Ontsteking?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef GimmeGore het volgende:
Waar is blefaritis een voorbeeld van?
(ik zit btw te wachten op een telefoontje betreffende blefaritis, dus als ik niet zo snel reageer...)
quote:
Oog ontsteking?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Sorry, telefoontje duurde wat langer dan verwacht omdat ik meteen doorgeschakeld werd naar het ziekenhuis waar ik een eeuwigheid in de wacht stond![]()
Het goeie antwoord zit er bij Henk tussen, alleen is dat natuurlijk niet de bedoeling Henkie :p
en nu dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Sorry, telefoontje duurde wat langer dan verwacht omdat ik meteen doorgeschakeld werd naar het ziekenhuis waar ik een eeuwigheid in de wacht stond![]()
Het goeie antwoord zit er bij Henk tussen, alleen is dat natuurlijk niet de bedoeling Henkie :p
Goed gegokt!quote:
Je mag maar een antwoord per post geven manquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Oor ontsteking?
oog onsteking?
neus ontsteking?
Zoiets?
Kloptquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:10 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik mijn tong uitsteek, kan iemand dan het antwoord van het puntje afhalen?
Ik zeg 1.quote:Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Mja klopt, 'k zat even zonder inspiratiequote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Als je de regels leest, dan zul je merken dat je cijfer-vragen best vermijdt
Ik ga voor 2.
Stand #1995quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |