Ik ben into de iPhonequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst,
er was al iemand voor je
intresse hebt: type is sony ericson Satio
Ah dat dacht ik alquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus compact en spiegel.
Ik ben er voor jequote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar jij bent hier getrouwd
ik sta er nog alleen voor
* Crazy-M geeft ducktape aan D.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er voor je![]()
Open huwelijk jwz
oei liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er voor je![]()
Open huwelijk jwz
Niet dan?quote:
Jawelquote:
Ja, maar wil wel echt mooie foto's gaan maken, niet zo van, ohh feestje *knip* *kinip*quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Digitaal is compact, en voor als je foto's maakt niet echt om het fotografische aspect maar gewoon voor het foto maken zeg maar. Spiegelreflex is professioneler en natuurlijk ook niet zo compact. je kunt er meer mee. Maar voor iemand die niet prof wil, zou ik gewoon digitaal doen. Digitaal heb ik minder verstand van moet ik zeggen, qua welke de beste koop is.
oe knuffelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oei lief
* Crazy-M geeft Huppelmuts een knuffel. Dank je.
Samen komen we er wel doorheen !
Weet Ll dat ook?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er voor je![]()
Open huwelijk jwz
Schouder aan Schouder !quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oe knuffelen![]()
Samen kunnen wij de hele SC aan
Ik heb 2 jaar met een Eos 300d rondgelopen, heb hem best intensief gebruikt maar uiteindelijk ben ik er toch weer vanaf gestapt. Veel te veel gesleep en geklooi met objectieven wisselen en zo. Maar het idee van gewoon NUL shutter lag is in mijn sport (dat met die stationsnaambordjes) welquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwoah op zich. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe camera.
hey, hij laat jullie eerst zolang wachtenquote:
Ik zeg: Meer Ll voor onsquote:
Moet ik hem dat vertellen dan?quote:
quote:
Ja goedkoop is het niet, en als het je maar voor een maand of twee bezig houdt is het zeker veul geld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
Ik zou heel graag een digitale spiegelreflex willen. Maar ik ben realistisch: ik heb te weinig geduld en inspiratie om er echt mee op pad te gaan om mooie foto's te maken. Dan zou ik hem op vakantie meenemen en dan is het te veel een gezeul. Plus, de lenzen zijn duur. Ik heb het er op dit moment nog niet voor over zolang ik met mijn huidige camera (Powershot S5) de foto's kan maken die ik wil.
Alhoewel ik toch altijd begin te kwijlen als ik de Saturn weer eens binnen kom lopen of ik mag friemelen aan de camera's van familieleden of op m'n werk.
Slaap lekker alvast mevrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
Zo, ga nog even iets anders doen![]()
Succes met de verbouwing c_a!![]()
En fijne avond nog allen![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
| Forum Opties | |