nog steeds niet goed, werken laat ik schieten vandaag..quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgengizmo is weer thuis
En ik ben brak!
Hoe is het met bos?
Je moet het maar kunnenquote:
daarvoor ben jij hierquote:
Ben hier voornamelijk om jou te pestenquote:
sorry, ben erg melig vanmorgenquote:
Die had ik aan kunnen zien komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben hier voornamelijk om jou te pesten
Oh dan mag het welquote:
Van mijlenver jaquote:
heee Bos...quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nog steeds niet goed, werken laat ik schieten vandaag..
kwam zeker met de trein die hier net langs reedquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan mag het wel![]()
[..]
Van mijlenver ja
Ja, dat is de beste optie denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heee Bos...
Rustig aan dan maar vandaag
En we krijgen stormquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef crv het volgende:
Het wordt heerlijk vandaag hier. Vanmorgen om 07:30 was het al 24 graden in de auto, pop kantoor zijn we niet onder de 31 gekomen. En er worden vandaag recordtemperaturen verwacht![]()
*gaat maar stil in een hoekje bij een ventilator zitten en hopen dat de dag snel om gaat [ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier word er weer noodweer verwacht aan het einde van de middag / begin van de avondquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:55 schreef crv het volgende:
Het wordt heerlijk vandaag hier. Vanmorgen om 07:30 was het al 24 graden in de auto, pop kantoor zijn we niet onder de 31 gekomen. En er worden vandaag recordtemperaturen verwacht![]()
*gaat maar stil in een hoekje bij een ventilator zitten en hopen dat de dag snel om gaat [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wij vannacht. dus als jullie nu het meeste fnemen dan valt het hier misschien meequote:Op woensdag 14 juli 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier word er weer noodweer verwacht aan het einde van de middag / begin van de avond
Totdat je dak erafwaait. Koelt ook wel lekker af, maar tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het altijd wel wat hebbenEn het koelt lekker af
Ik woon in een flat, dus het moet heel gek lopen wil er bij mij een tak naar binnen waaien, of het dak er af ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef crv het volgende:
[..]
Totdat je dak erafwaait. Koelt ook wel lekker af, maar toch
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, dus het moet heel gek lopen wil er bij mij een tak naar binnen waaien, of het dak er af ofzo
Dan waait m'n poes het raam uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef crv het volgende:
[..]ok
MAar als je alles tegen elkaar openzet en het stormt flink, kun je wel je inboedel van straat plukken als het tegenzit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Na Bavaria Meisjes nu ook de Carlsberg Babe
[ afbeelding ]
quote:
Dat lijkt me meer antireclamequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Woon je zo hoog?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, dus het moet heel gek lopen wil er bij mij een tak naar binnen waaien, of het dak er af ofzo
die zal niet wegwaaienquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ach zolang die zich elke dag weer meldtquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gizmo was vannacht weer ontsnaptNu uit het wc raampje
Stond meneer net voor de deur zei mijn man![]()
Ik kan dus niks open laten staan in me huis, anders ontsnapt mijn kat
ah hij is weer terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
Gizmo was vannacht weer ontsnaptNu uit het wc raampje
Stond meneer net voor de deur zei mijn man![]()
Ik kan dus niks open laten staan in me huis, anders ontsnapt mijn kat
dat zekerquote:
quote:
Goedemorgen mevrouwquote:
quote:
Storm is coolquote:
aaahwquote:
OMGquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeerd![]()
![]()
Hoe ga je 'm noemen?
Looooooooooooolquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je 'm noemen?
Wat nou als het een haar wordtquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je 'm noemen?
zal wel knap zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
9e, dus ik waai eerder op een boom, dan een boom op mij
Wat heerlijk hoogquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
9e, dus ik waai eerder op een boom, dan een boom op mij
dan wordt het een meisjes naamquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je 'm noemen?
Lijkt me ook wel een leuk gezichtquote:
in 1 keer een boom op je balkonquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een leuk gezicht![]()
Neeeeeheeeeeeeeeequote:
o dat kan ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeeeee
Dat Ll in/op een boom waait
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is een leuke naam.
nog '-on' erachter of gewoon alleen 'Gast'
wat danquote:
Dat zou idd grappig zijn om te zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeeeee
Dat Ll in/op een boom waait
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is een leuke naam.
nog '-on' erachter of gewoon alleen 'Gast'
Nu alleen? Of altijd?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:57 schreef Myraela het volgende:
Ik en een kind. Dat zou echt een ramp zijn.
Maar vind die boom dat ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou idd grappig zijn om te zien
quote:
Dat weet ik niet, misschien houd die boom wel van mensenquote:
Ligt eraan hoe sterk die boom isquote:
Ik ga 24-07 naar de eftelingquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
pff, al de hele tijd met efteling deuntjes in mn kop
Ja, hey!quote:
Dit huis,quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
pff, al de hele tijd met efteling deuntjes in mn kop
op mijn verjaardigquote:
Nee, maar toen ik op het toilet stond, kreeg ik kotsneigingen en daarmee maakte ik de slaapdienst wakker. Dus toch even gepraat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent gelukkig de nacht doorgekomenNiet meer gebeld?
quote:
nee, heb gewoon andere liedjes in mn kopquote:
doei doei en sterktequote:
wabadabadoeeeeequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wabadabadoeeeee
Dan bel ik alvast scooby doo voor de spoken
en als het nu een jonge boompje is ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:10 schreef Myraela het volgende:
Een boom die loveless niet aankan mag zichzelf geen boom noemen.
okquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik op het toilet stond, kreeg ik kotsneigingen en daarmee maakte ik de slaapdienst wakker. Dus toch even gepraat.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:10 schreef Myraela het volgende:
Een boom die loveless niet aankan mag zichzelf geen boom noemen.
Wally !!!!quote:
REL? Wat waar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef Kally het volgende:
OMG ik heb weer wat teweeggebracht gisteren met mijn rel
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef Kally het volgende:
ciao en sterkte Bosquote:
quote:
Vraag me af of dat een vent is als hij dat ziet als 'probleem' en niet weet dat het vrij gangbaar is voor alle mannenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jullie mannen hebben het maar moeilijk
Hoe simpel is dat op te lossen iddquote:
Rel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef Kally het volgende:
quote:
Ik zie het probleem niet hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vraag me af of dat een vent is als hij dat ziet als 'probleem' en niet weet dat het vrij gangbaar is voor alle mannen![]()
Ik probeerde een stukje mee te lezen maar snapte er weinig van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef Kally het volgende:
Ik ook nietquote:
quote:
In RLS, iemand dringt zich nogal op aan Laysa en haar vriend D_K IRL, en snapt niet dat nu ze in het ziekenhuis heeft gelegen enzo dat ze wel wat anders aan hun hoofd hebben dan het gejank van een vage kennis, maar ze vindt dus dat ze van alles op de hoogte gehouden moet worden en blabla, en vondt het nodig dat on topic even te spuien. Nou ja aan aangezien Laysa mijn beste vriendin is en ik al weken hierover hoor was ik het even zat, maar nu het napraten eroverquote:
Bij dezequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeerde een stukje mee te lezen maar snapte er weinig van.
Krijgen we een samenvatting?
Kansloos dat soort mensen inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
In RLS, iemand dringt zich nogal op aan Laysa en haar vriend D_K IRL, en snapt niet dat nu ze in het ziekenhuis heeft gelegen enzo dat ze wel wat anders aan hun hoofd hebben dan het gejank van een vage kennis, maar ze vindt dus dat ze van alles op de hoogte gehouden moet worden en blabla, en vondt het nodig dat on topic even te spuien. Nou ja aan aangezien Laysa mijn beste vriendin is en ik al weken hierover hoor was ik het even zat, maar nu het napraten erover
das lief, opkomen voor je vriendenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
In RLS, iemand dringt zich nogal op aan Laysa en haar vriend D_K IRL, en snapt niet dat nu ze in het ziekenhuis heeft gelegen enzo dat ze wel wat anders aan hun hoofd hebben dan het gejank van een vage kennis, maar ze vindt dus dat ze van alles op de hoogte gehouden moet worden en blabla, en vondt het nodig dat on topic even te spuien. Nou ja aan aangezien Laysa mijn beste vriendin is en ik al weken hierover hoor was ik het even zat, maar nu het napraten erover
Dat dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kansloos dat soort mensen inderdaad.
En hoe egoistisch ben je als je in zo'n situatie alleen oog voor jezelf hebt en maar vind dat een ziek iemand je beter op de hoogte moet houden![]()
Nou ja dat, ik hoorde ook niet iedere dag hoe of wat, logisch toch, er speelde nog veel meer af bij ze en ik laat ze dan gewoon, als ze me nodig heeft weet ze me te vinden, maar ze bleef zich maar opdringen en idd het is echt een kindquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kansloos dat soort mensen inderdaad.
En hoe egoistisch ben je als je in zo'n situatie alleen oog voor jezelf hebt en maar vind dat een ziek iemand je beter op de hoogte moet houden![]()
quote:
mensen die alleen aan zich zelf denken zijn niks waardquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja weet je ze las mee en ik weet dat ze het dan weer mee naar bed neemt, en dat komt haar herstel niet ten goede, dus ik was eigenlijk pislink
Nou ja het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar hij heeft een tijd het echt slecht gehad psychisch en doet zijn best er nu uit te komen, alleen soms heeft hij een terugvalquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Is er trouwens een samenvatting voor wat er met Bos is![]()
Klinkt redelijk ernstig iig, maar voor ons newbs/non-XFA mensen is het allemaal wat lastig te 'volgen' en hoe er op te reageren dan enzo
Heel goed dat je daar wat van gezegd hebt hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja weet je ze las mee en ik weet dat ze het dan weer mee naar bed neemt, en dat komt haar herstel niet ten goede, dus ik was eigenlijk pislink
Nee logisch tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, ik hoorde ook niet iedere dag hoe of wat, logisch toch, er speelde nog veel meer af bij ze en ik laat ze dan gewoon, als ze me nodig heeft weet ze me te vinden, maar ze bleef zich maar opdringen en idd het is echt een kind
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel goed dat je daar wat van gezegd hebt hoorGewoon opkomen voor je vrienden
Dus datquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee logisch tochAls je zo beroerd bent dan heb je wel wat anders te doen, beter worden ofzo. En dat haar vriend ook niet dagelijks alle vage kennissen en verre familie een status-update gaat geven vind ik ook logisch hoor
Ah ok vervelend.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar hij heeft een tijd het echt slecht gehad psychisch en doet zijn best er nu uit te komen, alleen soms heeft hij een terugval
Gaat het wel goed met Laysa?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Oh ok... Vervelend zeg...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar hij heeft een tijd het echt slecht gehad psychisch en doet zijn best er nu uit te komen, alleen soms heeft hij een terugval
Ja redelijk naar omstandigheden, het is nu een kwestie van revalideren en wennen aan het nieuwe infuus en leren omgaan ermee (schoonhouden en medicijncassettes vernieuwen). Maar het heeft wel degelijk een aanslag op haar lichaam gedaan en ze is moe en ja het is ook eng een infuus direct je hart in, maar het is echt een bikkel, ze heeft het moeilijker met het feit dat ze niet alweer rondrentquote:
O ik wel hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M kietelt Kally,
Nu lachen jij !!!
Gelukkig dan maar Wallyquote:
quote:
kally doet me denken aan een liedjequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wally doet me denken aan een walvis, bedankt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kally doet me denken aan een liedje
Maar je bent geen walvis hoor
Wally was toch ook ee naardappel ?
Ik ben zo vrij als een vogel walvisquote:
haha, dat zeg ik nu ook weer nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
je vergelijkt me met een aardappel, ik heet gewoon Simone hoor
Heet je Simonequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
je vergelijkt me met een aardappel, ik heet gewoon Simone hoor
subtiel achter naam komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heet je SimoneIk dacht 'Kelly' ofzo. Alhoewel dat misschien een naam was die pas na jouw tijd hip werd
![]()
Magquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, dat zeg ik nu ook weer niet
Moontje ?
Nee ik ken iemand van mijn leeftijd die Kelly heetquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heet je SimoneIk dacht 'Kelly' ofzo. Alhoewel dat misschien een naam was die pas na jouw tijd hip werd
![]()
Die was anders al bekend hoor hier hoorquote:
een ex van mij heette simonequote:
Jij viel toch op een bepaalde simone?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
o ok niet bij mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Die was anders al bekend hoor hier hoor
Ik wist hem ook nog niet!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Die was anders al bekend hoor hier hoor
hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij viel toch op een bepaalde simone?
Wie weet deel je gewoon deze SC met haar!
Nou ja heb je dat stukje van die vibo niet gelezen? Daar schoot ik even doorquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb je rel even nagelezen. Petje af voor je hoor. Ik denk niet dat ik dat zo subtiel had gekund.
Ik heb genoeg shit meegemaakt om te weten dat je in ellendige sitauties soms even volkomen genoeg hebt aan jezelf. Jammer als mensen dat niet begrijpen, dan is het maar zo.
O, ik dacht dat jullie dat ook wistenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja heb je dat stukje van die vibo niet gelezen? Daar schoot ik even door
Ik welquote:
stouterd !quote:
Je moest eens wetenquote:
nu maak je me nieuwsgierigquote:
shit heb ik dan toch iets over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja heb je dat stukje van die vibo niet gelezen? Daar schoot ik even door
Nee het begon in die ervoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shit heb ik dan toch iets over het hoofd gezien?
Was dat ook in 808?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het begon in die ervoor![]()
Nou ja ik zei kind koop een vibo en botvier daar je frustraties op
[..]
Goede morgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
Kal![]()
...en CA is ook lief...jullie zijn allemaal lief
![]()
Hoiquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
Kal![]()
![]()
Jij bent de liefstequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
Kal![]()
![]()
Wanneer gingen wij shoppen?quote:
ik zeg maar niet wat er in me op kwamquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij shoppen? [ afbeelding ]
[..]
wat kwam in jou op?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zeg maar niet wat er in me op kwam
proestquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
na het verhaal van de vibo, vragen om te shoppen .... dat geeft gekke gedachtesquote:
hoop geen viboquote:
Was ze maar zo slim maar die heeft een betonnen plaat voor haar kop en snapt het gewoon nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef crv het volgende:
[..]
proest![]()
En kreeg je daar nog reactie op of ging ze de hoek in en
Waarom gek we gaan ook naar Christine Le Ducquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
na het verhaal van de vibo, vragen om te shoppen .... dat geeft gekke gedachtes
durf je niet alleenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
na het verhaal van de vibo, vragen om te shoppen .... dat geeft gekke gedachtes
Het is gewoon leuker met zijn tweeënquote:
ok hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gekke gedachtes kunnen wel goed zijn hoor
Ik ben nog steeds pissig dus jij en daarmee uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Mwah heb weleens betere tijden gehad![]()
![]()
[..]
Nee jij!!!![]()
![]()
echt er zijn mensenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Was ze maar zo slim maar die heeft een betonnen plaat voor haar kop en snapt het gewoon niet
Ahhhquote:
nee, poesquote:
Jaquote:
o en: goedemorgen mamquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
Kal![]()
![]()
iets zegt me: Niet werk geschiktquote:
Aangezien we nogal van elkaar af wonen gaat dat toch moeilijk wordenquote:
Ja I know.....quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Mwah heb weleens betere tijden gehad![]()
![]()
[..]
Nee jij!!!![]()
![]()
quote:
Iets in mij zegt hetzelfdequote:
2 lettergrepen volgens mij ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets in mij zegt hetzelfde![]()
Omschrijf het eens. Hoeveel lettergrepen?
dildo maar dan 2 richtingsverkeerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets in mij zegt hetzelfde![]()
Omschrijf het eens. Hoeveel lettergrepen?
niks is onmogelijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Aangezien we nogal van elkaar af wonen gaat dat toch moeilijk worden
toch 2 lettergrepenquote:
Ja maar...Tombo is van de mannen en ik ookquote:
ok dan is een dubbele overbodig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...Tombo is van de mannen en ik ook
Hangt ervan af wat voor werk je doetquote:
Hmmm dan moet het er een met afstandsbediening wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Aangezien we nogal van elkaar af wonen gaat dat toch moeilijk worden
Hoezoquote:
Nou werd veel te vroeg wakkeer door buren die om kwart voor 6 (!) aan het keuvelen waren op het balkon. Dus ben wel gaar. Jij dan?quote:
A. ik vind m lelijkquote:
Kan het me voorstellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak joh![]()
En alles gaat mis met de verbouwing![]()
Ik ben het zat, ben aan vakantie toe
ICTquote:
brakke C_Aquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak joh![]()
Wat gaat er niet goed dan c_a.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak joh![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben brak joh![]()
ik werd optijd wakker om 4:45quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou werd veel te vroeg wakkeer door buren die om kwart voor 6 (!) aan het keuvelen waren op het balkon. Dus ben wel gaar. Jij dan?
Booooh zou hetquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij viel toch op een bepaalde simone?
Wie weet deel je gewoon deze SC met haar!
Ah zo'n verbindingsding. Dat lijkt me nou niet gemakkelijk bewegen. Als de een te hard duwt heb je kans dat ie bij de ander door een neusgat naar buiten vliegt volgens mij...quote:
Het zou zomaar kunnenquote:
Dan ben je toch wel in staat anonymous te surfenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah zo'n verbindingsding. Dat lijkt me nou niet gemakkelijk bewegen. Als de een te hard duwt heb je kans dat ie bij de ander door een neusgat naar buiten vliegt volgens mij...
quote:
Ik probeerde me ook al voor te stellen hoe dat ging maar mijn fantasie is door de hitte beperkt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah zo'n verbindingsding. Dat lijkt me nou niet gemakkelijk bewegen. Als de een te hard duwt heb je kans dat ie bij de ander door een neusgat naar buiten vliegt volgens mij...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ik probeerde me ook al voor te stellen hoe dat ging maar mijn fantasie is door de hitte beperkt.
Misschien ff een promo'tje zoeken op youtube of zo
Vast hier ook ergens op Fokquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
Ik probeerde me ook al voor te stellen hoe dat ging maar mijn fantasie is door de hitte beperkt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Kally, ben jij dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat sowiesoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
Dan ben je toch wel in staat anonymous te surfen
Neuken? Trouwen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, dat was nog in mijn rode haren periode
quote:
ik krijg het ook niet mentaal voor mequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan verklaar ik u hierbij man en vrouw.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan verklaar ik u hierbij man en vrouw.
U mag de bruid neuken
Haar mond valt al open ll85quote:
oraal neuken is ook neukenquote:
OMG mannen ookquote:
Leren kennen is overratedquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
OMG![]()
Ik wilde haar eerst maar eens een beetje leren kennen. Ik weet net een uurtje dat ze Simone heet
quote:
Om te neuken wel ja. Maar we zijn getrouwd, remember. En voor een huwelijk lijkt het me toch wel handigquote:
Internet kan soms snel gaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
OMG![]()
Ik wilde haar eerst maar eens een beetje leren kennen. Ik weet net een uurtje dat ze Simone heet
En dan zegt Kally iets over mannenquote:
Gister begon jijquote:
kijk maar uit, dadelijk ben je nog zwangerquote:
Dat het een sigaar wasquote:
O ja dat is waarquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om te neuken wel ja. Maar we zijn getrouwd, remember. En voor een huwelijk lijkt het me toch wel handig
Wie ik?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Internet kan soms snel gaan
[..]
En dan zegt Kally iets over mannen
[..]
Gister begon jij
15 september vlieg ik naar Tenerife. 14 September laatste werkdagquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ICT
[..]
brakke C_A
Wanneer heb je vakantie ?
Maar dat kan niet de eerste keer, toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk maar uit, dadelijk ben je nog zwanger
doen ze in sommige culturen ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om te neuken wel ja. Maar we zijn getrouwd, remember. En voor een huwelijk lijkt het me toch wel handig
jah, en die andere damesquote:
Volgens mij is Simoontje geen Moslimquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doen ze in sommige culturen ook niet
als het de goede weg neemt welquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dat kan niet de eerste keer, toch?
Vorige week zijn de kunststof kozijnen geplaats. Maar ja de posten verkeerde kleur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
Wat gaat er niet goed dan c_a.
Laatste wat ik weet is dat je kozijnen niet de juiste kleur hadden.
you never knowquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij is Simoontje geen Moslim
Wat ik me dan altijd afvroeg, das toch smerig. Je hebt al bij een sigaret of sigaar dat er aan je lippen (die aan je gezichtquote:
in elk geval blij zijn dat jullie er nu wel achter zijn gekomen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week zijn de kunststof kozijnen geplaats. Maar ja de posten verkeerde kleur.
Toch maar besloten om deze kleur te houden, en de panelen roomwit te doen. Ziet er mooi uit hoor en nu best tevreden.
Wij krijgen het plaatsen van het grote dakraam gratis. Mooi prima opgelost
Alleen de deuren waren er nog niet, die zouden vandaag komen. Gaat mijn man bellen, weten ze niet zeker of de deuren wel binnen zijnDus waarschijnlijk nog geen deuren vandaag.
Gister ging ik zeuren om een toogMijn man eindelijk zover gekregen om dit te doen, maar dan moeten er een paar planken verwijderd worden van het verlaagd plafond van de keuken. Mijn broertje was er, en die dacht YES slopen!. Dus hij trekt die plank eraf, zijn er onder het verlaagd plafond allemaal plastic buizen doorgebrand!
Wij moeten blij zijn dat ons huis niet afgefikt is
Maar nu moet dus het complete plafond eruit, en alles moet opnieuw aangelegd wordenWeer extra kosten
Vrijdag heb ik eindelijk rust. Ze komen dat mijn vloer egaliseren, dat duurt 3 uurtjes ofzo. Daarna ga ik naar mijn schoonouders, en dan even niet aan de verbouwing denkenWe slapen vrijdag op zaterdag daar omdat we niet op de vloer mogen lopen
![]()
Ik hoop dat onze vloerverwarming wel gewoon maandag komt, en dat onze plavuizen gewoon dinsdag gelegd gaan worden. Als dit fout gaat, dan word ik gek!
Simoontje ook gewoonquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij is Simoontje geen Moslim
dat was zeker ook bil ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar ze zeiden vroeger altijd dat de eerste keer niet telt.
mazzel dat je een toog wilde dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week zijn de kunststof kozijnen geplaats. Maar ja de posten verkeerde kleur.
Toch maar besloten om deze kleur te houden, en de panelen roomwit te doen. Ziet er mooi uit hoor en nu best tevreden.
Alleen de deuren waren er nog niet, die zouden vandaag komen. Gaat mijn man bellen, weten ze niet zeker of de deuren wel binnen zijnDus waarschijnlijk nog geen deuren vandaag.
Gister ging ik zeuren om een toogMijn man eindelijk zover gekregen om dit te doen, maar dan moeten er een paar planken verwijderd worden van het verlaagd plafond van de keuken. Mijn broertje was er, en die dacht YES slopen!. Dus hij trekt die plank eraf, zijn er onder het verlaagd plafond allemaal plastic buizen doorgebrand!
Maar nu moet dus het complete plafond eruit, en alles moet opnieuw aangelegd wordenWeer extra kosten
Vrijdag heb ik eindelijk rust. Ze komen dat mijn vloer egaliseren, dat duurt 3 uurtjes ofzo. Daarna ga ik naar mijn schoonouders, en dan even niet aan de verbouwing denkenWe slapen vrijdag op zaterdag daar omdat we niet op de vloer mogen lopen
![]()
Ik hoop dat onze vloerverwarming wel gewoon maandag komt, en dat onze plavuizen gewoon dinsdag gelegd gaan worden. Als dit fout gaat, dan word ik gek!
Ja daar ben ik wel blij mee... maar je verwacht zoiets niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in elk geval blij zijn dat jullie er nu wel achter zijn gekomen.
Niet als alles klaar is dat het dan in brand vliegt
Ja hey, we zijn nu getrouwd, en aldus Crazy-M gaan er op zeer korte termijn allerlei intimiteiten gebeuren. Dus dan mag ik je toch wel Simoontje noemenquote:
Hmm wel naar idd maar een ontzettend geluk bij een ongeluk dat je nu weet van die buizen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
en daar moet je maar naar toe levenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee... maar je verwacht zoiets niet.
Als alles af is, hebben we heel het huis compleet verbouwd
Dus datquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in elk geval blij zijn dat jullie er nu wel achter zijn gekomen.
Niet als alles klaar is dat het dan in brand vliegt
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, we zijn nu getrouwd, en aldus Crazy-M gaan er op zeer korte termijn allerlei intimiteiten gebeuren. Dus dan mag ik je toch wel Simoontje noemenOf Simo, Moontje, Mo, Simso, etc. etc.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvroeg, das toch smerig. Je hebt al bij een sigaret of sigaar dat er aan je lippen (die aan je gezicht) van die flintertjes shag e.d. blijven plakken.
Hoeveel weken naderhand zal zij nog bruin/oranje hebben geplast en bruine shag-schilfertjes hebben ontdekt dáár
Jij mag me noemen hoe je wiltquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, we zijn nu getrouwd, en aldus Crazy-M gaan er op zeer korte termijn allerlei intimiteiten gebeuren. Dus dan mag ik je toch wel Simoontje noemenOf Simo, Moontje, Mo, Simso, etc. etc.
ben jij het nu gewoon met me eens?quote:
OMG, ik weet het niet! Ik wil het niet weten want wáár heeft hij die sigaar ingestoken? Ga me niet vertellen dat ik niet alle feiten van het Bill 'I did not have sexual relations with that woman'-verhaal niet ken!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvroeg, das toch smerig. Je hebt al bij een sigaret of sigaar dat er aan je lippen (die aan je gezicht) van die flintertjes shag e.d. blijven plakken.
Hoeveel weken naderhand zal zij nog bruin/oranje hebben geplast en bruine shag-schilfertjes hebben ontdekt dáár
Ja ik weet het, het is eng, maar niet schrikken het is vast een eenmalig ietsquote:
Stiekem, diep in je hart, wil je het wetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik weet het niet! Ik wil het niet weten want wáár heeft hij die sigaar ingestoken? Ga me niet vertellen dat ik niet alle feiten van het Bill 'I did not have sexual relations with that woman'-verhaal niet ken!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik weet het niet! Ik wil het niet weten want wáár heeft hij die sigaar ingestoken? Ga me niet vertellen dat ik niet alle feiten van het Bill 'I did not have sexual relations with that woman'-verhaal niet ken!
* Crazy-M ligt hier naast zn stoel van schrikquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is eng, maar niet schrikken het is vast een eenmalig iets
Nou ja als het in haar mond was, was het niet echt nieuwswaardig, wel?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet de eerste keer hequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is eng, maar niet schrikken het is vast een eenmalig iets
Gaat het?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ligt hier naast zn stoel van schrik
Sorryquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hou op. Als ik hard lach dan schud mijn hoofd en dat doet pijn
quote:
aaahquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hou op. Als ik hard lach dan schud mijn hoofd en dat doet pijn
Ja en daarom heb ik het verhaal ook niet gevolgdquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja als het in haar mond was, was het niet echt nieuwswaardig, wel?
enorrrrm graagquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stiekem, diep in je hart, wil je het weten
Lekkere stokert van mequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
Oh Kally????
Kijk eens wat je hubby mij aanbiedt in een andere SC?
[..]
neequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens ineens beeld van iemand die bij me op de bank zit en me steeds roept met MILFje
quote:
je hebt toch geen vliegangst hequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
15 september vlieg ik naar Tenerife. 14 September laatste werkdagNiet slim voor iemand die gestresst is als ze moet vliegen
ik ruik een huwelijks crisis ?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:30 schreef tombolafan het volgende:
Oh Kally????
Kijk eens wat je hubby mij aanbiedt in een andere SC?
[..]
Preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Op je wang Tombo, op je wang.
Dat kan gewoon in een goed huwelijk
Ja, duhquote:
Heeft Ll kinderen!?quote:
jah door mij, aan Kallyquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Is loveless getrouwd![]()
* Huppelmuts gaat nu krassen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |