Hoiquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
De dienst was verdrietig en heel mooi tegelijk. En meer heb ik even niet te zeggen eigenlijk. Ben nog een beetje onder de indruk van alles.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
De dienst was verdrietig en heel mooi tegelijk. En meer heb ik even niet te zeggen eigenlijk. Ben nog een beetje onder de indruk van alles.
Hoi![]()
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
En nu laten bezinken en rustig bijkomen?
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
*haalt diep adem*
Over 5 minuten moet ik weg...
sollicitatie
Suc6!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
*haalt diep adem*
Over 5 minuten moet ik weg...
sollicitatie
* golfer zet FF onder de douche.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
trek in gerookte vingers? ik stink weer
Leuk heb ik het nog nooit gevonden moet ik zeggen, meer noozakelijk kwaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever wat meer vlees op de BBQ.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
je kunt me denk beter op de bbq gooien
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
Ah plotseling volgende week een paar daagjes Amerongen.
Mooie omgeving daar. TIjd om dan weer eens flink een stuk te fietsen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het leuk, heb erg veel gesolliciteerd toen ik hier kwam wonen, in allerlei zorginstellingen in NH, leuk om binnen te kijken, leuk om te horen hoe het daar georganiseerd is. Moest me altijd erg inhouden om niet het gesprek over te nemen door mijn nieuwsgierigheid daar naar
En ik vond altijd dat ik de baan kon handelen, dus ging er altijd vrij zeker naar toe.
En dan ineens heb je bingo.als je zelf zeker en enthousiast bent, is dat echt een preSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zo moet je jezelf ook wel een beetje 'presenteren' tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
als je zelf zeker en enthousiast bent, is dat echt een pre
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klantenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Aure een knuf!
En ik duim ook even voor Freecell
Ik sloeg in de trein de krant open et voila: Grote Brand NotenfabriekWhaaa, dat was FF's bedrijf natuurlijk! Maf hoor.
Lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Laydina het volgende:
Net de baas gesproken, als ik wil mag ik vanaf dinsdag 2 weken vrij.
aah thanks! wat leuk idd zomaar even eruit! lekker spontaan, hopelijk mooi weerquote:
DOEN! gaafquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Laydina het volgende:
Net de baas gesproken, als ik wil mag ik vanaf dinsdag 2 weken vrij.
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzoquote:
ja dat klopt. ik ben altijd te eerlijk; als ik iets niet leuk vind of ik vind degene bij wie ik solliciteer verschrikkelijk dan merk je dat ook wel aan me. dan ga ik vragen stellen die niet uit enthousiasme zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo moet je jezelf ook wel een beetje 'presenteren' toch
heee does liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer vlees op de BBQ.
leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klanten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het leuk, heb erg veel gesolliciteerd toen ik hier kwam wonen, in allerlei zorginstellingen in NH, leuk om binnen te kijken, leuk om te horen hoe het daar georganiseerd is. Moest me altijd erg inhouden om niet het gesprek over te nemen door mijn nieuwsgierigheid daar naar
En ik vond altijd dat ik de baan kon handelen, dus ging er altijd vrij zeker naar toe.
En dan ineens heb je bingo.Ik heb nog niet zo vaak gesprekken gevoerd als sollicitant, bedenk me net dat ik na een gesprek nog nooit afgewezen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(wel op brieven uiteraard). Maar nee, het is niet mijn hobby, ben dan toch te gespannen.
Vanuit de werkgeverskant vind ik het wel leuk
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
Hoe reageren die?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klanten
kreeg ook al reacties naar live beelden van tv westquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag het in de SPits staan. Is ook een soort Telegraaf natuurlijk.
Hoi![]()
die grap ken ik niet, alleen over pinda'squote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe reageren die?
*denkt nog even na over een flauwe opmerking over geroosterde amandelen![]()
Of we gaan gezellig meeten of zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzo
Hmm, iets zinnigs. Dat is eigenlijk best eens het overwegen waard inderdaadquote:
Ik doe nu ook wat zinnigs. Kijken of de Fransen 'hun' etappe gaan winnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, iets zinnigs. Dat is eigenlijk best eens het overwegen waard inderdaadWie weet ga ik nog eens iets met dit idee doen
afdeling planning?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:51 schreef borisz het volgende:
Ook gesolliciteerd bij de administratieafdeling van Connexxion in Haarlem.. Verschillende dingen uitzetten is het beste. Ik wil toch wel wat zinnigs doen
Klantenservice. Klachten verwerken/verwerken abonnement aanvragen etc.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag,
Zo goed nieuwsMijn psychiater werkt mee aan een verwijzing naar de kliniek waar ik naar toe wil. http://www.symfora.nl/nl/(...)ing/Behandeling.html . En mijn vader staat ook achter me bij mijn keus
Mijn ouders steunen me allebei en de artsen dus ook, ik ben blij dat ik aan de slag kan met mezelf. Al vind ik het wel jammer dat ik opnieuw zo'n keus moet maken, maar het is niet anders.
Tijd voor verandering
wat goed! 5 dagen in de kliniek?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag,
Zo goed nieuwsMijn psychiater werkt mee aan een verwijzing naar de kliniek waar ik naar toe wil. http://www.symfora.nl/nl/(...)ing/Behandeling.html . En mijn vader staat ook achter me bij mijn keus
Mijn ouders steunen me allebei en de artsen dus ook, ik ben blij dat ik aan de slag kan met mezelf. Al vind ik het wel jammer dat ik opnieuw zo'n keus moet maken, maar het is niet anders.
Tijd voor verandering
Jij en iets zinnigs doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, iets zinnigs. Dat is eigenlijk best eens het overwegen waard inderdaadWie weet ga ik nog eens iets met dit idee doen
klachten van een vervoersbedrijf.. succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Klantenservice. Klachten verwerken/verwerken abonnement aanvragen etc.
Hoho!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en iets zinnigs doenHet zal voor het eerst zijn
![]()
* PdeHoog zoekt dekking
Met de OV-chipkaart. Smart choicequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Klantenservice. Klachten verwerken/verwerken abonnement aanvragen etc.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoho!Ik heb bijna het hele WK voetbal gezien joh
Jaquote:
Hé, ik had ook als hangouderejongere op straat kunnen hangenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoho!Ik heb bijna het hele WK voetbal gezien joh
Ja ik heb t eerder gedaan bij dezelfde kliniek, en dat beviel me toen heel goed. Je kunt je dan 5 dagen per week 100% focussen op wat je aan t doen bent. Heel prettig is dat, en je hebt een heerlijk groepsgevoel daar. Iedereen heeft problemen dus je staat niet alleen. Erg troostend en steunrijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat goed! 5 dagen in de kliniek?
Ik ben absoluut zeker van mn stap, alleen verdrietig dat ik het nóg een keer moet doen. Ik heb de vorige keer zo keihard gewerkt om mn therapie goed af te ronden, en nu moet ik weer opnieuw beginnen. Dat is wel een beetje pijnlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, je klinkt enthousiast en aarzelend tegelijkHet is ook best een enorme stap, maar ik ga er voor de volle 100% vanuit dat het je in de toekomst allemaal erg veel zal helpen
Als ik student was zou dat ook gelukt zijn. Ik heb nog wel een aantal poulewedstrijden gemist, met name de middagwedstrijden. Ben nu ook wel even voetbalmoe trouwens, heel gekquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb Engeland - Algarije gemist en af en toe een half uurtje van een wedstrijd op de maandag + woensdagavond. Verder heb ik dit WK niets gemist.
Morgen mag je door met de Kraker Utreg - KF Tiranaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik student was zou dat ook gelukt zijn. Ik heb nog wel een aantal poulewedstrijden gemist, met name de middagwedstrijden. Ben nu ook wel even voetbalmoe trouwens, heel gek
Maar volgens mij weet je wel waar het fout gegaan is, toch? Dat is al heel wat waard hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben absoluut zeker van mn stap, alleen verdrietig dat ik het nóg een keer moet doen. Ik heb de vorige keer zo keihard gewerkt om mn therapie goed af te ronden, en nu moet ik weer opnieuw beginnen. Dat is wel een beetje pijnlijk
Als we terug zijn van vakantie zie ik wel verder, tot die tijd volg ik een beetje het nieuws en verder vind ik het wel even primaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen mag je door met de Kraker Utreg - KF Tirana
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Windigo, je klinkt enthousiast en aarzelend tegelijkHet is ook best een enorme stap, maar ik ga er voor de volle 100% vanuit dat het je in de toekomst allemaal erg veel zal helpen
Ik heb overigens werk voor 5 weken bij de afdeling opname in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
klachten van een vervoersbedrijf.. succes
Je hebt er vast wel wat van geleerd en komt herkenbare dingen tegen lijkt me?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
Ik ben absoluut zeker van mn stap, alleen verdrietig dat ik het nóg een keer moet doen. Ik heb de vorige keer zo keihard gewerkt om mn therapie goed af te ronden, en nu moet ik weer opnieuw beginnen. Dat is wel een beetje pijnlijk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens werk voor 5 weken bij de afdeling opname in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker echt Japans wezen eten met de klant
en weer genoeg sake![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker echt Japans wezen eten met de klant
en weer genoeg sake![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Schdochter gaat per 1 aug. beginnen bij de instelling waar ze ook haar opleiding SPW gaat volgen. Minder leuk is dan dat Babi J. ook die 5e dag voor een hele of een halve dag naar opvang moet....
Have funquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
* Bluezz neemt nog een bakje koffie en is dan off to Utreg
toch grappig dat ik hier in de avond beneveld zit en jullie nuchter aan het werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Gisteren gekeken naar Rick Stein die in Tokio was om echt Japans te leren koken en uiteindelijk een banquet voor de Japanse ambassadeur ging maken.
Het water liep mij in de mond bij al die prachtige Japanse specialiteiten. Ook de manier van opdienen en qua kleurencombinaties op het bord die allemaal betekenissen hebben. Fascinerend om te zien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
toch grappig dat ik hier in de avond beneveld zit en jullie nuchter aan het werk
B. en ik hebben onze vaste vrije dag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef Den_Haag het volgende:
toch grappig dat ik hier in de avond beneveld zit en jullie nuchter aan het werk
ooh ik bedoel eigenlijk; ik heb bij een grote reisorganisatie gewerkt op afdeling clientenservice. van de 1000 brieven 1 complimentenbrief en 999 klachtenbrieven. chagrijnige vakantiegangers op de mail of aan de tel, je doet het nooit goed als clientenservice. heb daar zoveel 'gezeur' gehad dat ik blij was dat ik er wegging want werd er zelf niet vrolijk van. in een ziekenhuis is het heeeel anders.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat negatief om het zo te benaderen.
Ik heb ook een leuke baan ondanks dat ik alleen maar 'zieke' mensen aan mijn balie krijg.
Op den duur is de koek op dan ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh ik bedoel eigenlijk; ik heb bij een grote reisorganisatie gewerkt op afdeling clientenservice. van de 1000 brieven 1 complimentenbrief en 999 klachtenbrieven. chagrijnige vakantiegangers op de mail of aan de tel, je doet het nooit goed als clientenservice. heb daar zoveel 'gezeur' gehad dat ik blij was dat ik er wegging want werd er zelf niet vrolijk van.
Goed hequote:
dat vind ik ook. als ik na een gesprek of brief een tevreden klant had was ik blij. tot het moment van bezuinigingen en we op het dieptepunt 16 weken achterstand hadden terwijl we iedere dag overwerkten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op den duur is de koek op dan ja.
Maar toch zou ik het dan weer een 'sport' vinden om mensen weer tevreden te krijgen & alles goed op te kunnen lossen.
Zal wel aan mijn letters liggen
Goed geregeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
B. en ik hebben onze vaste vrije dag.
He jakkes, neequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vind ik ook. als ik na een gesprek of brief een tevreden klant had was ik blij. tot het moment van bezuinigingen en we op het dieptepunt 16 weken achterstand hadden terwijl we iedere dag overwerkten.
dan is helaas niemand meer aardig te krijgen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik trek een napilsje uit de minibar. Japan was toch al duur genoeg, en niemand kan die rekening lezen op kantoor
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
dat vind ik ook. als ik na een gesprek of brief een tevreden klant had was ik blij. tot het moment van bezuinigingen en we op het dieptepunt 16 weken achterstand hadden terwijl we iedere dag overwerkten.
dan is helaas niemand meer aardig te krijgen
Het is vervelend, maar soms moet je keuzes makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed he
Het is natuurlijk voor de lange termijn qua inkomen en werkkansen heel goed dat ze dit gaat doen.
Maar 5 dagen je kindje in de opvang is wel veel... blijft bij ons alle2 een beetje hangen merk ik als we het erover hebben. Zal wel moeders eigen zijn
is het ook. maar daarbij kun je ook niet leven als alleenstaande van de salaris van de reisbranchequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En van een vriendin weet ik dat er veel meer onbeschofte mensen in Nederland zijn dan je denkt. Zij moest ook klachten afhandelen voor de Postbank en veel mensen denken 'hè, eindelijk een mens aan de telefoon, die ga ik eens lekker de waarheid toesnauwen'. En jij hebt natuurlijk nergens schuld aan de problemen waar de klant mee zit, je bent er puur om ze op te helpen lossen. Maar dat zien veel mensen dus niet zoLijkt me slopend, zo'n baan.
om de straat te weten waar ik in loop sta ik symbooltjes te vergelijken. lezen kan ik het nietquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
om de straat te weten waar ik in loop sta ik symbooltjes te vergelijken. lezen kan ik het niet
Lijkt me nog best een avontuur op zich. Kunnen ze nog wat Engels daar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
om de straat te weten waar ik in loop sta ik symbooltjes te vergelijken. lezen kan ik het niet
Ja, dat wist ik toen ook.. Hopelijk gebeurd het me hierna niet meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar volgens mij weet je wel waar het fout gegaan is, toch? Dat is al heel wat waard hoor
Ik hoop dat er vooral revolutionaire, schokkende dingen komen die mij kunnen helpen mn problemen aan te pakkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt er vast wel wat van geleerd en komt herkenbare dingen tegen lijkt me?
Sterkte ermee
Minder dan ik had verwacht. Hangt echt af van waar je bent. heb nu al wel het japanse woord voor bier geleerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me nog best een avontuur op zich. Kunnen ze nog wat Engels daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |