Hoiquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
De dienst was verdrietig en heel mooi tegelijk. En meer heb ik even niet te zeggen eigenlijk. Ben nog een beetje onder de indruk van alles.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
De dienst was verdrietig en heel mooi tegelijk. En meer heb ik even niet te zeggen eigenlijk. Ben nog een beetje onder de indruk van alles.
Hoi![]()
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
En nu laten bezinken en rustig bijkomen?
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
*haalt diep adem*
Over 5 minuten moet ik weg...
sollicitatie
Suc6!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
*haalt diep adem*
Over 5 minuten moet ik weg...
sollicitatie
* golfer zet FF onder de douche.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
trek in gerookte vingers? ik stink weer
Leuk heb ik het nog nooit gevonden moet ik zeggen, meer noozakelijk kwaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever wat meer vlees op de BBQ.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
je kunt me denk beter op de bbq gooien
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
Ah plotseling volgende week een paar daagjes Amerongen.
Mooie omgeving daar. TIjd om dan weer eens flink een stuk te fietsen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het leuk, heb erg veel gesolliciteerd toen ik hier kwam wonen, in allerlei zorginstellingen in NH, leuk om binnen te kijken, leuk om te horen hoe het daar georganiseerd is. Moest me altijd erg inhouden om niet het gesprek over te nemen door mijn nieuwsgierigheid daar naar
En ik vond altijd dat ik de baan kon handelen, dus ging er altijd vrij zeker naar toe.
En dan ineens heb je bingo.als je zelf zeker en enthousiast bent, is dat echt een preSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zo moet je jezelf ook wel een beetje 'presenteren' tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
als je zelf zeker en enthousiast bent, is dat echt een pre
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klantenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Aure een knuf!
En ik duim ook even voor Freecell
Ik sloeg in de trein de krant open et voila: Grote Brand NotenfabriekWhaaa, dat was FF's bedrijf natuurlijk! Maf hoor.
Lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Laydina het volgende:
Net de baas gesproken, als ik wil mag ik vanaf dinsdag 2 weken vrij.
aah thanks! wat leuk idd zomaar even eruit! lekker spontaan, hopelijk mooi weerquote:
DOEN! gaafquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Laydina het volgende:
Net de baas gesproken, als ik wil mag ik vanaf dinsdag 2 weken vrij.
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzoquote:
ja dat klopt. ik ben altijd te eerlijk; als ik iets niet leuk vind of ik vind degene bij wie ik solliciteer verschrikkelijk dan merk je dat ook wel aan me. dan ga ik vragen stellen die niet uit enthousiasme zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo moet je jezelf ook wel een beetje 'presenteren' toch
heee does liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer vlees op de BBQ.
leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klanten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het leuk, heb erg veel gesolliciteerd toen ik hier kwam wonen, in allerlei zorginstellingen in NH, leuk om binnen te kijken, leuk om te horen hoe het daar georganiseerd is. Moest me altijd erg inhouden om niet het gesprek over te nemen door mijn nieuwsgierigheid daar naar
En ik vond altijd dat ik de baan kon handelen, dus ging er altijd vrij zeker naar toe.
En dan ineens heb je bingo.Ik heb nog niet zo vaak gesprekken gevoerd als sollicitant, bedenk me net dat ik na een gesprek nog nooit afgewezen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(wel op brieven uiteraard). Maar nee, het is niet mijn hobby, ben dan toch te gespannen.
Vanuit de werkgeverskant vind ik het wel leuk
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
Hoe reageren die?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klanten
kreeg ook al reacties naar live beelden van tv westquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag het in de SPits staan. Is ook een soort Telegraaf natuurlijk.
Hoi![]()
die grap ken ik niet, alleen over pinda'squote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe reageren die?
*denkt nog even na over een flauwe opmerking over geroosterde amandelen![]()
Of we gaan gezellig meeten of zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzo
Hmm, iets zinnigs. Dat is eigenlijk best eens het overwegen waard inderdaadquote:
Ik doe nu ook wat zinnigs. Kijken of de Fransen 'hun' etappe gaan winnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, iets zinnigs. Dat is eigenlijk best eens het overwegen waard inderdaadWie weet ga ik nog eens iets met dit idee doen
afdeling planning?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:51 schreef borisz het volgende:
Ook gesolliciteerd bij de administratieafdeling van Connexxion in Haarlem.. Verschillende dingen uitzetten is het beste. Ik wil toch wel wat zinnigs doen
Klantenservice. Klachten verwerken/verwerken abonnement aanvragen etc.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag,
Zo goed nieuwsMijn psychiater werkt mee aan een verwijzing naar de kliniek waar ik naar toe wil. http://www.symfora.nl/nl/(...)ing/Behandeling.html . En mijn vader staat ook achter me bij mijn keus
Mijn ouders steunen me allebei en de artsen dus ook, ik ben blij dat ik aan de slag kan met mezelf. Al vind ik het wel jammer dat ik opnieuw zo'n keus moet maken, maar het is niet anders.
Tijd voor verandering
wat goed! 5 dagen in de kliniek?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag,
Zo goed nieuwsMijn psychiater werkt mee aan een verwijzing naar de kliniek waar ik naar toe wil. http://www.symfora.nl/nl/(...)ing/Behandeling.html . En mijn vader staat ook achter me bij mijn keus
Mijn ouders steunen me allebei en de artsen dus ook, ik ben blij dat ik aan de slag kan met mezelf. Al vind ik het wel jammer dat ik opnieuw zo'n keus moet maken, maar het is niet anders.
Tijd voor verandering
Jij en iets zinnigs doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, iets zinnigs. Dat is eigenlijk best eens het overwegen waard inderdaadWie weet ga ik nog eens iets met dit idee doen
klachten van een vervoersbedrijf.. succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Klantenservice. Klachten verwerken/verwerken abonnement aanvragen etc.
Hoho!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en iets zinnigs doenHet zal voor het eerst zijn
![]()
* PdeHoog zoekt dekking
Met de OV-chipkaart. Smart choicequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Klantenservice. Klachten verwerken/verwerken abonnement aanvragen etc.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoho!Ik heb bijna het hele WK voetbal gezien joh
Jaquote:
Hé, ik had ook als hangouderejongere op straat kunnen hangenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoho!Ik heb bijna het hele WK voetbal gezien joh
Ja ik heb t eerder gedaan bij dezelfde kliniek, en dat beviel me toen heel goed. Je kunt je dan 5 dagen per week 100% focussen op wat je aan t doen bent. Heel prettig is dat, en je hebt een heerlijk groepsgevoel daar. Iedereen heeft problemen dus je staat niet alleen. Erg troostend en steunrijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat goed! 5 dagen in de kliniek?
Ik ben absoluut zeker van mn stap, alleen verdrietig dat ik het nóg een keer moet doen. Ik heb de vorige keer zo keihard gewerkt om mn therapie goed af te ronden, en nu moet ik weer opnieuw beginnen. Dat is wel een beetje pijnlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, je klinkt enthousiast en aarzelend tegelijkHet is ook best een enorme stap, maar ik ga er voor de volle 100% vanuit dat het je in de toekomst allemaal erg veel zal helpen
Als ik student was zou dat ook gelukt zijn. Ik heb nog wel een aantal poulewedstrijden gemist, met name de middagwedstrijden. Ben nu ook wel even voetbalmoe trouwens, heel gekquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb Engeland - Algarije gemist en af en toe een half uurtje van een wedstrijd op de maandag + woensdagavond. Verder heb ik dit WK niets gemist.
Morgen mag je door met de Kraker Utreg - KF Tiranaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik student was zou dat ook gelukt zijn. Ik heb nog wel een aantal poulewedstrijden gemist, met name de middagwedstrijden. Ben nu ook wel even voetbalmoe trouwens, heel gek
Maar volgens mij weet je wel waar het fout gegaan is, toch? Dat is al heel wat waard hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben absoluut zeker van mn stap, alleen verdrietig dat ik het nóg een keer moet doen. Ik heb de vorige keer zo keihard gewerkt om mn therapie goed af te ronden, en nu moet ik weer opnieuw beginnen. Dat is wel een beetje pijnlijk
Als we terug zijn van vakantie zie ik wel verder, tot die tijd volg ik een beetje het nieuws en verder vind ik het wel even primaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen mag je door met de Kraker Utreg - KF Tirana
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, je klinkt enthousiast en aarzelend tegelijkHet is ook best een enorme stap, maar ik ga er voor de volle 100% vanuit dat het je in de toekomst allemaal erg veel zal helpen
Ik heb overigens werk voor 5 weken bij de afdeling opname in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
klachten van een vervoersbedrijf.. succes
Je hebt er vast wel wat van geleerd en komt herkenbare dingen tegen lijkt me?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
Ik ben absoluut zeker van mn stap, alleen verdrietig dat ik het nóg een keer moet doen. Ik heb de vorige keer zo keihard gewerkt om mn therapie goed af te ronden, en nu moet ik weer opnieuw beginnen. Dat is wel een beetje pijnlijk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker echt Japans wezen eten met de klant
en weer genoeg sake![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker echt Japans wezen eten met de klant
en weer genoeg sake![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Schdochter gaat per 1 aug. beginnen bij de instelling waar ze ook haar opleiding SPW gaat volgen. Minder leuk is dan dat Babi J. ook die 5e dag voor een hele of een halve dag naar opvang moet....
Have funquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
* Bluezz neemt nog een bakje koffie en is dan off to Utreg
toch grappig dat ik hier in de avond beneveld zit en jullie nuchter aan het werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Gisteren gekeken naar Rick Stein die in Tokio was om echt Japans te leren koken en uiteindelijk een banquet voor de Japanse ambassadeur ging maken.
Het water liep mij in de mond bij al die prachtige Japanse specialiteiten. Ook de manier van opdienen en qua kleurencombinaties op het bord die allemaal betekenissen hebben. Fascinerend om te zien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
toch grappig dat ik hier in de avond beneveld zit en jullie nuchter aan het werk
B. en ik hebben onze vaste vrije dag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
toch grappig dat ik hier in de avond beneveld zit en jullie nuchter aan het werk
ooh ik bedoel eigenlijk; ik heb bij een grote reisorganisatie gewerkt op afdeling clientenservice. van de 1000 brieven 1 complimentenbrief en 999 klachtenbrieven. chagrijnige vakantiegangers op de mail of aan de tel, je doet het nooit goed als clientenservice. heb daar zoveel 'gezeur' gehad dat ik blij was dat ik er wegging want werd er zelf niet vrolijk van. in een ziekenhuis is het heeeel anders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat negatief om het zo te benaderen.
Ik heb ook een leuke baan ondanks dat ik alleen maar 'zieke' mensen aan mijn balie krijg.
Op den duur is de koek op dan ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh ik bedoel eigenlijk; ik heb bij een grote reisorganisatie gewerkt op afdeling clientenservice. van de 1000 brieven 1 complimentenbrief en 999 klachtenbrieven. chagrijnige vakantiegangers op de mail of aan de tel, je doet het nooit goed als clientenservice. heb daar zoveel 'gezeur' gehad dat ik blij was dat ik er wegging want werd er zelf niet vrolijk van.
Goed hequote:
dat vind ik ook. als ik na een gesprek of brief een tevreden klant had was ik blij. tot het moment van bezuinigingen en we op het dieptepunt 16 weken achterstand hadden terwijl we iedere dag overwerkten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op den duur is de koek op dan ja.
Maar toch zou ik het dan weer een 'sport' vinden om mensen weer tevreden te krijgen & alles goed op te kunnen lossen.
Zal wel aan mijn letters liggen
Goed geregeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
B. en ik hebben onze vaste vrije dag.
He jakkes, neequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vind ik ook. als ik na een gesprek of brief een tevreden klant had was ik blij. tot het moment van bezuinigingen en we op het dieptepunt 16 weken achterstand hadden terwijl we iedere dag overwerkten.
dan is helaas niemand meer aardig te krijgen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik trek een napilsje uit de minibar. Japan was toch al duur genoeg, en niemand kan die rekening lezen op kantoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vind ik ook. als ik na een gesprek of brief een tevreden klant had was ik blij. tot het moment van bezuinigingen en we op het dieptepunt 16 weken achterstand hadden terwijl we iedere dag overwerkten.
dan is helaas niemand meer aardig te krijgen
Het is vervelend, maar soms moet je keuzes makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed he
Het is natuurlijk voor de lange termijn qua inkomen en werkkansen heel goed dat ze dit gaat doen.
Maar 5 dagen je kindje in de opvang is wel veel... blijft bij ons alle2 een beetje hangen merk ik als we het erover hebben. Zal wel moeders eigen zijn
is het ook. maar daarbij kun je ook niet leven als alleenstaande van de salaris van de reisbranchequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En van een vriendin weet ik dat er veel meer onbeschofte mensen in Nederland zijn dan je denkt. Zij moest ook klachten afhandelen voor de Postbank en veel mensen denken 'hè, eindelijk een mens aan de telefoon, die ga ik eens lekker de waarheid toesnauwen'. En jij hebt natuurlijk nergens schuld aan de problemen waar de klant mee zit, je bent er puur om ze op te helpen lossen. Maar dat zien veel mensen dus niet zoLijkt me slopend, zo'n baan.
om de straat te weten waar ik in loop sta ik symbooltjes te vergelijken. lezen kan ik het nietquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
om de straat te weten waar ik in loop sta ik symbooltjes te vergelijken. lezen kan ik het niet
Lijkt me nog best een avontuur op zich. Kunnen ze nog wat Engels daar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
om de straat te weten waar ik in loop sta ik symbooltjes te vergelijken. lezen kan ik het niet
Ja, dat wist ik toen ook.. Hopelijk gebeurd het me hierna niet meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar volgens mij weet je wel waar het fout gegaan is, toch? Dat is al heel wat waard hoor
Ik hoop dat er vooral revolutionaire, schokkende dingen komen die mij kunnen helpen mn problemen aan te pakkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt er vast wel wat van geleerd en komt herkenbare dingen tegen lijkt me?
Sterkte ermee
Minder dan ik had verwacht. Hangt echt af van waar je bent. heb nu al wel het japanse woord voor bier geleerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me nog best een avontuur op zich. Kunnen ze nog wat Engels daar?
O_oquote:
ojaa joh, idd die symbolen vervelend! maar op de meeste stations staat een mannetje met een engels vlaggetje op zn jas die je graag wilt helpen omdat hij Engels wil leren. de sushi klinkt heerlijk ook al hou ik er niet vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Minder dan ik had verwacht. Hangt echt af van waar je bent. heb nu al wel het japanse woord voor bier geleerd
Bijna de Nederlandse uitspraak.
@FF, ik red mij wel hier maar handig is anders. De meeste borden bij het spoor zijn alleen in het Japans. Probeer eens je halte en lijn te vinden
hmm klinkt niet heel enthousiast. ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
O_o
Zo, terug.
Ik weet het nog zo net nietEven telefoontje afwachten van volgende week, maar eigenlijk heb ik niet zo'n positief beeld van het bedrijf.
Maar in de praktijk ben je dus nooit op het bedrijf en is het werk wel leuk.... Hm.
lekker ontspannen vnv. altijd leuk een etentje en filmpje. weet je al welke film?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:08 schreef Aure het volgende:
Zo ik zit weer in de bus naar rotterdam. Zo uit eten met een vriendin en daarna naar de film. Ik moet gewoon ff wat te doen hebben, anders word ik gek van mezelf.
Daarnet nog even wat geslapen.. Wat kun je moe worden van al die spanningen enzo..
Shrekquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker ontspannen vnv. altijd leuk een etentje en filmpje. weet je al welke film?
beter dan de 3e hoop ik, dat was wel een erg mager aftreksel van de eerste twee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Shrek
Ik ben benieuwd hoe ie deze keer isik vond de trailers wel leuk
hopelijk idd een goed verhaal. het is het laatste deel, dus zal vast leuk worden! ik wil em ook graag zien!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Shrek
Ik ben benieuwd hoe ie deze keer isik vond de trailers wel leuk
Die vond ik ook echt slecht. De 2e blijft mn favorietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
beter dan de 3e hoop ik, dat was wel een erg mager aftreksel van de eerste twee.
Buienradar hapert door de drukte. Ik kan 'm niet goed bereiken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:23 schreef golfer het volgende:
Er komt wat nattigheid aan:
http://www.buienradar.nl/ns.aspx?jaar=-3&soort=voorspelling
quote:
Mag je ook artsige dingen doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
niet voor 20uur zo te zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Buienradar hapert door de drukte. Ik kan 'm niet goed bereiken.
Als iemand kan zien hoe laat Groningen aan de beurt is, graag.
quote:
Ik neem eigenlijk aan dat dit het netnummer isquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Er is toch niemand die gaat opzoeken waar dat is omdat het niemand interesseert en degene die alle postcodes van Nederland uit z'n hoofd kent moet eens een andere hobby zoeken.
Uurtje of negen à tien vanavond.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Buienradar hapert door de drukte. Ik kan 'm niet goed bereiken.
Als iemand kan zien hoe laat Groningen aan de beurt is, graag.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef TAV74 het volgende:
Ik neem eigenlijk aan dat dit het netnummer is
Jammer. Wat ga je doen? Administratief, overdag?quote:
Thanks.quote:
Gezellig Isa. Hoe oud en wat komen ze doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Er is toch niemand die gaat opzoeken waar dat is omdat het niemand interesseert en degene die alle postcodes van Nederland uit z'n hoofd kent moet eens een andere hobby zoeken.
Ik heb mijn neefje over de vloer en dat betekent dus dat al zijn vriendjes ook over de vloer komenVandaag al 4e vriendje gezien, 2 zijn er nu thuis eten...maar! Ze komen terug
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Shit man, mijn peterselie verdrinkt en ik hoop maar dat de paprikaplantjes niet geknakt zijn voor het leven
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:43 schreef Duderella het volgende:
Gezellig Isa. Hoe oud en wat komen ze doen?
Daar is heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal NIETS mis mee hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
OepsIk heb vandaag (samen met Kaas) rond de 400 euro uitgegeven aan lingerie
![]()
Ik heb de peterselie naar binnen gehaald en leeggeheveld met een buigrietjequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Awww, dat zou reuze zonde zijn! Naar binnen halen is geen optie?
Lein: het is gewoon merendeels administratief werk, waarbij ik ook patienten één en ander wat procedures betreft uitleg en ze op hun gemak stel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef PdeHoog het volgende:
Daar is heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal NIETS mis mee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik mag hopen dat Borisz de postcode van z'n eigen omgeving kent?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb de peterselie naar binnen gehaald en leeggeheveld met een buigrietjeEerste keer aanzuigen ging net iets te hard
![]()
De paprikaplanten zitten in een grote, zware pot, dus dat gaat 'm niet worden
Wel leuk dat je neefje het blijkbaar zo gezellig vindt bij je dat hij ook anderen uitnodigt
Een 'gewone' Xbox of een 360? Ik zou er trouwens echt niet blij mee zijn als er een neefje langs zou komen met een spelcomputer en een bubs vriendjes...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou...mijn neefje is gisteren 16 geworden en heeft voor zijn verjaardag een Xbox gekregen. Van moeders mocht die alleen even 's middags worden aangesloten, omdat ma tv wilde kijken. Dus is hij hier maar naartoe gevlucht, samen met zijn clan vriendjes. En nu hoor ik alleen maar mitrailleurgeluid om mij heen (althans, zo lijkt het). Jongste is 2 weken terug 14 geworden, oudste is 17.
Hou het met de Franse draakjes maar bij bordspelletjes, veel minder geknal.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik mag hopen dat Borisz de postcode van z'n eigen omgeving kent?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Een 'gewone' Xbox of een 360? Ik zou er trouwens echt niet blij mee zijn als er een neefje langs zou komen met een spelcomputer en een bubs vriendjes...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nou ook weer niet zo'n boer hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Even de teller opnieuw instellen, 420 vandaag en er komt vrijdag nog een slipje bij van een euro'tje of 40-50quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef PdeHoog het volgende:
Daar is heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal NIETS mis mee hoor
Geen ideequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ookZelfde verhaal.
Nee, jij niet, maar er zitten er wel 1 of 2 tussenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik ben nou ook weer niet zo'n boer hoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef borisz het volgende:
Geen idee. Vind het altijd wel leuk netnummers erin gooien
.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Even de teller opnieuw instellen, 420 vandaag en er komt vrijdag nog een slipje bij van een euro'tje of 40-50Bijna 500 dus
Ouch
![]()
Maar wel tof
En foto's komen er wel van de lingerie, maar niet van de lingerie op mij, alvast als waarschuwing
Leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Even de teller opnieuw instellen, 420 vandaag en er komt vrijdag nog een slipje bij van een euro'tje of 40-50Bijna 500 dus
Ouch
![]()
Maar wel tof
Holy mac manquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ouch
![]()
Maar wel tof
En foto's komen er wel van de lingerie, maar niet van de lingerie op mij, alvast als waarschuwing
Je weet niet hoeveel dit was hequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy mac manMijn laatste lingerie-aankopen waren 5 slipjes voor 30 dollar bij Victoria's Secret en twee afgeprijsde Hema-BH's
Ja da is ook keilief.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer van die paprikaplanten hoor! En, hoe smaakt de grond van de peterselie?
Mijn neefje komt regelmatig, alleen brengt hij nooit allemaal vriendjes mee. Ik vind dat zo lief, die vanzelfsprekendheid waarmee hij ze gewoon meeneemt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
LeukSoms moet je jezelf een beetje kietelen he
En Kaas ook
Ik zeg niet dat Kaas zichzelf moet kietelen met rozenstruikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me anders gisteren behoorlijk geprikt aan een rozenstruikDus jezelf kietelen met je rozenstruiken.. :x
Hema doet niet aan 80Equote:Op woensdag 14 juli 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac manMijn laatste lingerie-aankopen waren 5 slipjes voor 30 dollar bij Victoria's Secret en twee afgeprijsde Hema-BH's
Een slipje van 40-50 euroDie moet je dan zeker op de hand wassen?
ja ik heb de plaatjes maar ze zijn 3,5 mb per stuk. En ik heb allen paint en windows viewer. P! waar kan ik makkelijk (en gratisj) foto's mee verkleinen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:01 schreef Duderella het volgende:
Ik ben benieuwd naar plaatjes van je aankopen Lein!
Als je ze naar photobucket upload kan je ze daar verkleinen geloof ik.. moet je wel photobucket account hebben natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ja ik heb de plaatjes maar ze zijn 3,5 mb per stuk. En ik heb allen paint en windows viewer. P! waar kan ik makkelijk (en gratisj) foto's mee verkleinen?
gebruik IrFanViewquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ja ik heb de plaatjes maar ze zijn 3,5 mb per stuk. En ik heb allen paint en windows viewer. P! waar kan ik makkelijk (en gratisj) foto's mee verkleinen?
Ja, ik heb gewoon een saaie standaardmaat. Maar Hema zit echt prima bij mij! Behalve hun sport-BH's: prikkend klittebandquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hema doet niet aan 80EEn als je eenmaal een bh van een goed merk aangehad hebt, wil je ook geen Hema meer dragen, die zitten gewoon niet lekker.
Foto's aan het uploaden, wel donkere foto's want t hoost hier
Wat gaat dat toch snel voorbij, he? Zo'n vakantie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef DarkElf het volgende:en weer in York aangekomen. T zit er bijna op, helaas.
Klopt. Gebruik het al jaren naar tevredenheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef z80 het volgende:
gebruik IrFanView
dit is gratis en je kunt de standaard dingen aan foto's aanpassen.
ook het opslaan in een andere\kleiner formaat gaat goed.
en vanavond een hapje eten in de stad. Tis een gelegenheid vind ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat gaat dat toch snel voorbij, he? Zo'n vakantie.
Je hebt in ieder geval nog een bootreisje voor de boeg.
Bordermaker http://www.bordermaker.nl/quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niks gemist hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
Hoe is het hier? alles ok met iedereen? is t nog zo warm en heb ik iets echt gemist?
WFT? Klitteband op een sportbh?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, ik heb gewoon een saaie standaardmaat. Maar Hema zit echt prima bij mij! Behalve hun sport-BH's: prikkend klitteband
Nee, het MOEST een keer gebeuren, heb al denk ik 3 jaar geen goede, passende bh gekocht. Alleen billen-bedekkende-Bjorn-Borg-boxersquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:
wouw lein lekker aan t shoppen geweest dus ! zilvervloot aangekomen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Allen uitgestald op een handig attribuut, Kaasplankje.
ah groot gelijk hoor, lekker jezelf verwennen en tis nog nuttig ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, het MOEST een keer gebeuren, heb al denk ik 3 jaar geen goede, passende bh gekocht. Alleen billen-bedekkende-Bjorn-Borg-boxers
Yay! Ik zie het nu pas, hoezee!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar leek je het werk wel leuk en krijg je leuke collega's?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:42 schreef freecell het volgende:
Ik weet niet zo goed wat er mis wat met het bedrijf. Het was gewoon niet helemaal logisch ofzo... Al zit het met CAO ed wel lekker veilig dichtgetimmerd....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Isa: suc-6 nog met de jongens en hun Xbox, doet Ross ook al mee?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, het MOEST een keer gebeuren, heb al denk ik 3 jaar geen goede, passende bh gekocht. Alleen billen-bedekkende-Bjorn-Borg-boxers
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
trouwens, schotland samengevat in een paar woorden: Fantastisch! Ruig, eenzaamheid (de goeie soort), vriendelijke mensen, lekkere vis, mooi weer (maar zelfs met regen en mis t schitterend), RUST! al met al heerlijk dus.
Ons is vooral Ullapool en het hele stuk ten noorden en oosten daarvan bevallen, en zijn enorm gecharmeerd van de echte ruige stille Highlands. Daar gaan we zeker nog eens heen.
Skye vonden we allebei mooi maar te bewoond en eigenlijk haalde t het totaal niet bij t gevoel wat we van het noorden kregen.
Echt een supervakantie
Vanavond nog een hapje eten en dan morgen zoetjes aan eens naar de boot. (en vrijdag de poesjes weer halen)
In t noorden kan je gewoon tijden niemand tegenkomen, heerlijk is dat en we hebben zo lekker geslapen steeds. de rust die er heerst is zalig (daarom vonden we skye oa ook minder leuk en dat terwijl mensen daar zeiden dat t nog zo rustig was).quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg leuk, DE. Ik krijg alleen inmiddels het beeld van Schotland dat het overbevolkt met fokkers iszo te lezen is er ook nog wat rust over
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef DarkElf het volgende:
isa ander werk en fc aan t solliciteren?zie je wel dat je dingen mist
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef DarkElf het volgende:
In t noorden kan je gewoon tijden niemand tegenkomen, zalig en we hebben zo lekker geslapen steeds. de rust die er heerst is zalig (daarom vonden we skye oa ook minder leuk).
Gisteren hebben we nog een tocht gedaan, en zagen een mooi plekje. Uitgestapt, foto' s gemaakt en je hoorde alleen een meeuw. meer niet... intense rust. zoiets voelt zo lekker.
je hoort altijd wel wat ja en complete rust is dan ook een hele vreemde gewaarwording.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat laatste bestaat volgens mij niet eens in Nederland. Je hoort in elk bos wel een snelweg in de verte (of houthakkers)
wat fijn dat t zo snel geregeld kon worden en wat fijn dat je daardoor wrs weer beter kan rondkomenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen gaan dan ook wel erg snelIk had gisteren bij mijn teamleidster aangegeven dat ik echt niet kan rondkomen van het aantal uren dat ik heb en ik vroeg of er niet ook ander werk in het ziekenhuis voor me was. Ja dus. Vandaag al ander werk erbij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
wat fijn dat t zo snel geregeld kon worden en wat fijn dat je daardoor wrs weer beter kan rondkomenHoop dat dat wat meer rust geeft voor je.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeveel uur in de week heb je nu Isa?
oh dat is helemaal mooi! tis zo zonde dat je zoveel kan en weet en er nu nog niets mee kan. Hoop voor je dat t je iets goeds brengtquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!Ik krijg ook een soort loopbaan assessment om te zien wat ik met mijn huidige kennis allemaal zou kunnen doen.
En die foto is geweldig, de rust straalt er echt van af
Goed zo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Nou, sommige dingen gaan dan ook wel erg snelIk had gisteren bij mijn teamleidster aangegeven dat ik echt niet kan rondkomen van het aantal uren dat ik heb en ik vroeg of er niet ook ander werk in het ziekenhuis voor me was. Ja dus. Vandaag al ander werk erbij
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
Goed zo.
Nou Ross nog aan het werk schoppen en je bent van de geldzorgen af.
Hm, en bovenop nog ander werk? Is dat niet te inspannend?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb 7 nachtdiensten en 10 dagdiensten voor augustus. Dus dat is bijna fulltime, toch?
Ullapool en daar boven is echt het mooie ruige Schotland.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:47 schreef DarkElf het volgende:
trouwens, schotland samengevat in een paar woorden: Fantastisch! Ruig, eenzaamheid (de goeie soort), vriendelijke mensen, lekkere vis, mooi weer (maar zelfs met regen en mis t schitterend), RUST! al met al heerlijk dus.
Ons is vooral Ullapool en het hele stuk ten noorden en oosten daarvan bevallen, en zijn enorm gecharmeerd van de echte ruige stille Highlands. Daar gaan we zeker nog eens heen.
Skye vonden we allebei mooi maar te bewoond en eigenlijk haalde t het totaal niet bij t gevoel wat we van het noorden kregen.
ah mooi, meteen afleveren daar voor een solli voor welke functie dan ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HIj zei al: hebben ze niks voor mij?
Alleen jammer dat ie geen Nederlands spreekt, hij had wellicht bij de ICT gekund, tijdelijk als vakantiekracht.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, en bovenop nog ander werk? Is dat niet te inspannend?
Volgens mij kan je prima met Engels als voertaal in de ICT-sector aan de bak komen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Alleen jammer dat ie geen Nederlands spreekt, hij had wellicht bij de ICT gekund, tijdelijk als vakantiekracht.
Gaafquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb 7 nachtdiensten en 10 dagdiensten voor augustus. Dus dat is bijna fulltime, toch?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef golfer het volgende:
Volgens mij kan je prima met Engels als voertaal in de ICT-sector aan de bak komen.
ik heb niks met cheerleadingquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef freecell het volgende:
Gaaf
En vragen? Of je ORT krijgten wat er precies van je verwacht wordt en of je er voorlopig kan blijven....
Zoiets
Jammer dat je geen bonuspunten krijgt voor dat geile Britse accentquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het Westen wel jaHier is keuze genoeg uit een massa werkloze ict'ers die prima Nederlands spreken èn Engels.
In Augustusquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; 7 nacht- en 10 dagdiensten over hoeveel tijd?
Valt vies tegen. Ze eisen allemaal nog steeds Nederlands als taal. Tenzij Google ofzo, maar die eisen flinke diploma's.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij kan je prima met Engels als voertaal in de ICT-sector aan de bak komen.
Engels engels is zo'n beleefde taal, das de enige bekakte taal die ik mooi vind.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer dat je geen bonuspunten krijgt voor dat geile Britse accent
Nee joh,quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:
wouw lein lekker aan t shoppen geweest dus ! zilvervloot aangekomen?
Knap hoor, kaasplankje, dat ze voor jou een passende hebben gevonden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
Gelukkig hadden we goede hulp in de winkel mbt de pasvorm van de bh's want alles sluit echt heel mooi aan. Iets van 20-25 verschillende gepast en uiteindelijk 4 geselecteerd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef golfer het volgende:
Knap hoor, kaasplankje, dat ze voor jou een passende hebben gevonden.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hoor, kaasplankje, dat ze voor jou een passende hebben gevonden.
Ja, eigenlijk was het wel veel te warm. Ze hadden ook geen heftige airco. Maar het was een hele leuke winkel met een heel erg leuke verkoopster die heel duidelijk was in wat wel en geen goede pasvorm/maat was. De vorige keer dat ik in die winkel was, kwam ik rond half 5 aan om iets te ruilen en ben ik tot sluitingstijd blijven hangen om te kletsen. Er werken zulke leuke mensen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Was het niet veeeeel te warm om 25 bh's te passen?Of hadden ze airco en bleven jullie daarom hangen?
smakelijk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef DarkElf het volgende:
foto's komen van de week wel voor de liefhebbers
we gaan nu eens een hapje eten!fijne avond.
dat mag ook wel voor dat geldquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk was het wel veel te warm. Ze hadden ook geen heftige airco. Maar het was een hele leuke winkel met een heel erg leuke verkoopster die heel duidelijk was in wat wel en geen goede pasvorm/maat was. De vorige keer dat ik in die winkel was, kwam ik rond half 5 aan om iets te ruilen en ben ik tot sluitingstijd blijven hangen om te kletsen. Er werken zulke leuke mensen!
En ik ben écht met de goede maat weg gegaan, echt een super winkel. En ook zo'n beetje alle bh's in de winkel gepast die ze in (ongeveer) mijn maat hadden.
Ja maar goede bh's zijn nog belangrijker dan goede schoenen. Vooral als je een wat grotere maat hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Leintjeuh op 14-07-2010 19:47:53 ]
Heb je trouwens zin en tijd om even rond te kloten in Azeroth?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Goed geholpen worden bij het bh's passen is echt zó belangrijkFijn dat het is bevallen.
En nu hier ook weer onweer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar goede bh's zijn nog belangrijker dan goede schoenen. Vooral als je een wat grotere maat hebt.
Edit:Had je zelf niet door dat het niet helemaal klopte dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het laatst ook eens laten aanpassen, maar bleek de goede maat te hebben![]()
Ja, jawel. Maar ik had teveel smoesjes om niet te gaan winkelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Laydina het volgende:
Had je zelf niet door dat het niet helemaal klopte dan?
ik heb het laatst ook eens laten aanpassen, maar bleek de goede maat te hebben
Kweenie, bh's heb ik nooit alleen gekocht. Altijd met mama, zus, vriendin, vriendje. Na een stuk of 5 bh's gepast te hebben wil ik maar al te graag gillend naar buiten rennen met het idee dat er toch geen leuke bh's zijn in mijn maat en en en... Ik ben een ruggengraatloze hap snot.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef Laydina het volgende:
Zo erg ja?![]()
waarom shop je niet alleen voor bh's dan? Moet iemand anders ze mooi vinden?
5 bh's passenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kweenie, bh's heb ik nooit alleen gekocht. Altijd met mama, zus, vriendin, vriendje. Na een stuk of 5 bh's gepast te hebben wil ik maar al te graag gillend naar buiten rennen met het idee dat er toch geen leuke bh's zijn in mijn maat en en en... Ik ben een ruggengraatloze hap snot.
Ja, ik heb ook een 80F gekocht vandaagquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wurmde altijd mezelf in een C'tje maar t zat niet lekker op laten meten: 75E, ben toen nog net niet in lachen uit gebarsten, toch maar geprobeerd en het zat perfect
Ik dacht dat ik 85D of 85E moest hebben. Maar de winkelmevrouw zei gelijk: echt nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef Laydina het volgende:
25 bh's passenwat veel! Ik pak er meestal 2 of 3 ofzo en dan vind ik het wel weer best. En als je eenmaal weet welke maat je lekker vindt zitten (voor jezelf of aangemeten) dan koop je ze nog sneller
TEnminste ik wel.
Jij bent toch handig met een meetlint? Je hebt er een? Dan kan je het zelf opmetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook geen idee meer welke maat ik heb
Ben voor de eerste zwangerschap van 85E naar 75C/D gegaan, daarna zwanger, daarna voeden, daarna voeden en zwanger tegelijk en daarna voeden en nu niks meer.
Nou, zeg het maarZe zitten iig lager
Maar even iets anders. TARA en ik hebben gisteren in één dag samen de zolder helemaal leeggehaald (wordt vandaag en morgen geisoleerd) De mensen die onze zolder kennen: lach nietDe mensen die hem niet kennen: de zolder is MEGA en stond helemaal vol.... met boeken, kasten en meubels
Maargoed hij is leeg. En wij hebben nu dus allebei spierpijn.
Alleen TARA heeft wel héél veel last van zijn ene schouderblad en die is aan de randen ook wat dikMoet je iets met zoiets of gaat dat vanzelf weer over? Ik heb zelf ook het idee dat zijn scoliose ineens wat erger is, maar dat kan vast niet
Ja, het tante-argument is goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef freecell het volgende:
Succes met TARA naar een dokter bonjouren
* freecell heeft beelden van zichzelf met een spartelende TARA over haar schouders op weg naar de dokter....
Mja, die scoliose is wel stom, vooral omdat hij er niks aan/mee wil doen. Toen heb ik laatst gezegd dat hij naar een fysio oid moet, omdat hij anders zo wordt als zijn tante. Die is zo krom als een hoepel. Dat hielp wel een beetje
gelukkig maar dat dat hielp. fysio is alleen maar goed toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef freecell het volgende:
Succes met TARA naar een dokter bonjouren
* freecell heeft beelden van zichzelf met een spartelende TARA over haar schouders op weg naar de dokter....
Mja, die scoliose is wel stom, vooral omdat hij er niks aan/mee wil doen. Toen heb ik laatst gezegd dat hij naar een fysio oid moet, omdat hij anders zo wordt als zijn tante. Die is zo krom als een hoepel. Dat hielp wel een beetje
Lijkt mij een wat ongezonde situatie. Uit is uit en over, dus weg met haar, haar hond en die meubels.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
heb potentiele date gebeld en zijn ex woont sinds ze uit elkaar zijn (maart '10) bij een vriendin van haar, maar haar spullen (meubels, foto's etc.) staan nog in zijn huis. nu heeft die vriendin van haar bij wie ze woont een vriend gekregen en hebben de 2 meiden ruzie gekregen. de hond die ze heeft aangeschaft zit nu tijdelijk (nu al een week of 6) bij potentiele date.
deze maand zou haar huurhuis die ze heeft aangehouden weer vrijkomen (want ze heeft anderen onderhuur verleend) maar die mensen hebben nog geen nieuw huis gevonden. nu kan het dus zo zijn dat zij bij haar ex (potentiele date van mij) weer gaat wonen, ook omdat haar spullen daar nog staan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef LieLie het volgende:
tent staat, mooie camping bij riviertje, heerlijk weer! (wifi aanwezig) straks vuurwerk kijken, want 14 juli
daar ben ik dus bang voor ja. hij zegt; we hebben niks meer, maar zij kan die meubels niet bij die vriendin kwijt. en hond die ze heeft aangeschaft ook niet en nu kan ze nog niet in haar eigen huis.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij een wat ongezonde situatie. Uit is uit en over, dus weg met haar, haar hond en die meubels.
Tenzij ze er natuurlijk op uit zijn om het weer met elkaar te proberen, maar dan is hij natuurlijk geen potentiële date meer voor jou.
Over dat soort zaken nadenken kan nooit kwaad hoor. Oppassen dat jij zelf niet 'misbruikt' wordt en behalve je verstand vooral je gevoel volgen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
pff ik denk in ieder geval te veel na
klinkt heerlijk CF!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat er mis is, FF. Is er een aanleiding waarom ze niet met je wil praten?
Ik heb net dit gemaakt, really yummyDE, echt iets voor jou!
Die ouwe lullen zouden afgeschaft moeten wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
Tot zover de wijze raad van een ouwe lul.
dat denk ik ook. ik heb nog niet iemand ontmoet die zo niet geïnteresseerd is als hij. tis zijn karakter maar toch.. botst wel. hier lul ik best veel maar ik heb nog niet te horen gekregen dat ik mn kop moet houdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef Laydina het volgende:
het klinkt in ieder geval niet als een jongen voor jou FF.. jij hebt meer een prater nodig die ook echt naar je verhalen luistert!
Oxymoron.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef Laydina het volgende:
het klinkt in ieder geval niet als een jongen voor jou FF.. jij hebt meer een prater nodig die ook echt naar je verhalen luistert!
thanks golferquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Over dat soort zaken nadenken kan nooit kwaad hoor. Oppassen dat jij zelf niet 'misbruikt' wordt en behalve je verstand vooral je gevoel volgen.
Klinkt heerlijk CF!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat er mis is, FF. Is er een aanleiding waarom ze niet met je wil praten?
Ik heb net dit gemaakt, really yummyDE, echt iets voor jou!
golfer zei ooit tegen mij: 'bij twijfel niet oversteken'quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Over dat soort zaken nadenken kan nooit kwaad hoor. Oppassen dat jij zelf niet 'misbruikt' wordt en behalve je verstand vooral je gevoel volgen.
heb geklikt maar weet nog niet helemaal wat dit is?quote:
Als je zegt: 'Een kleine reus' dan is dat ook een oxymoron.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb geklikt maar weet nog niet helemaal wat dit is?
Die functioneert anders nog prima hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef Laydina het volgende:
Die ouwe lullen zouden afgeschaft moeten worden
Leuk dat jij nou juist met dit voorbeeld moet komen.quote:[b]Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef
Als je zegt: 'Een kleine reus' dan is dat ook een oxymoron.
Ah, so. Nou ja, laat haar even afkoelen, ze gaat vast venzelf wel weer tegen je praten, jullie moeten allicht nog vaker wat samen doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt heerlijk CF!![]()
ging om een boeking (optreden) wat uit de hand liep. we waren met zn 4-en en zij ging samen met een vriendin wat lullig tekeer tegen het andere meisje wat mee was. ik zat er precies tussen maar zei wel dat ze lullig aan t doen waren (waren ze ook, ze waren chagrijnig en gingen eerder naar huis en zaten op dat andere meisje te zeiken toen zij zei dat ze dan de opdracht verpesten als ze naar huis gaan).
ik heb bij mn manager die belde het een en ander bevestigt wat er is gebeurd omdat zij op haar beurt klachten kreeg van de organisatie. dit heeft ze doorgebeld aan vriendin van me en zo is t nu dat ze niet meer praat tegen mij...
dat wil ik ook graag ja. ik ben altijd degene die er heel erg meezit en constant erover nadenkt en dan sip wordt, terwijl de ander me gewoon vergeet. dat wil ik ook, ben alleen bang dat het in mn karakter zitquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, so. Nou ja, laat haar even afkoelen, ze gaat vast venzelf wel weer tegen je praten, jullie moeten allicht nog vaker wat samen doen.
Ik ben altijd razend makkelijk met dingen van me af laten glijdenNu jij nog!
Vertel, hoe doe je dat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben altijd razend makkelijk met dingen van me af laten glijden
Bij Ernst & Young zou het kunnen denk ik. We zijn gewend aan Engelsen en onze gebruikers beginnen er nu ook aan te wennen dat ze spontaan kunnen worden geholpen door een Tsjech, een duitser of een engelsman. Maar Isa woont volgens mij in het hoge noorden en wij zitten in Rotterdam dus dat heeft weinig zin denk ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Ze eisen allemaal nog steeds Nederlands als taal. Tenzij Google ofzo, maar die eisen flinke diploma's.
Het is niet onmogelijk, maar veel hebben er ook nog te maken met Nederlandse klanten en daar moet ook mee gecommuniceerd wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij Ernst & Young zou het kunnen denk ik. We zijn gewend aan Engelsen en onze gebruikers beginnen er nu ook aan te wennen dat ze spontaan kunnen worden geholpen door een Tsjech, een duitser of een engelsman. Maar Isa woont volgens mij in het hoge noorden en wij zitten in Rotterdam dus dat heeft weinig zin denk ik
@FFT, ook: je gaat, als het allemaal bezonken is, bij jezelf na: heb ik vervelend gereageerd? Misschien gezeurd? Overdreven, bozig, bazig, whatever?quote:
Je kunt veel van me zeggen, maar ik ben niet vies van een beetje zelfkritiek. Maar ik ben niet zo onzeker dat ik me alles aantrek, neequote:
Net terug van Utreg bij mijn vriendinnetje die jarig is en die ik al ken sinds onze zonen 2 zijn. Dus nu al een jaartje of 24quote:
Tenzij het iemand is die dichtbij je staat of waar jij om geeft, dan wordt het pas lastigquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als iemand me niet aardig vindt, voel ik me daar niet rot over
Wat was ik ook alweer? Enfj?quote:
ENFJ jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat was ik ook alweer? Enfj?
Als ik m straks per ongeluk sluit moet iemand anders trouwens even een nieuwe openen hoor, mobiele versie is stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |