ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Da's altijd ja, daarom ben ik zo blij met een camera op mijn telefoon
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je zou kunnen beginnen met online wedstrijden. Een vriendin van mij is designer en die heeft een paar van die Heinekenflesjes ontworpen. Goed voor dr portfolio én voor de pegels! Je moet ff op de site van Boomerang kijken. Als je aan grafisch design doet dan....
Ja is wel een goed plan. Ze is trouwens wel vaker schor bedenk ik me net maar dat duurt maar heel kort. Nou ja dierenarts dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet
eventjes mee langs huisarts gaan ?
niet net als bij een hond om het jaar controle ?
even kijken wat hij zegtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja is wel een goed plan. Ze is trouwens wel vaker schor bedenk ik me net maar dat duurt maar heel kort. Nou ja dierenarts dus
12?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
en zeker met mijn camera op telefoon, 12 megapixels
haha, collega van mij die veel met fotos doet heeft speciaal daarom dezelfde camera gekochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
12?
dan heb je gewoon een fototoestel met belfunctie dus
Huh wie ben jij dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De mensen van WK SC hebben mij ook hierheen gedwongen
telefoon zeker?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, collega van mij die veel met fotos doet heeft speciaal daarom dezelfde camera gekocht
Crazy-M, aangenaamquote:
jah, telefoonquote:
Same here eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De mensen van WK SC hebben mij ook hierheen gedwongen
Digitaal is compact, en voor als je foto's maakt niet echt om het fotografische aspect maar gewoon voor het foto maken zeg maar. Spiegelreflex is professioneler en natuurlijk ook niet zo compact. je kunt er meer mee. Maar voor iemand die niet prof wil, zou ik gewoon digitaal doen. Digitaal heb ik minder verstand van moet ik zeggen, qua welke de beste koop is.quote:
Ja ik bedoel dus compact en spiegel.quote:
'wij zitten in het zelfde schuitjequote:
zit je een beetje in de fotografie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Digitaal is compact, en voor als je foto's maakt niet echt om het fotografische aspect maar gewoon voor het foto maken zeg maar. Spiegelreflex is professioneler en natuurlijk ook niet zo compact. je kunt er meer mee. Maar voor iemand die niet prof wil, zou ik gewoon digitaal doen. Digitaal heb ik minder verstand van moet ik zeggen, qua welke de beste koop is.
Steun en troost zoeken bij elkaar dan maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
'wij zitten in het zelfde schuitjehahaha
Dezelfde telefoon bedoel je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, collega van mij die veel met fotos doet heeft speciaal daarom dezelfde camera gekocht
Mwoah op zich. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe camera.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwoah op zich. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe camera.
ja maar jij bent hier getrouwdquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steun en troost zoeken bij elkaar dan maar
ah kquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mwoah op zich. Ben nu aan het zoeken naar een nieuwe camera.
ssst,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |