abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:29:33 #51
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_84036808
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zwemmen in uniform? ontgroening?
nee zwemmen gewoon in bikini
hopelijk wel dáárvoor uniformje bekijken/passen want anders heb ik zo'n natte kop
pi_84036818
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Een nadeel is dat de brandstof er zo snel doorheen gaat.
dat had ik met mijn Lada 111 heel stuk 180 gereden, zag de tankmater omlaag gaan

Maar bij de NIva is dat ook als je stapvoets rijd
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:29:50 #53
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84036821
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:27 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Ik zat met een flink noodweer dat 4 uur duurde in de buurt van Bordeaux. Daar zijn toen doden gevallen. Op zich is het wel mooi wat de natuur kan klaarspelen.

Ik was toen met een klein tentje onderweg, en van de campinghouder moest iedereen die in een tent zat, naar een stacaravan die ook op de camping stonden. Op zich wel eens spannend en leuk om mee te maken. Totdat je achteraf hoort wat er had kunnen gebeuren, dan schrik je wel even.
Oeh, dat lijkt mij ook wel schrikken ja
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Ik rij wel eens grote stukken in Duitsland, de snelheid scheelt wel een hoop tijd op een flinke afstand
Oh vast, maar ook dan voel ik die behoefte niet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:30:21 #54
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84036843
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Een nadeel is dat de brandstof er zo snel doorheen gaat.
Lang leve geen haast en een zuinige diesel met airco
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84036877
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Een nadeel is dat de brandstof er zo snel doorheen gaat.
Elke voordeel heb zijn nadeel
Heb eigenlijk nog niet met 200+ op de verbruikmeter gekeken

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 11:31:34 ]
pi_84036993
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Elke voordeel heb zijn nadeel
Heb eigenlijk nog niet met 200+ op de verbruikmeter gekeken

Hehe. Dat ding van mij verbruikt 1:3 als ik plankgas rijd...
pi_84037236
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Hehe. Dat ding van mij verbruikt 1:3 als ik plankgas rijd...
Mijne geeft geen hoger verbruik van 1:4 weer al zal het met hogere touren wel zuiniger worden denk ik
  FOK!fotograaf woensdag 14 juli 2010 @ 11:43:10 #58
73911 ultra_ivo
pi_84037443
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Wauw! heb je foto's? (ergens online dan he, waar ik ze ook kan zien )
[..]

Heel wat. Van de meeste reizen staan er verslagen (of evenementeverslagen) op http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m
pi_84037543
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Heel wat. Van de meeste reizen staan er verslagen (of evenementeverslagen) op http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m
Wouw wist niet dat dds nog bestond, mijn eerste mailadres was van DDS
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:45:10 #60
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84037547
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Mijne geeft geen hoger verbruik van 1:4 weer al zal het met hogere touren wel zuiniger worden denk ik
Volgens mij bedoel je het andersom, met lage toeren (sneller opschakelen) verbruik je in principe namelijk minder
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:45:24 #61
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84037560
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Heel wat. Van de meeste reizen staan er verslagen (of evenementeverslagen) op http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m
Ik ga eens even kijken
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84037601
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je het andersom, met lage toeren (sneller opschakelen) verbruik je in principe namelijk minder

Dat is niet geheel waar. Je verbruikt het minste op het punt waar je koppel het hoogste is. Je zult dus heel goed moeten weten waar je koppel het beste is.
Bij lage toeren moet je motor soms harder werken dan bij hoge toeren.
pi_84037639
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je het andersom, met lage toeren (sneller opschakelen) verbruik je in principe namelijk minder
Naarmate je langer op hoge touren rijdt lijkt het mij juist logisch dat hij minder verbruikt aangezien hij minder moeite hoeft te doen om de snelheid vast te houden maja ik heb het nog niet getest en heb geen natuur/scheikunde gestudeerd
pi_84037744
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Dat is niet geheel waar. Je verbruikt het minste op het punt waar je koppel het hoogste is. Je zult dus heel goed moeten weten waar je koppel het beste is.
Bij lage toeren moet je motor soms harder werken dan bij hoge toeren.
Same thoughts great minds

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 11:49:42 ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:50:29 #65
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84037813
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Dat is niet geheel waar. Je verbruikt het minste op het punt waar je koppel het hoogste is. Je zult dus heel goed moeten weten waar je koppel het beste is.
Bij lage toeren moet je motor soms harder werken dan bij hoge toeren.
Dat klopt, maar overal wordt wel verteld dat sneller opschakelen vaak economisch voordeliger is. Even snel een stukje van autoenvervoer.info
quote:
Verkeerd schakelen
Zonder dat de autobestuurders het beseffen, gooien ze ook vele euro’s weg door verkeerd te schakelen tijdens het auto rijden. Volgens studies kan je hel wat geld besparen door traag op te trekken en door vlugger naar een hogere versnelling te schakelen. Een mogelijke verklaring hiervoor is dat de autoconstructeurs de automotoren zo stil maken dat de autobestuurder denkt in een juiste versnelling te zitten. We horen niet meer wanneer we moeten schakelen.

De algemene regel is:
benzinewagens: schakelen bij 2.500 toeren.
dieselwagens: schakelen bij 2.000 toeren.
Dit wordt niet alleen daar verteld, maar ook door de ANWB etc Dus echt, te laat schakelen kost je brandstof Ik ben zelf niet technisch aangelegd, maar dit weet ik dan weer wel
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84037889
Mijn koppel is ronde de 3500 touren (225 Nm)
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:52:21 #67
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84037908
Oh en ik heb geen toerenteller in mijn Lada, maar bij die motor hoor je het echt wel wanneer het tijd is te schakelen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84037919
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat klopt, maar overal wordt wel verteld dat sneller opschakelen vaak economisch voordeliger is. Even snel een stukje van autoenvervoer.info
[..]

Dit wordt niet alleen daar verteld, maar ook door de ANWB etc Dus echt, te laat schakelen kost je brandstof Ik ben zelf niet technisch aangelegd, maar dit weet ik dan weer wel

Als ik mijn auto bij 2500 toeren schakel, dan schiet het voor geen meter op. Ik heb te maken met een turbogat. Dus het verhaal gaat gewoon niet altijd op.
pi_84037948
Hoi. Ik ben verliefd.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:53:38 #70
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84037969
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Mijn koppel is ronde de 3500 touren (225 Nm)
En dat zou dus te hoog zijn volgens de dingen die ik geleerd heb in de theorie en van m'n instructrice Maar he, je moet het uiteraard zelf weten, en als je een hardrijder bent verbruik je sowieso veel meer. Maar bij mijn auto, een oude auto, merk je het onmiddellijk, 1:10 of 1:13 is echt een verschil
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84037970
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Ivo1986 het volgende:
Mijn koppel is ronde de 3500 touren (225 Nm)

Dat moet ik even opzoeken, ik weet het niet van buiten vanwege de chiptuning...
pi_84037997
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. Ik ben verliefd.

  woensdag 14 juli 2010 @ 11:54:31 #73
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84038014
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Als ik mijn auto bij 2500 toeren schakel, dan schiet het voor geen meter op. Ik heb te maken met een turbogat. Dus het verhaal gaat gewoon niet altijd op.
Nergens last van, maar als je waarde hecht aan vermogen dan moet je inderdaad niet snel opschakelen. Zo simpel is het wel, lagere versnelling, meer toeren, meer vermogen. Denk maar aan in de bergen rijden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:55:03 #74
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84038049
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. Ik ben verliefd.
Op wie?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84038153
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nergens last van, maar als je waarde hecht aan vermogen dan moet je inderdaad niet snel opschakelen. Zo simpel is het wel, lagere versnelling, meer toeren, meer vermogen. Denk maar aan in de bergen rijden

Om de motor op toeren te brengen kost ontzettend veel brandstof. Als ik in het turbogat zit (onder 2500 toeren ongeveer), en dan plankgas geef, dan heb ik 20 seconden nodig om van 50 naar 100 op te trekken in de 5. In de 4 heb ik er 15 seconden voor nodig dan.

Zeker met de huidige turbo motoren die ieder merkt heeft, klopt de hele redenatie achter het vroeg schakelen niet meer.
pi_84038245
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Dat moet ik even opzoeken, ik weet het niet van buiten vanwege de chiptuning...
Mijne is nog geheel origineel laat het ook nog effen zo, iets met nog een maand of 9 garantie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 11:59:50 ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:00:10 #77
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84038316
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Om de motor op toeren te brengen kost ontzettend veel brandstof. Als ik in het turbogat zit (onder 2500 toeren ongeveer), en dan plankgas geef, dan heb ik 20 seconden nodig om van 50 naar 100 op te trekken in de 5. In de 4 heb ik er 15 seconden voor nodig dan.

Zeker met de huidige turbo motoren die ieder merkt heeft, klopt de hele redenatie achter het vroeg schakelen niet meer.
Tsja, maar jij hebt ook een gechiptunede ofzo En daar heb ik geen verstand van Maar dat het je meer brandstof kost in hogere toeren is volgens mij in zijn algemeenheid wel te stellen, en als je harder rijdt dan verbruik je ook meer. Ik gok dat jouw auto meer verbruikt na alle modificaties dan toen ie in z'n originele staat was. Maar ik neem ook aan dat als je zo'n passie hebt met je auto, dat dat je geen ene reet kan schelen

Maar met een turbo diesel (zoals die van mijn vader) is het wel veel voordeliger om vroeg te schakelen hoor, alleen heb je dan inderdaad minder vermogen.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:01:36 #78
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84038397
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Heel wat. Van de meeste reizen staan er verslagen (of evenementeverslagen) op http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m
Toffe foto's btw!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84038533
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Tsja, maar jij hebt ook een gechiptunede ofzo En daar heb ik geen verstand van Maar dat het je meer brandstof kost in hogere toeren is volgens mij in zijn algemeenheid wel te stellen, en als je harder rijdt dan verbruik je ook meer. Ik gok dat jouw auto meer verbruikt na alle modificaties dan toen ie in z'n originele staat was. Maar ik neem ook aan dat als je zo'n passie hebt met je auto, dat dat je geen ene reet kan schelen

Maar met een turbo diesel (zoals die van mijn vader) is het wel veel voordeliger om vroeg te schakelen hoor, alleen heb je dan inderdaad minder vermogen.
Als het een goede chiptuning betreft is hij zuiniger
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:09:35 #80
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84038745
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Als het een goede chiptuning betreft is hij zuiniger
Echt? Kun je me uitleggen wat het is dan? Want ik heb er wel eens van gehoord, maar wat het is al sla je me dood
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84038835
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Echt? Kun je me uitleggen wat het is dan? Want ik heb er wel eens van gehoord, maar wat het is al sla je me dood
Dan wordt de software aangepast (motormanagement) zodat deze efficiënter gaat werken.
Is trouwens niet voor iedere auto rendabel, bij de mijne heeft het niet veel zin, heb dan maar een winst van 2 pk ofzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 12:13:28 ]
pi_84038941
Kennsi van me heeft het met zijn vrachtwagenlaten doen. Meer PK's, meer trekkracht (belangrijk, hoe doet in zwaar transport) en een stuk zuiniger
pi_84038956
op naar sollicitatiecursus
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:16:21 #84
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84038985
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:12 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Dan wordt de software aangepast (motormanagement) zodat deze efficiënter gaat werken.
Is trouwens niet voor iedere auto rendabel, bij de mijne heeft het niet veel zin, heb dan maar een winst van 2 pk ofzo.
Aha, tof Ik dacht altijd dat ie dan alleen maar harder ging en dat er niets zuiniger zou gaan werken ofzo En hoe komen mensen er dan achter of je auto daar geschikt voor is? De mijn sowieso niet, want die heeft amper elektronica en de "luxe" elektronica die ik wel had (mijn koplampen met een knopje in stand verstellen) bleek stuk te zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:16:36 #85
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_84038991
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef friekin_ het volgende:
Hoi. Ik ben verliefd.
Nog steeds ?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_84039118
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Aha, tof Ik dacht altijd dat ie dan alleen maar harder ging en dat er niets zuiniger zou gaan werken ofzo En hoe komen mensen er dan achter of je auto daar geschikt voor is? De mijn sowieso niet, want die heeft amper elektronica en de "luxe" elektronica die ik wel had (mijn koplampen met een knopje in stand verstellen) bleek stuk te zijn
Googlen en/of informeren bij een chipper bij je in de buurt / of autoclub
pi_84039181
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:12 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Dan wordt de software aangepast (motormanagement) zodat deze efficiënter gaat werken.
Is trouwens niet voor iedere auto rendabel, bij de mijne heeft het niet veel zin, heb dan maar een winst van 2 pk ofzo.

Die van mij heeft 43 PK meer (rollerbank, dus niet op papier). Het grote nadeel is dat je rechtervoet een stuk zwaarder lijkt als je weet dat je meer vermogen hebt. Maar bij dezelfde rijstijl zou het verbruik inderdaad om laag gaan.
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Aha, tof Ik dacht altijd dat ie dan alleen maar harder ging en dat er niets zuiniger zou gaan werken ofzo En hoe komen mensen er dan achter of je auto daar geschikt voor is? De mijn sowieso niet, want die heeft amper elektronica en de "luxe" elektronica die ik wel had (mijn koplampen met een knopje in stand verstellen) bleek stuk te zijn

Het heeft met meer dan alleen elektronica te maken. Maar chiptuning is het meest rendabel als er een turbo op de motor geschroefd zit.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:24:07 #88
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84039279
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Googlen en/of informeren bij een chipper bij je in de buurt / of autoclub
Ik heb me er echt nog nooit in verdiept, maar ik hoor het dus ook niet zo heel vaak.
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:21 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Die van mij heeft 43 PK meer (rollerbank, dus niet op papier). Het grote nadeel is dat je rechtervoet een stuk zwaarder lijkt als je weet dat je meer vermogen hebt. Maar bij dezelfde rijstijl zou het verbruik inderdaad om laag gaan.
[..]


Het heeft met meer dan alleen elektronica te maken. Maar chiptuning is het meest rendabel als er een turbo op de motor geschroefd zit.
Aha Ik denk dat ik het een beetje snap Het zou sowieso niets voor mij zijn, maar als je er van houdt en zolang de boetes niet te veel binnen stromen is het vast heel tof
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84039352
Ik heb mijn auto nu ruim 3 maanden en nog 0 boetes binnen
pi_84039362
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik heb me er echt nog nooit in verdiept, maar ik hoor het dus ook niet zo heel vaak.
[..]

Aha Ik denk dat ik het een beetje snap Het zou sowieso niets voor mij zijn, maar als je er van houdt en zolang de boetes niet te veel binnen stromen is het vast heel tof

Sinds ik de auto heb, pas 3 boetes. En ik heb de auto 3,5 jaar.

Mijn hoogste is 200 euro, omdat een agent dacht op 500 meter afstand te zien dat ik 120 reed waar ik maar 80 mocht...
2 keer voor laten komen en er is in totaal 50 euro vanaf gegaan, het zou dus 250 euro zijn in eerste instantie... De rechter vond het normaal dat een agent dat kon inschatten op die afstand.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:27:46 #91
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84039416
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb mijn auto nu ruim 3 maanden en nog 0 boetes binnen

Ik heb mijn eerste boete al gehad Maar dat was in een automaat van een vriendin van mij waar ik een beetje aan moest wennen Dus 5 km te hard na correctie Heb em cadeau gekregen van haar, dat was dan wel lief
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84039472
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Ik heb mijn eerste boete al gehad Maar dat was in een automaat van een vriendin van mij waar ik een beetje aan moest wennen Dus 5 km te hard na correctie Heb em cadeau gekregen van haar, dat was dan wel lief
Hehe mijne is semi-automaat dus automaat rijden is geen excus
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:29:52 #93
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84039524
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Sinds ik de auto heb, pas 3 boetes. En ik heb de auto 3,5 jaar.

Mijn hoogste is 200 euro, omdat een agent dacht op 500 meter afstand te zien dat ik 120 reed waar ik maar 80 mocht...
2 keer voor laten komen en er is in totaal 50 euro vanaf gegaan, het zou dus 250 euro zijn in eerste instantie... De rechter vond het normaal dat een agent dat kon inschatten op die afstand.
Dat valt dan nog reuze mee!

Oeh, da's wel sneu geld dan... En bijzonder dat ze mogen schatten, ik dacht dat dat niet kon... maar blijkbaar toch wel... Komt vast omdat je auto er zo snel uit zag Maar balen is het wel...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:30:16 #94
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84039539
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:28 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Hehe mijne is semi-automaat dus automaat rijden is geen excus
Wel als je normaal een schakelbak rijdt en dat dat de eerste 500 meter waren in een automaat
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84039685
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat valt dan nog reuze mee!

Oeh, da's wel sneu geld dan... En bijzonder dat ze mogen schatten, ik dacht dat dat niet kon... maar blijkbaar toch wel... Komt vast omdat je auto er zo snel uit zag Maar balen is het wel...

Ik had ook gedacht dat het niet mocht, maar ik kwam helaas bedrogen uit.

Even letterlijk wat de eerste zinnen bij de rechter waren:
Rechter: "Een VW Golf, nog een speciale uitvoering?
Ik: "Ja, een GTi."
Rechter: "Ah, daar rijd je al makkelijk veel te hard mee."
Ik. ".........."

Daarnaast nog een andere leuke situatie vanwege fouten op het proces verbaal:
Ik: "Ik heb ondertussen toch bewezen dat wat hier op papier staat theoretisch en praktisch onmogelijk is."
Rechter: "Agenten kunnen veel."
Ik. "........"

Ja ach. Wel eens kunnen zien hoe de rechtzaal van binnen uit ziet.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:38:53 #96
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84039897
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]


Ik had ook gedacht dat het niet mocht, maar ik kwam helaas bedrogen uit.

Even letterlijk wat de eerste zinnen bij de rechter waren:
Rechter: "Een VW Golf, nog een speciale uitvoering?
Ik: "Ja, een GTi."
Rechter: "Ah, daar rijd je al makkelijk veel te hard mee."
Ik. ".........."

Daarnaast nog een andere leuke situatie vanwege fouten op het proces verbaal:
Ik: "Ik heb ondertussen toch bewezen dat wat hier op papier staat theoretisch en praktisch onmogelijk is."
Rechter: "Agenten kunnen veel."
Ik. "........"

Ja ach. Wel eens kunnen zien hoe de rechtzaal van binnen uit ziet.
Lekker dan

En een rechtszaal is echt saai van binnen Hier in Zwolle in elk geval wel Ik was echt helemaal teleurgesteld
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84039948
ik voel me ontzettend down , sinds vrijdag ontslagen al tientallen sollicitaties gedaan en krijg steeds te horen dat er geen werk voor mij is:

te hoog opgeleid , te laag opgeleid , te oud , te jong , past niet in het functieprofiel , niet voldoende werkervaeing , te veel werkervaring .

ik heb ze allemaal al tientallen keren gehoord
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:43:09 #98
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_84040098
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef postmortum het volgende:
ik voel me ontzettend down , sinds vrijdag ontslagen al tientallen sollicitaties gedaan en krijg steeds te horen dat er geen werk voor mij is:

te hoog opgeleid , te laag opgeleid , te oud , te jong , past niet in het functieprofiel , niet voldoende werkervaeing , te veel werkervaring .

ik heb ze allemaal al tientallen keren gehoord


Ja klote is dat.... Maar laat je niet al te veel ontmoedigen, al weet ik hoe moeilijk het is! Maar dan zat de juiste baan er nog niet voor je tussen Positief blijven
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_84040150
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef postmortum het volgende:
ik voel me ontzettend down , sinds vrijdag ontslagen al tientallen sollicitaties gedaan en krijg steeds te horen dat er geen werk voor mij is:

te hoog opgeleid , te laag opgeleid , te oud , te jong , past niet in het functieprofiel , niet voldoende werkervaeing , te veel werkervaring .

ik heb ze allemaal al tientallen keren gehoord

Das inderdaad klote.

Wat voor werk deed je, en wat zoek je nu?
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:45:34 #100
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_84040195
ik deed administratief werk voor de overheid en ben nu weer op zoek naar administratief werk
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')