Hee snuitjequote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geloof van niet
trouwen
ohwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o ja, ik heb ge-smstquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zo met zoonlief naar de kapper...en hij giet net een bakje zand over zijn hoofd![]()
mijn kappers afspraak stond gepland in de vakantie
iedereen deelt zijn koffie met onsquote:
sinds ik niet meer naar den haag hoef ben ik sowieso erg snel op bestemming, scheelt 100km per dagquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
Toch wel handig, die vakantieperiode. Omdat ze voor vanmiddag erg slecht weer voorspellen en ik de NS niet vertrouw met onweer en harde wind, ben ik maar met de auto naar werk gegaan. Kwartier later weg dan normaal en een kwartier eerder op werk... kon het maar altijd vakantietijd zijn, dan kan ik tenminste doorrijden.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik heb heerlijk geslapenquote:
Dankjewelquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw![]()
[..]
sms jij met de kapper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
o ja, ik heb ge-smst![]()
mijn kappers afspraak stond gepland in de vakantie![]()
[..]
iedereen deelt zijn koffie met ons![]()
[..]
sinds ik niet meer naar den haag hoef ben ik sowieso erg snel op bestemming, scheelt 100km per dag
ik ga vanmiddag ook bellen voor een afspraak
A man's got to do what a man's got to do
Wauw! Wist je nog wel hoe het moest?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, ik heb ge-smst![]()
mijn kappers afspraak stond gepland in de vakantie![]()
pics!!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik was ook al een kwartier bezig zijn haar uit te kammen vanochtend en nu heeft hij een afro
Mits ijskoffiequote:
ik was echt compleet van de wereld, maar schrok wakker omdat ik dacht dat er iemand aanbelde..om kwart over 7quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:27 schreef Olle. het volgende:
ik heb heerlijk geslapen
en ook heerlijk gedroomd!
en jij?
Als ze jou niet aannemen dan zijn ze gekquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik ga wel gewoon lief zijn en kijken, dat helpt vast
hihi, eigenlijk moet ik even een voor en na foto maken he?quote:
Nee, 24.5 gradenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Trevland het volgende:
Is het bij jullie ook al zo verrekte warm?
Oh getver...maar dan kom ik vanmiddag dus wel in een heel schoon huis op de koffie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ze jou niet aannemen dan zijn ze gek![]()
En ik moet eigenlijk verder met puinruimen voor de meneer van de FNV, maar heb geen zinMaar moet maar :d Hoef alleen nog maar te stofzuigen, de rest heb ik net al gedaan
Dat is het hier buiten, binnen nog 2 graden warmer(ik vraag me af hoe dat kan)quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, 24.5 gradenHet gaat de goede kant op hier in huis
nee alles dicht gedaan hier!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Trevland het volgende:
Ja 27 graden in huisquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef Trevland het volgende:
Morgen LLquote:
Ja, lucky you!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh getver...maar dan kom ik vanmiddag dus wel in een heel schoon huis op de koffie!![]()
Oh, en dan succes dus met stofzuigen en de FNV-meneer
jah!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, eigenlijk moet ik even een voor en na foto maken he?
Hier ook maar het helpt nietquote:
Tot straksquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even foto maken, omkleden en weg![]()
Veelte warm, ik wil weer winterquote:
Beton/stenen nemen ook warmte op en als het eenmaal in je huis zit moet je echt je best doen om het eruit te krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het hier buiten, binnen nog 2 graden warmer(ik vraag me af hoe dat kan)
Morge Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
foto maken van tijdens het omkleden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even foto maken, omkleden en weg![]()
Waarom denk je dat sommige mensen 'savonds wel eens hun huis met koud water besproeien (vooral diegene die een plat dak hebben)quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Beton/stenen nemen ook warmte op en als het eenmaal in je huis zit moet je echt je best doen om het eruit te krijgenZo is mijn balkon ook 's avonds amper begaanbaar omdat ie dan zoveel warmte heeft opgenomen...
En morgen Trev
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat het dat is en hier binnen ook gewoon lastig te laten doorwaaien, maar als het koel is dan blijft het hier ook meestal wel koelquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beton/stenen nemen ook warmte op en als het eenmaal in je huis zit moet je echt je best doen om het eruit te krijgenZo is mijn balkon ook 's avonds amper begaanbaar omdat ie dan zoveel warmte heeft opgenomen...
En morgen Trev
Is alleen lastig als je een flat hebtquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat sommige mensen 'savonds wel eens hun huis met koud water besproeien (vooral diegene die een plat dak hebben)
Dat bedoelde ik ook eigenlijk... je denkt toch niet dat ik mijn huge huis ga sproeienquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is alleen lastig als je een flat hebtOfin mijn geval, een bovenwoning met schuindak op 3 hoog
Ik ken het alleen van die kampie's, die dan hun woonwagen besproeien. Dat lijkt me ook geen pretje met zulk weer hoor, zo'n benauwde keet
Maar ja, het lijkt mij dat koud water sproeien niet echt helpt als je een gewoon huis hebt, maar met een woonwagen heb je een relatief klein oppervlak dus dan zal het nog wel eens wat schelen.
jah ik heb ook een plat dak..quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat sommige mensen 'savonds wel eens hun huis met koud water besproeien (vooral diegene die een plat dak hebben)
ik leg de slang op het dak draai de kraan op en de rest gaan vanzelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is alleen lastig als je een flat hebtOfin mijn geval, een bovenwoning met schuindak op 3 hoog
Ik ken het alleen van die kampie's, die dan hun woonwagen besproeien. Dat lijkt me ook geen pretje met zulk weer hoor, zo'n benauwde keet
Maar ja, het lijkt mij dat koud water sproeien niet echt helpt als je een gewoon huis hebt, maar met een woonwagen heb je een relatief klein oppervlak dus dan zal het nog wel eens wat schelen.
Ik krijg nu even een heel raar beeldligt ook wel aan mij hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah ik heb ook een plat dak..
tering dat is te merken ook.
we gaan een haspel kopen om die zooi nar te maken
denk het wel , al moet ik zeggen dat mijn typ kunen ook wel anders kondenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg nu even een heel raar beeldligt ook wel aan mij hoor![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook eigenlijk... je denkt toch niet dat ik mijn huge huis ga sproeien![]()
Krijg het al warm als ik er aan denk
Geen plat dak hier, dus dat gaat nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik leg de slang op het dak draai de kraan op en de rest gaan vanzelf
Ligt meer aan de omgeving waar ik woon en mijn werk want bij een haspel denk ik eerst aan zo'n ding:quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk het wel , al moet ik zeggen dat mijn typ kunen ook wel anders konden
ik doe het hier ook op het dakterrasquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
komt neit echt overeen neequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt meer aan de omgeving waar ik woon en mijn werk want bij een haspel denk ik eerst aan zo'n ding:
[ afbeelding ]
Goeiemorgenquote:
preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, dan kun je net zo goed zelf gewoon onder die tuinslang gaan staan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is wel zwak trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man's got to do what a man's got to do
zo is datquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar met deze krijg je het ook wel goed nat
Succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
zo is dat![]()
![]()
ik ga even weer aan de slag hier!tot later
Veel succesquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
zo is dat![]()
![]()
lovelyquote:
werk zequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
zo is dat![]()
![]()
Laters trevquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes![]()
Ik ben mijn fiets naar de maker brengen en een paar boodschapjes doen, bis later lui![]()
Muckiequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
OMG, ik ontdek net dat er een Lush vlakbij het hotel zit
muckquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
GFquote:
wokquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck![]()
heb jij een nieuw account?
[..]
GF
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
Een hele hele hele fijne winkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
fijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
OMG OMG OMG, Pinguin het is dat je al getrouwd bent, maar andersquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een hele hele hele fijne winkel
een geurtjes winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Heel mooi bijpassende rode verlichting ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
deze km stand vond ik het vereeuwigen wel waard![]()
[ afbeelding ]
![]()
Is ook mijn eerste keus. Maar Lush is wel een goede tweede. Niet goedkoop vind ik. Er zit ook een Lush in Haarlem(fijne winkelstad)quote:
Haarlem is een heerlijke stadquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is ook mijn eerste keus. Maar Lush is wel een goede tweede. Niet goedkoop vind ik. Er zit ook een Lush in Haarlem(fijne winkelstad)
morguh LLquote:
Ja, hele lekkere geurtjesquote:
Is ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik las morguh LULquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik las morguh LULen toen dacht ik dat is ook niet aardig
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een body butter voor onder de douche gekregen, die ruikt zo goddelijk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Muckie het volgende:
Ik gebruik Zwitsal zonnebrand
en als er budget voor is, vind ik Lush erg fijn
Honey I Washed The Kids
Tramp
Snowcake
Mmmmm
Toch 2 zessen teveelquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik las morguh LULen toen dacht ik dat is ook niet aardig
Heerlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een body butter voor onder de douche gekregen, die ruikt zo goddelijk!Dus ik gebruik em niet te vaak, want anders gaat ie op
![]()
Verstandigquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef Muckie het volgende:
[..]
Heerlijk
ik ben ook altijd heel zuinig met mijn shower jellies, haha
maar goed, ik ga internet op mijn telefoon uitzetten, anders wordt het een duur grapje
ranjaquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Iemand zin in ranja met dit warme weer i.p.v. koffie?
quote:
Heb nu ook liever koffie hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Ik denk dat ik naar thuis blijfquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
Ik vind het wel lekker met dit warme weerquote:
Ohja, vanmiddag is het weer zo verquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb nu ook liever koffie hoor
Ik moet niet in slaap vallen in de auto
das wel lekker vooral van carvan cevitamquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Die heb ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
das wel lekker vooral van carvan cevitam
ik vind cassis en bosvruchten zo lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ikalleen maar aardbei en citroen, helaas hadden ze hier bij de appie geen grenadine
aah joh komt wel goedquote:
heey deernequote:
ijskoffie is lekkerder dan koffie met dit warme weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb nu ook liever koffie hoor
Ik moet niet in slaap vallen in de auto
Dat is zeker niet goed, maar fijn dat het nu weer goed isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
wees blij dat het gefixed isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
Toch knap dat als je loonsverhoging krijgt je erop achteruit gaat. Inderdaad stom uitzendburoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar het is gefixt.
Ja ik kwam er net achter, gelijk bellen. Ik krijg nu 5,18.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet goed, maar fijn dat het nu weer goed is
Hoe weinig verdien je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat het gefixed is
je verdiend meer dan mij
Ze hadden me opeens in een andere looncategorie ingedeeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Toch knap dat als je loonsverhoging krijgt je erop achteruit gaat. Inderdaad stom uitzendburo![]()
Maar gelukkig is het gefixt.
Kijk dat lijkt er al meer opquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik kwam er net achter, gelijk bellen. Ik krijg nu 5,18.
Nu ik zie wat jullie verdienen zal ik nooit meer klagen dat ik niet genoeg verdien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Hoe weinig verdien je?
3.67 ofzo? per kind. Zelf belasting afdragen want dat wordt niet gedaan (en zorgpremie)quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Hoe weinig verdien je?
stelletje achterlijke idiotenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hadden me opeens in een andere looncategorie ingedeeld
Ik voel met je meequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nu ik zie wat jullie verdienen zal ik nooit meer klagen dat ik niet genoeg verdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |