Ik ga met de auto... en als het te gek is voordat ik weg moet, wacht ik even.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem maar een regenpak en een ankertje mee.
En je kunt natuurlijk altijd Lennon nog boven je hoofd houden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga met de auto... en als het te gek is voordat ik weg moet, wacht ik even.
en ik heb geen regenpak, vieze zweetdingen zijn dat
'Wij hebben twee kindjes, ook een voor mijn vrouw'.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijk altijd Lennon nog boven je hoofd houden.
Die gaat niet mee.. die ligt dan al te slapen als het goed is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijk altijd Lennon nog boven je hoofd houden.
Mooi, dan merkt ie er niks van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die ligt dan al te slapen als het goed is.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Wij hebben twee kindjes, ook een voor mijn vrouw'.
jij bent me er eentjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef Tanjaa het volgende:
![]()
Mijn geliefde boom is dood
Wat een rotweer zeg.
Nog niet.quote:Is het bij jullie ook zo erg?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef Tanjaa het volgende:
Geen idee eigenlijk.
We hadden het eigenlijk helemaal niet door, hier een fototje vanuit mijn raam:
[ afbeelding ]
Ik denk de wind
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef Soempie het volgende:
Post message as Anonymous
Oke, dat vinkje ben ik dus vergeten.
doe je je naam nu weer eer aan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik heb net een evaluatie ingevuld en gepost op BB. Zo te zien is het iedereen gelukt dit anoniem te doen, maar mij niet. De docenten hebben alleen m'n beoordeling nog niet, dus...Heb er niet alleen positieve dingen ingezet.
![]()
aargh
Ik hoop dat ze m'n eerlijkheid waarderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
doe je je naam nu weer eer aan?
Ik hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze m'n eerlijkheid waarderen.
Vrijdag krijg ik m'n cijfer.quote:
Oei, spannend.quote:
En je hebt het punt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben voor het eerst in tijden weer eens een punt in de AKQ aan het scoren (denk ik)
Soempiequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef Soempie het volgende:
LB, balen zeg! Lijkt me echt leuk om bij die kinderboekhandel te werken. Ben hier ook bij boekhandels geweest, maar ze zoeken niemand. Ook een soort boekhandel met daarbij tafeltjes, leesbanken, speciale koffie en hapjes. Moest aan jou denken. Misschien een idee om ooit zelf zoiets te beginnen.
quote:
Eh, ik werk weer bij thuiszorg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Soempie
Ik heb me inmiddels maar neergelegd bij het feit dat de sector waarin ik graag wil werken, te armlastig is om extra mankracht te betalenDe volgende stap wordt dus het uitzendbureau voor een of ander kutbaantje. Hopen dat er iets administratiefs in een niet al te gesjeesd bedrijf bij zit
Zelf een koffiezaak beginnen lijkt me naast heel leuk, ook heel erg niet verstandig voor mijBen ik echt niet zakelijk genoeg voor....
Hoe is het met jouw (en Svens) banenzoektocht?
Ik denk dat ik erger ben...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er komt geen clown. Wel kan MM zich aardig misdragen
Misschien jezelf administratieve vaardigheden aanleren? Autodidactie kan namelijk geen kwaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
Fat chance, met al die concurrentie hier..... het is vrij makkelijk om meer administratieve ervaring te hebben dan ik!
Dat moeten we wel zeker weten. Kom je naar de meet?quote:
Komende tijd nog druk, ik ben dagen bezig met een programmaatje...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat moeten we wel zeker weten. Kom je naar de meet?
Lijkt mij ook.quote:
Werk je ook bij de overheid!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef peaceman het volgende:
Goede avond allen...
Leuke planning op mijn werk... gaan ze de airco's vervangen door een climate control systeem...halen ze de airco's weg en het nieuwe systeem is waarschijnlijk eind augustus klaar...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef peaceman het volgende:
Goede avond allen...
Leuke planning op mijn werk... gaan ze de airco's vervangen door een climate control systeem...halen ze de airco's weg en het nieuwe systeem is waarschijnlijk eind augustus klaar...
Vertelquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
top, zo'n werkgever, bijna net zo goed als die van mij
Je kan met me meerijden, wil je wel oppikken in de JvG...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Komende tijd nog druk, ik ben dagen bezig met een programmaatje...
Wij hebben ook een klimaatsysteem, tot voor vorige zomer werkte dat best goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |