Miep, neem ze gewoon mee de douche in en was ze effe op het handjequote:Op woensdag 21 juli 2010 18:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie gaat vanavond een nieuwe wasmachine bestellen![]()
* JoepiePoepie heeft toch echt frisgewassen slipjes nodig.
Hoeft niet meer! Er is net een heel aardige meneer langs geweest die 'm gemaakt heeftquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Miep, neem ze gewoon mee de douche in en was ze effe op het handje
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoeft niet meer! Er is net een heel aardige meneer langs geweest die 'm gemaakt heeft. En het kostte me slechts: 3 pakjes sigaretten, een klein flesje jenever, een warme maaltijd met een glas cola, en een kusje
!
Daar doen ze het bij de BCC niet voor!
Ja duhquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn de betere. Kende je de meneer?
Noh ja, lijkt logisch, maar het lijkt me leuk om dat met een vreemde meneer te doen.quote:
Ach... werken, gezin, huishouden. En dan zijn er ook heel veel mensen overal. En blijkbaar ben ik iemand waar men makkelijk mee praat. Het schijnt dat ik op mijn nieuwe werk, waar ik nu een maand zit, al meer van oude werknemers weet dan hun collega's in jaren. En zo gaat dat altijd en overal. In de trein, tram, op straat, in de supermarkt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef Darkwolf het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan Nok?
Persoonlijk probeer ik mijzelf altijd te focussen op wat ik moet doen met al die tweevoeters om mij heen (boodschappen etc.) en probeer dan weer zo snel mogelijk de menigte te ontlopen.
Gisteren ook. Loop ik op Amsterdam Amstel station om naar de trap voor de metro te lopen, word ik geroepen door een vrouw.
Dus haal mijn schouders op en loop naar haar toe om te kijken wat er aan de hand is.
"Kan je een trein kaartje voor mij kopen? Ik ben mijn portomonee vergeten!"
Goed... deze zwarte stevige dame heeft er dus eigenhandig voor gezorgd dat ik nu dus ECHT nooit meer stil sta als ik door een wild vreemde word geroepen. Ben echt heel geirriteerd weg gelopen.
Tweevoeters... soms...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Tweevoeters!
Simon le Bon:
Ik heb ooit nog een kusje van hem gekregen. Ik heb er wel een hele middag voor in de rij moeten staan bij (want ik was niet zijn enige) bij de FAME in de Kalverstraat en mijn toenmalige vriend liep boos weg, maar ja, je moet er iets voor over hebben he
.
Nou, niet vanaf toen mijn ex, jaren later pas. En dat het uit ging had (helaasquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:48 schreef nokwanda het volgende:Is het ooit nog goed gekomen met dat vriendje, of was het vanaf toen een ex?
Je kan het niet alleen bij anderen leggen. je kunt er zelf heel erg veel aan doen. Want echt... ik spreek uit ervaring en mijn verhalen hier staven dat ook; je krijgt ook wat je geeft op dat gebied.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Darkwolf het volgende:
Dat is het probleem. Nederlanders zijn over het algemeen ontzettend gesloten en vaak heel formeel.
Ook dit jaar in Amerika merkte ik gewoon opnieuw het intense verschil vergeleken met de mensen hier in Nederland. Waar dan ook.
Dus open staan voor anderen... tja... dit land en dit volk motiveerd mij daar niet echt in moet ik zeggen!
Klopt. Niet zo lang geleden liep ik over straat komt er ineens een sikh inclusief tulband (dus sowieso al indrukwekkend om te zien) naar me toe en zegt:quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:25 schreef nokwanda het volgende:
Loop je op straat en je ziet iets leuks, moois, weet ik veel.... glimlach je of geef je een complimentje en dan zijn mensen gewoon verbaasd.
Serieus? Jij loopt over straat en mensen zeggen tegen jou:quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef Michielos het volgende:
Dat heb ik elke keer als ik over straat loop, maar goed ik ben dan ook een baas
Klopt. En ik geef ook toe dat ik er geen zin in heb of er gemotiveerd in ben om in dit land er mee te gaan beginnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef nokwanda het volgende:
Je kan het niet alleen bij anderen leggen. je kunt er zelf heel erg veel aan doen. Want echt... ik spreek uit ervaring en mijn verhalen hier staven dat ook; je krijgt ook wat je geeft op dat gebied.
Gewoon dit gek paard:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef Darkwolf het volgende:
Waar heb jij het in bobsnaam over gekke Indier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |