quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik blijf dit een pakkend deuntje vinden.
GB, wat vind jij nou van zo'n man als Günther?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik blijf dit een pakkend deuntje vinden.
GB, wat vind jij nou van zo'n man als Günther?
Ik ben het oneens met je bewering.quote:
Ja ja ja was ist los was ist das!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met je bewering.
...quote:
Homemade?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Homemade?Had m'n moeder laatst ook gemaakt. Zo fucking lekker, jammer dat het zo snel op was.
Kruipt 'ie toch wel weer uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef Ayca het volgende:
Er liep net een spin over mijn dekbed.Heb hem opgezogen met de stofzuiger.
Eindelijk iemand die het eens is met mij.quote:
Weet ik veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kruipt 'ie toch wel weer uit.![]()
[..]
Eindelijk iemand die het eens is met mij.
Al gelukt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Bortecinem het volgende:
Je bestand is geüpload. We zijn bezig met het verwerken van de video...
Duurt wel lang zeg.
Katil.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef Ayca het volgende:
Er liep net een spin over mijn dekbed.Heb hem opgezogen met de stofzuiger.
quote:
Ja, met tereyağı.quote:
Wat wilde je uploaden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
Nein.![]()
Ik probeer het over een paar uur gewoon opnieuw.
Zo'n filmpje van -een of ander Turks volk hier- met muziek van -een of ander Turks volk hier-.quote:
Jep.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n filmpje van -een of ander Turks volk hier- met muziek van -een of ander Turks volk hier-.
En dan vervolgens weer gaan ruziën met Bulgaren en Iraniërs over of dit volk nou toch Turks of Iraans of Bulgaars of Russisch of Grieks was, hè!?quote:
Hij had toch klonen gemaakt? Of zijn die ook al wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, nu AryaMehr weg is, heb je geen andere keuze dan zo aan je verslaving toe te geven!
Nee, ik discussier nooit met Iraniers op youtube. Wel met Grieken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan vervolgens weer gaan ruziën met Bulgaren en Iraniërs over of dit volk nou toch Turks of Iraans of Bulgaars of Russisch of Grieks was, hè!?
Heet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Julis het volgende:
Huh, ik hoorde net van een paar dat het heel erg heeft gestormd in Twente. Er zijn zelfs bomen omgevallen. Hoe is het weer nu daar eigenlijk?
Aha, het heeft hier gister ook een beetje geregend, maar dat vond ik juist wel fijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Er komt vanavond weer veel onweer en regen aan, samen met nog een kleine hittegolf.
Maar tot die tijd is het gewoon zonnig!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik discussier nooit met Iraniers op youtube. Wel met Grieken.![]()
www.youtube.com/turkicprincess1
Check die reacties (en let niet op mijn Engels, die is niet goed).
quote:
Error
Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
Ik kan niet op Youtubequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik discussier nooit met Iraniers op youtube. Wel met Grieken.![]()
www.youtube.com/turkicprincess1
Check die reacties (en let niet op mijn Engels, die is niet goed).
Whehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
Je hebt twee soorten Grieken op Youtube, de ene groep roept dat er geen Turken bestaan en dat wij allemaal Turkificeerde Grieken zijn, en de andere groep dat we Mongools zijn en moeten oprotten naar Mongolie.
Dat ga ik nu doenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
''you ugly dirty turkomogol bitch i fuck you and your mothers ass on the grave of gay kemal ataturk ''
nice video but turks in balkans do not exist.even in asia minor.the real turks live in asia
i dont think i need to do any research.there are mirrors in every house so you could see your face and realize you re not turk but european.get it?its not a matter of research...just look your mirror.
That's all stupid propaganda there is only one truth. Modern Turks have nothing to do with Turks of medieval times simply cause they followed mass islamisation tactics to Helinised peoples of Anatolia and Ballkans that's why they have Caucasian and Iranian characteristics.....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
''you ugly dirty turkomogol bitch i fuck you and your mothers ass on the grave of gay kemal ataturk ''
nice video but turks in balkans do not exist.even in asia minor.the real turks live in asia
i dont think i need to do any research.there are mirrors in every house so you could see your face and realize you re not turk but european.get it?its not a matter of research...just look your mirror.
That's all stupid propaganda there is only one truth. Modern Turks have nothing to do with Turks of medieval times simply cause they followed mass islamisation tactics to Helinised peoples of Anatolia and Ballkans that's why they have Caucasian and Iranian characteristics.....
Maar volgens mij doet de Turkse youtubepolizei dat net zo hard terug.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
En ze komen allemaal zonder reden op mijn profiel met hun Griekse bullshit propaganda.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
Did you just hit your head on the wall or something? What the hell is that for a comment. You just showed how manly Gayreek men are by cursing at a GIRL for no reason. Way to go, Gayreek!
Btw, how is everything going on with the crises over there? Maybe Turks should come and save your shithole country by making Greece a province of Turkey.
Inderdaad. Maar ga dan op hun profiel zitten spammen ofzo. Ik laat geen haat reacties achter onder Griekse youtube filmpjes, maar toch komen ze op mijn profiel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar volgens mij doet de Turkse youtubepolizei dat net zo hard terug.
Yess.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Aah, de crisis. Het zwakke punt van de Grieken op dit moment
...
LOL.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:
"If your man used Old Spice instead of lady-scented bodywashes, he could smell like he took you on more of these, while wearing this. Or this. Or this".![]()
Kan aan van alles liggen, bagger internet, misschien sluit je het scherm te vroeg, misschien verwijdert de persoon in kwestie ze toch...quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vaak dat ik een reactie achterlaat op iemands profiel en dat 'ie daarna meteen is verdwenen, zonder dat diegene het heeft verwijderd. Hebben jullie dat ook weleens?
Ja maar ik zie ze verschijnen. En dan kom ik 5 minuten later op zijn/haar profiel kijken of de reactie er nog staat: en dan is het weg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef ModernFamily het volgende:
Je kan instellen dat je eerst een reactie goedkeurt voordat er een reactie verschijnt op je profiel
Ben jij nou een man van de straat? Ik dacht dat in Zuid wonen op zich al gelijk was aan survivallen in de wildernis?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wel zenuwacthig voor de reis morgen.
Zo zie je maar weer, hoe men alles overdrijft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij nou een man van de straat? Ik dacht dat in Zuid wonen op zich al gelijk was aan survivallen in de wildernis?
Wie overdreef er, ik of jij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, hoe men alles overdrijft.
We hebben het goed hier in NL.
The Resistance? Eigenlijk is alles wat Muse uitbrengt gewoon kwaliteit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef ModernFamily het volgende:
Ik begin het nieuwste album van Muse steeds beter te vinden
Wildkamperen in Zweden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef ModernFamily het volgende:
Welke reis?
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
The Resistance? Eigenlijk is alles wat Muse uitbrengt gewoon kwaliteit.
Mwah, ik denk dat de chemtrails en reptillians een groter gevaar zullen vormen.quote:
"Yo, dis nigga is bad-ass funny."quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Oké dit is de laatste, maar deze negert heeft wel humor![]()
.
quote:
hoi mlquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
nokia E72 of bb 8520? help
Ja?quote:
Die keuze moet je zelf maken, ml40.quote:
Omdat bb gangster is..quote:
Stop met die naam hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die keuze moet je zelf maken, ml40.
Oke dan ga je voor de e72quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat bb gangster is..dan ga ik lekker pingen
en e72 is nog meer gangster..
quote:
Dan is de keuze toch al gemaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee ok mijn probleem is
e72 heeft gps en bb 8520 niet![]()
![]()
![]()
Vodafone is de enige met fatsoenlijk internet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca waar heb jij n abo? en is het internet n beetje goed?
Ik denk dat de Zweedse meiden het grootste gevaar voor hem gaan vormenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat de chemtrails en reptillians een groter gevaar zullen vormen.
Veel plezierquote:
ik heb t-mobile genomen.. wens me veel succes.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vodafone is de enige met fatsoenlijk internet.
Je weet dat T-mobile het laatste half jaar constant problemen heeft gehad met uitvallende gesprekken, internet dat niet werkt etc. omdat er teveel smartphones worden gebruikt? En dat dat niet op de korte termijn opgelost gaat worden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb t-mobile genomen.. wens me veel succes.![]()
maar ik ga het eigenlijk n beetje gebruiken voor msn, dan moet het toch te doen zijn?
Ja... maar wil je me iets vertellen over vodafone? Hoe snel ben je over het datalimiet heen? Met hoeveel uur msn? Serieuze vraagquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet dat T-mobile het laatste half jaar constant problemen heeft gehad met uitvallende gesprekken, internet dat niet werkt etc. omdat er teveel smartphones worden gebruikt? En dat dat niet op de korte termijn opgelost gaat worden?
Maar goed, het zal op zich wel redelijk werken (hoop ik).
Nooit. Heb mijn telefoon 2 maanden voor internet op mijn laptop gebruikt, en gebruikte toen ruim 3GB p/m. Was no problemo, amigo. Met MSN ga je al helemaal niet over je datalimiet heen, wtfquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
en Wik.. hoe snel ga je over het datalimiet van vodafone?
En als je er toch overheen gaat, krijg je toch eerst een waarschuwing? Dat je niet ineens met een kutrekening zit?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nooit. Heb mijn telefoon 2 maanden voor internet op mijn laptop gebruikt, en gebruikte toen ruim 3GB p/m. Was no problemo, amigo. Met MSN ga je al helemaal niet over je datalimiet heen, wtf. Een reeks letters versturen kost neemt amper ruimte in beslag.
Ja, duh. Maar Vodafone geeft niet zomaar een waarschuwing, dat doen ze pas als je maanden achter elkaar hele gigabytes gaat verbruikenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En als je er toch overheen gaat, krijg je toch eerst een waarschuwing? Dat je niet ineens met een kutrekening zit?
Pff dan neem ik toch vodafone (had nog niet besteldquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar Vodafone geeft niet zomaar een waarschuwing, dat doen ze pas als je maanden achter elkaar hele gigabytes gaat verbruiken. Maar als je het te bont maakt, M-L, dan zul je eerst een waarschuwing krijgen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff dan neem ik toch vodafone (had nog niet besteld)
ik hoop dat je me eerlijk advies hebt gegeven!
quote:ik heb t-mobile genomen
3 maanden geledenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ligt eraan wanneer je je contract hebt afgesloten. Als de 24 maanden voorbij zijn kun je het elke maand opzeggen.
is internet bij telfort goed?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
3 maanden geledeneerst zat ik bij debitel, dat was overgenomen door telfort dus mijn abo ook
toen heb ik ook een nieuw abo genomen, maar blijkbaar is het hetzelfde abo gebleven ofzo
datalimiet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee... hoe kom je daar in godsnaam bij?
goed genoeg voor msn? dan neem ik telfort..quote:
gebruikerservaringen op internet zeggen amper iets over een telefoon. Lees dan professionele reviews, emelletje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.portablegear.nl/nokia/e72/ervaringen/
ervarnigen en test zijn negatiever dan bij de blackberry's.. dus welke moet ik nemen
Ik kan er geen vinden, kun je me helpen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
gebruikerservaringen op internet zeggen amper iets over een telefoon. Lees dan professionele reviews, emelletje.
jaha..quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
goed genoeg voor msn? dan neem ik telfort..
geef eerlijk advies![]()
dat internet van telfort is toch 2,50.. zeker niet supergoede kwaliteit?
en kun je 24 uur per dag op msn?
hè? weet je dat nou zeker?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet dat T-mobile het laatste half jaar constant problemen heeft gehad met uitvallende gesprekken, internet dat niet werkt etc. omdat er teveel smartphones worden gebruikt? En dat dat niet op de korte termijn opgelost gaat worden?
Maar goed, het zal op zich wel redelijk werken (hoop ik).
Liegt Wik tegen mij?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef AmgOmg het volgende:
[..]
hè? weet je dat nou zeker?
Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn abbo vooral niet het laatste half jaar.
snelheid enzo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef AmgOmg het volgende:
[..]
Bilmiyorem , het kan wel zo zijn maar ik heb in ieder geval geen probleem gehad.:D
pfff.. vraag me nu af wrm ik voor vodafone zou moeten kiezen ipv t-mobilequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:53 schreef AmgOmg het volgende:
redelijk niet echt zo snel maar goed genoeg k kan bv: youtube kijken zonder dat die gaat haken alleen het laden van een pagina duurt soms lang ,maar msnen op een applicatie gaat wel best snel.
htc desirequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
of htc snap
nee te veel keus
ik stop hiermee
naakt rondlopen ftw!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef ModernFamily het volgende:
Hoi schatjes
nog 8 dagen en dan zijn mijn ouders naar Turkije
fokfeestje bij jou thuisquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef ModernFamily het volgende:
Hoi schatjes
nog 8 dagen en dan zijn mijn ouders naar Turkije
Gezeik met dekking of de snelheid?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
htc desireen geen tmobile, ik heb zo veel gezeik gehad sinds ik internet op mijn mobiel heb van ze
![]()
http://tweakers.net/revie(...)-ons-aangeraakt.html
hoort toch niet kapot te gaan na een paar keer vallen.quote:
mja niet alle touchscreens zijn hetzelfde hequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoort toch niet kapot te gaan na een paar keer vallen.![]()
en ik vind touchscreen gewoon lang niet zo prettig als gewone toetsen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
mja niet alle touchscreens zijn hetzelfde he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:08 schreef wikwakka2 het volgende:
All joe nietttt is laffffffffffffffffffffff
Laat jouw accent dan eens horenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ik word trouwens agressief van Nederlanders die op zo'n manier Engels praten.
Mijn accent is feilloos, zowel Amerikaans als Brits.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat jouw accent dan eens horen.
Ik kan er wel om lachen als mensen het doen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:08 schreef wikwakka2 het volgende:
All joe nietttt is laffffffffffffffffffffff
Die heb ik.quote:
Nee, neem dan maar gewoon t-mobile. Maar je hebt alle (tijdelijke) kortingen e.d. goed meegerekend?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Pffff... ik kom er niet uit met m'n abo![]()
t-mobile en vodafone verschil in 2 jaar 133,20
wik help me, is dat het waard?
Geloof je het zelf, jongen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn accent is feilloos, zowel Amerikaans als Brits.![]()
Ik niet. Ik krijg zin om op ze in te beuken.
Ja. Dat geloof ik zelf, jongen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, jongen.
En o wee als ik zou zeggen dat ik Turken in elkaar zou willen slaan als ze zo Nederlands praten, hè, dan ging ik zeker te furrr.
Maar jij ziet er ook gewoon uit als een Rus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik werd vandaag aangesproken door iemand op straat met de volgende vraag: "Spreek jij Nederlands?". Toen stierf er iets van binnen.
Ten eerste: je liegt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook gewoon uit als een Rus.
Ten eerste: nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ten eerste: je liegt.
Ten tweede: hoe kan jij dat weten.
Ja ik ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik begrijp 'bla' eigenlijk niet: Ik ben geen Turk, maar een Koerd. Daarna, ik kom uit Turkije.
Hoe herken je een Nederlandse naam eigenlijk? Of een Turkse? Of een Arabische?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe herken je een Koerdische naam eigenlijk?
Ja, maar dat vroeg je daarna pas, dus op zich begrijp ik zijn verwarring wel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:01 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ja ik ook niet
Daarom zei ik expres waar kom jij dan vandaan
Oostblokkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik werd vandaag aangesproken door iemand op straat met de volgende vraag: "Spreek jij Nederlands?". Toen stierf er iets van binnen.
msnk is koerd?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef ModernFamily het volgende:
[14:46:59] [bla]: waar kom je vandaan oorspronkelijk?
[14:47:12] [MF]: Nederland?
[14:47:15] [MF]: Mijn ouders uit Turkije
[14:47:35] [MF]: hoezo? ;p
[14:47:36] [bla]: ben je koerdisch?
[14:47:40] [MF]: Neuh
[14:47:47] [bla]: gewoon jouw naam
[14:48:08] [MF]: jij wel dan?
[14:48:15] [bla]: Ja
[14:48:18] [bla]: ik wel:P
[14:48:35] [MF]: Er is een Turken topic op fok
[14:48:43] [MF]: kan je gerust posten lol
[14:49:10] [bla]: wat bedoel je daarmee?
[14:49:20] [MF]: Dat je daar ook kan posten
[14:49:29] [bla]: waarom?
[14:49:32] [MF]: waarom niet
[14:49:43] [bla]: waarom wel
[14:49:53] [MF]: omdat gezellig
[14:50:06] [bla]: omdat ik geen turk:P
[14:50:32] [MF]: wat dan
[14:50:54] [bla]: serieus?
[14:50:59] [MF]: ja
[14:51:07] [bla]: heb ik toch net gezegd:S
[14:51:19] [MF]: ja uit welk land dan
[14:51:31] [MF]: koerdisch is niet echt een begrip wat te koppelen is aan een land
[14:51:35] [bla]: uit turkije
[14:51:39] [MF]: nou dan :")
[14:51:56] [MF]: msnk is ook koerd uit turkije maar post er ook gewoon
[14:53:03] [bla]: ik zie wel
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoe herken je een Nederlandse naam eigenlijk? Of een Turkse? Of een Arabische?
My thoughts exactly:quote:
Het was een hij, en ik weet ook niet waaromquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zie er helemaal niet uit als een toerist. Ik kwam gewoon uit de stad lopen met wat plastic zakken. Dus wat ga je nou stoer doen?
Wik wordt aangezien voor een buitenlander door toeristen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was een hij, en ik weet ook niet waarom. Ze vroegen of ik een foto voor hen wilde nemen
.
Je bent wel in een grappige bui vandaag.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie altijd Polen rondlopen met plastic zakken als ik in Schilderswijk ben.
Nee, het waren drie kaaskoppen waarvan één een negert.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wik wordt aangezien voor een buitenlander door toeristen.!
Oja, klopt. Echt afzichtelijk, die dingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel in een grappige bui vandaag.
Maar Zara geeft voortaan wel plastic tassen die op vuilniszakken lijken mee, dus misschien lag het daaraan.
quote:
Nee.quote:
Ik ben ook maar een kaasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef ModernFamily het volgende:
[14:46:59] [bla]: waar kom je vandaan oorspronkelijk?
[14:47:12] [MF]: Nederland?
[14:47:15] [MF]: Mijn ouders uit Turkije
[14:47:35] [MF]: hoezo? ;p
[14:47:36] [bla]: ben je koerdisch?
[14:47:40] [MF]: Neuh
[14:47:47] [bla]: gewoon jouw naam
[14:48:08] [MF]: jij wel dan?
[14:48:15] [bla]: Ja
[14:48:18] [bla]: ik wel:P
[14:48:35] [MF]: Er is een Turken topic op fok
[14:48:43] [MF]: kan je gerust posten lol
[14:49:10] [bla]: wat bedoel je daarmee?
[14:49:20] [MF]: Dat je daar ook kan posten
[14:49:29] [bla]: waarom?
[14:49:32] [MF]: waarom niet
[14:49:43] [bla]: waarom wel
[14:49:53] [MF]: omdat gezellig
[14:50:06] [bla]: omdat ik geen turk:P
[14:50:32] [MF]: wat dan
[14:50:54] [bla]: serieus?
[14:50:59] [MF]: ja
[14:51:07] [bla]: heb ik toch net gezegd:S
[14:51:19] [MF]: ja uit welk land dan
[14:51:31] [MF]: koerdisch is niet echt een begrip wat te koppelen is aan een land
[14:51:35] [bla]: uit turkije
[14:51:39] [MF]: nou dan :")
[14:51:56] [MF]: msnk is ook koerd uit turkije maar post er ook gewoon
[14:53:03] [bla]: ik zie wel
Mijn stadjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef Rookert het volgende:
Middelburg blijft chill, het gaat hier vast los tijdens de mosselfeesten![]()
Ik heb tot nu toe maar iets van 5 exotische Nederlanders gezienquote:
In die straat heb je rooie oortjes en groene pulk. (kroegen)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe maar iets van 5 exotische Nederlanders gezienWaar kan je hier uitgaan? Naast stadhuis in die straat met 3 Turkse tenten of ergens anders?
Jep, alles goed uitgerekend en het verschil is boven de 100 euro. Dat is het niet waard, toch? (ik weet hoe slecht het netwerk van t-mobile is)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, neem dan maar gewoon t-mobile. Maar je hebt alle (tijdelijke) kortingen e.d. goed meegerekend?
2-jarig contract. Ik weet niet hoe ik het moet bekijken, verdeeld over 24 maanden scheelt het 5,50.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan maar voor T-mob gaan, ja. 1-jarig contract, toch? En hetzelfde aantal belminuten en SMSjes?
Je winkelmandje opsturen werkt uiteraard niet .quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja..
Deze is de eerste 12 maanden 22,25 en daarna 44,50 (bel + sms + web + bb plus , waarom)
https://www.vodafone.nl/s(...)sp?_requestid=621581
Deze 16,95 daarna 28,85
http://www.t-mobile.nl/pe(...)ShoppingCartOverview
Kun je nog even kijken of ik niet blind ben? En welke ik moet nemen.
Maar je hebt me bang gemaakt met je verhalen over t-mobile..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je winkelmandje opsturen werkt uiteraard niet .
Maar wtf, dit scheelt wel erg veel geld hoor, ga maar gewoon voor t-mobile (als je bij allebei de abo's 'gratis' hetzelfde mobieltje krijgt). Scheelt minstens een euro 200-250 als ik het zo even ruw schat.
Nee, Hi.quote:
Is Hi te doen of toch t-mobile? (hoe kut is je internet)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, Hi.Ik zou ook voor T-Mobile gaan, ook al is het een vuil moffenbedrijf.
Hi heeft volgens mij pas echt langzaam internetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is Hi te doen of toch t-mobile? (hoe kut is je internet)
M'n Internet is prima, maar ik geloof dat T-Mobile wat beter uitkomt met bel- en smsbundel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is Hi te doen of toch t-mobile? (hoe kut is je internet)
GB zegt van niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hi heeft volgens mij pas echt langzaam internet.
135 bel/sms..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
M'n Internet is prima, maar ik geloof dat T-Mobile wat beter uitkomt met bel- en smsbundel.
Dan ga je lekker naar die Duitsers, joh. Scheelt je 250 euro per jaar, én je hebt de telefoon die je wil.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
maar ik wil een BB 9700 wik.. anders zou ik bij vodafone gaan.
Nja, m'n Internet is ook niet denderend, maar ik gebruik het sowieso alleen voor m'n e-mail (en Facebook, oké, toegegeven) en de apps daarvoor zijn compact genoeg. Ik zou sowieso voor T-Mobile gaan, want Blackberry Internet is daar veel voordeliger dan bij andere providers (het toestel ook, overigens).quote:
Dat heeft een gevolg, T-mobile kan het niet aan.. neyse, vodafone wordt te duur. Facebook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nja, m'n Internet is ook niet denderend, maar ik gebruik het sowieso alleen voor m'n e-mail (en Facebook, oké, toegegeven) en de apps daarvoor zijn compact genoeg. Ik zou sowieso voor T-Mobile gaan, want Blackberry Internet is daar veel voordeliger dan bij andere providers (het toestel ook, overigens).
Nasil?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat heeft een gevolg, T-mobile kan het niet aan.. neyse, vodafone wordt te duur. Facebook.
Zwart.quote:
Het scheelt ongeveer 20 euro?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
T-mobile verschilt in totaal niet zoveel met Hi.. ongeveer 20 euro. Nu kan ik helemaal niet kiezen. Ik dacht niet eens aan die optie. GB ik haat je.
Rotop met je smiley, geen zin meer om te antwoorden.quote:
O, wist ik niet. Ik heb tot zover nooit last gehad van Hi.quote:
quote:
Twintig euro is ook gewoon geld, hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Rotop met je smiley, geen zin meer om te antwoorden.
Ik bedoel natuurlijk 20 euro over 24 maanden.
Ga je snel over je datalimiet heen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, wist ik niet. Ik heb tot zover nooit last gehad van Hi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |