Hoeveel heb jij al gedronken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dat vind ik dis ook. niet totaal van god los he, maar iest meer vrijheid. niets mis mee dan imo.
duurde alleen tot mijn 5e school tot ik en decaan trof die dat ook vond
Ja lach maar. De opvoeding van mijn zoon gaat opeens in een andere hogere versnellingquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, sorry ik lig echt helemaal dubbel hier
Waarvan?quote:
vandaag teveel, maar ligt een beetje prive tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al gedronken?![]()
[..]
Ja lach maar. De opvoeding van mijn zoon gaat opeens in een andere hogere versnelling
Alles wel goed? Een einde kan ook een nieuw begin betekenen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag teveel, maar ligt een beetje prive tbh.
heb beetje idee dat vandaag een einde is gekomen aan een tijdperk ofzo
Stuk jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wel goed? Een einde kan ook een nieuw begin betekenen he![]()
Is FOK! bij jullie ook af en toe kapot?
yeah is wel goed hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
maar is dat dan niet t betuttelen van iemand die boven t maaiveld uitsteekt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nou dat quoten lukt niet op de een of andere manier...Maar gomi, ik vind dat je gewoon mee moet draaien met het programma op de middelbare school. Als het allemaal te eenvoudig is moet je maar wat extra uitdagingen aangaan. Iemand zn eigen gang laten gaan vind ik dan weer zo'n kul. Zo gaat het in het dagelijks leven ok gewoon niet, en als je meer kunt, waarom niet meer doen?
ja verdikkeme, twee keer een lange PM getikt, en twee keer foetsiequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve een FOK! BBQ geven. Ze hebben hem van het weekend geleerd hoe hij met 2 vingers een bh moet losmaken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gomi zegt op te letten, toch sluit, en dan weer niet wil openen.
Je valt in herhaling lieverdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, sorry ik lig echt helemaal dubbel hier
Ik had hier net iets over getyptquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nou dat quoten lukt niet op de een of andere manier...Maar gomi, ik vind dat je gewoon mee moet draaien met het programma op de middelbare school. Als het allemaal te eenvoudig is moet je maar wat extra uitdagingen aangaan. Iemand zn eigen gang laten gaan vind ik dan weer zo'n kul. Zo gaat het in het dagelijks leven ok gewoon niet, en als je meer kunt, waarom niet meer doen?
Pffff maaiveld, maaiveld...quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar is dat dan niet t betuttelen van iemand die boven t maaiveld uitsteekt?
doe maar mee met t gem.? long live avg?
ja klopt, maar die vorige was door het slotje heenquote:
Maar ik had er ook al op gereageerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja klopt, maar die vorige was door het slotje heen
En ik had hem al ge c/p'ed voor dit topic en toen begon het forum te bokken
oeps, gemistquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik had er ook al op gereageerd
Dat is ook heel irritantquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeps, gemist
Ik had even de smoor in, had een paar PM's getikt en die zijn allemaal spoorloos verdwenene, dus heb ik even niet goed opgelet. My bad
Slaap lekker C_Aquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
D. Ik heb Alice in wonderland gekeken
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
Slaap lekker mop, ik ben aan het rellen eldersquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
Bedankt voor je snelle reactiequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Welterustenquote:En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
Rellen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker mop, ik ben aan het rellen elders![]()
Hoe wassie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
De eerste?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond Nanny mcPhee zitten kijken.
Wat een film.... zat aan het einde gewoon met een brok in mijn keel en branderige ogen te kijken...
Ja moest even iemand de waarheid vertellen, leg ik nog wel eens uitquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
maar ik loet dat dus ook zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pffff maaiveld, maaiveld...
Hardstikke leuk als je beter bent dan gemiddeld maar laat het dan ook maar zien. Persoonlij kvind ik het geen reden om iemand dan zijn gang maar te laten gaan. Zorg dan, als school, dat je er meer uit kunt halen.
Okquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja moest even iemand de waarheid vertellen, leg ik nog wel eens uit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook heel irritant![]()
Geeft niks pupke
trusten caquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Nu ga ik echt slapen... 7 uur de wekker en vandaag wil ik me niet verslapen
Veel water en gewoon iets eten werkt ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga anti-kater-maatregelen treffen
ik heb alleen geen vettigheid in huis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Nu ga ik echt slapen... 7 uur de wekker en vandaag wil ik me niet verslapen
Discipline? Meer uitdaging/taken kan misschien ook wel voorkomen dat mensen naast hun schoenen gaan lopen of denken dat ze een bijzondere positie innemen in life...quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik loet dat dus ook zien
ah k met dat laatste ben ik wel eens. als school meer wist te bieden dat de standaard shit, ja dan had ik dat ws ook leuk gevonden.
maar je moet een kind im o niet tegen zijn zin op school houden puur omdat t uren moet maken. ik heb dat btw gehad tot op journ opleiding he.
alles gehaald, gem gehaald, alleen mijn aanwezigheid niet. wilde die bitch me alles over laten doen. ik daar dus tegen in. ging voor de commissie. enik kreeg gelijk. ze hield alleen voet binj stuk dus moet ik aanwezigheid inhalen.
wat is daar t nut van?
ik mocht me melden om 8.00 uur. meer niet. aanwezigheid tekenen en mocht gaan. is dat stimulerend?
vettigheid zat hier, gezopen ook genoeg, mar geen gevoel van een kater morgen. maardat zal morgen ws anders zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
O nou ja dan minimaal een liter waterquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef -Miauw- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 juli 2010 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel water en gewoon iets eten werkt ook
[/quote
ik heb alleen water een theezakjes
het gaat je goed afquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja moest even iemand de waarheid vertellen, leg ik nog wel eens uit
Water lees ik net!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
vettigheid zat hier, gezopen ook genoeg, mar geen gevoel van een kater morgen. maardat zal morgen ws anders zijn
maar als je een 5e school nodig hebt, denk ik niet dat je naast je schoenen gaat lopen hor. ik denk dat je dan blij bent met een school die je de kans geeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Discipline? Meer uitdaging/taken kan misschien ook wel voorkomen dat mensen naast hun schoenen gaan lopen of denken dat ze een bijzondere positie innemen in life...
quote:
Glas water en ibu werkt perfectquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben heul lief, als het uitkomtquote:
keurigquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
maar ik blijf netjes he![]()
Niet aan mijn vriendinnetjes zitten
trusten huppelmuts.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes het was gezellig maar ik ga mn bed opzoeken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
keurig
Maar ja ik vond je al een tof wijf, dus ben ik niet geheel onbevooroordeeld
slaap lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaap lekker moppiequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Je begrijpt me verkeerd...geen zin om er nu op in te gaan ook. Katerrrrrrquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als je een 5e school nodig hebt, denk ik niet dat je naast je schoenen gaat lopen hor. ik denk dat je dan blij bent met een school die je de kans geeft.
discipline? ok, melden en dan ?
heb ik ook gehad. ik had alleen wel zoveel vrije tijd dat ik de voorpagina van de kranbten heb gehaald. is nu verjaard dus kan ik wel zeggen.
heft niemand kwaad gedaan, ons goed geld opgeleverd. voorpagina kranten, in tijdschriften. en is dat dan wat je maar moet doen op school. omdat je er toch maar moet zijn?
quote:
Dag dagquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik weet het, dat hoor ik vakerquote:
valt mee vandaagquote:
ik had dat idee ook al tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd...geen zin om er nu op in te gaan ook. Katerrrrrr
best erg. Nog niet eens slapen en een kater hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had dat idee ook al tbh.
maar ben niet nuchter genoeg om precies te zeggen hoe of wat. gaat om nuances imo. maar hebben t er weleens over als we beiden nuchter zijn/geen kater hebben
Altijdquote:
Zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
best erg. Nog niet eens slapen en een kater hebben![]()
Ouderdom?
whehehe je hebt te snel gequote voor mijn editquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik gewoon te druk met andere topics.
ik wil een smiley die op zn rug ligt te lachenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt mee vandaag
alleen de posts van Gomi kosten wat meer tijd vandaag om te lezen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe je hebt te snel gequote voor mijn edit
Maar ik had vandaag ook helaas weinig tijd om het bij te houden
hehe, we houden op te korte dagenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
best erg. Nog niet eens slapen en een kater hebben![]()
Ouderdom?
Neuh, dus dat heeft niks met leeftijd te makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
heb je ook een kater dan? De bekende pre-slaap-kater
hoequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt serieus nooit een kater, zelfs als ik niets meer van mijn toetsenbord begrijp sta ik nog fris op.
ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet eens een hobby vinden ofzo. Ik FOK! teveel.
ik zou m schoppenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb Mark van Bommel van dichtbij gezien
maar wat danquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, dus dat heeft niks met leeftijd te maken
Ik kan hem ook niet meer heugen, maar jullie merken geloof ik ook niet wanneer ik flink gedronken hebquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt serieus nooit een kater, zelfs als ik niets meer van mijn toetsenbord begrijp sta ik nog fris op.
oh dat valt mee gelukkigquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn katers zijn niet zo erg. Ik word wakker, kots alles onder. Voel me draaierig, ziek, hoofdpijn. Slaap nog een paar uur verder en alles is over.
Same here. Tenzij ik sterke drank of triples drinkquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
weet ik niet, maar ik heb serieus nooit last van de drank de volgende dag, en ik spuug er niet bepaald in....quote:
hmmm, ik heb zo af en toe wel een idee tbh. niet posten zoals ik doe, maar ef en toe wel iets anders denk ik tbhquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet meer heugen, maar jullie merken geloof ik ook niet wanneer ik flink gedronken heb
zelfs dan niet..............quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here. Tenzij ik sterke drank of triples drink
Ik vind nu ook iedereen lief maar ik heb al een bonkend hoofdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik niet, maar ik heb serieus nooit last van de drank de volgende dag, en ik spuug er niet bepaald in....
Ach ik heb wel eens van die avonden dat ik iedereen opeens lief vind, maar met opstaan geen centje pijn
sorry maar wat zijn triples?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Same here. Tenzij ik sterke drank of triples drink
yeah zeker in de zomer, omdat je dan vaak ook wat uitzweet. dat met drank kan vaak wel t idee geven. maar kan ook iets totaal anders zijnquote:
hehehehequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Ik merk er savonds overigens niets van dat ik teveel op heb. Hooguit dat ik wat mensen begin te knuffelen ofzo of ineens diepzinnige gesprekken kan hebben met politie. Maar ik doe geen echte gekke dingen.
Hahaha oh neee *flashbacks* ik word altijd veeeeeel te eerlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
Ik merk er savonds overigens niets van dat ik teveel op heb. Hooguit dat ik wat mensen begin te knuffelen ofzo of ineens diepzinnige gesprekken kan hebben met politie. Maar ik doe geen echte gekke dingen.
Whehehehe, waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
genoeg water drinken nu tbh en als je kleine soep hebt ofzo ook doen. zout is nu dan goed tbhquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind nu ook iedereen lief maar ik heb al een bonkend hoofd
hmm toch houd ik niet van bierquote:
ik bijna, lang leve de editquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha oh neee *flashbacks* ik word altijd veeeeeel te eerlijk
Ja die ken ik nog jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet ik niet, maar ik heb serieus nooit last van de drank de volgende dag, en ik spuug er niet bepaald in....
Ach ik heb wel eens van die avonden dat ik iedereen opeens lief vind, maar met opstaan geen centje pijn
likje aan zoutpotje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:46 schreef gomi het volgende:
[..]
genoeg water drinken nu tbh en als je kleine soep hebt ofzo ook doen. zout is nu dan goed tbh
hehehehe, asl je echt geen andere keus hebt.quote:
jij bent mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf altijd nog heel erg nuchter en dan lach ik mensen uit die echt dom aan het doen zijn. En dan val ik om. En dan moet ik nog meer lachen.
Ben je per ongeluk mijn tweelingzus ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mezelf altijd nog heel erg nuchter en dan lach ik mensen uit die echt dom aan het doen zijn. En dan val ik om. En dan moet ik nog meer lachen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
maar ik heb er zoveel vocht bijgegooidquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe, asl je echt geen andere keus hebt.
maar kater is vochttekort, zout zorgt voor vasthouden van vocht
Dat klopt vandaar ook veel water drinken voor je gaat slapenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe, asl je echt geen andere keus hebt.
maar kater is vochttekort, zout zorgt voor vasthouden van vocht
Ik heb op zo'n avond echt eens een keer tien minuten tegen agent staan ouwehoeren dat m'n fiets gestolen was.... Toen ik de volgende dag ging kijken bleek ie precies op de de plek te staan waar ik met die agent in gesprek was, had 'm alleen niet herkendquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:44 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
de mijne! tenzij jij mijn tweelingbroer bent maar dat kan nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben je per ongeluk mijn tweelingzus ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb op zo'n avond echt eens een keer tien minuten tegen agent staan ouwehoeren dat m'n fiets gestolen was.... Toen ik de volgende dag ging kijken bleek ie precies op de de plek te staan waar ik met die agent in gesprek was, had 'm alleen niet herkend
is goed, en zout zorgt voor t vasthoudenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar ik heb er zoveel vocht bijgegooid
preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klopt vandaar ook veel water drinken voor je gaat slapen
[..]
Ik heb op zo'n avond echt eens een keer tien minuten tegen agent staan ouwehoeren dat m'n fiets gestolen was.... Toen ik de volgende dag ging kijken bleek ie precies op de de plek te staan waar ik met die agent in gesprek was, had 'm alleen niet herkend
[..]
OMG ik ben ook zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slim.
Ik vond het niet lief van ze dat ze zelf onder een paraplu stonden en dat wij nat stonden te worden. Dus toen hebben we ze weggeduwd en uitgelegd dat je vrouwen netjes hoort te behandelen.
ook dat komt me bekend voor...quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
hehehe, wel lachen danquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
en zo een mafkees ben ik dan dus wel hequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slim.
Ik vond het niet lief van ze dat ze zelf onder een paraplu stonden en dat wij nat stonden te worden. Dus toen hebben we ze weggeduwd en uitgelegd dat je vrouwen netjes hoort te behandelen.
Slaap lekker poesjequote:
Jij ook slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:53 schreef gomi het volgende:
[..]
en zo een mafkees ben ik dan dus wel he
ik geef je dan gewoon de droge plek en regen zelf nat
Ik ben de mijne altijd kwijtquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Paraplu's zijn voor mietjes. Als het regent wordt je nat, zo is het nu eenmaal
Kun je niet slapen?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben de mijne altijd kwijt![]()
Die laat ik overal liggen, maar ik ben stoer uiteraard dus regen altijd nat
me.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb altijd een paraplu in mijn tas zitten. Maar als het regent heb ik altijd net de verkeerde tas bij.
moet je even dat blik kattenvoer eruit halen, meestal zit daar dan nog wel ergens een verborgen parapluquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb altijd een paraplu in mijn tas zitten. Maar als het regent heb ik altijd net de verkeerde tas bij.
Die is morgen terug meis, echt waarquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben dom
Fuck gizmo weggelopen door openstaand raam, ik stop met zoeken, ik moet morgen werken. Hopen dat hij terugkomt
Katten komen toch altijd terug??? Mijn man blijft wachten, maar die is morgen vrij.
ow kutquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben dom
Fuck gizmo weggelopen door openstaand raam, ik stop met zoeken, ik moet morgen werken. Hopen dat hij terugkomt
Katten komen toch altijd terug??? Mijn man blijft wachten, maar die is morgen vrij.
ja zal ws wel. denk dat t erin geramd is ofzo.quote:
heb het ook met een kat van mij gehad, en die kwam ook na 24 uur zelf terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is nog nooit buiten geweest
kally is altijd nat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben de mijne altijd kwijt![]()
Die laat ik overal liggen, maar ik ben stoer uiteraard dus regen altijd nat
Ik heb ook binnenkatten, zou ook echt in de rats zitten als ze naar buiten kwamenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het nog een tikkeltje erger en heb ik een enorme terugval te pakkenquote:
Ben blij dat jij 'm inkoptquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
kally is altijd nat?
jajaja fout fout fout
Dan staat hij ws straks al te miauwenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben dom
24 uurquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb het ook met een kat van mij gehad, en die kwam ook na 24 uur zelf terug
katten lopen in cirkels, steeds groter rondje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben dom
Katten komen toch altijd terug??? Mijn man blijft wachten, maar die is morgen vrij
Er stond regen bijquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
kally is altijd nat?
jajaja fout fout fout
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ook binnenkatten, zou ook echt in de rats zitten als ze naar buiten kwamen
Dat kan dus niet, ja morgen overdag als de deur openstaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt wel thuis.Zorgen dat die iig wel altijd terug naar binnen kan.
hmmmmmmmmmm komt wel, ik hoop dat beetje bang is en stil gaat zitten, heb je m morgen ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kun je niet ergens terecht dan nu om te praten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het nog een tikkeltje erger en heb ik een enorme terugval te pakken
Ik heb me hart al gelucht bij de begeleiding om 22.00 uur. Heb geen zin om de slaapdienst te wekken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je niet ergens terecht dan nu om te praten?
maar katten lopen in cirkels, ga dus in die cirkel iets uitleggen wat hij/zij herkent. iets met geurquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
Was zo warm in de slaapkamer, geen erg in de katten gehad, dus hij is via het raam naar buiten gegaan.
Mijn man zag hem wel in de tuin, maar toen hij de deur opendeed, vluchte hij weg
Ja maar als je het nodig hebt gewoon doen hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me hart al gelucht bij de begeleiding om 22.00 uur. Heb geen zin om de slaapdienst te wekken..
Ga maar die komt echt wel terug, als ze 3000 km kunnen afleggen dan zeker de straatquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet nu echt gaan slapen anders ben ik morgen zombie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is het nog een tikkeltje erger en heb ik een enorme terugval te pakken
Ik ben nu gewoon een beetje overstuur. misschien dat het morgen wel weer beter gaat..quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar als je het nodig hebt gewoon doen hoor
sterkte manquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon een beetje overstuur. misschien dat het morgen wel weer beter gaat..
Dan moet je het niet zeggenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon een beetje overstuur. misschien dat het morgen wel weer beter gaat..
k, maar als je zin hebt om je hart te luchten. gewoon bellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is de kater die last had van de warmte, sorry met cam een foto gemaaktquote:
Ja maar nu kun je helemaal niet slapen, en dat is juist niet goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
yeah ik doe t ook nooit. zie vaak zat te open voorzetten, ik weiger ze in te koppen. maar soms , soms....quote:
Okee, maar ik wacht nog even een uur. Als ik me dan nog steeds ruk voel, zal ik haar waarschijnlijk wel wakker gaan maken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:05 schreef gomi het volgende:
[..]
k, maar als je zin hebt om je hart te luchten. gewoon bellen
mijn zusje heeft dat soort diensten ook gedraaid. en ze was er altijd blij mee als ze mensen kon helpen. hoe klein ook.al was t gewoon aanoren
Hoe heet ie? En is het je enige kat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is de kater die last had van de warmte, sorry met cam een foto gemaakt
[ afbeelding ]
Doen hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar ik wacht nog even een uur. Als ik me dan nog steeds ruk voel, zal ik haar waarschijnlijk wel wakker gaan maken.
Hou het maar op Psychische problemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:08 schreef Myraela het volgende:
Mag ik vragen wat er aan de hand is bos? Of ben ik dan weer te nieuwsgierig?
Niet lachen de kids hebben de namen verzonnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe heet ie? En is het je enige kat?
ik zeg in dit soort gevallen altijd: bij twijfel gewoon doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar ik wacht nog even een uur. Als ik me dan nog steeds ruk voel, zal ik haar waarschijnlijk wel wakker gaan maken.
is cool imoquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet lachen de kids hebben de namen verzonnen
Hij heet Lynxie en zij heet Kruimel, ze komen uit een nest van 4 allemaal rood ff foto ervan zoeken
Ik maak niet zoveel foto's dus dezelfdequote:Op woensdag 14 juli 2010 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zijn dei 2 die je al een jaar hebt toch? of weer 2 erbij?
Okee, maar toch laat ik haar liever slapen, ben bang dat ze weinig voor me kan betekenen nuquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
En ik weet ook, hoe langer je het uitstelt hoe hoger de drempel wordt...
Laat je niet tegenhouden door een schuldgevoel dat je iemand uit bed belt.
Ze zullen er echt alle begrip voor hebben
tbh? daar zijn ze voor?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zeg in dit soort gevallen altijd: bij twijfel gewoon doen.
En ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar daar zijn ze voor.....
Wat tof. En de vierde kater tweede kater?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:13 schreef Kally het volgende:
Kan ff die foto niet vinden, zijn echt 4 dezelfde katten uit dat nest, 2 katers en 2 poesjes
O en mijn broer heeft het andere zusje![]()
Ze zijn ook echt lief, zij is helemaal gek op mijn oudste, als hij mij weltrusten komt zeggen staat zij vooraan om ook een kroel te krijgenquote:
ah k. ik dacht alquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak niet zoveel foto's dus dezelfde
dat zekerquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
En ik weet ook, hoe langer je het uitstelt hoe hoger de drempel wordt...
Laat je niet tegenhouden door een schuldgevoel dat je iemand uit bed belt.
Ze zullen er echt alle begrip voor hebben
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar toch laat ik haar liever slapen, ben bang dat ze weinig voor me kan betekenen nu
Die is naar een ander gegaan, ik vond het zielig en wou hem ook meenemen, maar ja ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat tof. En de vierde kater tweede poes?
QFTquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs "weinig" is iets. Je moet je geen zorgen maken dat je der wakker belt. Ze hebben liever dat je wel belt, dan dat ze achteraf horen dat het niet goed ging.
heel eerlijk: als je nu denkt dat je wel een behoefte hebt aan een gesprek met haar; gewoon bellen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar toch laat ik haar liever slapen, ben bang dat ze weinig voor me kan betekenen nu
Maar als ze dat nu wel kan, alleen al praten kan helpen, doen hoor als het niet gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar als ze dat nu wel kan, alleen al praten kan helpen, doen hoor als het niet gaat
Ik raakte de tel al kwijtquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is naar een ander gegaan, ik vond het zielig en wou hem ook meenemen, maar ja ...
Ik heb ook nog 2 hamsters
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar als ze dat nu wel kan, alleen al praten kan helpen, doen hoor als het niet gaat
Jawel maar de katten ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik raakte de tel al kwijt
Maar je bent niet blij met je hamsters?
Oke dan is het goed, ik hoop dat je snel en lekker slaaptquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:20 schreef Bos81 het volgende:
Dank voor de adviezen, maar ik ga weer proberen te slapen, ik denk dat ik er niet beter door ga slapen als ik nu WEER mijn hart ga luchten. Maar als ik over een uur nog lig te piekeren en te draaien bel ik haar wel op.
Dank jequote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken, de wekker gaat weer om een uur of zes...
Slaap lekker allemaal, en Bos sterkte man
Dat is idd raar, juist dan kun je hulp nodig hebben, maar ja je moet clean zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
Dat vond ik wel raar aan mijn therapie. Ik moest bellen als het me teveel werd, als ik het op een andere manier "oploste" zoals alcohol of agressief worden of iets, mocht ik 24 uur niet meer bellen. Dat is toch best raar.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje opzoeken, de wekker gaat weer om een uur of zes...
Slaap lekker allemaal, en Bos sterkte man
cool slaap lekker bos. jij kent jezelf en haar het beste.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:20 schreef Bos81 het volgende:
Dank voor de adviezen, maar ik ga weer proberen te slapen, ik denk dat ik er niet beter door ga slapen als ik nu WEER mijn hart ga luchten. Maar als ik over een uur nog lig te piekeren en te draaien bel ik haar wel op.
Ja maar de jongens hequote:Op woensdag 14 juli 2010 01:22 schreef Myraela het volgende:
Katten.Dat zijn echt de enige huisdieren die ik wil.
Mijn kat is de liefste.
Met knaagdieren of honden of iets heb ik niet zoveel.
yeah als ik heel eerlijk ben is dat best raar. mijn halve fam zit in de hulpverlening, maar dat zouden ze nooit zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
Dat vond ik wel raar aan mijn therapie. Ik moest bellen als het me teveel werd, als ik het op een andere manier "oploste" zoals alcohol of agressief worden of iets, mocht ik 24 uur niet meer bellen. Dat is toch best raar.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah als ik heel eerlijk ben is dat best raar. mijn halve fam zit in de hulpverlening, maar dat zouden ze nooit zeggen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik dan al een manier had gevonden om met mijn emoties om te gaan en dus geen hulp meer nodig had.
ah nee niet eens. mijn zus heeft kinderen die buiten alles om vielen helpen verhuizen. waarom? niet omdat ze in der portfolio viel, maar gewoon omdat dar der hart lag. en ze zijn nu gewoon helemaal okquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is idd raar, juist dan kun je hup nodig hebben, maar ja je moet clean zijn
Ja oke, dat snap ik ook wel maar juist omdat je wat op hebt kun je in je emoties verstrikt raken, en dan zeggen een hoop instanties sorry eerst clean zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah nee niet eens. mijn zus heeft kinderen die buiten alles om vielen helpen verhuizen. waarom? niet omdat ze in der portfolio viel, maar gewoon omdat dar der hart lag. en ze zijn nu gewoon helemaal ok
bs, je moet mensen kunnen begrijpen. ook buiten werktijd om.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik dan al een manier had gevonden om met mijn emoties om te gaan en dus geen hulp meer nodig had.
Ik begrijp jequote:Op woensdag 14 juli 2010 01:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ze maakten daar in mijn ogen wel meer fouten. Ik ben niet echt een fan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik ook wel maar juist omdat je wat op hebt kun je in je emoties verstrikt raken, en dan zeggen een hoop instanties sorry eerst clean zijn
precies, en dat is waarom mijn zus dus is overgeschakeld van de ene baan naar de andere. meer t idee datz e mensen kan helpen. ze verdient minder, maar t is dr roeping ofzo. en ze doet t echt heel goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik ook wel maar juist omdat je wat op hebt kun je in je emoties verstrikt raken, en dan zeggen een hoop instanties sorry eerst clean zijn
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar het was niet alleen bij alcohol en drugs he, dat zou ik nog een beetje kunnen begrijpen. Ook na een ruzie, uitbarsting, zelfbeschading, zomaar seks met een onbekende. Zegmaar alles wat je als "afreageren" kan zien.
en dat is bij ik weet niet hoeveel mensen zo. mar t gat erom hoe ermee om te gaan enzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar het was niet alleen bij alcohol en drugs he, dat zou ik nog een beetje kunnen begrijpen. Ook na een ruzie, uitbarsting, zelfbeschading, zomaar seks met een onbekende. Zegmaar alles wat je als "afreageren" kan zien.
Wil je ze hebben, ze rennen nu heerlijk in hun radje kolere herrie te makenquote:
Nah ik doe geen vrouwenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
WTF, lekkere hulp dan, juist dan moeten ze klaar staan voor je toch?
yeah, je wil niet weten hoevaak die instanties juist de boel fucken.quote:
ik wil ze wel hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je ze hebben, ze rennen nu heerlijk in hun radje kolere herrie te maken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, je wil niet weten hoevaak die instanties juist de boel fucken.
en het jaar erop? zelfde mensen met wie je te maken krijgt. echt
Ik krijg ruzie ookquote:
wtf?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ze hebben mij uit de groep gezet omdat ik niet genoeg verbeterde. Al die andere waren gestopt met drugs en zochten een baan. Ik heb nooit aan drugs gedaan en deed nog gewoon mijn HBO.
Toen heb ik het echt opgegeven met de hulpverlening in Nederland.
Je zat in een groep? Ik denk persoonlijk dat 1 op 1 beter is, daar haal je meer uit lijkt mij dan uit de ellende van een ander, sterkte iig, en wij staan wel voor je klaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ze hebben mij uit de groep gezet omdat ik niet genoeg verbeterde. Al die andere waren gestopt met drugs en zochten een baan. Ik heb nooit aan drugs gedaan en deed nog gewoon mijn HBO.
Toen heb ik het echt opgegeven met de hulpverlening in Nederland.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zat in een groep? Ik denk persoonlijk dat 1 op 1 beter is, daar haal je meer uit lijkt mij dan uit de ellende van een ander, sterkte iig, en wij staan wel voor je klaar
trusten kallyquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik krijg ruzie ook![]()
Maar goed ik ga sluiten, tot laters allemaal of jullie beiden![]()
mag ik vragen wat voor groep en persoonlijk?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik deed beide. Een groep en persoonlijke begeleiding.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:42 schreef gomi het volgende:
[..]
mag ik vragen wat voor groep en persoonlijk?
tbh moet je daar niet een zo heel veel aan hebben denk ik tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
dialectische gedragstherapie was de groep van, en een psycholoog die gewoon telkens mijn dagen nog eens met me door nam. En dan soms met de psychiater derbij, maar die zei niet zo veel.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:49 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh moet je daar niet een zo heel veel aan hebben denk ik tbh.
iig niet al te veel waarde aan hechten als je t zelf op andere vlakken allemaal goed blijft doen. t zijn ook maar mensen met en mening. meer is t ook niet
Goedemorgen C_Aquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgengizmo is weer thuis
En ik ben brak!
Hoe is het met bos?
dat was een vliegende Ceequote:Op woensdag 14 juli 2010 07:40 schreef Cee het volgende:
Hoi hoi. Maar ik moet alweer weg. Dus doei doei.![]()
ik alweer bezig om een laptop te installerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er echt zin in vandaag
Ben nu bezig met de minder leuk klusjes.
ook fijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Dat zou ik eigenlijk liever doen nu.
Ik ben kutclusters aan het bouwen.
7 klassen, 3 docenten in 2 lokalen. Dat werk
gewoon vroeg wakker wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn jullie allemaal al vroeg actief
Ja back to reality. Denk dat er veel mensen in een zwart gat vallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu het ontbijtnieuws te kijken en mijn God wat mis ik het WK opeens.
Heb al bericht gezien over een vermoord 9-jarig jochie en over een overleden bejaarde
Nah zwart gat wil ik het nou ook niet noemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:25 schreef crv het volgende:
[..]
Ja back to reality. Denk dat er veel mensen in een zwart gat vallen![]()
Ik heb gelukkig de tour nog, dus kan het ff uitstellen
meer bruine ster danquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah zwart gat wil ik het nou ook niet noemen.
back to life is hardquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu het ontbijtnieuws te kijken en mijn God wat mis ik het WK opeens.
Heb al bericht gezien over een vermoord 9-jarig jochie en over een overleden bejaarde
quote:
Bah viesterd!!quote:
Zwaaien met die handjesquote:
Lovelessquote:
De lucht in met die handjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |