Er is sowieso niks aan de hand. Behalve een paar zuurpruimen op internet die op elke slak zout willen leggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies als mensen gewoon toegeven dat het helemaal niet om de prestatie van het nederlands elftal te doen was maar dat ze dat gewoon als excuus hebben aangegrepen om te feesten. Dan is er toch niks aan de hand.
Ja waar was je ? Held !quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik miste echt de spandoeken waarop stond "het was een kut wedstrijd" en "ga toch kung-fu-en de Jong"
Op mijn werkquote:
De mensen die enige voetbalcultuur scholing hebben gehad jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is sowieso niks aan de hand. Behalve een paar zuurpruimen op internet die op elke slak zout willen leggen.
Dat is zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is sowieso niks aan de hand. Behalve een paar zuurpruimen op internet die op elke slak zout willen leggen.
Ah, daar zit de pijn; je zag mensen plezier maken terwijl jij zat te zweten.quote:
Nee hoor de pijn zit hem in het feit dat we het niet gehaald hebben en we daar blijkbaar blij mee zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ah, daar zit de pijn; je zag mensen plezier maken terwijl jij zat te zweten.
Waarom is jouw usernaam eigenlijk nog oranje ? En waarom is hij überhaupt ooit oranje geworden ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Exact... Zielige lammetjes die een beeld voor ogen hebben waar ze zich mee willen identificeren, en dus maar gewoon doen, al bestaat er geen enkele rechtvaardiging voor hun gedrag.
Net als dat "stil aan de overkant" publiek. Geen knip voor de neus waard. Ik hou het voortaan lekker bij m'n cluppie
Daar was ik zondagavond al overheen. En over 2 jaar ben ik dit hele gebeuren allang weer vergeten en zit ik te juichen bij het EK alsof er nooit wat gebeurd isquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
we hadden ook gewoon moeten winnen!
En trots.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee hoor de pijn zit hem in het feit dat we het niet gehaald hebben en we daar blijkbaar blij mee zijn.
Dat we het niet gehaald hebbenquote:
Dat we ?quote:
Dat wat er ook gebeurt, we altijd bereid zijn om onder het genot van veel bier een teringzooi van Amsterdam te makenquote:
2e Plek geeft recht op de CL voorronde !quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe kan je nou trots zijn op een 2e plek
Alleen een finale winnen telt, de rest is leuk voor carnaval bosmongolen
Ik krijg medeleven met je als ik je post lees, wat ben jij een naar, zuur mannetje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De mensen die enige voetbalcultuur scholing hebben gehad ja
maar het niet gehaald hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat we ?
Dat we er zo vlak bij waren ja.
Met Hazes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Nederland tweede op FIFA-ranglijst
En mijn bal is ook al lek!
voor de jonkies dit is een verwijzing naar een oude reclame over vla
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat wat er ook gebeurt, we altijd bereid zijn om onder het genot van veel bier een teringzooi van Amsterdam te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |