Hij slaapt met EEN vriendin in een tentquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef reetveter het volgende:
Ja 1tje. Loop niet zo fucking te janken jonge. Je slaat met je vriendin in een tentje. Het lijkt mij dat ze die wel eerder heeft gezien.
Het is een vriendin, niet mijn vriendin. Ghehequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef reetveter het volgende:
Ja 1tje. Loop niet zo fucking te janken jonge. Je slaat met je vriendin in een tentje. Het lijkt mij dat ze die wel eerder heeft gezien.
Ah. Friendzone.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:09 schreef blindpilot het volgende:
[..]
Hij slaapt met EEN vriendin in een tent
failquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef reetveter het volgende:
Ja, slaap niet naakt maar met iets aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:07 schreef woads het volgende:
TS gaat deze vakantie kamperen alleen heeft zijn leuter nog wel eens te neiging om in de ochtend voor niks recht op te gaan staan. Normaal vind ik het niet zo heel erg alleen slaap ik nu met een vriendin in 1 tentje.
Heeft iemand ervaring met het oplossen van dit probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet TS nou weer dat meisje slaan omdat ie s'ochtends een stijve heeft? Doe jij dat zelf ook of zo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef reetveter het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef FrituurPanneke het volgende:
als je wakker word, moet je de hele tijd denken van : hmm wat als ik haar nu gewoon pak. der kleren uit trek en der helemaal uitwoon enzovoort. dan zakt ie zo
odol = onmeunig dikke ochtend lul?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef SolidasRock het volgende:
s'Nachts naar de wc gaan en niet zoveel drinken, dat verkleint de kans op een ODOL?
Steek hem gewoon in die vriendin... Dan ziet ze hem ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:07 schreef woads het volgende:
TS gaat deze vakantie kamperen alleen heeft zijn leuter nog wel eens te neiging om in de ochtend voor niks recht op te gaan staan. Normaal vind ik het niet zo heel erg alleen slaap ik nu met een vriendin in 1 tentje.
Heeft iemand ervaring met het oplossen van dit probleem?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef FrituurPanneke het volgende:
als je wakker word, moet je de hele tijd denken van : hmm wat als ik haar nu gewoon pak. der kleren uit trek en der helemaal uitwoon enzovoort. dan zakt ie zo
Bullshit, ODOL heb je of heb je niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:21 schreef SolidasRock het volgende:
s'Nachts naar de wc gaan en niet zoveel drinken, dat verkleint de kans op een ODOL?
ontzettend, niet onmeunig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef FrituurPanneke het volgende:
[..]
odol = onmeunig dikke ochtend lul?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb niet elke dag een odol omdat ik snachts mijn blaas leeg en soms snachts doorslaap, dan word ik wakker en heb ik een odol en moet ik alsnog naar wc rennen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Bullshit, ODOL heb je of heb je niet.
Alsof dat mokkel 's ochtends geen natte giechel heeft of nog nooit een stijve gezien heeft? En anders stop je em in der mond, kan ze er ook niks over zeggen
nouja ik heb afgelopen week een aantal nachtdiensten gedraaid in combinatie met hele slechte slaap zorgt voor slecht nederlands:)quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Om half elf nog niet wakker genoeg zijn om fatsoenlijk te kunnen typen.
Je hebt zeker ook toen je op de basisschool zat avonddiensten gedraaid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:30 schreef FrituurPanneke het volgende:
[..]
nouja ik heb afgelopen week een aantal nachtdiensten gedraaid in combinatie met hele slechte slaap zorgt voor slecht nederlands:)
hahah ja toen mocht ik je mama al vingerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook toen je op de basisschool zat avonddiensten gedraaid?
Sterke comeback.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:38 schreef FrituurPanneke het volgende:
[..]
hahah ja toen mocht ik je mama al vingeren
Niet zo janken joh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |