Bert kijkt graag met de baas mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
Bertje kijkt That 70's Show!
En tof zeg, dat ze het goed kunnen vinden samen!
Wat is ie al groot!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef JJH het volgende:
Laat ook mooi de verhoudingen zien tussen beide. Bertje die hartstikke actief is, en Geer die er lekker naar ligt te kijken.
quote:Ze waren niet blij, ze sliepen.Op maandag 25 oktober 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
Wat een kerel!![]()
En saampjes met Geer op de bank.
quote:Dat doet ie inderdaad. Luid spinnend om me heen cirkelen tot ik hem een aai over zon kop geef. En meneer wast me inderdaad ook graag.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef odebeijer het volgende:
En Bert is ook al zo groot, net als de andere vier!! Maar ze hebben nog steeds allemaal hele grote oren. Komt Bertje ook aandacht halen en gaat hij jou "wassen"?. De andere vier hebben die tik allemaal wel namelijk
.
Hij lijkt iets rustiger als anders, maar dat kan ook schijn zijn. Hij is inmiddels al weer een uurtje of 3 thuis. Groggy is ie niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Dat groeit wel weer aan joh. Fijn dat het goed gegaan is.
Is ie nog groggy of helemaal als vanouds?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |