Hoiquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
De dienst was verdrietig en heel mooi tegelijk. En meer heb ik even niet te zeggen eigenlijk. Ben nog een beetje onder de indruk van alles.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
De dienst was verdrietig en heel mooi tegelijk. En meer heb ik even niet te zeggen eigenlijk. Ben nog een beetje onder de indruk van alles.
Hoi![]()
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
![]()
En nu laten bezinken en rustig bijkomen?
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
*haalt diep adem*
Over 5 minuten moet ik weg...
sollicitatie
Suc6!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
*haalt diep adem*
Over 5 minuten moet ik weg...
sollicitatie
* golfer zet FF onder de douche.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
trek in gerookte vingers? ik stink weer
Leuk heb ik het nog nooit gevonden moet ik zeggen, meer noozakelijk kwaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever wat meer vlees op de BBQ.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
je kunt me denk beter op de bbq gooien
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
Ah plotseling volgende week een paar daagjes Amerongen.
Mooie omgeving daar. TIjd om dan weer eens flink een stuk te fietsen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het leuk, heb erg veel gesolliciteerd toen ik hier kwam wonen, in allerlei zorginstellingen in NH, leuk om binnen te kijken, leuk om te horen hoe het daar georganiseerd is. Moest me altijd erg inhouden om niet het gesprek over te nemen door mijn nieuwsgierigheid daar naar
En ik vond altijd dat ik de baan kon handelen, dus ging er altijd vrij zeker naar toe.
En dan ineens heb je bingo.als je zelf zeker en enthousiast bent, is dat echt een preSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zo moet je jezelf ook wel een beetje 'presenteren' tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
als je zelf zeker en enthousiast bent, is dat echt een pre
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klantenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Aure een knuf!
En ik duim ook even voor Freecell
Ik sloeg in de trein de krant open et voila: Grote Brand NotenfabriekWhaaa, dat was FF's bedrijf natuurlijk! Maf hoor.
Lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Laydina het volgende:
Net de baas gesproken, als ik wil mag ik vanaf dinsdag 2 weken vrij.
aah thanks! wat leuk idd zomaar even eruit! lekker spontaan, hopelijk mooi weerquote:
DOEN! gaafquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Laydina het volgende:
Net de baas gesproken, als ik wil mag ik vanaf dinsdag 2 weken vrij.
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzoquote:
ja dat klopt. ik ben altijd te eerlijk; als ik iets niet leuk vind of ik vind degene bij wie ik solliciteer verschrikkelijk dan merk je dat ook wel aan me. dan ga ik vragen stellen die niet uit enthousiasme zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo moet je jezelf ook wel een beetje 'presenteren' toch
heee does liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb liever wat meer vlees op de BBQ.
leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klanten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het leuk, heb erg veel gesolliciteerd toen ik hier kwam wonen, in allerlei zorginstellingen in NH, leuk om binnen te kijken, leuk om te horen hoe het daar georganiseerd is. Moest me altijd erg inhouden om niet het gesprek over te nemen door mijn nieuwsgierigheid daar naar
En ik vond altijd dat ik de baan kon handelen, dus ging er altijd vrij zeker naar toe.
En dan ineens heb je bingo.Ik heb nog niet zo vaak gesprekken gevoerd als sollicitant, bedenk me net dat ik na een gesprek nog nooit afgewezen benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(wel op brieven uiteraard). Maar nee, het is niet mijn hobby, ben dan toch te gespannen.
Vanuit de werkgeverskant vind ik het wel leuk
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:
Hoe reageren die?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke krant? ik zag het net ook op telegraaf.nl (gister niet meer gekeken natuurlijk), op nu.nl en toen gestopt. helaas kunnen we de brand niet geheimhouden voor onze klanten
kreeg ook al reacties naar live beelden van tv westquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag het in de SPits staan. Is ook een soort Telegraaf natuurlijk.
Hoi![]()
die grap ken ik niet, alleen over pinda'squote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe reageren die?
*denkt nog even na over een flauwe opmerking over geroosterde amandelen![]()
Of we gaan gezellig meeten of zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Haha eerst een bedenken of ik het echt wel wil enzo. Maar denk dat het wel even goed is. Ga ik wel veel sporten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |