abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:43:38 #76
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_84093878
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:27 schreef najazeg het volgende:
Fred en Kas gaan samen op vakantie naar Chili. Daar bezoeken ze op een dag de Atacama woestijn, ook wel bekend als de droogste woestijn ter wereld. Ze raken er echter hopeloos verdwaald en hun waterflessen en voorraad bier is op een gegeven moment ook allemaal op.
"Dit is allemaal jouw schuld Fred, met je 'laten we de atacama woestijn bezoeken'!" roept Kas boos.
Roept Kas terug: Ach, bekijk het van de zonnige kant. Je ziet hier tenminste niet samen met je schoonmoeder!
Je had Je tot schoonmoeder weg kunnen laten, had je: bekijk het van de zonnige kant.
woestijn, zonnige kant.
of was dat de grap al
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:43:44 #77
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_84093884
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waar zit de grap verborgen?
Het feit dat ze in een hele benarde situatie zitten en de een het probeert te relativeren door te zeggen dat die ander zijn schoonmoeder er niet bij zit. Dat is een reference naar van die schoonmoeder grappen, van mensen die een hekel hebben aan hun schoonmoeders.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:44:30 #78
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_84093916
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Je had Je tot schoonmoeder weg kunnen laten, had je: bekijk het van de zonnige kant.
woestijn, zonnige kant.
of was dat de grap al
en idd dat. Misschien is dit idd weer zo'n gevalletje: laatste zin had beter weg gekund.
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:56:35 #79
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_84094475
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waar zit de grap verborgen?
Ergens in de volgende tekst:
Fred en Kas gaan samen op vakantie naar Chili. Daar bezoeken ze op een dag de Atacama woestijn, ook wel bekend als de droogste woestijn ter wereld. Ze raken er echter hopeloos verdwaald en hun waterflessen en voorraad bier is op een gegeven moment ook allemaal op.
"Dit is allemaal jouw schuld Fred, met je 'laten we de atacama woestijn bezoeken'!" roept Kas boos.
Roept Kas terug: Ach, bekijk het van de zonnige kant. Je ziet hier tenminste niet samen met je schoonmoeder!
En toen was die weg.
pi_84094661
Ik liep op straat en ineens dacht ik dat mijn broek vergeten had aan te trekken, MAAR IK HAD HEM GEWOON AAN!!
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:01:54 #81
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_84094713
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

lol ik zie nu net dat Kas schizofreen is
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:03:17 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84094789
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar ik bedoel natuurlijk waar precies.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:03:47 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84094811
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef najazeg het volgende:

[..]

Het feit dat ze in een hele benarde situatie zitten en de een het probeert te relativeren door te zeggen dat die ander zijn schoonmoeder er niet bij zit. Dat is een reference naar van die schoonmoeder grappen, van mensen die een hekel hebben aan hun schoonmoeders.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:04:18 #84
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84094839
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:00 schreef LangeJan het volgende:
Ik liep op straat en ineens dacht ik dat mijn broek vergeten had aan te trekken, MAAR IK HAD HEM GEWOON AAN!!
Verkeerde topic?
pi_84095072
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Verkeerde topic?
Nee hoor, ik dacht misschien wil iemand de filmrechten kopen
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:33:38 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84096165
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:09 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Nee hoor, ik dacht misschien wil iemand de filmrechten kopen
Hoeveel wil je ervoor hebben?
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:48:06 #87
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_84096725
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:33 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik zou ze nog niet willen hebben, zelfs niet als ik er geld voor zou krijgen.
En toen was die weg.
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:26:21 #88
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84098256
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:48 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

Ik zou ze nog niet willen hebben, zelfs niet als ik er geld voor zou krijgen.
Maar jij hebt de filmrechten toch? Ik dacht dat je bedoelde dat je ze wilde verkopen en ik vroeg me dus af wat voor bedrag je in gedachten had.
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:29:55 #89
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_84098388
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar jij hebt de filmrechten toch? Ik dacht dat je bedoelde dat je ze wilde verkopen en ik vroeg me dus af wat voor bedrag je in gedachten had.
Dan haal je me door de war met LangeJan
En toen was die weg.
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:42:39 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84098909
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

Dan haal je me door de war met LangeJan
Hmm, ja, inderdaad, sorry.
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:12:23 #91
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_84099959
FF, geef nou zelf ook het goede voorbeeld door niet te gaan baggeren over onzin.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_84103096
Een multimiljonair is in een gulle bui en besluit een miljoen euro weg te geven aan de eerste mens die hij ziet.
Hij gaat naar het dorp en ziet daar een meisje met haar moeder. Hij zag het meisje echter het eerst, dus moest hij aan haar het geld geven. Hij haalt het stapeltje briefjes uit zijn jaszak en zegt tegen het meisje: ''Hier heb je een miljoen euro''
Het meisje kijkt hem boos aan en zegt: ''Ik mag van mama niets aannemen van vreemden!''
Moeder: ''Oh, geef maar hier meneer.''
Zegt haar dochter: ''Waarom mag jij het wel aannemen? ''
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:23:01 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84105233
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:41 schreef Klipnap het volgende:
Een multimiljonair is in een gulle bui en besluit een miljoen euro weg te geven aan de eerste mens die hij ziet.
Hij gaat naar het dorp en ziet daar een meisje met haar moeder. Hij zag het meisje echter het eerst, dus moest hij aan haar het geld geven. Hij haalt het stapeltje briefjes uit zijn jaszak en zegt tegen het meisje: ''Hier heb je een miljoen euro''
Het meisje kijkt hem boos aan en zegt: ''Ik mag van mama niets aannemen van vreemden!''
Wow.

pi_84117918
Komt er een gast bij de patatzaak zegt ie: Doe mij ff een patatje Patricia Paay, zonder Curry.
pi_84118327
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:52 schreef Cees-2010 het volgende:
Komt er een gast bij de patatzaak zegt ie: Doe mij ff een patatje Patricia Paay, zonder Curry.
Het is nog altijd friet maar verder geniaal
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
pi_84120553
Er fietsen twee Duitsers over straat, zegt de eerste: "Wat een mooie oude fiets." Zegt de tweede:"Ja mooi he, heeft m'n opa gekregen van een man tijdens de krieg." Zegt de eerste weer :"Dat geloof ik niet, niemand geeft zo'n mooie fiets weg" Zegt de tweede:"Jawel hoor, de man ging voortaan gratis met de trein."

Niet echt geslaagd.
Ik weet nog een leuke.

Een Belg is aan het joggen en wordt achtervolgd door een hond, om aan de hond te ontsnappen springt hij in het water en verdrinkt.
O wacht, dit is geen mop maar echt gebeurt. :
Dus z'n Belgische vrouw staat op de kant en ziet haar man verdrinken, de brandweer vist het levenloze lichaam uit het water en terwijl ze daar zo mee bezig zijn valt er een zwemdiploma uit z'n zak. Dus een brandweerman vraagt aan de vrouw: "Hoe kan u man nou verdrinken, hij heeft een zwemdiploma." Zegt de vrouw: "Allee, ij moest nie geweten hebben da die ook in Olland geldig zijn.

Zie je wat ik daar gedaan hebt.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 07:41:17 #97
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_84120826
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 06:17 schreef couch_potato het volgende:
Een Belg is aan het joggen en wordt achtervolgd door een hond, om aan de hond te ontsnappen springt hij in het water en verdrinkt.
Dus z'n Belgische vrouw staat op de kant en ziet haar man verdrinken, de brandweer vist het levenloze lichaam uit het water en terwijl ze daar zo mee bezig zijn valt er een zwemdiploma uit z'n zak. Dus een brandweerman vraagt aan de vrouw: "Hoe kan u man nou verdrinken, hij heeft een zwemdiploma." Zegt de vrouw: "Allee, ij moest nie geweten hebben da die ook in Olland geldig zijn.

zo is ie goed
  vrijdag 16 juli 2010 @ 08:20:35 #98
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_84121152
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:41 schreef Klipnap het volgende:
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 08:55:24 #99
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_84121634
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 06:17 schreef couch_potato het volgende:

O wacht, dit is geen mop maar echt gebeurt. :

Zie je wat ik daar gedaan hebt.
Ik zie het! Heb je die grap zomaar van internet geplukt en in een ander verhaaltje gestoken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Zo... 4 moppen met precies dezelfde clue. Ik denk dat we hier kunnen zien dat hij absoluut niet zelf bedacht is.
SPOILER
Ik word zo schijtziek van al die mensen die gewoon grappen overnemen en dan claimen dat ze ze zelf bedacht hebben.
En toen was die weg.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 08:57:57 #100
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_84121674
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

Ik zie het! Heb je die grap zomaar van internet geplukt en in een ander verhaaltje gestoken?
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Zo... 4 moppen met precies dezelfde clue. Ik denk dat we hier kunnen zien dat hij absoluut niet zelf bedacht is.
SPOILER
Ik word zo schijtziek van al die mensen die gewoon grappen overnemen en dan claimen dat ze ze zelf bedacht hebben.
Waarom snappen zoveel mensen het woord ZELFBEDACHT niet?

Gijs-H: Thanks voor je speurwerk Zo kunnen we het kaf van het koren scheiden
-edit- die grap die ik had bedacht waarvan jij zei dat ie al bestond wist ik trouwens niet, maar de grap zal toen wel voor de hand hebben gelegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')