quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef Zeroku het volgende:
Relatie zonder klik in bed?
Ik moest lachen, want ik dacht dat Naatfaal daar had gepost.
quote:Op 12-07-2010 12:07 schreef Huppelmuts
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #37![]()
Ik dacht door die UI dus echt even dat jij in Mannen Sexy en gewaagd aan het posten was![]()
datquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef Torrio het volgende:
Hey, wat doe je in FOK!kers Sexy & Gewaagd ?
Ach, jouw lampje is oranje, niks aan de hand. Trouwens. bij purplerose zie ik een hele andere, een plaatje van house namelijk.quote:
Heheh, ze heeft toegegeven, en ik heb hem nu expres weer oranje gemaakt om een beetje verschil te makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, jouw lampje is oranje, niks aan de hand. Trouwens. bij purplerose zie ik een hele andere, een plaatje van house namelijk.
Das wim-lex niet, dat ben ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
UserIcon, koekwaus. Bij jou Wim-Lex dus.
new kids überhauptquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Das wim-lex niet, dat ben ik![]()
Oja, New kids was zo 2009![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef Snaavel het volgende:
Patje had die UI ook al hoor..
dus wellicht heb jij hem van hem gestolen en nu probeer je hem te claimen..
Vastquote:
Heel leuk en origineel, zelf gemaakt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Correctquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heel leuk en origineel, zelf gemaakt?
ik mis de pindakaasquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Ik heb fansquote:
Ja.. had 'm gepijpt denkt 'ie meteen dat de hele wereld van hem is en alles kan stelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mooi hoor! Ik zag trouwens iemand die hem al gejat heeft, ene naatje_1 ofzo
kijkt naar URL, kijkt naar eigen Usericon Manager, ziet dat hij zelf een ding heeft met de naam opdnc, moet stilletjes lachenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijkt naar URL, kijkt naar eigen Usericon Manager, ziet dat hij zelf een ding heeft met de naam opdnc, moet stilletjes lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Terwijl iedereen weet dat tegenover een pijpbeurt alleen ondertitels staanquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ja.. had 'm gepijpt denkt 'ie meteen dat de hele wereld van hem is en alles kan stelen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]Voor dat tinypic dingetje: http://i41.tinypic.com/opdnc.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat tegenover een pijpbeurt alleen ondertitels staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |