Er is sowieso niks aan de hand. Behalve een paar zuurpruimen op internet die op elke slak zout willen leggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies als mensen gewoon toegeven dat het helemaal niet om de prestatie van het nederlands elftal te doen was maar dat ze dat gewoon als excuus hebben aangegrepen om te feesten. Dan is er toch niks aan de hand.
Ja waar was je ? Held !quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik miste echt de spandoeken waarop stond "het was een kut wedstrijd" en "ga toch kung-fu-en de Jong"
Op mijn werkquote:
De mensen die enige voetbalcultuur scholing hebben gehad jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is sowieso niks aan de hand. Behalve een paar zuurpruimen op internet die op elke slak zout willen leggen.
Dat is zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is sowieso niks aan de hand. Behalve een paar zuurpruimen op internet die op elke slak zout willen leggen.
Ah, daar zit de pijn; je zag mensen plezier maken terwijl jij zat te zweten.quote:
Nee hoor de pijn zit hem in het feit dat we het niet gehaald hebben en we daar blijkbaar blij mee zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ah, daar zit de pijn; je zag mensen plezier maken terwijl jij zat te zweten.
Waarom is jouw usernaam eigenlijk nog oranje ? En waarom is hij überhaupt ooit oranje geworden ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Exact... Zielige lammetjes die een beeld voor ogen hebben waar ze zich mee willen identificeren, en dus maar gewoon doen, al bestaat er geen enkele rechtvaardiging voor hun gedrag.
Net als dat "stil aan de overkant" publiek. Geen knip voor de neus waard. Ik hou het voortaan lekker bij m'n cluppie
Daar was ik zondagavond al overheen. En over 2 jaar ben ik dit hele gebeuren allang weer vergeten en zit ik te juichen bij het EK alsof er nooit wat gebeurd isquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
we hadden ook gewoon moeten winnen!
En trots.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee hoor de pijn zit hem in het feit dat we het niet gehaald hebben en we daar blijkbaar blij mee zijn.
Dat we het niet gehaald hebbenquote:
Dat we ?quote:
Dat wat er ook gebeurt, we altijd bereid zijn om onder het genot van veel bier een teringzooi van Amsterdam te makenquote:
2e Plek geeft recht op de CL voorronde !quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan je nou trots zijn op een 2e plek
Alleen een finale winnen telt, de rest is leuk voor carnaval bosmongolen
Ik krijg medeleven met je als ik je post lees, wat ben jij een naar, zuur mannetje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De mensen die enige voetbalcultuur scholing hebben gehad ja
maar het niet gehaald hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat we ?
Dat we er zo vlak bij waren ja.
Met Hazes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Nederland tweede op FIFA-ranglijst
En mijn bal is ook al lek!
voor de jonkies dit is een verwijzing naar een oude reclame over vla
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat wat er ook gebeurt, we altijd bereid zijn om onder het genot van veel bier een teringzooi van Amsterdam te maken
Vandaag ben je vrij of zit je je baas z'n tijd te verkutten?quote:
Als feijenoord supporter zou ik daar wel un harde van krijgen jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
2e Plek geeft recht op de CL voorronde !.
Ze wilden zelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]doe dat dan ook maar nodig de spelers daar niet bij uit.
Dat kan ik me wel voorstellen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als feijenoord supporter zou ik daar wel un harde van krijgen ja
Hoe kan je nou in een kroeg een wedstrijd kijken, alsof het een finale is ? Achterlijk kroegvolk ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja we ik ben wel degelijk voor het nederlands elftal en ik vond het saamhorigheids gevoel ook mooi, op pleinen en kroegen de wedstrijden kijken, één groot feest! Maar deze mosterd na de maaltijd is nergens voor nodig.
Dat geeft dus wel aan dat ze zaten te zeuren toen ze zeiden "we nemen met minder dan de beker geen genoegen"quote:
Ze hebben je gewoon zitten fucken, man...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat geeft dus wel aan dat ze zaten te zeuren toen ze zeiden "we nemen met minder dan de beker geen genoegen"
Ik wel want ik moest de volgende dag werken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef elcastel het volgende:
Ik ben trouwens na Brazilië - Nederland ook gelijk naar bed gegaan.
iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben je gewoon zitten fucken, man...
Nou en? Alsof het politici zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat geeft dus wel aan dat ze zaten te zeuren toen ze zeiden "we nemen met minder dan de beker geen genoegen"
jawel en dit keer nog extra kut omdat ze zo dichtbij warenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou en? Alsof het politici zijn
Ze gingen natuurlijk aanvankelijk voor de winst. En dat is niet gelukt. Ok pech, maar dat maakt het hele WK toch niet gelijk kut ofzo?
Of extra leuk omdat ze het zo ver schoptenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jawel en dit keer nog extra kut omdat ze zo dichtbij waren
Schopten vind ik een goede omschrijving in dit verband...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of extra leuk omdat ze het zo ver schopten
Precies!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou en? Alsof het politici zijn
Ze gingen natuurlijk aanvankelijk voor de winst. En dat is niet gelukt. Ok pech, maar dat maakt het hele WK toch niet gelijk kut ofzo? Wat mij betreft was het een topmaand die terecht met een feestje is afgesloten.
haha toch grappig om te zien dat sportliefhebber waarbij het normaal altijd om het winnen gaat het nu ineens niet zo erg vinden om te verliezen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of extra leuk omdat ze het zo ver schopten
Ah, u is gewoon meeloper, net als die andere Oranje debielen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben geen sport liefhebben en meestal kan het me een worst wezen maar nu vind ik het erg jammer dat ze het niet gehaald hebben juist omdat ze in de finale stonden.
Wanneer is de volgende wedstrijd van het nederlands elftal dat is al snel of niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:05 schreef MadMaster het volgende:
Het feit alleen al dat we het er hier nog over hebben...
Kappen, ophouden, focussen op het EK2012 en het WK2014, dan moet het weer vloeien.
Zowel het voetbal als het bier...
Natuurlijk had ik liever gezien dat Oranje de finale won, maar goed, de hele cyclus van teleurstelling, verdriet en woede duurde misschien een half uurtje. Natuurlijk heb ik ook even bij mezelf gedacht dat ik nooit meer kijk en me nooit meer zo gek laat maken voor niks. Maar ach, dan word je de volgende dag wakker en dan denk je dat het toch best wel tof was allemaal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha toch grappig om te zien dat sportliefhebber waarbij het normaal altijd om het winnen gaat het nu ineens niet zo erg vinden om te verliezen.
Ik ben geen sport liefhebben en meestal kan het me een worst wezen maar nu vind ik het erg jammer dat ze het niet gehaald hebben juist omdat ze in de finale stonden.
In september oktober spelen ze in ieder geval weer in de Arena, de 12e meen ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende wedstrijd van het nederlands elftal dat is al snel of niet.
Volgende maand dacht ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende wedstrijd van het nederlands elftal dat is al snel of niet.
Dat kan niet, want dat is een EK, het kleine broertje van het WK...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
3 september duslaten we hopen dat we het in polen beter doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |