Je PI zegt iets heel andersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
Erik, JJH en trekken in de TT. Ik weet niet of ik daar heel blij mee ben.
Ze zijn nog niet getrouwd hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Erik stookt in een goed huwelijk
*Trekt (quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Erik stookt in een goed huwelijk
Rukkende wielrenner gezochtquote:De politie heeft maandag tevergeefs gezocht naar een masturberende wielrenner. De man stond zich rond 15.40 uur in Tilburg te bevredigen tussen de Gilzerbaan en het Belsjlijntje. Een vrouw zag het tafereel en waarschuwde de politie.
Volgens de meldster ging het om een corpulente man in een grijze fietsbroek en een wit t-shirt. Hij had donker haar en droeg een zonnebril. Agenten rukten uit, maar konden de schennispleger niet vinden.
Agenten rukten uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wie probeert wie te trekken?
Hier iets mee te maken;
[..]
Rukkende wielrenner gezocht
Oh en had iemand morgenavond nog plannen?
[ afbeelding ]
Uhuh.quote:
Dan zit ik in de auto!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hier iets mee te maken;
[..]
[ afbeelding ]
Meestal de Belgen :pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kanonnen, wat een hoos is dat?
Waar komt da vandaan? Die Engelsen weer zeker?
De tt spreekt voor zich denk ik?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hier iets mee te maken;
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet het stukje 'corpulent ook niet'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De tt spreekt voor zich denk ik?
En "donker haar en zonnebril" kan natuurlijk zomaar over jou gaan!Heb jij gefietst maandag?
Ik kan er toch niet aan doen dat de OP vertraging heeft?quote:
ow... Ll is heul niet corpulent...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow... Ll is heul niet corpulent...![]()
Waar was jij maandag?Ik ben heul niet dik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Tilburg ga ik niet vrijwillig naar toe.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow... Ll is heul niet corpulent...![]()
Waar was jij maandag?WiesLI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben heul niet dik!
En Tilburg ga ik niet vrijwillig naar toe.
Dit:quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hier iets mee te maken;
[..]
[ afbeelding ]
Afkortingquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Hier iets mee te maken;
[..]
[ afbeelding ]
Maar Loveless85 en Tombolafan zijn dan ook een boel karakters.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AfkortingLuiheid
Ik heet ook vaak Tombo
En ik Cattata. Of Cattekeeeeee. Of catjeraspatatje. Da's handiger.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AfkortingLuiheid
Ik heet ook vaak Tombo
Nou! Een hele hoop karakter!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar Loveless85 en Tombolafan zijn dan ook een boel karakters.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik Cattata. Of Cattekeeeeee. Of catjeraspatatje. Da's handiger.
Want dat is dan weer langer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Cattie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:
Nee.quote:
Het laatste half uur heeft me hieraan doen twijfelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hebben alletwee een heel MOOI karakter vooral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Soms wel Catje, maar Cattie klinkt zo vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het laatste half uur heeft me hieraan doen twijfelen.ok, CatjeraspatatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ingepingelingringding.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms wel Catje, maar Cattie klinkt zo vervelend.
En catjeraspatatje word vooral door Ing gebruikt.
Handig he!quote:
Ach, je moet er nog even in komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog fout geschreven ook XD
maar ff geëdit
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Al hun persoonlijkheden bij elkaar wel ja.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Al hun persoonlijkheden bij elkaar wel ja.
Ik ook! En Tom is geopereerd en dat heb ik heul gemistquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingepingelingringding.Ik mis haar.
Dat ze maar eens gauw uitgebadkamerbouwd raakt en hier weer komt kletsen.
Dont mess with.....quote:
Primaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog fout geschreven ook XD
maar ff geëdit
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het laatste half uur heeft me hieraan doen twijfelen.Wat heb ik voor stoms gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Ll?
En nee, ik bedoel niet dat we lelijk zijn
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook! En Tom is geopereerd en dat heb ik heul gemist
quote:
Tom!quote:
wacht evenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tom!Ist nu goed met hem? C.Q.: waar kan ik teruglezen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tom!Ist nu goed met hem? C.Q.: waar kan ik teruglezen?
Dank!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zie nu pas dat de eerste quote van meneer de Uil is.![]()
![]()
Nou, iddquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Trusten DML!
Morgen landt Heer G om negen uur op Zestienhoven, ik hoop dat ze er naast zitten met dat roze gebied op buienradar
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, idd
Anders moet ie dit keer in Duitsland blijven
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
Trusten DML!
Morgen landt Heer G om negen uur op Zestienhoven, ik hoop dat ze er naast zitten met dat roze gebied op buienradar
Slaap lekker Cat!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.
Ik ga kittens verzamelen en in bed leggen en duik dan ook mijn nestje in. Trust!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.
Ik ga kittens verzamelen en in bed leggen en duik dan ook mijn nestje in. Trust!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuk!
Jij nog iets van het oranjegeweld meegekregen?
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mop![]()
Behalve dat ik zelf redelijk pissed was, niet echt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, even voor onze toekomstijsplannen...
Hoe sta jij eventueel tegenover dropijs ipv mokka ijs?
Of denk je dat Sieneke dat erg zal vinden?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, vind een Magnum Gold ook prima
Morgenavond even MSN'en? Moeten weer het een en ander bespreken... vele aktiepunten en zo
Zit jij nu een beetje achter Ll's rug om een date te regelen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahja, actiepunten... [ afbeelding ]
Nee is goedMocht jij online zijn en ik nog niet, gil dan maar even in PM!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit jij nu een beetje achter Ll's rug om een date te regelen?
Ik voel weer een ruzie aankomen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog even een stukje verder tikken aan mijn Noorwegen verslag. Is de laatste dagen ook weinig van gekomen.
Später!
JA! Ipv Flurry met Ll nu dus Magnum met Dizer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit jij nu een beetje achter Ll's rug om een date te regelen?
Ik voel weer een ruzie aankomen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon niets tegen Ll zeggen dan he?![]()
Soms is de oplossing zó simpel!
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA! Ipv Flurry met Ll nu dus Magnum met Dizer?
Quelle Scandale!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
En ik lig in bed maar kan niet slapen![]()
Totaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet moe, en dat na die kilometers sjokken/staan in amsterdam
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, enzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt met je laptop in bed en je kunt niet slapen.
Dus zo'n gekke vraag is het toch niet?Ik bedoelde meer dat ik geschokt ben dat dat uit jouw mond komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kom maar op met je sites hoor
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik geschokt ben dat dat uit jouw mond komt
Maar kom maar op met je sites hoor
*gooit schuttingdeur open*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
*gluurt door een gaatje in de schutting het topic in*
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
*gluurt door een gaatje in de schutting het topic in*
* geduldig afwacht *quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geschokt? Dan dacht jij vast aan heel andere sites dan ik.
Maar ik dacht meer aan eh...
*Verwoed naar hoogwaardige informatieve sites zoekt*
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi, pssst, waar vonden we nou laatst die formules over het berekenen van de frequentie van een trilling enzo?
quote:
*naakt en verschrikt in deuropening staat*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*gooit schuttingdeur open*
Kom erbij
Ik weet dat het waar is dat je dat zochtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook gewoon wáár he?
Dat zochten we voor dat examen van Zwab, leek me nu wel handig voor je
*fotocamera pakt*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*naakt en verschrikt in deuropening staat*
*tuinkabouter voor edele delen houdt*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dat het waar is dat je dat zochtEn ik zal er gerust van in slaap vallen
Maar ik geloof noooooooooooooooooooooit dat je daar in eerste instantie op doelde![]()
[..]
*fotocamera pakt*
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*tuinkabouter voor edele delen houdt*
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*naakt en verschrikt in deuropening staat*
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
@Tombo, je hebt gelijk
Maar ik heb het idee dat ik je daar geen linkjes van hoef te geven?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:19 schreef Loveless85 het volgende:
Nog wel ja, denk dat het KNMI hier ook lurkt want ze geven extreem weer op. Vast mijn kaartje van gisteravond gezien
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm het gaat nu ook al wat eerder los aldus Buienradar. Rond 1700 / 1800 boven R'dam met de piek rond 1900u.
Alhoewel de waarschuwing van het KNMI dan wel weer garantie voor mooi weer is. Toen ze afgelopen week niet waarschuwden lag het halve oosten in puin, en toen een keer in het weekend toen ze wél waarschuwden waren het paar buitjes, 2x donder en een halve bliksem en klaar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef Ml-etje het volgende:mogge allen!
Ja is het weer zo warm Pisces?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gisterochtend lekker koel binnen, zon die de hele dag schijnt, joepie weer 29 graden, ben er klaar mee hoor, laat het maar lekker afkoelen.
Hopelijk is het noodweer dan al weer weg, Ll had het er over dat het eerder begon?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb iets minder zin in het noodweer omdat Heer G er volgens mij dwars doorheen vliegt vanavond tussen half acht en negen vanuit Duitsland![]()
Maar afkoelen mag het inderdaad wel
Een lekkere plensbui is prima, als er maar geen idioot hard onweer bij zit.
Mogguh
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb iets minder zin in het noodweer omdat Heer G er volgens mij dwars doorheen vliegt vanavond tussen half acht en negen vanuit Duitsland![]()
Maar afkoelen mag het inderdaad wel
Een lekkere plensbui is prima, als er maar geen idioot hard onweer bij zit.
Mogguh
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Vannacht goed. Nu is ze thuis, dus ik hoop nog steeds goed.
Durf haar nog niet zo heel goed alleen te laten, maar zal toch moeten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je tussen de middag naar huis? Of ben je vroeg klaar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het altijd wel mooi vinden, zo'n flinke plensbui. Maar vaak word er hier heel wat verwacht en dan stelt het vrij weinig voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar het noodweer, afkoeling graag wel ja
Joah, net als een aantal weken terug, toen moesten ze het alarm weer intrekken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan het altijd wel mooi vinden, zo'n flinke plensbui. Maar vaak word er hier heel wat verwacht en dan stelt het vrij weinig voor
Gister toen ik in de stad liep ook ff een buitje, was nog best lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah, net als een aantal weken terug, toen moesten ze het alarm weer intrekken.![]()
Ik hoop alleen dat ik niet net op de fiets zit als onweer of hagel doorkomt, maar we zullen het zien. Komt wel goed, en anders goed doortrappen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je gaat toch tussen de middag weer bij haar kijken?
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die paar uur zijn voor mij nu al te lang eigenlijk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die paar uur zijn voor mij nu al te lang eigenlijk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister toen ik in de stad liep ook ff een buitje, was nog best lekker![]()
Alleen vond ik het gisteravond toch weer ineens heel benauwd worden. Echt smerig zo vlak voor je naar bed gaat
Ja inderdaad. Ik vind het overdag best lekker als het warm is, het moet gewoon binnen een beetje koel blijven en 's nachts lekker afkoelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zeg; een max van 24, en anders 30 maar dan wel in de nacht koud
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik vind het overdag best lekker als het warm is, het moet gewoon binnen een beetje koel blijven en 's nachts lekker afkoelen![]()
Waar kan je dat bestellen?
Huizen met een slaapkamer onder de grondquote:
Helpt dat zoveel ja? Maarja dan is het in de winter weer amper warm te stokenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huizen met een slaapkamer onder de grond
Je moet je slaapkamer toch ook niet warm stoken!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Helpt dat zoveel ja? Maarja dan is het in de winter weer amper warm te stokenZo is het altijd weer wat.
Nee ok, maar wel een beetje minder koud. En bij mij is het gewoon 1 grote kamer, dus ik heb weinig keusquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet je slaapkamer toch ook niet warm stoken!
Heerlijk koud in je slaapkamer en dan lekker warm onder de dekens
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Helpt dat zoveel ja? Maarja dan is het in de winter weer amper warm te stokenZo is het altijd weer wat.
Ik heb weinig te klagen nog momenteel. Het is bij mij thuis nog redelijk tot goed uit te houden. Was van het weekend ff wel erg warm toen het 2 dagen echt volop zonnig en >30 graden was geweest en ik toen een nachtje niet thuis was geweest dus niet had gelucht. Maar verder is het wel te doen
quote:
Ja fris is wel fijn. Maar een slaapkamer moet ook niet zo koud zijn dat je het onder de dekens nog voelt hoor. Dus een beetje stoken kan in sommige gevallen/slaapkamers geen kwaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke slaapkamer is koud in de winter als het echt goed koud is, gewoon een lekker pak dekens over je heen trekken
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb weinig te klagen nog momenteel. Het is bij mij thuis nog redelijk tot goed uit te houden. Was van het weekend ff wel erg warm toen het 2 dagen echt volop zonnig en >30 graden was geweest en ik toen een nachtje niet thuis was geweest dus niet had gelucht. Maar verder is het wel te doen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Cat22 het volgende:
In IJsland is het trouwens 14 graden! Toch wel mooi dat ik kan afkoelen op vakantie.
Fris is heerlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja fris is wel fijn. Maar een slaapkamer moet ook niet zo koud zijn dat je het onder de dekens nog voelt hoor. Dus een beetje stoken kan in sommige gevallen/slaapkamers geen kwaad.
En zoals ik al zei; ik heb geen keus
Een lekkere hittepitquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fris is heerlijkEn dan neem ik wel twee dekens
Of je neemt een kacheltje mee in bed
Die letterlijke niet, die kunnen in de brand vliegenquote:
*telt op vingers*quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die letterlijke niet, die kunnen in de brand vliegen
Die figuurlijke...![]()
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh maar dat zijn toch van die kersenpittenzakjes?
Ik heb wel een redelijk "aparte" slaapkamer waar het altijd wel kouder is dan in mn woonkamerquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Weet ik veel, ik roep maar wat. Maar bij mij is het dus nooit écht heel koud omdat het maar redelijk kleine ruimte is met huge radiator, dus zodra ik die ff een beetje aangooi is het zo warmgestookt
Zeg nu maar gewoon dat je een kerel in je bed wil.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
En ze zijn vast nu veiliger etc, maar ik heb altijd nog die brandende verhalen in mn hoofd
dus dan die andere maar
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je een kerel in je bed wil.
Kijk! Zo moeilijk was dat toch niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Okee okee
Ik heb liever een kerel in mn bed om me warm te houden
Je hebt helemaal gelijkquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
IK HEB LIEVER EEN KEREL IN BED OM ME WARM TE HOUDEN DAN EEN KERSENPITKUSSEN
maar dat is alleen omdat je weet dat ie toch wel terug komtquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me Toooooalleen met deze hitte is het helegaar niet erg als ie er niet is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dat is alleen omdat je weet dat ie toch wel terug komt
OMG!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
IK HEB LIEVER EEN KEREL IN BED OM ME WARM TE HOUDEN DAN EEN KERSENPITKUSSEN
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus Tombo, zet anders meteen een zoekertje
Hey, dit is en blijft vraag en aanbod hequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus Tombo, zet anders meteen een zoekertje
quote:
Scherpquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hey, dit is en blijft vraag en aanbod he
Nou héquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scherp![]()
[..]
Nou héZou Tombo al PM's hebben dat mensen die opmerking van mij echt niet vonden kunnen
Trouwens, de pot verwijt de ketel:quote:
quote:
3 al!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Nou héZou Tombo al PM's hebben dat mensen die opmerking van mij echt niet vonden kunnen
Oeh, altijd!quote:
Ik heb er heul niks van gemerktquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Opgelost.
Wat is het leven toch makkelijk soms
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Estofex schijnt een zeer goede track record te hebben en zegt:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Flink los dus straks. Mwah ik hoef alleen ff naar Papendrecht (alweer ja![]()
![]()
) en dan terug naar R'dam. Vast wel te doen
Moest nog 1 dingetje doen, netwerkkaart die ik vorige keer had gekocht paste niet in de desktop van oudersquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moeten we dat topic ff naar de KNMI mailen. Die schijnen er nog weleens naast te zitten![]()
Ik vind het wel spannend
Ik vind het stiekem wel gaaf.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
Dit topic is ook interessant om mee te lezen, zitten ook wat mensen die er echt verstand van hebben
Woensdag 14 juli.. herhaling van zetten?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel gaaf.Weer es een keer écht weer.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
Dit topic is ook interessant om mee te lezen, zitten ook wat mensen die er echt verstand van hebben
Over een uur rij ik naar het werk. En omdat ik de auto niet in de buurt kan parkeren maar niet om 10 uur 's avonds een end wil lopen, moet ik die rond een uur of 6 ophalen. Hopelijk is het dan droog.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm geloof dat als dat echt zo is ik maar thuis blijf
Ik ook hoor. Als er natuurlijk geen doden/gewonden vallen of echt nare situaties ontstaan als met die vulkaan toenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel gaaf.Weer es een keer écht weer.
Zo te lezen wordt het zuiden enigszins ontzien. Maar ik denk (hoopquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi maar jij woont vrij veilig toch?
Ja, dát!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Als er natuurlijk geen doden/gewonden vallen of echt nare situaties ontstaan als met die vulkaan toen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo te lezen wordt het zuiden enigszins ontzien. Maar ik denk (hoop) dat we hier ook wat spectaculair weer gaan aanschouwen. Maandagmiddag zag ik ook al wat halve bomen en zo dus toen is het al flink overgetrokken.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dát!
(en die vulkaan mag best over 12 dagen uitbarsten. Zolang de lavastromen maar netjes lopen en hij 10 dagen later maar weer koest is.)
Iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Als er natuurlijk geen doden/gewonden vallen of echt nare situaties ontstaan als met die vulkaan toen
Wel bomen heur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bedoel dat jouw huis miss ook wel goed staat geen bomen enz in de buurt?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
Het is best tof, dat soort weer om te zien.
Maar er gaan altijd weer veel mensen veel persoonlijke schade hebben. Het zal je auto maar weer zijn waar een tak of een boom op valt... Of jouw dak dat er af waait.
En juist door die lullige reacties van mensen naar het KNMI durven ze amper meer een weeralarm af te geven. Want ze doen het toch nooit goedDoen ze het ten overvloede zijn ze de lul en doen ze het niet dan ook.
Mwah, het is deels natuurlijk wel aan hunzelf te wijten. Het is inderdaad nooit 100% goed te voorspellen, maar vorig jaar hebben ze wel echt een paar flinke missers gemaakt waar toen zelfs kamervragen over gesteld zijn en toen moesten ze van de Minister de boel op orde krijgen. Dus het is echt niet alleen maar beetje publieke opinie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
Het is best tof, dat soort weer om te zien.
Maar er gaan altijd weer veel mensen veel persoonlijke schade hebben. Het zal je auto maar weer zijn waar een tak of een boom op valt... Of jouw dak dat er af waait.
En juist door die lullige reacties van mensen naar het KNMI durven ze amper meer een weeralarm af te geven. Want ze doen het toch nooit goedDoen ze het ten overvloede zijn ze de lul en doen ze het niet dan ook.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo sneu. Heb ook geen idee of dat nu helemaal gedekt wordt door een verzekering als er een boom op huis-auto oid valt.
Geen publieke parkeergarage in de buurt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Diverse verzekeringen hebben een clausule 'natuurgeweld' er in staan en dan kan je nog wel eens fluiten naar je centjes. Daarom is het ook altijd zo lullig en zijn mensen er ook best bang voor. Het weer zélf is wel tof om te zien en mee te maken, maar de schade is echt enorm.
Eergister in het Oosten is er ook voor miljoenen schade geweest begreep ik. En nu wordt het erger, zo te horen. Mijn zus staat ook alweer doodsangsten uit daar met die bosrijke omgeving en dus veel bomen en takken en haar nieuwe autootje dat ze niet binnen kan parkeren
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Diverse verzekeringen hebben een clausule 'natuurgeweld' er in staan en dan kan je nog wel eens fluiten naar je centjes. Daarom is het ook altijd zo lullig en zijn mensen er ook best bang voor. Het weer zélf is wel tof om te zien en mee te maken, maar de schade is echt enorm.
Eergister in het Oosten is er ook voor miljoenen schade geweest begreep ik. En nu wordt het erger, zo te horen. Mijn zus staat ook alweer doodsangsten uit daar met die bosrijke omgeving en dus veel bomen en takken en haar nieuwe autootje dat ze niet binnen kan parkeren
Ja, da's het jammere ervan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen publieke parkeergarage in de buurt?
Maar dat is idd wel zuur ja, de natuur an sich is prachtig, maar het brengt altijd weer hoop ongemak en schade met zich mee
Ja als je dicht bij / in een stad woont dan zijn daar vaak wel gewoon parkeergarages bij winkelcentra. Kost je wellicht wel wat, maar altijd nog goedkoper dan tak op je dakquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, da's het jammere ervan.![]()
Hmmm... nu ik erover nadenk: misschien vandaag mijn autootje toch maar (betaald) in de parkeergarage zetten. Is dichtbij en hij staat veilig voor afwaaiende takken en zo.
Ja, pesies. Als er niks valt is het zonde van mijn geld maar als het flink gaat waaien ben ik er blij mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja als je dicht bij / in een stad woont dan zijn daar vaak wel gewoon parkeergarages bij winkelcentra. Kost je wellicht wel wat, maar altijd nog goedkoper dan tak op je dak
Het Zwart Cross festival was half weggewaaid inderdaad, en het dak van het station in Hengelooooo was ingestort, maar hier in Zwolle viel het toen wel mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG die weegt niet zoveel natuurlijk. Verankeren aan de garagedeurquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
Bij zus is geen parkeergarage en ze mag ook niet rijden met gebroken arm.
Dus da's geen optie. Maar dat zelfde geldt voor mezelf, kan ook maar 1 auto kwijt in de garage en die is al volDus misschien waait de Smart wel weg
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het Zwart Cross festival was half weggewaaid inderdaad, en het dak van het station in Hengelooooo was ingestort, maar hier in Zwolle viel het toen wel mee.
Of nog beter, met kettingen aan de oprit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG die weegt niet zoveel natuurlijk. Verankeren aan de garagedeur
Arme zus. Geen buren waar ze hem kan (laten) neerzetten of zo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
Bij zus is geen parkeergarage en ze mag ook niet rijden met gebroken arm.
Dus da's geen optie. Maar dat zelfde geldt voor mezelf, kan ook maar 1 auto kwijt in de garage en die is al volDus misschien waait de Smart wel weg
Erger?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het schijnt nu erger te worden
Benieuwd of het ook echt zo is! Zwarte Cross houdt het nu ook heel erg in de gaten, want die krijgen wellicht weer de volle laag.
Ik zit in het geelquote:
Toch net zoiets als eergister?quote:Vanmiddag en vanavond trekken er vanuit het zuidwesten zware regen- en onweersbuien over ons land. Bij deze buien zijn hagel en (zeer) zware windstoten mogelijk 75 tot 100 km/uur en in het (noord)oosten 100-120 km/uur. Bovendien kan lokaal in korte tijd veel neerslag vallen. De zware buien zullen rond middernacht het noordoosten van het land verlaten. Tevens wordt het vanmiddag in de oostelijke helft van het land tropisch warm.
Ik woon in rood en werk op de grens van rood en paars.quote:
Ja das dus de KNMI, die willen er nog niet aan. Die schijnen op de radio geroepen te hebben dat ze pas 2 uur van tevoren gaan waarschuwenquote:
Op de site roepen ze nu al.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das dus de KNMI, die willen er nog niet aan. Die schijnen op de radio geroepen te hebben dat ze pas 2 uur van tevoren gaan waarschuwen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Erger?
Ik heb er vandaag nog niets over gehoord.
*op site van knmi en meteoconsult kijken gaat.
Oh ik vind dat stukje van JJH nou niet echt dat je zegt iets om je druk over te maken als je dat zo zou lezen. En als je dan die andere plaatjes/verslagen leestquote:
Na, ze zeggen wel waarschuwing voor extreem weer en dat een groot deel van NL in de hoogste waarschuwingsgraad zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat stukje van JJH nou niet echt dat je zegt iets om je druk over te maken als je dat zo zou lezen. En als je dan die andere plaatjes/verslagen leest
Nou als jij op je werk zit en niet FOK zit te F5'en dan vind ik 2 uur van tevoren vrij kort als je bv. nog even wat af moet maken, boodschappen doen, kinderen ophalen, whatever.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
Twee uur van te voren waarschuwen is toch ook prima?
Dan kunnen mensen nog tijdig naar huis of spullen binnen halen.
Het heeft toch geen zin om nu al moord en brand te gillen als blijkt dat het later vanmiddag wel meevalt? Verstandige zet juist van het KNMI, ze hebben dus geleerd van vorige fouten.
Vind ik ook. Niet iedereen heeft altijd internet, tv of radio ter beschikking. En als ik op mijn werk zit dan ben ik niet zo gemakkelijk weer thuis. Dan weet ik het liever vooraf zodat ik wat maatregelen kan nemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als jij op je werk zit en niet FOK zit te F5'en dan vind ik 2 uur van tevoren vrij kort als je bv. nog even wat af moet maken, boodschappen doen, kinderen ophalen, whatever.
Niet iedereen werkt op half uurtje rijden van thuis natuurlijk. En als je dat andere topic ziet dan is het al vrij zeker dat het flink noodweer word, alleen nog niet hoe extreem. Dus dan denk ik; waarschuw dan in dit soort gevallen wel vroeg, en wacht juist bij die twijfelgevalletjes zoals vorig weekend wat langer
Nou ja, ze zijn waarschijnlijk bang het weer fout te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als jij op je werk zit en niet FOK zit te F5'en dan vind ik 2 uur van tevoren vrij kort als je bv. nog even wat af moet maken, boodschappen doen, kinderen ophalen, whatever.
Niet iedereen werkt op half uurtje rijden van thuis natuurlijk. En als je dat andere topic ziet dan is het al vrij zeker dat het flink noodweer word, alleen nog niet hoe extreem. Dus dan denk ik; waarschuw dan in dit soort gevallen wel vroeg, en wacht juist bij die twijfelgevalletjes zoals vorig weekend wat langer
PAS JE OP VANAVOND CATJEquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga hier eens wat dingen afschakelen. Tot (waarschijnlijk) morgenavond!
Supercell? Tornado's?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt beter hier ook even kijken, staan veel interessante kaartjes!
Ik doe het altijd veilig.quote:
Wel heel thuiskomen hè?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga hier eens wat dingen afschakelen. Tot (waarschijnlijk) morgenavond!
quote:
Tot later!quote:Nu echt weg!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Niet iedereen heeft altijd internet, tv of radio ter beschikking. En als ik op mijn werk zit dan ben ik niet zo gemakkelijk weer thuis. Dan weet ik het liever vooraf zodat ik wat maatregelen kan nemen.
Die linker of die rechter?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben dus deze boom nast het huis staan, als die ooit omvalt
Maar we zitten in oranje dus hopelijk valt het allemaal meevoor iedereen.
Als dit vanuit jouw tuin genomen is dan haalt die boom het toch nooit naar jouw huis, is toch echt nog wel een eindje als je het zo ziet volgens mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben dus deze boom nast het huis staan, als die ooit omvalt
Maar we zitten in oranje dus hopelijk valt het allemaal meevoor iedereen.
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als dit vanuit jouw tuin genomen is dan haalt die boom het toch nooit naar jouw huis, is toch echt nog wel een eindje als je het zo ziet volgens mij
Oh ik ging er van uit dat hij net boven de foto op zou houden. Maar dan ist maar hopen dat de wortels diep zitten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope die beland voor de helft op ons huis hebben we al eens berekend.
Hij is vrij hoog en staat ook hoger dan ons huis.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik ging er van uit dat hij net boven de foto op zou houden. Maar dan ist maar hopen dat de wortels diep zitten.
Qua bomen op huis hoef ik me geen zorgen te makenEn er staat ook niet echt veel zooi op m'n balkon wat zo weg kan waaien ofzo. Straks maar beetje opletten dat ik m'n auto niet pal onder een boom zet ivm losse takken en dan moet het wel goed komen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu in Frankrijk. En het idee is dat het nog in kracht toeneemt op weg naar NL
Ja aldus 'dat andere topic' zou er ook plaatselijk best een Tornado van de 2e klasse kunnen ontstaan als het doorzet als verwacht/gevreesdquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die wolk gaat echt ver richting beneden/huizen zeg.
Zo, wel echt heftig dan... Ik zit in het geel gelukkig, maar als je in paars woont zou ik snel alles regelen/vastzettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja aldus 'dat andere topic' zou er ook plaatselijk best een Tornado van de 2e klasse kunnen ontstaan als het doorzet als verwacht/gevreesd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja aldus 'dat andere topic' zou er ook plaatselijk best een Tornado van de 2e klasse kunnen ontstaan als het doorzet als verwacht/gevreesd
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah dat kaartje stond 13/07 bij merkte Greys op![]()
Maar we zien het allemaal wel, het kan inderdaad ook zo weer met de minuut veranderen.
Oeh, das een flinke boom iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
De weg ligt zo hoog als onze dakgoot.
quote:
Tis wel echt zo'n film-like scenario. Nu is het nog strakblauwe lucht hier, en straks breekt ineens de hel losquote:
Romantisch weekje weg in Parijs. Maar dan anders.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Romantisch weekje weg in Parijs. Maar dan anders.
Hallooooquote:
Aan het werk weer?quote:
Ja, al sinds half negen vanochtend hoor, dus ik hou het wat netter vandaagquote:
Eet ze!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, al sinds half negen vanochtend hoor, dus ik hou het wat netter vandaagBen nu even een broodje aan het eten, zo weer verder!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
De koffieautomaat is stuk. Beide.
Moet ik gewoon naar een andere etage gaan lopen voor koffie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Muis006 het volgende:
Mag ESF open? Morgen geht's loss bij de Tros!!!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dikke onweer
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradar
Jenny!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Muis006 het volgende:
quote:
Muissssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Muis006 het volgende:
Is de koffie-automaat permanent stuk dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry de koffieautomaat is stuk. Dan word ik kribbig
Tot de monteur komt. En we hebben er 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is de koffie-automaat permanent stuk dan?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tot de monteur komt. En we hebben er 2
Gewoon zo'n pauperkoffie automaat, en eentje van Segafredo (ofzo) met allerlei lekkere dingen.
EN ZE ZIJN BEIDE STUK
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n pauperkoffie automaat, en eentje van Segafredo (ofzo) met allerlei lekkere dingen.
EN ZE ZIJN BEIDE STUK
Ja andere etages. Maar dan moet ik verder lopen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geen andere plekken met lekkere koffie dan?
Je mot dan ook een DE masjien. Tss.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EN ZE ZIJN BEIDE STUK
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja andere etages. Maar dan moet ik verder lopen.
quote:
Er zit gewoon DE koffie in die ene, en in die andere dus dure italiaanse meuk.quote:
Oh, ninja-edit!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja andere etages. Maar dan moet ik verder lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |