Omdat ze de boel op stelten zet 's nachts.quote:
Ja oke, dat lijkt me idd wel lastig dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Ticootje het volgende:
Omdat ze de boel op stelten zet 's nachts.
tis gewoon niet anders...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ja oke, dat lijkt me idd wel lastig dan.
Pff lijkt me wel "onhandig"als je dr nooit ergens kan laten slapen! Hier gaat het ook niet overal hoor. Maar bij 1 van de 3 oma's voelt ze zich helemaal thuis en daar slaapt ze prima. Dus dat is dan ook ons vaste logeer adres waar we toch best regelmatig gebruik van maken.
Ben dr zelf ook heel blij mee!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:31 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat ontzettend fijn om te lezen dat de gemaakte keuze dus echt de juiste voor Meike was/is![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef krijtlijk het volgende:
Ticootje, heb je het al een keer geprobeerd dan?
Mijn zoontje wordt thuis 's nachts regelmatig wakker, maar bij opa en oma slaapt hij de hele nacht door en vaak ook nog eens tot half 9. Ik heb ook het logeren heel lang uitgesteld, maar het blijkt ontzettend goed te gaan, gelukkig.
Oh hier ongeveer hetzelfde hoor... Jen vindt het wel heel erg als ze op de grond heeft geplast, amar het gaat echt nog te vaak mis om haar zonder luier te laten lopen in huis. Zeg maar, elk plasje eindigt op mn vloer en dan heb ik een huilend kind..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Kersjes het volgende:
Julia, wat een stoer ooglapje!
Die hadden ze in "mijn tijd" nog niet, ik moest het doen met een vleeskleurige![]()
Er zaten wel van die wrijfplaatjes bij, maar die waren zo suf... Soms probeerde ik er met viltstift dan nog wat leuks van te maken.
Dat zindelijk worden schiet hier ook niet zo op, zeker als we van huis zijn gaat het vaak altijd meestal fout. Maar we gaan door, ooit zal hij toch wel door gaan krijgen hoe het moet. Toch???
Ik weet niet zo goed of het nou onmacht of onwil is, gisteravond was hij bijvoorbeeld met blote billen in de tuin aan het spelen. Het potje stond er ook. En hij plast ineens, zomaar op nog geen halve meter van het potje op de grond![]()
Maar een luier wil hij vaak ook niet om. Dus krijgen we weer een driftbui omdat hij een luier aan moet als we bijvoorbeeld naar de winkel gaan en hij voordat we weggaan niet op het potje of de wc wil. Hem dan geen luier aantrekken en gewoon weggaan loopt telkens weer uit op een ongelukje, niet handig en frustrerend bovendien.
Lastig hoor....
Ik heb de potjes de deur uitgedaan... Ze wilt alleen op het toilet, en alles zelluf doen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:52 schreef Kersjes het volgende:
Oh, hier gaat het thuis vaak juist wel goed![]()
Maar ik moet hem wel in de gaten houden. Als hij gaat wiebelen of friemelen dan moet ik hem er soms wel aan herinneren om op het potje te gaan. Of op de wc, hij heeft van de week een nieuw opstapje gekregen waardoor hij er beter bij kan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef p_iglet het volgende:
BE als je pech hebt duurt dag nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
Pepijn draagt al vanaf mei 2009 schoenmaat 22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |