Hoeveel heb jij al gedronken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dat vind ik dis ook. niet totaal van god los he, maar iest meer vrijheid. niets mis mee dan imo.
duurde alleen tot mijn 5e school tot ik en decaan trof die dat ook vond
Ja lach maar. De opvoeding van mijn zoon gaat opeens in een andere hogere versnellingquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, sorry ik lig echt helemaal dubbel hier
Waarvan?quote:
vandaag teveel, maar ligt een beetje prive tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al gedronken?![]()
[..]
Ja lach maar. De opvoeding van mijn zoon gaat opeens in een andere hogere versnelling
Alles wel goed? Een einde kan ook een nieuw begin betekenen hequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
vandaag teveel, maar ligt een beetje prive tbh.
heb beetje idee dat vandaag een einde is gekomen aan een tijdperk ofzo
Stuk jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles wel goed? Een einde kan ook een nieuw begin betekenen he![]()
Is FOK! bij jullie ook af en toe kapot?
yeah is wel goed hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
maar is dat dan niet t betuttelen van iemand die boven t maaiveld uitsteekt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nou dat quoten lukt niet op de een of andere manier...Maar gomi, ik vind dat je gewoon mee moet draaien met het programma op de middelbare school. Als het allemaal te eenvoudig is moet je maar wat extra uitdagingen aangaan. Iemand zn eigen gang laten gaan vind ik dan weer zo'n kul. Zo gaat het in het dagelijks leven ok gewoon niet, en als je meer kunt, waarom niet meer doen?
ja verdikkeme, twee keer een lange PM getikt, en twee keer foetsiequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve een FOK! BBQ geven. Ze hebben hem van het weekend geleerd hoe hij met 2 vingers een bh moet losmaken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gomi zegt op te letten, toch sluit, en dan weer niet wil openen.
Je valt in herhaling lieverdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, sorry ik lig echt helemaal dubbel hier
Ik had hier net iets over getyptquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
Nou dat quoten lukt niet op de een of andere manier...Maar gomi, ik vind dat je gewoon mee moet draaien met het programma op de middelbare school. Als het allemaal te eenvoudig is moet je maar wat extra uitdagingen aangaan. Iemand zn eigen gang laten gaan vind ik dan weer zo'n kul. Zo gaat het in het dagelijks leven ok gewoon niet, en als je meer kunt, waarom niet meer doen?
Pffff maaiveld, maaiveld...quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
maar is dat dan niet t betuttelen van iemand die boven t maaiveld uitsteekt?
doe maar mee met t gem.? long live avg?
ja klopt, maar die vorige was door het slotje heenquote:
Maar ik had er ook al op gereageerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja klopt, maar die vorige was door het slotje heen
En ik had hem al ge c/p'ed voor dit topic en toen begon het forum te bokken
oeps, gemistquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik had er ook al op gereageerd
Dat is ook heel irritantquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeps, gemist
Ik had even de smoor in, had een paar PM's getikt en die zijn allemaal spoorloos verdwenene, dus heb ik even niet goed opgelet. My bad
Slaap lekker C_Aquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
D. Ik heb Alice in wonderland gekeken
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
Slaap lekker mop, ik ben aan het rellen eldersquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
Bedankt voor je snelle reactiequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
Welterustenquote:En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
Rellen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker mop, ik ben aan het rellen elders![]()
Hoe wassie?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
De eerste?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond Nanny mcPhee zitten kijken.
Wat een film.... zat aan het einde gewoon met een brok in mijn keel en branderige ogen te kijken...
Ja moest even iemand de waarheid vertellen, leg ik nog wel eens uitquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaan jullie snel!
En nu ga ik slapie doen
Weltrusten allemaal
maar ik loet dat dus ook zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pffff maaiveld, maaiveld...
Hardstikke leuk als je beter bent dan gemiddeld maar laat het dan ook maar zien. Persoonlij kvind ik het geen reden om iemand dan zijn gang maar te laten gaan. Zorg dan, als school, dat je er meer uit kunt halen.
Okquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja moest even iemand de waarheid vertellen, leg ik nog wel eens uit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook heel irritant![]()
Geeft niks pupke
trusten caquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Nu ga ik echt slapen... 7 uur de wekker en vandaag wil ik me niet verslapen
Veel water en gewoon iets eten werkt ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga anti-kater-maatregelen treffen
ik heb alleen geen vettigheid in huis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Nu ga ik echt slapen... 7 uur de wekker en vandaag wil ik me niet verslapen
Discipline? Meer uitdaging/taken kan misschien ook wel voorkomen dat mensen naast hun schoenen gaan lopen of denken dat ze een bijzondere positie innemen in life...quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik loet dat dus ook zien
ah k met dat laatste ben ik wel eens. als school meer wist te bieden dat de standaard shit, ja dan had ik dat ws ook leuk gevonden.
maar je moet een kind im o niet tegen zijn zin op school houden puur omdat t uren moet maken. ik heb dat btw gehad tot op journ opleiding he.
alles gehaald, gem gehaald, alleen mijn aanwezigheid niet. wilde die bitch me alles over laten doen. ik daar dus tegen in. ging voor de commissie. enik kreeg gelijk. ze hield alleen voet binj stuk dus moet ik aanwezigheid inhalen.
wat is daar t nut van?
ik mocht me melden om 8.00 uur. meer niet. aanwezigheid tekenen en mocht gaan. is dat stimulerend?
vettigheid zat hier, gezopen ook genoeg, mar geen gevoel van een kater morgen. maardat zal morgen ws anders zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
O nou ja dan minimaal een liter waterquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef -Miauw- het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 juli 2010 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel water en gewoon iets eten werkt ook
[/quote
ik heb alleen water een theezakjes
het gaat je goed afquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja moest even iemand de waarheid vertellen, leg ik nog wel eens uit
Water lees ik net!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
vettigheid zat hier, gezopen ook genoeg, mar geen gevoel van een kater morgen. maardat zal morgen ws anders zijn
maar als je een 5e school nodig hebt, denk ik niet dat je naast je schoenen gaat lopen hor. ik denk dat je dan blij bent met een school die je de kans geeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Discipline? Meer uitdaging/taken kan misschien ook wel voorkomen dat mensen naast hun schoenen gaan lopen of denken dat ze een bijzondere positie innemen in life...
quote:
Glas water en ibu werkt perfectquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:26 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben heul lief, als het uitkomtquote:
keurigquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
maar ik blijf netjes he![]()
Niet aan mijn vriendinnetjes zitten
trusten huppelmuts.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes het was gezellig maar ik ga mn bed opzoeken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
keurig
Maar ja ik vond je al een tof wijf, dus ben ik niet geheel onbevooroordeeld
slaap lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaap lekker moppiequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Je begrijpt me verkeerd...geen zin om er nu op in te gaan ook. Katerrrrrrquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als je een 5e school nodig hebt, denk ik niet dat je naast je schoenen gaat lopen hor. ik denk dat je dan blij bent met een school die je de kans geeft.
discipline? ok, melden en dan ?
heb ik ook gehad. ik had alleen wel zoveel vrije tijd dat ik de voorpagina van de kranbten heb gehaald. is nu verjaard dus kan ik wel zeggen.
heft niemand kwaad gedaan, ons goed geld opgeleverd. voorpagina kranten, in tijdschriften. en is dat dan wat je maar moet doen op school. omdat je er toch maar moet zijn?
quote:
Dag dagquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik weet het, dat hoor ik vakerquote:
valt mee vandaagquote:
ik had dat idee ook al tbh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd...geen zin om er nu op in te gaan ook. Katerrrrrr
best erg. Nog niet eens slapen en een kater hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had dat idee ook al tbh.
maar ben niet nuchter genoeg om precies te zeggen hoe of wat. gaat om nuances imo. maar hebben t er weleens over als we beiden nuchter zijn/geen kater hebben
Altijdquote:
Zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
best erg. Nog niet eens slapen en een kater hebben![]()
Ouderdom?
whehehe je hebt te snel gequote voor mijn editquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik gewoon te druk met andere topics.
ik wil een smiley die op zn rug ligt te lachenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt mee vandaag
alleen de posts van Gomi kosten wat meer tijd vandaag om te lezen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe je hebt te snel gequote voor mijn edit
Maar ik had vandaag ook helaas weinig tijd om het bij te houden
hehe, we houden op te korte dagenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
best erg. Nog niet eens slapen en een kater hebben![]()
Ouderdom?
Neuh, dus dat heeft niks met leeftijd te makenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
heb je ook een kater dan? De bekende pre-slaap-kater
hoequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt serieus nooit een kater, zelfs als ik niets meer van mijn toetsenbord begrijp sta ik nog fris op.
ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet eens een hobby vinden ofzo. Ik FOK! teveel.
ik zou m schoppenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik heb Mark van Bommel van dichtbij gezien
maar wat danquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, dus dat heeft niks met leeftijd te maken
Ik kan hem ook niet meer heugen, maar jullie merken geloof ik ook niet wanneer ik flink gedronken hebquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt serieus nooit een kater, zelfs als ik niets meer van mijn toetsenbord begrijp sta ik nog fris op.
oh dat valt mee gelukkigquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn katers zijn niet zo erg. Ik word wakker, kots alles onder. Voel me draaierig, ziek, hoofdpijn. Slaap nog een paar uur verder en alles is over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |