quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Konijntjes inderdaad, duh![]()
Foto's komen zaterdag, als ik m'n nieuwe telefoon heb
En naam heb ik nog niet
Ik moet daar elke keer zo om huilen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
Oh morgen komt 'Meet Joe Black' op tv! Dat wordt mijn eerste keer
Oh, ik vast ook. Ik keek net naar Dr.Phill en het beeld begon ineens een beetje te rimpelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet daar elke keer zo om huilen he
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
C_A, ben je al bij die Melissa? Die knal en knalroze wordt van woede?
Oh online loopt het net vast bij dat stukje trouwens, tenzij ze de video gefixt hebben. Ff op ytoutube zoeken dan, dat meisjequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
OMG hoe schattig, ik heb een bedelende hamster![]()
Ik ging stukjes komkommer voor ze snijden stond die ene al aan de kooi te knagen, gaf ik een stukje door de tralies meteen eten en daarna weer op haar achterpootjes zitten voor meer
Instant huilenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef -Miauw- het volgende:
Oh morgen komt 'Meet Joe Black' op tv! Dat wordt mijn eerste keer
Ik ging stukjes komkommer voor ze snijden stond die ene al aan de kooi te knagen, gaf ik een stukje door de tralies meteen eten en daarna weer op haar achterpootjes zitten voor meer
Al 5 minuten. In totaal al 20 druppels gevallenquote:
Het is om te huilen zo weinig.quote:
Yepz! Zorg maar voor genoeg tissues en een brede schouder naast jequote:
Ik ben moe!quote:
nu ben ik nieuwsgierig, ik ben nu bij Nisrinquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh online loopt het net vast bij dat stukje trouwens, tenzij ze de video gefixt hebben. Ff op ytoutube zoeken dan, dat meisje
Maar wel de moeite van het kijken waardquote:
Volgens mij is die storm alleen op sommige plekkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al 5 minuten. In totaal al 20 druppels gevallen![]()
[..]
Het is om te huilen zo weinig.![]()
[..]
Yepz! Zorg maar voor genoeg tissues en een brede schouder naast je
hmm lekker vroeg slapen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben moe!
En het is nu donker buiten dus ik word alleen maar slaperiger
Ja, ik zal wel dikke ogen hebben vrijdagquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar wel de moeite van het kijken waard![]()
Kortjakje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig, ik ben nu bij Nisrin
Denk het welquote:
Hey, jij hier?quote:
Heyquote:
Jij hebt er één als UI!quote:
Jaquote:
Dat is haar hamster die kan Jimi Hendrix spelen op de kooiquote:
Ja ze heeft dan ook flink lopen lobbyen voor TALquote:
Is het heel erg als ik die talentenshows echt 3x niks vindquote:
En zingen en dansen enz in de regenquote:
Nee, ieder z'n ding toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik die talentenshows echt 3x niks vind![]()
[..]
Ze is cute.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is cute.Naar aanleiding van je post heb ik haar net een babyworteltje gegeven. Nomnomnom.
Ze overnacht graag op haar hamstertoilet.
Ze knaagt een HEEL stuk minder.
Gisteren keek ik naar een enge serie waar een meisje opeens in ging gillen en toen ging ze naar de zijkant van haar kooi en keek ze naar de tv.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn konijnen dood zijn wil ik ook een hamsterquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze is cute.Naar aanleiding van je post heb ik haar net een babyworteltje gegeven. Nomnomnom.
Ze overnacht graag op haar hamstertoilet.
Ze knaagt een HEEL stuk minder.
Gisteren keek ik naar een enge serie waar een meisje opeens in ging gillen en toen ging ze naar de zijkant van haar kooi en keek ze naar de tv.
Schandaligquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het dreigt hier weer zonnig te wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Zo, de pleuris brak hier 2 uur geleden uit, pleuris is weg, zon ging weer heerlijk schijnen en nu zie ik weer een potje pleuris aan komen drijven.
Gerbilsquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als mn konijnen dood zijn wil ik ook een hamsterOf een gerbil
Nog 5 maanden en het is weer kerst.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als mn konijnen dood zijn wil ik ook een hamster![]()
quote:
Op bunnygym dusquote:
Nee hoor, ze is ook gewoon grootquote:
IK! CHIPS!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ren even naar de AH! Wie wil er iets hebben
Kratje Juup en een BBQpakket, lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Superchips naturelquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Nibb-itquote:
As we speak waait er een koele wind binnen die ik even ten volle aan mijn genieten onderwerp.quote:
Heul cool!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
As we speak waait er een koele wind binnen die ik even ten volle aan mijn genieten onderwerp.
(Coole zin he?)
Retecoolquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
As we speak waait er een koele wind binnen die ik even ten volle aan mijn genieten onderwerp.
(Coole zin he?)
Ehm...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik wil een tekening maken maar weet niet waarvan. Noem eens iets. Dan ga ik hem hier posten.
Een bedelarmbandje met als bedels de volgende astrologische tekens. Ram 2x, vissen, maagd, schorpioen en watermanquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik wil een tekening maken maar weet niet waarvan. Noem eens iets. Dan ga ik hem hier posten.
Een geitje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Een mislukte pot na een pottenbaksessie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:22 schreef Cee het volgende:
Klinkt als vieze lesbopr0nquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een mislukte pot na een pottenbaksessie.
Fotoboek van Userquote:
stop maarquote:
Omgquote:
Justin Bieberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |