quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Geer en Goor!
Maar da's misschien wat zielig voor de nieuwe hummel
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Dat was in eerste instantie waaro, ik Geer 10 maanden geleden Geer heb genoemd, toen von dik Geer en Goor ook nog wel grappig, nu zie ik de lol er niet echt meer van in. En wat een leven gaat dat katertje hebben als ie Goor heet. Mocht ie ooit nog buiten komen word ie het lachertje van de buurt.
Gave nieuwe ava!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:14 schreef trovey het volgende:
Ik was dus niet de enige met deze gedachte. Gefeliciteerd alvast met je nieuwe aanwinst
. Andere suggestie: Jool(tje)
Beetje obvious hè?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Volgens mij gaat iedereen hier 'Goor' noemen, met deze TT
Dank jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Gave nieuwe ava!
Jool, Dzjoel..... mmm, schrijven we op.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
of noem em kwalbert, kan je een hele collectie van dubieuze nichten aanleggen
Zolang je het niet op zn rug tattoeerd is er niemand die het weetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Dat was in eerste instantie waaro, ik Geer 10 maanden geleden Geer heb genoemd, toen von dik Geer en Goor ook nog wel grappig, nu zie ik de lol er niet echt meer van in. En wat een leven gaat dat katertje hebben als ie Goor heet. Mocht ie ooit nog buiten komen word ie het lachertje van de buurt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
Bertjuhhh
en je gaat een jongetje toch geen Nance noemen
Geer voor een meisje kan eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
Bertjuhhh
en je gaat een jongetje toch geen Nance noemen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geer voor een meisje kan eigenlijk ook niet
jamaar, jamaar, dat is anders...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn hondje (v) heet ook Bink, kan prima!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
jamaar, jamaar, dat is anders...
een meisje in een broek ziet er ook normaler uit dan een man in een jurk![]()
Wat voor kleur is het eigenlijk?quote:
Palle (Paul in het Noors)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:51 schreef Strega het volgende:
Heb je op vakantie geen leuke Viking naam voor hem gehoord?
Solvfaks (uit te spreken als Sulvfaks) (zilverpels in het Noors en ja het is een zwart/zilver tabby , de tegenhanger van grijs cypers bij een HTK maar dan chiquerquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
Grijs Cypers.
En Bertje is wel gaaf eigenlijk.
Ik vind Gio ook leuk iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:54 schreef oh-oh het volgende:
En ik zou eerder Geer en Gio doen dan Geer en Bertje
Maar goed, Erik houdt niet van katten dus die zal ze niet komen brengenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Geer en Goor uiteraard.
Alhoewel je dan je kansen wel kan vergeten natuurlijk bij de lekkere dierenarts-assistente. Die zal wss eerder vragen of jij of je man dan met de volgende afspraak de poezen brengen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
TVP![]()
En ik vind Bertjuh wel leuk...of Ernie
de onze heette Sammiequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En grijs cypers vind ik eiks altijd Tommies, maar zo heet die van mij al
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind Mips altijd zo'n mooie naam, als ik zelf een poes nam zou ik d'r zo noemen
En die van Wattuntrik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En grijs cypers vind ik eiks altijd Tommies, maar zo heet die van mij al
FOTOquote:Op zondag 18 juli 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
Bertje is er.
En Geer zit bang te blazen onder de bank.
Bij tijd en wijle wel ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:05 schreef odebeijer het volgende:
Heeft Bertje het volgehouden onderweg? Of heeft ie je de oren van de kop gemiauwd?? (?). Nu even afwachten hoe ze de rangorde gaan bepalen, en dat kan er vrij hard aan toe gaan..
Geer was 1 toen ze hier kwam, Ze gedroeg zich alsof ze 2 maanden was, maar dat telt zeker niet mee?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:19 schreef trovey het volgende:
Was Geer trouwens al volwassen toen je haar kreeg? Zo ja dan ga je helemaal nieuwe dingen beleven met een kitten.
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer was 1 toen ze hier kwam, Ze gedroeg zich alsof ze 2 maanden was, maar dat telt zeker niet mee?
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
....een kitten is een hele andere belevenis, zo heeft er hier eentje er voor gezorgd dat ik nu geen behang meer op de slaapkamer heb.
Lang leve de geverfde muren.
Zonder behang kun je ook genieten van een kitten hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat is ook per kitten afhankelijk hoor
![]()
Gewoon genieten JJH!
En volwassen katten kunnen dat ook heel goed.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat is ook per kitten afhankelijk hoor
![]()
Gewoon genieten JJH!
De behangkrabber heeft het hier nooit helemaal afgeleerd.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En volwassen katten kunnen dat ook heel goed.
Ja, maar je brengt het redelijk negatief vind ikquote:Op zondag 18 juli 2010 19:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Zonder behang kun je ook genieten van een kitten hoor.Ik wil er alleen mee zeggen dat die kittens door hun jonge leeftijd gedragingen kunnen hebben die je wellicht even moet afleren.
Het was niet mijn bedoeling om het negatief te brengen.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar je brengt het redelijk negatief vind ik
En als je net een kitten hebt dan moet je gewoon genieten. Ik ga er van uit dat JJH heus wel weet dat er het een en ander afgeleerd moet worden, dat is namelijk ook bij oudere katten (zoals Geer) zo.
Veel te snel, Rufus begint hier trouwens een mooi paar diep donker oranje ogen te ontwikkelen!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
JJH, is er niet iemand waar je een camera van kan lenen?
Het begin is juist zo leuk! Ze worden zo snel groot!
Wat zij zegt. Ik maak nu amper nog foto's, behalve als ze wat geks/leuks/stom doet, maar als ze klein zijn blijf je foto's schieten.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
JJH, is er niet iemand waar je een camera van kan lenen?
Het begin is juist zo leuk! Ze worden zo snel groot!
Ik ben al lang blij dat ik niet elke 10 minuten twee vechtende katten uit elkaar moet halen, en in tegenstelling tot gisteravond komt de gevestigde orde steeds vaker even gluren en er word alleen nog maar geblazen als Bert echt dicht in de buurt komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Ik maak nu amper nog foto's, behalve als ze wat geks/leuks/stom doet, maar als ze klein zijn blijf je foto's schieten.
En die 2 samen komt vast wel goed, geven even tijd om te wennen en misschien zal dat kleintje Geer nog wel een paar keer speels aanvliegen en dan een paar tikken krijgen als Geer nog niet helemaal gewend is. Maar hoort er allemaal bij
Klinkt goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik niet elke 10 minuten twee vechtende katten uit elkaar moet halen, en in tegenstelling tot gisteravond komt de gevestigde orde steeds vaker even gluren en er word alleen nog maar geblazen als Bert echt dicht in de buurt komt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
Ja op een geheugenkaartje. En die zwemmen een stuk beter, ze staan ondertussen veilig op de externe hd.
JJH!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Sneak previeuw, er zal nog wel meer komen.
Dat is inderdaad een kerstmuts. En die heeft Bert helemaal zelfstandig ergens vandaag getoverd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH!
Het is juli!
Een KERSTMUTS!?
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
TT change dan maar?
Geer en nieuwe aanwinst Bertje?
Sowwy.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Dat had ik je ook al lang aangeboden, maar ik kreeg geen antwoord welke TT je wilde
[..]
Die doen dan?
Lijkt op je!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger maakten we mensen altijd wijs dat we een tweeling waren.
Wisten wij veel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alsof jongen-meisje tweelingen op elkaar lijken
Bert gaat het steeds leuker vinden om dingen te slopen, en Geer gaat daar steeds minder tegenin.quote:
quote:
Bert kijkt graag met de baas mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
Bertje kijkt That 70's Show!
En tof zeg, dat ze het goed kunnen vinden samen!
Wat is ie al groot!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef JJH het volgende:
Laat ook mooi de verhoudingen zien tussen beide. Bertje die hartstikke actief is, en Geer die er lekker naar ligt te kijken.
quote:Ze waren niet blij, ze sliepen.Op maandag 25 oktober 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Wat een kerel!![]()
En saampjes met Geer op de bank.
quote:Dat doet ie inderdaad. Luid spinnend om me heen cirkelen tot ik hem een aai over zon kop geef. En meneer wast me inderdaad ook graag.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef odebeijer het volgende:
En Bert is ook al zo groot, net als de andere vier!! Maar ze hebben nog steeds allemaal hele grote oren. Komt Bertje ook aandacht halen en gaat hij jou "wassen"?. De andere vier hebben die tik allemaal wel namelijk
.
Hij lijkt iets rustiger als anders, maar dat kan ook schijn zijn. Hij is inmiddels al weer een uurtje of 3 thuis. Groggy is ie niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Dat groeit wel weer aan joh. Fijn dat het goed gegaan is.
Is ie nog groggy of helemaal als vanouds?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
twee keer zo stoer als lance zelfs
Ik wilde dat net al vragen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef JJH het volgende:
Poosje stil. Maar Bert gaat onder het mes. Maandag gaat ie een dagje naar de dierenarts toe en als meneer thuiskomt is het geen mannetje meer, maar een jeweetwelkater...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |