En tijdelijke vacatures ter overbrugging via een uzb? Of hebben ze daar ook niets?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:45 schreef postmortum het volgende:
ik deed administratief werk voor de overheid en ben nu weer op zoek naar administratief werk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:45 schreef postmortum het volgende:
ik deed administratief werk voor de overheid en ben nu weer op zoek naar administratief werk
due ben ik constant aan het bellen , maar probleem is dat het vakantietijd is en veel bedrijven dichtgaan en dat hier in Limburg nooit heel veel vactures zijn. Er wordt letterlijk gezregd voor jou 10 anderenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En tijdelijke vacatures ter overbrugging via een uzb? Of hebben ze daar ook niets?
Ja, dat klopt, wat dat betreft zit je echt niet in een gunstige regio... Je zou kunnen overwegen (ik weet niet waar je woont etcquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
due ben ik constant aan het bellen , maar probleem is dat het vakantietijd is en veel bedrijven dichtgaan en dat hier in Limburg nooit heel veel vactures zijn. Er wordt letterlijk gezregd voor jou 10 anderen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
due ben ik constant aan het bellen , maar probleem is dat het vakantietijd is en veel bedrijven dichtgaan en dat hier in Limburg nooit heel veel vactures zijn. Er wordt letterlijk gezregd voor jou 10 anderen
Dan moet je een leuk bedrijf zoekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef postmortum het volgende:
callcenter heb ik gedaan bij vodafone dat was echt een hel , wet je het alerliefste zou ik in uk gaan werken ben gek van de uk
Daar zou ik niet willen werken. Maja dat is persoonlijk natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Rifoki het volgende:
Bij Dynafix in Nuth zoeken ze nog een administratief / secretarieel medewerker, weet niet of dat in jouw regio ligt maar wellicht het vermelden waard.
Waarom niet? Ben wel benieuwd gezien ik er zelf vorige week op gesprek geweest ben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet willen werken. Maja dat is persoonlijk natuurlijk
http://www.limburgvac.nl/vacature_limburg/lv-30400.html Navision is zeer simpel, waarom ze het erbij vermelden is mij een vraag
Heb slechte ervaringen met het bedrijf als klant zijndequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben wel benieuwd gezien ik er zelf vorige week op gesprek geweest ben.
Ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:30 schreef Lauuwtje het volgende:
Denk niet dat we veel van t noodweer zullen meemaken, gister zeiden ze nog het oosten.
Vandaag zeggen ze, het komt binnen via zuidwesten en verlaat het land via het noordoosten![]()
Ik wil regen, onweer, hagel gvd!
voor je date met vosss?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah het is weer zo laat dat de nieuwe lay-out het doet.
quote:
Bietserquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij mij blijft die het ook doen.
oh ok , succes danquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
he geen date met voss,![]()
nee een belangrijke afspraak in het ziekenhuis
Succes!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
he geen date met voss,![]()
nee een belangrijke afspraak in het ziekenhuis
Nee joh, dan heeft ze een toyboyquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ok , succes dan![]()
ik haat ziekenhuizen![]()
Ik vind jou er lekker uitzien , maar ik zal wel te jong zijn
nou dat verschil valt toch wel mee ,of je moet mij er er zoooo oud vinden uitzienquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ok , succes dan![]()
ik haat ziekenhuizen![]()
Ik vind jou er lekker uitzien , maar ik zal wel te jong zijn
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef postmortum het volgende:
ik zou op dit moment wel willen meeten
ik weet niet hoe oud je bent , maar gok paar jaar ouder?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef candygirl het volgende:
[..]
nou dat verschil valt toch wel mee ,of je moet mij er er zoooo oud vinden uitzien
vrouwen op leeftijd verhullen hun leeftijd nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud je bent , maar gok paar jaar ouder?
je kunt het antwoord per pm sturen
Van 50+ en hoger mag je van "op leeftijd" sprekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef candygirl het volgende:
[..]
vrouwen op leeftijd verhullen hun leeftijd niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Van 50+ en hoger mag je van "op leeftijd" prekendenk niet dat je daarbij in de buurt zit
nee idd, maar wil gewoon weer 18 zijn ofzo hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Van 50+ en hoger mag je van "op leeftijd" prekendenk niet dat je daarbij in de buurt zit
Wat moet ik in godsnaam met zo'n stickerquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:52 schreef postmortum het volgende:
wie maakt de poule :
hoe oud is candygirl?
diegene met het huiste antwoord krijgt van mij een trots op fortunasticker
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:52 schreef postmortum het volgende:
wie maakt de poule :
hoe oud is candygirl?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:52 schreef postmortum het volgende:
wie maakt de poule :
hoe oud is candygirl?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef friekin_ het volgende:
Mijn lief staat onder de douche. Mensen, ik ben echt stapelgek verliefd dol en maf. Oh god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |