Die eerste heb ik helaas ook al gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is pas het begin, nu ben je eindelijk klaar om te zien hoe een glazen pot in iemands anus breekt en hoe iemand een schroevendraaier volledig in zijn hevig bloedende plasbuis stopt. Dit is pas het begin slangendame, dit is pas het begin.
Nee, soort van onbevredigde nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:19 schreef DuTank het volgende:5 jaar met een soort van fobie rondgelopen?
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die eerste heb ik helaas ook al gezien.![]()
De tweede sla ik over als je dat niet erg vindt.
Praat me even bij? Wat moet ik zien en ik ben wel in voor pervers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.
link?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is pas het begin, nu ben je eindelijk klaar om te zien hoe een glazen pot in iemands anus breekt en hoe iemand een schroevendraaier volledig in zijn hevig bloedende plasbuis stopt. Dit is pas het begin slangendame, dit is pas het begin.
En dan niet de kant waarmee je schroeft in de plasbuis, maar het dikke handvat. Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
Kan het me voorstellen nav je beschrijving.
Wel gewassen mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dan niet de kant waarmee je schroeft in de plasbuis, maar het dikke handvat. Heb weken niet meer naar mijn eigen penis durven kijken.
Google maar, ik mag het vast niet op de Foks posten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:26 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Praat me even bij? Wat moet ik zien en ik ben wel in voor pervers.
ja dat dacht ik ook meteen. alhoewel je wel daadwerkelijk ziet dat ze een drol in dat glaasje draait. die drol had wel dezelfde rare kleur als dat ijs volgens mij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:32 schreef luckass het volgende:
[..]_!
En 2 Girls 1 Cup is fake, iedereen ziet dat het chocolade-ijs is.
Ja maar, ik ben nog zo goed als maagd wat betreft perverse filmpjes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:26 schreef Drinky het volgende:
2girls1cup man wat een sadness als dat moet schockeren dan weet ik het ook niet meer
Zo goed heb ik het niet zitten bestuderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:32 schreef luckass het volgende:
[..]_!
En 2 Girls 1 Cup is fake, iedereen ziet dat het chocolade-ijs is.
Mag wel ik steun de sukkels dmv een kleine bijdrage zodat jij en ik het oneens kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Google maar, ik mag het vast niet op de Foks posten.
en je wilt graag ontmaagd worden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben nog zo goed als maagd wat betreft perverse filmpjes.
Daar heb ik volgens mij over gehoord, drie gozers die op gruwelijke wijze een man martelen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
ah nee die is erg. Doe dan ook meteen executie van een russische soldaat.![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Het heeft te maken met twee jongens, een vastgebonden man, een hamer in het gezicht van de vastgebonden man en een schroevendraaier in de oogkassen van de vastgebonden man.quote:
Ik was vergeten om Paint erbij te vragen maar dit zegt genoeg, ik wou het net kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het heeft te maken met twee jongens, een vastgebonden man, een hamer in het gezicht van de vastgebonden man en een schroevendraaier in de oogkassen van de vastgebonden man.
Hallo, ben een meisje ( nou ja, vrouw), kan dus geen mietje zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:39 schreef GSbrder het volgende:
NEXT:
Two guys one hammer...
Maar dat topic zal wel een jaar op zich laten wachten,
gezien de mieterigheid van TS..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zag je laatst in de supermarkt en kon op basis daarvan wel een redelijke inschatting maken. Kom me nou niet vertellen dat ik er veel naast zit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gaan we nu opeens Russische soldaten executeren?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
ah nee die is erg. Doe dan ook meteen executie van een russische soldaat.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:44 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik zag je laatst in de supermarkt en kon op basis daarvan wel een redelijke inschatting maken. Kom me nou niet vertellen dat ik er veel naast zit..
Hoi.quote:
Volgende keer even hoi zeggen dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Ik wist toen niet wie je was - ik kijk nu voor het eerst naar jouw profiel.
Zal ik zeker doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Volgende keer even hoi zeggen dan.
Pain Olympicsquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- Glass Jar Breaks in Butthole
- 3guys1hammer
nog iets dat ik moet weten?
Wel als je geen film durft te kijken..quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hallo, ben een meisje ( nou ja, vrouw), kan dus geen mietje zijn.
Kijken op eigen risico...Niet geschikt voor gevoelige mensen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- 3guys1hammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Zit er ook eentje van Jessica Alba tussen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:48 schreef luckass het volgende:
Ik ga nu kijken naar reactievideos van lekkere chickies
Hoiquote:
er bestaat ook nog zoiets als tubgirl.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- 3guys1hammer
Die is hardquote:
inderdaad nasty. Nu moet je Mr. Hands en 3 guys 1 Hammer gaan kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:16 schreef snakelady het volgende:
2 girls 1 cup.
Na als die jaren toch nieuwsgierig te zijn geworden en dat zelfs mijn moeder het heeft gezien heb ik het toch ook maar gekeken.
Nu heb ik daar spijt van.
hmm, oke dan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:56 schreef luckass het volgende:
[..]
o.a. het elektrocuteren, verbranden en afsnijden van allerlei lichaamsdelen
Heb hem net gekeken, vond hem niet zo schokkend, misschien omdat ik vrouw ben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:56 schreef luckass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:58 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
inderdaad nasty. Nu moet je Mr. Hands en 3 guys 1 Hammer gaan kijken.
Ah, zie nu dat het niet het originele filmpje was.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb hem net gekeken, vond hem niet zo schokkend, misschien omdat ik vrouw ben.![]()
Ongelukjequote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tja, je snijdt je penis af. Of je ballen. En dan? Bel je dan doodleuk de ambulance?
en dat is allemaal echt, of gaat het gewoon om special-effects?quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tja, je snijdt je penis af. Of je ballen. En dan? Bel je dan doodleuk de ambulance?
Iets met een man en een paardenlul, aka 2guys1horse. Heb de video nog niet gevonden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is Mr. Hands nou weer?
Die laatste ga ik niet kijken, vond de beschrijving al gruwelijk genoeg.
Die zijn oplaadbaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar misschien een stomme vraag he, hoe krijgen ze de objecten die ze in hun plasbuis schuiven er weer uit?![]()
Zag er eentje heel wat batterijen in stoppen namelijk.
daar heb ik over gehoord. die man die sterft door een paardenlul in z'n reet of niet? boontje komt om z'n loontjequote:Op woensdag 14 juli 2010 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een man en een paardenlul, aka 2guys1horse. Heb de video nog niet gevonden.
Home video van een gast die wordt gepenetreerd door een hengst. He didn't survive.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is Mr. Hands nou weer?
Die laatste ga ik niet kijken, vond de beschrijving al gruwelijk genoeg.
zoek op 'mr hands' op isohunt.com Daar heb ik hem vandaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een man en een paardenlul, aka 2guys1horse. Heb de video nog niet gevonden.
Maar meisje toch!quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:16 schreef snakelady het volgende:
2 girls 1 cup.
Na als die jaren toch nieuwsgierig te zijn geworden en dat zelfs mijn moeder het heeft gezien heb ik het toch ook maar gekeken.
Goeie ouwe bittorrentquote:Op woensdag 14 juli 2010 03:17 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
zoek op 'mr hands' op isohunt.com Daar heb ik hem vandaan.
Tsja, ergens stopt dat darmstelsel, en dan zitten er organen in de weg...je moet toch wel een enorme paardelul zijn om dat niet te begrijpen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:13 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Home video van een gast die wordt gepenetreerd door een hengst. He didn't survive.
Is zelfs een docu over gemaakt genaamd Zoo. Goeie docu btw.
geregistreerd op: zondag 11 januari 2004 @ 01:44quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben nog zo goed als maagd wat betreft perverse filmpjes.
Yep.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Serieus?
Een vriend van mij kreeg daarbij tranen in zijn ogen.quote:
Wat heb je er toch aan om zoiets te doen!? Ik snap dat echt niet. Ik moet er niet aan denken!quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
heb je ooit wel eens die gezien van die man die zijn lul in aluminiumfolie had gewikkeld met een puntje eraan, en dat vervolgens in het stopcontact had gestoken?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- 3guys1hammer
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef najazeg het volgende:
[..]
heb je ooit wel eens die gezien van die man die zijn lul in aluminiumfolie had gewikkeld met een puntje eraan, en dat vervolgens in het stopcontact had gestoken?
Volgens mij is zo'n iemand voor de rest van zijn leven onvruchtbaar
Ik kreeg al pijn aan mn pik van jouw beschrijving.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Dat valt helemaal niet binnen dezelfde genre waarin mensen zichzelf pijn doen, die gast werd vermoord.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:58 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
inderdaad nasty. Nu moet je Mr. Hands en 3 guys 1 Hammer gaan kijken.
execution russian soldier zoeken op dailymotion.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:46 schreef Hooidraad het volgende:
ok, ik heb nu gezien:
- 2girls1cup
- 1guy1screwdriver
- 3guys1hammer
Voor zover die al te vindenis op internet is het een HOAX, en mocht je een filmpje vinden met dezelfde titel dan is die nep.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:56 schreef luckass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 03:12 schreef A-noniem het volgende:
[..]
daar heb ik over gehoord. die man die sterft door een paardenlul in z'n reet of niet? boontje komt om z'n loontje
Is een echte originele Ian_Nick avatar.quote:
wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Fake shizzle, btw kijk ook eens 2girls1octopus, stuurde mij iemand onlangs.
google maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?
Valt wel mee, als je realiseert dat het nep is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef DeeCruise het volgende:
Vergeet ook de BME pain olympics niet, wmb het meest insane filmpje van ze allemaal...
Klopt, alleen is het behoorlijk overtuigend als je het zietquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je realiseert dat het nep is..
True, denk dat iedereen ook wel even een naar gevoel in zijn piem0l kreeg tijdens het bekijken van de pain olympics.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het behoorlijk overtuigend als je het ziet
Dat heeft toch te maken met deze 3 jongens?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het heeft te maken met twee jongens, een vastgebonden man, een hamer in het gezicht van de vastgebonden man en een schroevendraaier in de oogkassen van de vastgebonden man.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, en dat filmpje wil je niet zien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met deze 3 jongens?
2 girls 1 cup kon ik wel aan, maar dit klinkt als iets dat ik niet makkelijk ga vergeten. ik laat hem dus maar aan me voorbijgaanquote:
Wow, 2 van die gasten hebben 15 Jaar cel gekregen en de ander 9 jaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:47 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met deze 3 jongens?
mietjequote:Op woensdag 14 juli 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die tweede is ook echt geen aanrader, 2girls1cup en 1man1jar kon ik nog best uitkijken zonder heel geschokt te zijn. 1guy1screwdriver gaf mij echt nachtmerries.
Hij is wel mooi hoor, alleen ik mis je oude.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is een echte originele Ian_Nick avatar.![]()
Hondenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:33 schreef wise het volgende:
Raar om te zeggen misschien, maar alles wat hier gepost ist heb ik eigenlijk wel eens gezien. Eerlijk gezegd deed het me niks. In veel gevallen moest ik juist lachen.
Onthoofding of 3 guys 1 hammer met dat gegorgel
De enige keer dat ik wel iets gelijk weg klikte was een foto van een hondenkop die was ingetrapt dat de ogen eruit kwamen zoals mc crab van spongebob.
[ afbeelding ]
mja, maar dit plaatje was echt ff. WTF.quote:
Die onthoofding zag ik iets van 7 jaar geleden. Kan me herinneren dat ik daar wel echt goed van was geschrokken. Nu doet het me inderdaad ook vrij weinig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:33 schreef wise het volgende:
Raar om te zeggen misschien, maar alles wat hier gepost ist heb ik eigenlijk wel eens gezien. Eerlijk gezegd deed het me niks. In veel gevallen moest ik juist lachen.
De enige keer dat ik wel iets gelijk weg klikte was een foto van een hondenkop die was ingetrapt dat de ogen eruit kwamen zoals mc crab van spongebob.
[ afbeelding ]
hoezo iets mis? Je kan er toch bestand tegen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die onthoofding zag ik iets van 7 jaar geleden. Kan me herinneren dat ik daar wel echt goed van was geschrokken. Nu doet het me inderdaad ook vrij weinig.
Er is echter wel iets mis met je als dit niks met je doet als je het voor het eerst ziet imo
ben jij mij na aan het doen ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:33 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
gorgel gorgel gorgelquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:39 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
ben jij mij na aan het doen ofzo
ik kijk filmpjes waar normalen mensen vanwaarbij ik meer zoiets heb van
![]()
![]()
Ik wil ook zon google pagequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef TimKuik het volgende:
Anders ga je naar Google, Typ je in "Offended", klik je op "Ik doe een Gok" en dan....
[ afbeelding ]
Profit?
Je hoeft in ieder geval nooit meer bang te zijn voor een internet link.
Suc6.
Daar kan ik dus echt niet tegenquote:
inderdaad, maarja er zit ook wel echt gewoon te zieke shit tussen op de interwebz, om over kiddy pron en dat soort zaken maar niet te sprekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegenDat mensen zichzelf zoiets aandoen kan ik nog wel accepteren, maar in dat filmpje zit je gewoon naar een walgelijke moord te kijkon.
the big lebowskiquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat filmpjes als 3 guys 1 hammer me heel veel doet en dat ik het absoluut niet lachwekkend vind.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die onthoofding zag ik iets van 7 jaar geleden. Kan me herinneren dat ik daar wel echt goed van was geschrokken. Nu doet het me inderdaad ook vrij weinig.
Er is echter wel iets mis met je als dit niks met je doet als je het voor het eerst ziet imo
Ik probeer het niet minder erg te maken, zeker niet, maar volgens mij was het een zwerver. De reden dat de jongens dat gedaan hadden was toch om bekend op internet te worden of iets dergelijks? Zo hadden ze nog meer filmpjes. Ik weet niet of die naar het internet gelekt zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat filmpjes als 3 guys 1 hammer me heel veel doet en dat ik het absoluut niet lachwekkend vind.
Die man was getrouwd, had kinderen en kleinkinderen, was een geliefd persoon, en dan zo bruut vermoord worden is niet om te lachen.
Ach, en als ik dan een watje ben, kan ik daar alleen maar heel blij om zijn.
dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegenDat mensen zichzelf zoiets aandoen kan ik nog wel accepteren, maar in dat filmpje zit je gewoon naar een walgelijke moord te kijkon.
+ hij leed aan kanker.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat filmpjes als 3 guys 1 hammer me heel veel doet en dat ik het absoluut niet lachwekkend vind.
Die man was getrouwd, had kinderen en kleinkinderen, was een geliefd persoon, en dan zo bruut vermoord worden is niet om te lachen.
zitten huilen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat dus inderdaad.
als mensen zichzelf iets aandoen is het goor enzo, maar heb geen medelijden met die mensen, ze doen het immers zelf.
Zo heb ik eens een fotoserie gezien van een kat wat verschrikkelijk werd gemarteld, een jochie ( 6 jaar) die een brood had gestolen en ze zijn hand onder een auto hadden gelegd en eroverheen hebben laten rijden.
Filmpje van mensen die levend verbrand werden in Afrika.
Dat soort zaken blijven me ook bij, dat vergeet ik niet, bij deze filmpjes en foto's heb ik ook echt zitten janken.
Kreeg ze overigens ongevraagd onder mijn neus, heb er niet naar gezocht.
Hier staat het hele verhaal.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:24 schreef Viper23rd het volgende:
[..]
Ik probeer het niet minder erg te maken, zeker niet, maar volgens mij was het een zwerver. De reden dat de jongens dat gedaan hadden was toch om bekend op internet te worden of iets dergelijks? Zo hadden ze nog meer filmpjes. Ik weet niet of die naar het internet gelekt zijn.
is zij ook bewerkt met een hamer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hier staat het hele verhaal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
De jongens zijn er mee begonnen om van hun angsten af te komen, eentje had een angst voor bloed.
Omdat de andere 2 angst hadden voor hoogtes zijn ze op een hoog gebouw gaan staan voor een aantal uren en zijn zo over hun angst heen gekomen.
Ze wilden doormiddel van het vermoorden en martelen van dieren de angst voor bloed wegnemen.
Ze zijn daarna overgestapt op mensen, hebben zo'n 21 mensen gemarteld en vermoord ( waarvan ze weten), waaronder vrouwen, bejaarden, kinderen en ook een zwnagere vrouw waarbij ze de baby uit haar buik hebben gesneden.
Altijd mensen die zich niet zo goed konden verweren, ook dronken mannen die terugkwamen van het stappen.
Alles hebben ze gefilmd, de film over desbetreffende man is uitgelekt, die man was getrouwd, had kinderen en een kleinkind, hij was op een bankje gaan rusten toen hij naar huis liep, hij was herstellende van keelkanker en snel moe.
Dit is zijn vrouw.
[ afbeelding ]
Ja, en ben er heel erg blij om aangezien ik 2 kinderen moet opvoeden en hoop dat ze o.a. dankzij mijn medeleven en gevoel voor mijn medemens opgroeien tot geestelijk gezonde jongedames!!quote:
Geen idee, jij wel geloof ik he?quote:
Oh my god! Wtf!quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:16 schreef snakelady het volgende:
2 girls 1 cup.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:34 schreef NeeBedankt het volgende:
[..]
Oh my god! Wtf!
Ik ga die andere filmpjes echt NIET kijken.
(misschien hooguit even googl'n en dan de eerste drie seconden en dan afzetten)
Hypergevoeligheid en selectieve verontwaardiging zijn geen voorwaarden om een kind verstandig en gezond op te voeden hoor. Er zijn nog veel gruwelijkere dingen die op een veel grotere schaal plaatsvinden en daar staat men zelden bij stil en anders zouden de meeste mensen ook geen leven meer hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en ben er heel erg blij om aangezien ik 2 kinderen moet opvoeden en hoop dat ze o.a. dankzij mijn medeleven en gevoel voor mijn medemens opgroeien tot geestelijk gezonde jongedames!!
Tuurlijk niet, het is ook niet zo dat ik 24/7 stilsta bij het leed in de wereld, maar lachen om andersmans leed vind ik ook weer een uiterste.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Hypergevoeligheid en selectieve verontwaardiging zijn geen voorwaarden om een kind verstandig en gezond op te voeden hoor. Er zijn nog veel gruwelijkere dingen die op een veel grotere schaal plaatsvinden en daar staat men zelden bij stil en anders zouden de meeste mensen ook geen leven meer hebben.
ik geef je groot gelijk. Er is niets leuks aan een moord en wie daar naar kijkt en het leuk vind daar maak ik me zorgen overquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb ik ook gezienquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:18 schreef Penisbaard het volgende:
Site werkt niet zie ik hier.quote:
Wat lul jij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eet smakelijk
edit: video kun je hier zoeken
[ Bericht 16% gewijzigd door Hooidraad op 14-07-2010 20:21:53 ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:07 schreef Hooidraad het volgende:LoL Japanners en hun tentacle rapeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eet smakelijk
edit: video kun je hier zoeken
The Light Is Leaving Us All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Wruijff op 14-07-2010 22:55:11 ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:07 schreef aychelle het volgende:
hoe kun je leven met jezelf om iemand te martelen en te vermoorden,
Ik ben tegen de doodstraf, maar dat is soms ook de énige goede straf voor sommigen![]()
![]()
pics van je dochtersquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en ben er heel erg blij om aangezien ik 2 kinderen moet opvoeden en hoop dat ze o.a. dankzij mijn medeleven en gevoel voor mijn medemens opgroeien tot geestelijk gezonde jongedames!!
Was al gepost door dhr. Kuik, wat een heerlickheijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef iKevin het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Offended
(über google page)quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:37 schreef TimKuik het volgende:
Anders ga je naar Google, Typ je in "Offended", klik je op "Ik doe een Gok" en dan....
Profit?
Je hoeft in ieder geval nooit meer bang te zijn voor een internet link.
Suc6.
Maar wat is hier nu leuk aan? Waarom zou je dit willen zien en bovenal willen laten zien aan anderen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:46 schreef iKevin het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Offended
Shockerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat is hier nu leuk aan? Waarom zou je dit willen zien en bovenal willen laten zien aan anderen?
Ik snap het nut erachter niet echt eigenlijk....
Snap daar het nut ook niet van eigenlijk.quote:
Je opent een topic over 2 meiden 1 beker, en vervolgens wordt er een schwanzvergleich in gang gezet. Iedereen gaat tegen elkaar opbieden met de meest ranzige filmpjes. Dat heeft niet met nut te maken, maar het is gewoon een logisch gevolg.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Snap daar het nut ook niet van eigenlijk.
Er zijn ergere dingen slangenmeisje... Ik heb ze gezien, ik noem ze: Negers.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:16 schreef snakelady het volgende:
2 girls 1 cup.
Nou ja, bijna iedereen heeft dit filmpje wel gezien of er van gehoord.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je opent een topic over 2 meiden 1 beker, en vervolgens wordt er een schwanzvergleich in gang gezet. Iedereen gaat tegen elkaar opbieden met de meest ranzige filmpjes. Dat heeft niet met nut te maken, maar het is gewoon een logisch gevolg.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:13 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen slangenmeisje... Ik heb ze gezien, ik noem ze: Negers.
Voor iemand die al jaren meegaat hier vind ik dat behoorlijk naief beredeneerd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, bijna iedereen heeft dit filmpje wel gezien of er van gehoord.
De filmpjes en foto's daarna hebben veelal niks met fetish te maken en zijn geen dingen die ze zichzelf aandoen maar wat anderen hun hebben aangedaan.
Voor mij persoonlijk zit daar een wereld van verschil tussen.
Waarom?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Voor iemand die al jaren meegaat hier vind ik dat behoorlijk naief beredeneerd. [ afbeelding ]
Jij niet, anderen weer wel. Je kunt de mensen hier wel een beetje inschatten, dunkt mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom?
Moet je persé harder worden van internet, moet internet een negatieve invloed hebben op mijn liefelijkheid.
Veel mensen worden tegenwordig harder van het internet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom?
Moet je persé harder worden van internet, moet internet een negatieve invloed hebben op mijn liefelijkheid.
Volgens mij doet u het fout, de meesten onder ons worden hier stijf van.quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:16 schreef Zipportal het volgende:
Van al die filmpjes, word ik niet warm of koud van.
Mijn stoel zit niet lekker. Regel even een nieuwe wil je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:18 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Volgens mij doet u het fout, de meesten onder ons worden hier stijf van.
Heeft u hulp nodig?
Ik doe aan yoga, helpt dit?quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn stoel zit niet lekker. Regel even een nieuwe wil je?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 01:03 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Veel mensen worden tegenwordig harder van het internet.
We noemen ze: Mensen die porno zitten te kijken.
Dat is nou weer overdrevenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:12 schreef honkeytonk het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn mening over dat filmpje.
Is je tere witte zieltje nu besmeurd?quote:Op maandag 6 september 2010 00:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme TS, donder toch gewoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |