Ja het is ook niet zozeer het verstaanbaar makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:29 schreef Ticootje het volgende:
Jen praat ook niet zo heel veel hoor LL en vindt het volgens mij ook handiger om het op een gillen te zetten dan moeite te doen om zich verstaanbaar te maken.
Hee, ik zie nu pas dat wij er niet bij staan! Ze zijn een paar weekjes vergeten...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik zal het uit mn hoofd laten om de OP te "ordenen".
Al met al valt het natuurlijk allemaal wel mee, maar ik wil ook zo graag een kleppende peuter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef chacama het volgende:
Oh, LL ik kan het me zo goed voorstellen. De wanhoop als je ziet dat je kind gefrustreerd raakt omdat je hem niet begrijpt. Toen Maud kleiner was had ik als Fleur thuis was een vertaalcomputer in huis. Die begreep het koeterwaals van d'r zusje vlekkeloos. En ik maar proberen te snappen wat er gezegd werd. :Ja, maar mama.... Maud wil...... snap je dat dan niet?" Maar, goed die vertaalcomputer ging ook naar school en daar zat ik dan met een guppie die wist dat ze wel te verstaan was, maar niet door d'r eigen moeder. Uiteindelijk is het hier dus wel goed gekomen, maar ik herken het wel. Heel veel sterkte met het doorkomen van deze frustrerende periode.
Krijg ik Be op mn dak als ik dat doequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef chacama het volgende:
@Ticootje.... en overzichtelijk OP. Tja ik vond die bij Z&G wel erg mooi.
De mijne kruipt vaak door het huis en roept "mauw"...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Nijna het volgende:
Mijn peuter zit net te verkondigen dat ze een cavia is...
als ze om wiet-wiet-wiet gaat vragen net als de cavia van mijn vriendin dan moet je gaan oppassen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:22 schreef Nijna het volgende:
Mijn peuter zit net te verkondigen dat ze een cavia is...
In mijn buurt kijkt er niemand van opquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef chacama het volgende:Ticootje,
jup telt ook! Hihi, sta je in de winkel, mvrouw mag ik een blowtje.... ik zie het al voor me....
En mag jij dan ook even op adem komen Nijna?
Koffieshop zit tegenover mn huis...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef chacama het volgende:
Ligt aan jouw buurt of aan het feit dat ze Jen goed kennen?
Oh maar het feit dat een peuter veel praat, wil niet zeggen dat ze midden in de nacht ineens wel gaan uitleggen waarom ze zo huilen hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is ook niet zozeer het verstaanbaar maken
Ik vind het zo lastig uit te leggen. Want ja als het een driftbui betreft dan is huilen/schreeuwen ook het enige wat ze doen.
Ik wil ook gewoon een kleppende peuter
Ah, ok. Mindere buurt dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Koffieshop zit tegenover mn huis...
Ik omschrijf het liever al een multiculturele volksbuurt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef chacama het volgende:
[..]
Ah, ok. Mindere buurt dus.
@Appelsap, klinkt wel gezellig dat schooltje spelen. het bijdehandte karakter is inderdaad een uitdaging. Ik merk dat ik zelf vaak toegeef aan haar eigen uitleg. Of deze nu wel of niet klopt. Dat komt vanzelf wel, denk ik dan.
Oh, en gisteren hebben we gelachen. tot de hik(sels) aantoe. We waren voor de 100e keer het nijntjevakantieboek aan het doorspitten van 3 jaar gelden. Ze kan het dromen. Maar toen ik dingen begon te vragen, ging ze expres alles fout zeggen en een lol dat ze had. Wijs ik een plaatje aan met nijntje op de schommel, zegt zij: nijnte op de rekstok en zo ging het maar door. Ze kwam echt niet meer bij van het lachen.
Heel bekend. Zo is het hier de hele dag (behalve het broek poepen gelukkigquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb al een paar dagen geen geduld voor het volgende:
"als ik dat doe, he mama, dan gaat dus dat papiertje zo hoeps de lucht in"
'als ik een mini hapje neem, krijg ik dan een toetje?"
" ik heb in mijn broek gepoept"
"ik ga dan even zitten en dan drink ik met 2 handjes mijn beker leeg, oh nee, ik ga daar zitten, want dan kan ik er makkelijker bij"
enz enz enz enz enz enz enz enz enz en alles, alles alles alles zelluf willen doen.
pfff
en dan dus white wash.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
foto wil niet.
http://www.de-bedstee.nl/(...)fo.asp?ProductID=112
Wat een gaaf stapelbed zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
foto wil niet.
http://www.de-bedstee.nl/(...)fo.asp?ProductID=112
Ja, zing ik poesje mauw... NEE MIJ POESJE!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:17 schreef Memmel het volgende:
Anna zit momenteel in haar chagerijnige fase. Heel de dag door tegen alles en iedereen: Nee! jij mag niet kijken! Ga weg jij! NIet doen! Nou ben jij heeeeele boos!
Ik word er eigenlijk een beetje ziek van, helemaal niet gezellig en ik vind het ook niet leuk naar andere mensen toe. Maar wat doe je eraan? Klinkt het iemand bekend?
De dames hebben besloten dat Pien boven gaat slapen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:13 schreef Nijna het volgende:
KP, gaaf bed! Moeten ze nog gaan vechten wie in het hoogste bed mag of zijn jullie daar al uit....
Ow die kennen we hier ook!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, zing ik poesje mauw... NEE MIJ POESJE!
Hihi Koen kan dat ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ow die kennen we hier ook!
D: Mama singe!
Ik: Poesje mauw kome eens...
D NEE NIET POESJE ZINGEN MAMA NEE!![]()
Of Foto maken
NEE MAMA NEE![]()
Op de bank liggen'
NEE MAMA NIET SLAPEN! MIJ KUSSEN![]()
Och ik vind het wel grappig
gek is dat he. Toch eens op gaan letten of ze dat erg vaak heeft want dan ga ik toch wat meer de rem op dat soort dingen gooien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Bla3, Chris heeft dat ook soms. De ene keer lijkt het alsof hij ergens de suikerstuiter van heeft, terwijl hetzelfde hem een andere keer niks doet. Weet niet echt waar het aan ligt, maar hij is dus ook niet de enige..
Ze weet bij opa en oma precies welk kastje de snoeppot staatquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana blijft meestal overal netjes uit...dat geluk heb ik dan weer. En wij hebben zelfden iets van snoep in huis hoor, dus ook dat scheelt
owja, ze weet precies waar alles staat, vooral bij opa en oma, maar ze vraagt t altijd netjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze weet bij opa en oma precies welk kastje de snoeppot staat
*checkquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
owja, ze weet precies waar alles staat, vooral bij opa en oma, maar ze vraagt t altijd netjes![]()
En gaat ook soms heel hard krijsen als het antwoord nee is![]()
1 keer laten schrikken als ze het ding open trekken en niet zien dat je achter ze staat ewn dan doen ze t nooit meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:48 schreef dolphinqueen het volgende:
pff, ja hier staat alle snoep hoog en veilig. Hij weet al wel hoe de koelkast open moet.
Mijn kind krijgt elke dag een ijsje.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:26 schreef Pvoesss het volgende:
En ze vraagt de hele dag om ijs.. Ze heeft vorige week haar eerste likje gehad..
Heerlijk. Het besef dat ze grapjes maken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn kind krijgt elke dag een ijsje.Na het eten. Toetje. Doen we zelf ook.
![]()
Maar verder geen snoep/koek oid, dus nog best verantwoord. Denk ik.
Overigens ben ik momenteel mama-af. De aap is gisteren mee geweest naar mijn klas (groep 4, héél leuk!), en nu noemt hij me de hele dag Juffrouw! met van die plagerige pretoogjes.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
1 keer laten schrikken als ze het ding open trekken en niet zien dat je achter ze staat ewn dan doen ze t nooit meer![]()
Ooh maar dat is toch primaquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn kind krijgt elke dag een ijsje.Na het eten. Toetje. Doen we zelf ook.
![]()
Maar verder geen snoep/koek oid, dus nog best verantwoord. Denk ik.
Overigens ben ik momenteel mama-af. De aap is gisteren mee geweest naar mijn klas (groep 4, héél leuk!), en nu noemt hij me de hele dag Juffrouw! met van die plagerige pretoogjes.
Ik heb al die zoetigheid ook erg lang uitgesteld hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ooh maar dat is toch prima
Ik zie geen problemen met ijsjes verder. Alleen vond ik het niet nodig om het eerder te introduceren.
En word ik nu een beetje gek van het gezeur. En het is nog een echte smeerbende erna ook.
Ze krijgt hier ook geen toetjes.. nu voel ik me gemeen![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Kersjes het volgende:
Heus, ik was maar 5 minuten boven...
"Devin, wat ligt er allemaal op de grond???? En op de bank. En de kast. Alles is nat!"
"Ik heb een nieuwe waterpistool gevonden, zit wit water in!"
Mijn vorige week gekochte 200 ml spuitflacon Nivea zonnebrand zo goed als leeg
Ja hequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef Kersjes het volgende:
Heus, ik was maar 5 minuten boven...
"Devin, wat ligt er allemaal op de grond???? En op de bank. En de kast. Alles is nat!"
"Ik heb een nieuwe waterpistool gevonden, zit wit water in!"
Mijn vorige week gekochte 200 ml spuitflacon Nivea zonnebrand zo goed als leeg
een gewoon normaal bed waar je dus zelf uit kan stappen....quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:41 schreef mikoxx het volgende:
* breekt hier ff in * ..... KP, uitstapbed?
Gelukkig hebben we plavuizen en lederen bankenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]das minder
afnemen met licht vochtige doek en daarna babydoekjes om t laatste te verwijderen, en het droogt zo goed als vlekloos op
Leuk vriendinnetjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef Kersjes het volgende:
Gelukkig hebben we plavuizen en lederen banken
Devin heeft een vriendinnetje! Ze is 3 jaar oud, woont hierachter en ze hebben al vaker samen in de speeltuin gespeeld. Vanmiddag hebben ze voor het eerst lekker hier in de achtertuin gevoetbald en elkaar achterna gezeten met waterpistolen. Het is echt zo'n meisje-meisje: roze en glitters en staartjes enzo
En ineens waren ze verdwenen![]()
Gingen ze verstoppertje spelen in de bosjes. Begint dat gedonder nou al
vrijgezel ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik gewoon even een fotootje plaatsen omdat ik hem zo leuk vind
[ afbeelding ]
Nee hij gaat ja al met de buurmeid!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nee hij gaat ja al met de buurmeid!![]()
Kan door 't weer van nu komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow en Dana heeft ineens rode stipjes op dr gezicht..niet veel. De leidster dacht eerst beginnende waterpokken, maar die heeft ze begin mei gehad. Zijn echt rode speldenpuntjes, iemand een idee? Geen koorts, niet ziek en op dr armpjes en rompje heeft ze niks, alleen 1 of 2 op dr billetjes.
Heb ik elke nacht (weer)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef chacama het volgende:
Linde, gefeliciteerdgrote meid! Veel plezier
Ohhhhh, heerlijk van die langslapers
Maud heeft vannacht op papa's plek in bed geslapen. F. is even een paar daagjes er tussenuit en die meid nam het er dus maar even lekker van. Zo lief als je dan zelf naar bed gaat en zo'n schatje naast je hebt liggen snurken.
Vannacht mag ze bij Fleur slapen. Maar dan wel op het onderschuifbed. Voor ik het weet liggen ze anders samen op de grond. En er moet natuurlijk wel geslapen worden, want gekeet levert een enkele reis eigen kamer op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb ik elke nacht (weer)![]()
Ik vraag me echt af hoe ik dit ga aanpakken als de kleine er straks is... Ik denk dat de kleine maar gewoon in het wiegje slaapt als ze dat pikt...
Ja het ging goed... Maar ja dan moet je wel volhouden en niet als het een nachtje raak is besluiten dat ze dan gewoon bij ons kan liggen... Daar ging het fout.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Vannacht mag ze bij Fleur slapen. Maar dan wel op het onderschuifbed. Voor ik het weet liggen ze anders samen op de grond. En er moet natuurlijk wel geslapen worden, want gekeet levert een enkele reis eigen kamer op.
Eentje links, eentje rechts naast je....? Kan Jen anders in zo'n aanschuifbedje. Dat ze weer langzaam went aan het een eigen bedje. Het ging toch een hele tijd goed, dacht ik.... zit ze weer middenin een sprong misschien dat ze weer meer naar jou toe trekt. Maud is op het moment nl. super verlegen. Als er maar een vreemde naar d'r kijkt (en soms zelfs bekenden) dan zou ze het liefst in het niets verdwijnen en kruipt ze nu dus maar heel diep in mijn nek (bij gebrek aan wijde rokken). Dus daar gooi ik d'r behoefte aan niet alleen zijn 's avonds ook maar op....
Het is M. zn "schuld".... Dus hij mag de strijd gaan voeren.. Ik ga er niet weer uren naast zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef chacama het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat je er nu de puf niet voor hebt om weer het hele 'gedoe' met in eigen bed slapen weer te beginnen. Het kost altijd zoveel kracht vind ik...
Oh ik hoef M niet te overtuigen denk ik... Die roept namelijk al heel lang dat ie niet met 2 kinderen in bed gaat liggenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef chacama het volgende:zeker. Dat herken ik. Ik weet nu van mezelf ook dat ik iets toelaat en dat ik de concequentie straks zal moeten dragen, maar heb wel de stille hoop dat ze het gewoon doet als F. weer thuis is. Nu leg ik ze tegelijker tijd in bed en normaal gesproken doen we er elk 1. Dus met een beetje mazzel ligt ze zondag gewoon in d'r eigen bedje te maffen. En ach, vanaf donderdag nacht ligt ze sowieso bij mij in de tent te slapen, dus vond ik dat het nu ook wel kon. Hoezo iets kroms rechtpraten
Succes met het overtuigen van M. dat jij niet met twee kinderen naast je wilt slapen straks. Heeft Jen wel al een groot bed? Want dan zou je kunnen overwegen om zelf in haar bed te gaan slapen op het moment dat ze bij jullie komt liggen, gewoon voor je eigen rust. Of kun je ze omleggen als ze eenmaal slaapt, heb ik een tijdje met Fleur gedaan toen ze niet in d'r eigen bedje durfde te gaan slapen.
Oh, en wat ik zelf (heel egoistisch) bij Maud heb gedaan. Wel in overleg met F. ik ging weg nadat Maud in bed lag. Gewoon even naar een vriendin koffie drinken. Want ik was niet sterk genoeg om dat gehuil en geschreeuw aan te horen. Dan gaf ik gewoon te snel toe. 3x naar boven vond ik al veel laat staan nog meer keer. En in die week omwennen is Fleur twee nachten gaan logeren. Ik vond het voor haar immers ook niet eerlijk dat d'r zus het nodig vond om het huis af te breken terwijl zij wel de volgende dag naar school moest.
Omdat ze de boel op stelten zet 's nachts.quote:
Ja oke, dat lijkt me idd wel lastig dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:
Omdat ze de boel op stelten zet 's nachts.
tis gewoon niet anders...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja oke, dat lijkt me idd wel lastig dan.
Pff lijkt me wel "onhandig"als je dr nooit ergens kan laten slapen! Hier gaat het ook niet overal hoor. Maar bij 1 van de 3 oma's voelt ze zich helemaal thuis en daar slaapt ze prima. Dus dat is dan ook ons vaste logeer adres waar we toch best regelmatig gebruik van maken.
Ben dr zelf ook heel blij mee!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat ontzettend fijn om te lezen dat de gemaakte keuze dus echt de juiste voor Meike was/is![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef krijtlijk het volgende:
Ticootje, heb je het al een keer geprobeerd dan?
Mijn zoontje wordt thuis 's nachts regelmatig wakker, maar bij opa en oma slaapt hij de hele nacht door en vaak ook nog eens tot half 9. Ik heb ook het logeren heel lang uitgesteld, maar het blijkt ontzettend goed te gaan, gelukkig.
Oh hier ongeveer hetzelfde hoor... Jen vindt het wel heel erg als ze op de grond heeft geplast, amar het gaat echt nog te vaak mis om haar zonder luier te laten lopen in huis. Zeg maar, elk plasje eindigt op mn vloer en dan heb ik een huilend kind..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Kersjes het volgende:
Julia, wat een stoer ooglapje!
Die hadden ze in "mijn tijd" nog niet, ik moest het doen met een vleeskleurige![]()
Er zaten wel van die wrijfplaatjes bij, maar die waren zo suf... Soms probeerde ik er met viltstift dan nog wat leuks van te maken.
Dat zindelijk worden schiet hier ook niet zo op, zeker als we van huis zijn gaat het vaak altijd meestal fout. Maar we gaan door, ooit zal hij toch wel door gaan krijgen hoe het moet. Toch???
Ik weet niet zo goed of het nou onmacht of onwil is, gisteravond was hij bijvoorbeeld met blote billen in de tuin aan het spelen. Het potje stond er ook. En hij plast ineens, zomaar op nog geen halve meter van het potje op de grond![]()
Maar een luier wil hij vaak ook niet om. Dus krijgen we weer een driftbui omdat hij een luier aan moet als we bijvoorbeeld naar de winkel gaan en hij voordat we weggaan niet op het potje of de wc wil. Hem dan geen luier aantrekken en gewoon weggaan loopt telkens weer uit op een ongelukje, niet handig en frustrerend bovendien.
Lastig hoor....
Ik heb de potjes de deur uitgedaan... Ze wilt alleen op het toilet, en alles zelluf doen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Kersjes het volgende:
Oh, hier gaat het thuis vaak juist wel goed![]()
Maar ik moet hem wel in de gaten houden. Als hij gaat wiebelen of friemelen dan moet ik hem er soms wel aan herinneren om op het potje te gaan. Of op de wc, hij heeft van de week een nieuw opstapje gekregen waardoor hij er beter bij kan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef p_iglet het volgende:
BE als je pech hebt duurt dag nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
Pepijn draagt al vanaf mei 2009 schoenmaat 22
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:46 schreef Memmel het volgende:
Laat Anna hetaar niet zien, want die ontsteekt gelijk weer in woede!
Waar is da?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:31 schreef Memmel het volgende:
Nee man! Ben morgen op Koh Samui! Alleen met mijn man! En cocktails. En een leesboek, zonder plaatjes en met letters enzo!!
valt wel mee hoor het is 2 of 3x gebeurd in 3 jaar tijd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:59 schreef chacama het volgende:
P_iglet. Dat is toch we een terugkomend iets bij jullie, he. Dat als pepijn een dagje mee is geweest dat zijn hele slaapritme verstoord is. Jammer hoor dat de opa's en oma's daar geen rekening mee houden. Je zou bijna zegggen: jullie hebben hem zo lang laten slapen... nou, succes we komen hem morgen wel halen. Hoe is het trouwens met je opleiding?
Dat erop uit gaan heb ik gisteren gedaan, maar dat was uuuuh (understatement van het jaar) niet echt een succes. En de kinderboerderij ken ik zo ondertussen ook uit mijn hoofdquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Kersjes het volgende:
Stiemie![]()
Als we hier zo'n dag hebben dan probeer ik er zoveel mogelijk op uit te gaan. Niks speciaals, gewoon naar de speeltuin in de buurt ofzo. Lekker afleiding, ik merk dat ze thuis vaker blijven hangen in miep/mekker/gezeur.
Nijnaquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:13 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, ik denk dat ik ook een leukere moeder was toen ik nog werkte, ik kan het me wel voorstellen.
Maar ik heb nog niet het lef om dan ook echt actief iets te gaan zoeken... Het gaat hier met ups en downs, afgelopen dagen weer beter. Minder gepiep van de kinderen en dan ben ik ook beter in mn doen.
Nou ik ga geregeld weg zonder kinderen, ook met trouwens. Ga ook 1 avond in de week sporten. Het ligt er vooral aan dat ik er zelf niet voor gekozen heb om fulltime thuis te mama-en. Ik mis mezelf gewoon een beetje denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:55 schreef Grijs het volgende:
Stiemie en Nijna, hebben jullie dan geen contacten met andere ouders uit de buurt, of familie? Waar je af en toe eens naartoe gaat met de kinderen? En gaan jullie zelf ook nooit weg zonder kinderen?
Ik werk al bijna 10 jaar niet meer en vind dat prima vol te houden, maar merk wel dat ik ook tijd voor mezelf nodig heb (ben gemiddeld 2-3 avonden per week weg). Nu het vakantie is ben ik 's avonds niet weg en zijn de kinderen thuis en wordt het wel erg intensief (maar ze kunnen ook logeren).
ze is de enige niet. Hier is het standje luchtalarm bij het minste geringste en ik ben het echt spuugzat met dr aanstelleritis. Ook hier krijgt ze een time-out, op de slaapkamer, deur dicht, dan hoor ik het gekrijs ook een stuk minder. Ze kan weer terugkomen als ze klaar is met gillen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Nou laten we zeggen dat ze dan de laatste paar dagen echt ontzettend vreselijk super op haar gemak is![]()
Bij alles is het piepen, krijzen, drammen, slaan, gillen etc en ik begin het echt zat te worden. Na 1 waarschuwing gaat ze er maar even lekker op het strafmatje over nadenken, maar het werkt nog niet echt.
Ja zo ver is het hier nu ook al gekomen. Zoveel moeite is het toch niet om iets gewoon te vragen in plaats van te huilen, jammeren en piepen of je nog een beetje drinken mag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ze is de enige niet. Hier is het standje luchtalarm bij het minste geringste en ik ben het echt spuugzat met dr aanstelleritis. Ook hier krijgt ze een time-out, op de slaapkamer, deur dicht, dan hoor ik het gekrijs ook een stuk minder. Ze kan weer terugkomen als ze klaar is met gillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |