Die komt ook bij de zomerfeesten hier, lees ik netquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, en in augustus is er een parkfeest in Venlo met Caro Emerald, ga je mee?Oh wacht, even kijken of dat niet samenvalt met dit concert
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook niet preciesSpuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
BeF is al een ruim half jaar bezig met een topic
Nou je het over koffie hebt.... Ik heb wel trek!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sym.
Ja, dat krijg je als een groep nieuwe koffiedrinkers de KSC weet te vinden.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt ook bij de zomerfeesten hier, lees ik netDat is gratis
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt ook bij de zomerfeesten hier, lees ik netDat is gratis
mja zoals ik luister ook naar the beatles das ook ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat hebben wel meer bandsdat is de kracht van de muziek
Meeste Sc's kakken in, maar dies bestaan dan ook al jaaaaren. Lounge GC/SC 30/40 is ook al zo'n dooie boelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's weer net wat te traag. Net als R&P. Maar Singles gaat me dan weer te snel (en dat gebitch daar altijd)
Juist omdat ik te normaal ben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah neuh dat denk ik niet je moet et wel heel gek maken wil je daar niet tussen passen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou je het over koffie hebt.... Ik heb wel trek!
Van welk enequote:
Dat kost me te veel tijd om naar dat buitenland te komen.quote:
aaah wel nee joh dat maakt geen reet uitquote:
Bier en Frituur, gij newbie.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Waar? En can I come?quote:
Beatlesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zoals ik luister ook naar the beatles das ook ver voor mijn tijd
Niet in naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |