dat zeker word er altijd zo chill vanquote:
dat klopt!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Anders zijn alle leuke concerten zo snel uitverkocht
Neuh, ze zijn heel makkelijk en luisteren goed, dus als je ze gewoon een beetje rondsjouwt, zijn ze al gelukkigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, is goed. Moet ik nog bepaalde voorbereidingen treffen?
Super Mario Bros 1?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Muckie het volgende:
[..]
Neuh, ze zijn heel makkelijk en luisteren goed, dus als je ze gewoon een beetje rondsjouwt, zijn ze al gelukkig
Nu super mario nog eens uitspelen
epic spelquote:
OHJA!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Anders zijn alle leuke concerten zo snel uitverkocht
Oke lekker danquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is niet dat hij er niet tussen staat maar hij komt er gewoon niet voor
Ik werd vorige week nog gevraagd of ik vrijdag meega naar Cyberia.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is waar ik heb vandaag mijn kaart gehaald voor summer darkness
waarvoor?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OHJA!
* suikertaartje gaat even kaartjes bestellen
dat zeg ik pas als ze besteld zijnquote:
Was da?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is waar ik heb vandaag mijn kaart gehaald voor summer darkness
Ik vind het vreselijk als ik dan na uren al klaar te zitten voor m'n pc alsnog achter het net te vangenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat klopt!![]()
heb ik nog niet eens aan gedacht haha
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OHJA!
Ach ja ik zie wel wanneer die komtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke lekker dan
[..]
Ik werd vorige week nog gevraagd of ik vrijdag meega naar Cyberia.
dansavonden daar zijn over het algemeen geen reet aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke lekker dan
[..]
Ik werd vorige week nog gevraagd of ik vrijdag meega naar Cyberia.
Thanks, had'em al te pakkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
@MissMSX [ Koffiecode zonder spaties dus: c _ / ]
Maar heb je dan al wel kaarten voor die ene?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeg ik pas als ze besteld zijn
In VENLO? Wat moeten we daaaaaaaaar nou weer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was da?
[..]
Ik vind het vreselijk als ik dan na uren al klaar te zitten voor m'n pc alsnog achter het net te vangenMaar tot op heden * klopt af is het altijd goed gegaan
![]()
Oeh, en in augustus is er een parkfeest in Venlo met Caro Emerald, ga je mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Festival van Cyberia, dus dan stikt utrecht van de cybergothics opeens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was da?
[..]
Ik vind het vreselijk als ik dan na uren al klaar te zitten voor m'n pc alsnog achter het net te vangenMaar tot op heden * klopt af is het altijd goed gegaan
[..]![]()
Oeh, en in augustus is er een parkfeest in Venlo met Caro Emerald, ga je mee?
3 daags cybergothic feest in utrechtquote:
Spuit11quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
@MissMSX [ Koffiecode zonder spaties dus: c _ / ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
klopt is net een freakshow wat je dan zietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Festival van Cyberia, dus dan stikt utrecht van de cybergothics opeens.
Ik weet niet, nooit geweest. Sowieso cyberfeesten nauwelijks, alleen Dark Eclipse, maar dat was bagger.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
dansavonden daar zijn over het algemeen geen reet aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In VENLO? Wat moeten we daaaaaaaaar nou weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26, 27, 28 en 29. Met caro op de 26e.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
van summer darkness bedoel je?quote:
Ik houd niet van massa's, dus dat omzeil ik graag. behalve bij Rammstein dan. En een Yamanote in de spits ')quote:
ik ben er wel een paar keer geweest is iedere keer etzelfde volk wat elkaar allemaal amper mochenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet, nooit geweest. Sowieso cyberfeesten nauwelijks, alleen Dark Eclipse, maar dat was bagger.
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb je dan al wel kaarten voor die ene?
Het gaat al mis bij 30 hours to marsquote:
Ik dacht ook eens mee te gaan praten in een niet al te snelle SC...quote:
En die 2de zegt mij ook niks, ik ga ook niet vaak voornamelijk alleen maar naar de ZCquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van massa's, dus dat omzeil ik graag. behalve bij Rammstein dan. En een Yamanote in de spits ')
die ken ik ook niet maar ik wil sowieso spirtual front zien en and one ook welquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mja en ik val sowieso heel erg buiten de boot daar denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben er wel een paar keer geweest is iedere keer etzelfde volk wat elkaar allemaal amper mochen
muziek hangt van de dj af en daarna moet je nog op de trein gaan wachten
waarvan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OHJA!
BeF is al een ruim half jaar bezig met een topicquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht ook eens mee te gaan praten in een niet al te snelle SC...
mwah neuh dat denk ik niet je moet et wel heel gek maken wil je daar niet tussen passenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja en ik val sowieso heel erg buiten de boot daar denk ik.
Zullen we het even niet over Japan hebben? M'n hart doet pijn als ik eraan denkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van massa's, dus dat omzeil ik graag. behalve bij Rammstein dan. En een Yamanote in de spits ')
Ik ken ook alleen clan of xymox en grendel hoorquote:
Klopt! Vind het wel bijzonder dat m'n nichtje van 33 en ik er ook naar luisteren ondanks dat Morrisson al jaren dood was toen wij ter wereld kwamen!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In VENLO? Wat moeten we daaaaaaaaar nou weer?
Weet ik ook niet preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Over twee maandenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zullen we het even niet over Japan hebben? M'n hart doet pijn als ik eraan denk
Da's weer net wat te traag. Net als R&P. Maar Singles gaat me dan weer te snel (en dat gebitch daar altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
BeF is al een ruim half jaar bezig met een topic
dat hebben wel meer bandsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt! Vind het wel bijzonder dat m'n nichtje van 33 en ik er ook naar luisteren ondanks dat Morrisson al jaren dood was toen wij ter wereld kwamen!
Die komt ook bij de zomerfeesten hier, lees ik netquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, en in augustus is er een parkfeest in Venlo met Caro Emerald, ga je mee?Oh wacht, even kijken of dat niet samenvalt met dit concert
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik ook niet preciesSpuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
BeF is al een ruim half jaar bezig met een topic
Nou je het over koffie hebt.... Ik heb wel trek!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sym.
Ja, dat krijg je als een groep nieuwe koffiedrinkers de KSC weet te vinden.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt ook bij de zomerfeesten hier, lees ik netDat is gratis
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt ook bij de zomerfeesten hier, lees ik netDat is gratis
mja zoals ik luister ook naar the beatles das ook ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat hebben wel meer bandsdat is de kracht van de muziek
Meeste Sc's kakken in, maar dies bestaan dan ook al jaaaaren. Lounge GC/SC 30/40 is ook al zo'n dooie boelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's weer net wat te traag. Net als R&P. Maar Singles gaat me dan weer te snel (en dat gebitch daar altijd)
Juist omdat ik te normaal ben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah neuh dat denk ik niet je moet et wel heel gek maken wil je daar niet tussen passen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou je het over koffie hebt.... Ik heb wel trek!
Van welk enequote:
Dat kost me te veel tijd om naar dat buitenland te komen.quote:
aaah wel nee joh dat maakt geen reet uitquote:
Bier en Frituur, gij newbie.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:
Waar? En can I come?quote:
Beatlesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zoals ik luister ook naar the beatles das ook ver voor mijn tijd
Niet in naamquote:
Ik heb een grote samsung reistas, die kan ik wel meenemen als het dan echt moet. Ben je lenig?quote:
Jij ziet er alsnog wel iets alternatiever uit dan ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah wel nee joh dat maakt geen reet uit
ik loop er ook niet uitgedost bij hoor
john lennon nog meer das echt een idool van mequote:
vind je ik dacht dat het wel mee vielquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij ziet er alsnog wel iets alternatiever uit dan ik.
Ik begin er de laatste tijd steeds meer als een standaard huppelkut uit te zienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
vind je ik dacht dat het wel mee viel
Daar is heul geen SCquote:
maar dan wel een met een attitudequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik begin er de laatste tijd steeds meer als een standaard huppelkut uit te zien
Er duikt altijd wel weer een nieuwe opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meeste Sc's kakken in, maar dies bestaan dan ook al jaaaaren. Lounge GC/SC 30/40 is ook al zo'n dooie boel
Ik ga idd kijken of er op Rdam cs nog wat open is. Heb ook nog wel trek!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op het volgende station snel naar de Kiosk rennen dan.
in ONZ niet meer denk ik zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er duikt altijd wel weer een nieuwe op
Ik lees gewoon Rotterdam scquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ga idd kijken of er op Rdam cs nog wat open is. Heb ook nog wel trek!
Dat is zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er duikt altijd wel weer een nieuwe op
Bohquote:
Daar is het redelijk zo naar gemaakt als ik het achter leesquote:
Neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een grote samsung reistas, die kan ik wel meenemen als het dan echt moet. Ben je lenig?
aah jawel voorzover ik van je gezien heb laat jij niet snel over je heen walsenquote:
Ben je klein?quote:
Heel ONZ moet gewoon op slotquote:
Ook nietquote:
Niet bepaald. Maar dan heb ik altijd nog ;t probleem dat ik toch wel redelijk snel agressief word.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah jawel voorzover ik van je gezien heb laat jij niet snel over je heen walsen
of zit ik er nou gigantisch naast
Dan wordt het lastig.quote:
anger managment?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar dan heb ik altijd nog ;t probleem dat ik toch wel redelijk snel agressief word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |