The Wise Little Hen eigenlijk, maar je zit op het goede padquote:
Ik ben nog nooit echt in Parijs geweest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar zijn al onze Parijsgangers? Het zijn twee bekende pleinen, met elk hun eigen bekende bouwwerken.
Charles de Gaulle - Etoile, om volledig te zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef Ireyon het volgende:
Place de la Concorde met de obelisk en Place de Charles de Gaulle met natuurlijk de Arc de Triomphe
Och ja...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef Ireyon het volgende:
Place de la Concorde met de obelisk en Place de Charles de Gaulle met natuurlijk de Arc de Triomphe
Fifiquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef Rucebo het volgende:
Philip Freriks
Na het hockey aan het pokeren geslagen. Ze was met de WSOP die nu aan de gang zijn naar Vegas.quote:
Mwah goed genoegquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef PhysicsRules het volgende:
tjsa, hoe verwoord je dat goed.
Serendipiteit is erop rekenen dat iets door toeval zal gebeuren. Zo iets
quote:
Inderdaad. Helaas zie je hem niet zoveel, het is tegenwoordig veel populairder om een of ander laf knoopje scheef erin te leggen, en het bovenste knoopje van je overhemd los te laten. Zeg nou zelf, wat heb je liever:quote:
Helemaal goedquote:
Het is ook rotweer hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef Tanjaa het volgende:
Sorry, stroom was hier uitgevallen
Vraag komt eraan!
quote:
Hier is het inmiddels helemaal opgeklaard gelukkigquote:
Verkeerde sector.quote:
hmmm dat moet hier dus nog gaan komen.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hier is het inmiddels helemaal opgeklaard gelukkig![]()
Het noodweer was echt verschrikkelijkIn de tuin is een boom omgevallen
Tussenstand:quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien was je in de war met Jeroen Smit, die de ondergang van ABN-AMRO beschreef.
quote:
Ik was dus aan het gokken tussen die en een Antilliaans PVV-Kamerlid die vroeger aan hordelopen deed.quote:
Ireyon +1quote:
Foutquote:
Goedquote:
Als mijn vrouw/vriendin er op d'r 50ste nog zo uit zou zien.. daar zou ik me zo in vastbijten en nooit meer loslatenquote:
dan zou ik een nieuwe vriendin van 25 nemenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als mijn vrouw/vriendin er op d'r 50ste nog zo uit zou zien.. daar zou ik me zo in vastbijten en nooit meer loslaten
Preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
dan zou ik een nieuwe vriendin van 25 nemen
quote:
Helaas, die staat op plek 37quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, daar staat ongetwijfeld een Nederlands restaurant in. Ik twijfel tussen twee
De Librije?
ITP +1 (oud sluis staat op plaats 19)quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef barney74 het volgende:
[..]
ITP +1 (oud sluis staat op plaats 19)
http://www.specialbite.co(...)uis-19-de-librije-37
Stand #1995quote:
quote:
Nu doe je het wel goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:21 schreef barney74 het volgende:
Nou, ElBulli is inderdaad een van de 3. Deze en(uit Londen) stonden bekend als de beste 2 restaurants ter wereld. Maar nu heeft
(uit Zweden) ElBulli na 4 jaar van de eerste plaats verdreven
Roosendaalquote:
Tragisch voorval op de campingquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef Aalbers het volgende:
Doutzen Kroes
Zullen ongetwijfeld meer zijn, maar zij is pas zwanger.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef Aalbers het volgende:
Doutzen Kroes
Zullen ongetwijfeld meer zijn, maar zij is pas zwanger.
quote:
Onder protestquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Stand #1995
3 PhysicsRules
4 Ireyon
2 lubje25
2 -_Guitarist_-
1 Rucebo
1 Symphonic
1 Bart
1 Tanjaa
1 Ofyles2
1 Yankee
3 Its-Jojo-4you
1 Cobra4
1 barney74
1 InTrePidIvity
1 Flitspaal
1 GimmeGore
1 Aalbers
Niet naar mij, ik gaf helemaal geen antwoord.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[..]maar als dat zo is gaat het punt naar Lubje
Stand #1995
3 PhysicsRules
4 Ireyon
3 lubje25
2 -_Guitarist_-
1 Rucebo
1 Symphonic
1 Bart
1 Tanjaa
1 Ofyles2
1 Yankee
3 Its-Jojo-4you
1 Cobra4
1 barney74
1 InTrePidIvity
1 Flitspaal
1 GimmeGore
Aalbers editten
Okequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leopold Stotch.
Als je dat gewoon in een nieuw bericht doet en je bent eerder dan de volgende is het punt gewoon voor jou. Wel netjes dat je het gewoon toe geeftquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:47 schreef Aalbers het volgende:
Was inderdaad een edit. Toen ik het schreef, dacht ik: Doutzen Kroes
Prima dat het punt daar heen gaat, maar ik had de reactie na mij niet gezien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als je dat gewoon in een nieuw bericht doet en je bent eerder dan de volgende is het punt gewoon voor jou. Wel netjes dat je het gewoon toe geeft
Nee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat een ninja edit wel zou lukkenMaar nogmaals: ik had die reactie na mij niet gezien.
Gitaarpersoon, je moet even het vorige klassementje pakken, en dan het punt er bij zetten.
Is het plaatje een vergrootglas?
We hebben onderling afgesproken niet te editten. Je hebt m niet gezien maar misschien was ie wel eerder. Dat zullen we niet weten aangezien het een edit is en jou antwoord er dan boven staat. Maakt verder niet uit. Game on.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:52 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat een ninja edit wel zou lukken![]()
Juistquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een ventilator van dezelfde fabrikant als die stofzuiger.. Dyson of zoiets.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Antwoord is goedmaar ik wou de vraag ermee verduidelijken
Aalbers +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #1995quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:58 schreef nightcowboy het volgende:
41 seconden
Tuurlijk.quote:
Henk westbroek, 2e weet ik niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:41 schreef lubje25 het volgende:
Hoe heten Henk en Henk van het Goede doel van achteren?
Das 1.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Henk westbroek, 2e weet ik niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Mochten ze ooit gaan scheiden dan is het Kon.quote:
quote:
Een lachende e uit het Heinekenlogo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe noemen we dit?
[ [url=]afbeelding[/url] ]
De lachende E inderdaadquote:
Stand #1995quote:
quote:
de laatste is de NOSquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:48 schreef CaLeX het volgende:
1=Metro, 3=SNSbank en die andere 2 weet ik niet
SNS Reaal, maar dat is ongetwijfeld wat je bedoelt.quote:
Stand #1995quote:
Buffy the vampire slayer is het inderdaad...quote:
Sorry...quote:
hij was zo makkelijk dat ik je alleen maar gelijk kan gevenquote:
Stand #1995quote:
Stand #1995quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Henk Temming
Klopt en die dingen hebben een (engelse) naamquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach ja, dat zijn van die dingen die je aan de uiteinden van je stuur klemt.
Stuurklemmen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef CaLeX het volgende:
Bijna :p
Iemand zei dit: Ach ja, dat zijn van die dingen die je aan de uiteinden van je stuur klemt.
Daar staan de nederlandse woorden iig in
Ontsteking?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef GimmeGore het volgende:
Waar is blefaritis een voorbeeld van?
(ik zit btw te wachten op een telefoontje betreffende blefaritis, dus als ik niet zo snel reageer...)
quote:
Oog ontsteking?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Sorry, telefoontje duurde wat langer dan verwacht omdat ik meteen doorgeschakeld werd naar het ziekenhuis waar ik een eeuwigheid in de wacht stond![]()
Het goeie antwoord zit er bij Henk tussen, alleen is dat natuurlijk niet de bedoeling Henkie :p
en nu dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Sorry, telefoontje duurde wat langer dan verwacht omdat ik meteen doorgeschakeld werd naar het ziekenhuis waar ik een eeuwigheid in de wacht stond![]()
Het goeie antwoord zit er bij Henk tussen, alleen is dat natuurlijk niet de bedoeling Henkie :p
Goed gegokt!quote:
Je mag maar een antwoord per post geven manquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Oor ontsteking?
oog onsteking?
neus ontsteking?
Zoiets?
Kloptquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:10 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik mijn tong uitsteek, kan iemand dan het antwoord van het puntje afhalen?
Ik zeg 1.quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Mja klopt, 'k zat even zonder inspiratiequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je de regels leest, dan zul je merken dat je cijfer-vragen best vermijdt
Ik ga voor 2.
Stand #1995quote:
Het is eigenlijk "De 3J'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |