nog steeds niet goed, werken laat ik schieten vandaag..quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgengizmo is weer thuis
En ik ben brak!
Hoe is het met bos?
Je moet het maar kunnenquote:
daarvoor ben jij hierquote:
Ben hier voornamelijk om jou te pestenquote:
sorry, ben erg melig vanmorgenquote:
Die had ik aan kunnen zien komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben hier voornamelijk om jou te pesten
Oh dan mag het welquote:
Van mijlenver jaquote:
heee Bos...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nog steeds niet goed, werken laat ik schieten vandaag..
kwam zeker met de trein die hier net langs reedquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan mag het wel![]()
[..]
Van mijlenver ja
Ja, dat is de beste optie denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heee Bos...
Rustig aan dan maar vandaag
En we krijgen stormquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef crv het volgende:
Het wordt heerlijk vandaag hier. Vanmorgen om 07:30 was het al 24 graden in de auto, pop kantoor zijn we niet onder de 31 gekomen. En er worden vandaag recordtemperaturen verwacht![]()
*gaat maar stil in een hoekje bij een ventilator zitten en hopen dat de dag snel om gaat [ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier word er weer noodweer verwacht aan het einde van de middag / begin van de avondquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef crv het volgende:
Het wordt heerlijk vandaag hier. Vanmorgen om 07:30 was het al 24 graden in de auto, pop kantoor zijn we niet onder de 31 gekomen. En er worden vandaag recordtemperaturen verwacht![]()
*gaat maar stil in een hoekje bij een ventilator zitten en hopen dat de dag snel om gaat [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wij vannacht. dus als jullie nu het meeste fnemen dan valt het hier misschien meequote:Op woensdag 14 juli 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier word er weer noodweer verwacht aan het einde van de middag / begin van de avond
Totdat je dak erafwaait. Koelt ook wel lekker af, maar tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het altijd wel wat hebbenEn het koelt lekker af
Ik woon in een flat, dus het moet heel gek lopen wil er bij mij een tak naar binnen waaien, of het dak er af ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef crv het volgende:
[..]
Totdat je dak erafwaait. Koelt ook wel lekker af, maar toch
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, dus het moet heel gek lopen wil er bij mij een tak naar binnen waaien, of het dak er af ofzo
Dan waait m'n poes het raam uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
[..]ok
MAar als je alles tegen elkaar openzet en het stormt flink, kun je wel je inboedel van straat plukken als het tegenzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |