
Ik ging stukjes komkommer voor ze snijden stond die ene al aan de kooi te knagen, gaf ik een stukje door de tralies meteen eten en daarna weer op haar achterpootjes zitten voor meer
Instant huilenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
Oh morgen komt 'Meet Joe Black' op tv! Dat wordt mijn eerste keer
Ik ging stukjes komkommer voor ze snijden stond die ene al aan de kooi te knagen, gaf ik een stukje door de tralies meteen eten en daarna weer op haar achterpootjes zitten voor meer
Al 5 minuten. In totaal al 20 druppels gevallenquote:
Het is om te huilen zo weinig.quote:
Yepz! Zorg maar voor genoeg tissues en een brede schouder naast jequote:
Ik ben moe!quote:
nu ben ik nieuwsgierig, ik ben nu bij Nisrinquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh online loopt het net vast bij dat stukje trouwens, tenzij ze de video gefixt hebben. Ff op ytoutube zoeken dan, dat meisje
Maar wel de moeite van het kijken waardquote:
Volgens mij is die storm alleen op sommige plekkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al 5 minuten. In totaal al 20 druppels gevallen![]()
[..]
Het is om te huilen zo weinig.![]()
[..]
Yepz! Zorg maar voor genoeg tissues en een brede schouder naast je
hmm lekker vroeg slapen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben moe!
En het is nu donker buiten dus ik word alleen maar slaperiger
Ja, ik zal wel dikke ogen hebben vrijdagquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar wel de moeite van het kijken waard![]()
Kortjakje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig, ik ben nu bij Nisrin
Denk het welquote:
Hey, jij hier?quote:
Heyquote:
Jij hebt er één als UI!quote:
Jaquote:
Dat is haar hamster die kan Jimi Hendrix spelen op de kooiquote:
Ja ze heeft dan ook flink lopen lobbyen voor TALquote:
Is het heel erg als ik die talentenshows echt 3x niks vindquote:
En zingen en dansen enz in de regenquote:
Nee, ieder z'n ding toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik die talentenshows echt 3x niks vind![]()
[..]
Ze is cute.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is cute.Naar aanleiding van je post heb ik haar net een babyworteltje gegeven. Nomnomnom.
Ze overnacht graag op haar hamstertoilet.
Ze knaagt een HEEL stuk minder.
Gisteren keek ik naar een enge serie waar een meisje opeens in ging gillen en toen ging ze naar de zijkant van haar kooi en keek ze naar de tv.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn konijnen dood zijn wil ik ook een hamsterquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is cute.Naar aanleiding van je post heb ik haar net een babyworteltje gegeven. Nomnomnom.
Ze overnacht graag op haar hamstertoilet.
Ze knaagt een HEEL stuk minder.
Gisteren keek ik naar een enge serie waar een meisje opeens in ging gillen en toen ging ze naar de zijkant van haar kooi en keek ze naar de tv.
Schandaligquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het dreigt hier weer zonnig te wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Zo, de pleuris brak hier 2 uur geleden uit, pleuris is weg, zon ging weer heerlijk schijnen en nu zie ik weer een potje pleuris aan komen drijven.
Gerbilsquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als mn konijnen dood zijn wil ik ook een hamsterOf een gerbil
Nog 5 maanden en het is weer kerst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als mn konijnen dood zijn wil ik ook een hamster![]()
quote:
Op bunnygym dusquote:
Nee hoor, ze is ook gewoon grootquote:
IK! CHIPS!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ren even naar de AH! Wie wil er iets hebben
Kratje Juup en een BBQpakket, lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Superchips naturelquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Nibb-itquote:
As we speak waait er een koele wind binnen die ik even ten volle aan mijn genieten onderwerp.quote:
Heul cool!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
As we speak waait er een koele wind binnen die ik even ten volle aan mijn genieten onderwerp.
(Coole zin he?)
Retecoolquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
As we speak waait er een koele wind binnen die ik even ten volle aan mijn genieten onderwerp.
(Coole zin he?)
Ehm...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik wil een tekening maken maar weet niet waarvan. Noem eens iets. Dan ga ik hem hier posten.
Een bedelarmbandje met als bedels de volgende astrologische tekens. Ram 2x, vissen, maagd, schorpioen en watermanquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik wil een tekening maken maar weet niet waarvan. Noem eens iets. Dan ga ik hem hier posten.
Een geitje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Een mislukte pot na een pottenbaksessie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Klinkt als vieze lesbopr0nquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een mislukte pot na een pottenbaksessie.
Fotoboek van Userquote:
stop maarquote:
Omgquote:
Justin Bieberquote:
Zie je deze wel:quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
stop maar
Ik snap er geen bal vanIk zelf post ook plaatjes van tinypic, en die zie ik wel, maar die van jou niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wheheheheheeeee. Als je heel snel en vaak Cee's geit achter elkaar zegt krijg je iets vies!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wheheheheheeeee. Als je heel snel en vaak Cee's geit achter elkaar zegt krijg je iets vies!
hahaha waarom dat danquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL ik heb ergens een ban omdat we het over zuigen door rietjes, leegzuigen en aan peuken zuigen hadden
En terecht.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL ik heb ergens een ban omdat we het over zuigen door rietjes, leegzuigen en aan peuken zuigen hadden
Is een spelletjessite. Ze zijn daar extreem wat betreft bannen enz.quote:
Waar is dat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
o ok is wel heel erg jah hahahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een spelletjessite. Ze zijn daar extreem wat betreft bannen enz.
Hoop woorden worden in de chat ook gewoon veranderd in iets anders
Playtopia.nlquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar is dat?
Dan moet ik hier ook al lang een ban hebben
oei, met zwaaiende armpjes ontvangenquote:
altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei, met zwaaiende armpjes ontvangen
da vind ik nu liefquote:
dondert t daar al dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef D. het volgende:
Ik hoor zojuist dat er nog meer onweer aan komt
Heb je kennelijk iets goed gedaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei, met zwaaiende armpjes ontvangen
nog meer ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef D. het volgende:
Ik hoor zojuist dat er nog meer onweer aan komt
zal niet weten watquote:
halloquote:
quote:
nog meer zwaaiende armpjesquote:
Niet goed?quote:
jawel hoorquote:
Eh nee niet iets specifieksquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal niet weten wat
is dat zo miauw ?
daar bij jou daarquote:
Doe datquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de hulpdiensten bellen dat je terecht bent
Wel een goede tekst ja. Doet me denken aan Samuel Beckett's “Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.”quote:
Het stond online, ik hoorde het er niet letterlijk aankomenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
daar bij jou daar
oh never mind![]()
Pff, wordt hier gewoon weer benauwd! Nog meer onweer please
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ik zie ik zie wat jij niet ziet?
Dan moet je iets leuk(er)s gaan doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Myraela het volgende:
Ik verveel me.
hehehe hysterische Melissaquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw ik ben bij Melissa
Ow nee nu eerst Angela
quote:
quote:
quote:
Jeweetzelluf smatjuh laf uquote:
TETTEN!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ik zie ik zie wat jij niet ziet?
FLASH JIJ OOK HIER.quote:
Dat bedoel ikquote:
Laat hem hij weet pas sinds vandaag dat die er ook zijn groter dan Dquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar vind je wel lief hoor
hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat hem hij weet pas sinds vandaag dat die er ook zijn groter dan D
Vies woord.quote:
picsquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Nijntjes zijn liefffff![]()
![]()
\:D
En je moeder met spinaziesoep.quote:
nog nooit op hahaquote:
quote:
quote:
vandaag tomatensoep met balletjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijkmet koriander en een vleugje cocos
que?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel aan een ideetje voor een portfolio-site werken.
Ahoyquote:
Oké, veel plezier en kusjes aan je site.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Rijst met kip, cashewnoten, en lenteui.. ff naam kwijtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
[..]
vandaag tomatensoep met balletjes
wat voor sausquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
gemengde groenten, bamboescheuten enzo. en dat in een een saus
quote:
die Siam dinges?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rijst met kip, cashewnoten, en lenteui.. ff naam kwijt
lekkerrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, veel plezier en kusjes aan je site.
Wat ga jij portofolieen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Hey, wat was het rode nou?quote:
Jij snapt het.quote:
quote:
Kip Siamquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rijst met kip, cashewnoten, en lenteui.. ff naam kwijt
lekkerrrrrrrrrrrrrrr
Ook lekker!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
![]()
[..]
vandaag tomatensoep met balletjes
Je kat heeft gisteren de bloemetjes buiten gezet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook lekker!
vreemd, mijn kat heeft een schorre miauw
Die heeft je kater overgenomenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook lekker!
vreemd, mijn kat heeft een schorre miauw
Oh, die zie ik inderdaad nietquote:
quote:
gewoon natspuitenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die zie ik inderdaad niet![]()
Mijn katten snappen niet dat het veel te warm is om op schoot te komen liggen
jumzzquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe rode kerrie ofzo
en de soep was een heldere soep,
Ah, dan ben je wel ff zoetquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee.Mijn foto's en designs denk ik. Die ik nog niet echt heb.
Poes nat spuiten.quote:
haha zou je die dan niet eerst gaan makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
natte poesjesquote:
Fotografeer je veel? of vooral photoshop ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
pic doet het nietquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha zou je die dan niet eerst gaan maken
hmm lees dingen over astma en dat zou best kunnen als ik de symptonen vergelijk met poes 'gedragquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kat heeft gisteren de bloemetjes buiten gezet.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je kat heeft gisteren de bloemetjes buiten gezet.
je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha zou je die dan niet eerst gaan maken
Bij mij wel.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Fotografeer je veel? of vooral photoshop ofzo?
Naaktfoto's !quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou wel slimmer zijn, maar dan weet ik niet wat ik moet maken.
Niet gek maken, wacht even dagje of 2 af johquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hmm lees dingen over astma en dat zou best kunnen als ik de symptonen vergelijk met poes 'gedrag
Als ik naar de site zelf gaat doet hij het wel.quote:
Oh je zou kunnen beginnen met online wedstrijden. Een vriendin van mij is designer en die heeft een paar van die Heinekenflesjes ontworpen. Goed voor dr portfolio én voor de pegels! Je moet ff op de site van Boomerang kijken. Als je aan grafisch design doet dan....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou wel slimmer zijn, maar dan weet ik niet wat ik moet maken.
Redbull wodkaquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet een bakje borrelnootjes, een krat Grolsch, een fles rode wodka en een fles redbull neer.
Tast toe mensen
Ah, mooi, mijn flesje is bijna leegquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts zet een bakje borrelnootjes, een krat Grolsch, een fles rode wodka en een fles redbull neer.
Tast toe mensen
Oefenen! Wat maakt het uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik fotografeer wel veel, maar te veel op het niveau "hoi, ik en mijn vriendinnetjes zien er leuk uit". Daar kan ik geen portfolio mee vullen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Tast toe mensen
Ja kan ook gewoon hees zijn van de warmte, koutje van een tochtvlaag ergens ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet gek maken, wacht even dagje of 2 af joh
Gewoon met de trein naar locaties gaan waar je denkt goede foto's te gaan maken. En vooral je fototoestel vaak bijhebben, je weet maar nooit. Ik zie altijd de mooiste dingen als ik er geen bij heb.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik fotografeer wel veel, maar te veel op het niveau "hoi, ik en mijn vriendinnetjes zien er leuk uit". Daar kan ik geen portfolio mee vullen.
Ik hou het ff op water vandaagquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Tast toe mensen
Oh is al een tijdje hoor! Het schorre is alleen nieuw.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet gek maken, wacht even dagje of 2 af joh
Grolsch ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Tast toe mensen
Da's altijd ja, daarom ben ik zo blij met een camera op mijn telefoonquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar locaties gaan waar je denkt goede foto's te gaan maken. En vooral je fototoestel vaak bijhebben, je weet maar nooit. Ik zie altijd de mooiste dingen als ik er geen bij heb.
ok dat wist ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh is al een tijdje hoor! Het schorre is alleen nieuw.
Oh, jij had niet meegekregen dat ik alleen maar zei dat ik homo was om zo dichtbij de vrouwtjes te komen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, een beetje van 2 walletjes snoepen he
BELLAquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BELLAWIE HAD DAT GEDACHT HE
Nou ja, het WK is voorbij. Ik moest even manoeuvreren met de Tabbert langs de spelersbus, maar eindelijk ben ik hier dan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, jij had niet meegekregen dat ik alleen maar zei dat ik homo was om zo dichtbij de vrouwtjes te komen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar locaties gaan waar je denkt goede foto's te gaan maken. En vooral je fototoestel vaak bijhebben, je weet maar nooit. Ik zie altijd de mooiste dingen als ik er geen bij heb.
De mensen van WK SC hebben mij ook hierheen gedwongenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BELLAWIE HAD DAT GEDACHT HE
Nou ja, het WK is voorbij. Ik moest even manoeuvreren met de Tabbert langs de spelersbus, maar eindelijk ben ik hier dan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Grolsch ?
Nee bedanktdoe mij dan maar de rode wodka met red bull
Digitaal of spiegelreflex?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een camera kopen denk ik... heb je advies Bella?
ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Da's altijd ja, daarom ben ik zo blij met een camera op mijn telefoon
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je zou kunnen beginnen met online wedstrijden. Een vriendin van mij is designer en die heeft een paar van die Heinekenflesjes ontworpen. Goed voor dr portfolio én voor de pegels! Je moet ff op de site van Boomerang kijken. Als je aan grafisch design doet dan....
Ja is wel een goed plan. Ze is trouwens wel vaker schor bedenk ik me net maar dat duurt maar heel kort. Nou ja dierenarts dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet
eventjes mee langs huisarts gaan ?
niet net als bij een hond om het jaar controle ?
even kijken wat hij zegtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja is wel een goed plan. Ze is trouwens wel vaker schor bedenk ik me net maar dat duurt maar heel kort. Nou ja dierenarts dus
12?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
en zeker met mijn camera op telefoon, 12 megapixels
haha, collega van mij die veel met fotos doet heeft speciaal daarom dezelfde camera gekochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
12?
dan heb je gewoon een fototoestel met belfunctie dus
Huh wie ben jij dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De mensen van WK SC hebben mij ook hierheen gedwongen
telefoon zeker?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, collega van mij die veel met fotos doet heeft speciaal daarom dezelfde camera gekocht
Crazy-M, aangenaamquote:
jah, telefoonquote:
Same here eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De mensen van WK SC hebben mij ook hierheen gedwongen
Digitaal is compact, en voor als je foto's maakt niet echt om het fotografische aspect maar gewoon voor het foto maken zeg maar. Spiegelreflex is professioneler en natuurlijk ook niet zo compact. je kunt er meer mee. Maar voor iemand die niet prof wil, zou ik gewoon digitaal doen. Digitaal heb ik minder verstand van moet ik zeggen, qua welke de beste koop is.quote:
Ja ik bedoel dus compact en spiegel.quote:
'wij zitten in het zelfde schuitjequote:
zit je een beetje in de fotografie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Digitaal is compact, en voor als je foto's maakt niet echt om het fotografische aspect maar gewoon voor het foto maken zeg maar. Spiegelreflex is professioneler en natuurlijk ook niet zo compact. je kunt er meer mee. Maar voor iemand die niet prof wil, zou ik gewoon digitaal doen. Digitaal heb ik minder verstand van moet ik zeggen, qua welke de beste koop is.
Steun en troost zoeken bij elkaar dan maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
'wij zitten in het zelfde schuitjehahaha
Dezelfde telefoon bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, collega van mij die veel met fotos doet heeft speciaal daarom dezelfde camera gekocht
Mwoah op zich. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe camera.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwoah op zich. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe camera.
ja maar jij bent hier getrouwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steun en troost zoeken bij elkaar dan maar
ah kquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ssst,quote:
canon eos 1000dquote:
Ik ben into de iPhonequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst,
er was al iemand voor je
intresse hebt: type is sony ericson Satio
Ah dat dacht ik alquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus compact en spiegel.
Ik ben er voor jequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar jij bent hier getrouwd
ik sta er nog alleen voor
* Crazy-M geeft ducktape aan D.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er voor je![]()
Open huwelijk jwz
oei liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er voor je![]()
Open huwelijk jwz
Niet dan?quote:
Jawelquote:
Ja, maar wil wel echt mooie foto's gaan maken, niet zo van, ohh feestje *knip* *kinip*quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Digitaal is compact, en voor als je foto's maakt niet echt om het fotografische aspect maar gewoon voor het foto maken zeg maar. Spiegelreflex is professioneler en natuurlijk ook niet zo compact. je kunt er meer mee. Maar voor iemand die niet prof wil, zou ik gewoon digitaal doen. Digitaal heb ik minder verstand van moet ik zeggen, qua welke de beste koop is.
oe knuffelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei lief
* Crazy-M geeft Huppelmuts een knuffel. Dank je.
Samen komen we er wel doorheen !
Weet Ll dat ook?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er voor je![]()
Open huwelijk jwz
Schouder aan Schouder !quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe knuffelen![]()
Samen kunnen wij de hele SC aan
Ik heb 2 jaar met een Eos 300d rondgelopen, heb hem best intensief gebruikt maar uiteindelijk ben ik er toch weer vanaf gestapt. Veel te veel gesleep en geklooi met objectieven wisselen en zo. Maar het idee van gewoon NUL shutter lag is in mijn sport (dat met die stationsnaambordjes) welquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
hey, hij laat jullie eerst zolang wachtenquote:
Ik zeg: Meer Ll voor onsquote:
Moet ik hem dat vertellen dan?quote:
quote:
Ja goedkoop is het niet, en als het je maar voor een maand of twee bezig houdt is het zeker veul geld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik zou heel graag een digitale spiegelreflex willen. Maar ik ben realistisch: ik heb te weinig geduld en inspiratie om er echt mee op pad te gaan om mooie foto's te maken. Dan zou ik hem op vakantie meenemen en dan is het te veel een gezeul. Plus, de lenzen zijn duur. Ik heb het er op dit moment nog niet voor over zolang ik met mijn huidige camera (Powershot S5) de foto's kan maken die ik wil.
Alhoewel ik toch altijd begin te kwijlen als ik de Saturn weer eens binnen kom lopen of ik mag friemelen aan de camera's van familieleden of op m'n werk.
Slaap lekker alvast mevrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ga nog even iets anders doen![]()
Succes met de verbouwing c_a!![]()
En fijne avond nog allen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
Seeya Miauwquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende: