Word er mee wakker en ga er mee slapen.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
O b.t.w., nog een toevoeging op dat van dat filmen op de plee:
Het is niet zo dat ik eerst wacht tot er iemand op de plee zit en dan mijn camera pak om te gaan filmen hoor!
Nee, die vriend van mij zat op de bank en ik was hem leuk aan het filmen, een soort korte real life soap van 5 minuutjes, maar hij liep ineens naar de plee, de party poeper pooper
.
Maar ja, dat hoorde natuurlijk ook bij de real life soap, dus ik liep mee. Maar aangezien pissen aanstekelijk werkt, moest ik ook toen hij klaar was en dan moet natuurlijk iemand de camera vasthouden, dus toen werd ook ik gefilmd.
Dus vandaar!
Zo, nu ik het genuanceerd heb, is het niet meer zo raar!
...
Toch?
Ach ja, vergeleken bij de hobby van Darkwolf is niks raar.
En nee, hij was geen 50 cm. Daarmee heb ik zitten overdrijven, maar dat kwam door wat Darkwolf postte. Ergens rond de 20 cm, schat ik zo in.
Eens iets anders dan "altijd weer die autodrop"quote:
Nou, al had ie een micropenis, het boeit mij persoonlijk niet, want hij zit toch in de friendszone en een man die daarin zit, komt er nooit meer uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
En 20cm is meer dan genoeg hoor, who needs 50cm?
Oh, ik weet nog wel een paar kandidaten. Maar iemand die daadwerkelijk 50 cm. heeft moet daar dan ook wel voor open staan...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
En 20cm is meer dan genoeg hoor, who needs 50cm?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel een paar kandidaten. Maar iemand die daadwerkelijk 50 cm. heeft moet daar dan ook wel voor open staan...
Ja, paarden zeker. Er is toch geen normaal mens die 50cm kan handelenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:04 schreef Darkwolf het volgende:
Oh, ik weet nog wel een paar kandidaten.
50 cmquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, paarden zeker. Er is toch geen normaal mens die 50cm kan handelen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
50 cmik kan me amper voorstellen dat iemand dat lekker vind ;')
Oh, er is dus niemand die het met jou wil doen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:37 schreef Michielos het volgende:
ye best kutquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, er is dus niemand die het met jou wil doen?
Tja... je hebt van die anale size queens ofzo toch? Heb wel eens wat filmpjes gezien hoor. Brrr!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:37 schreef Michielos het volgende:
Uhhh ja hoor. Dat kan ik. Waarom is dit vreselijk moeilijk? Je snapt ook waarom dit soms nodig is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:11 schreef EINZ het volgende:
Hee TS, kan jij nou ook de achterpoot van een paard optillen? Dat schijnt vreselijk moeilijk te zijn enzo...
Nou, ik zou er maar niet op googelen als je dat denkt danquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, paarden zeker. Er is toch geen normaal mens die 50cm kan handelen.
En verbaast je dat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, er is dus niemand die het met jou wil doen?
Dat was inmiddels al pijnlijk duidelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Word er mee wakker en ga er mee slapen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tja... je hebt van die anale size queens ofzo toch? Heb wel eens wat filmpjes gezien hoor. Brrr!
Maar dat zijn dan wel buigzame dildo's, opzich.
Echt een soort van klisma en je ziet ook die hele vorm gaan als je naar de buik kijkt.![]()
[..]
Uhhh ja hoor. Dat kan ik. Waarom is dit vreselijk moeilijk? Je snapt ook waarom dit soms nodig is?
Je bent gewoon bang dat ik dan een foto van jou ga vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:17 schreef EINZ het volgende:
Nou, ik zou er maar niet op googelen als je dat denkt dan
BESquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef _Led_ het volgende:
omfgwtfbbq, sinds wanneer is TRU verandert in BES ?
Doe niet zo dramatisch gekke _LED_! Wat hebben size queens met BES te maken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef _Led_ het volgende:
omfgwtfbbq, sinds wanneer is TRU verandert in BES ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |