quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In VENLO? Wat moeten we daaaaaaaaar nou weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26, 27, 28 en 29. Met caro op de 26e.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
van summer darkness bedoel je?quote:
Ik houd niet van massa's, dus dat omzeil ik graag. behalve bij Rammstein dan. En een Yamanote in de spits ')quote:
ik ben er wel een paar keer geweest is iedere keer etzelfde volk wat elkaar allemaal amper mochenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet, nooit geweest. Sowieso cyberfeesten nauwelijks, alleen Dark Eclipse, maar dat was bagger.
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar heb je dan al wel kaarten voor die ene?
Het gaat al mis bij 30 hours to marsquote:
Ik dacht ook eens mee te gaan praten in een niet al te snelle SC...quote:
En die 2de zegt mij ook niks, ik ga ook niet vaak voornamelijk alleen maar naar de ZCquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van massa's, dus dat omzeil ik graag. behalve bij Rammstein dan. En een Yamanote in de spits ')
die ken ik ook niet maar ik wil sowieso spirtual front zien en and one ook welquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mja en ik val sowieso heel erg buiten de boot daar denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben er wel een paar keer geweest is iedere keer etzelfde volk wat elkaar allemaal amper mochen
muziek hangt van de dj af en daarna moet je nog op de trein gaan wachten
waarvan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OHJA!
* suikertaartje gaat even kaartjes bestellen
BeF is al een ruim half jaar bezig met een topicquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht ook eens mee te gaan praten in een niet al te snelle SC...
mwah neuh dat denk ik niet je moet et wel heel gek maken wil je daar niet tussen passenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja en ik val sowieso heel erg buiten de boot daar denk ik.
Zullen we het even niet over Japan hebben? M'n hart doet pijn als ik eraan denkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik houd niet van massa's, dus dat omzeil ik graag. behalve bij Rammstein dan. En een Yamanote in de spits ')
Ik ken ook alleen clan of xymox en grendel hoorquote:
Klopt! Vind het wel bijzonder dat m'n nichtje van 33 en ik er ook naar luisteren ondanks dat Morrisson al jaren dood was toen wij ter wereld kwamen!quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In VENLO? Wat moeten we daaaaaaaaar nou weer?
Weet ik ook niet preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Over twee maandenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zullen we het even niet over Japan hebben? M'n hart doet pijn als ik eraan denk
Da's weer net wat te traag. Net als R&P. Maar Singles gaat me dan weer te snel (en dat gebitch daar altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
BeF is al een ruim half jaar bezig met een topic
dat hebben wel meer bandsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt! Vind het wel bijzonder dat m'n nichtje van 33 en ik er ook naar luisteren ondanks dat Morrisson al jaren dood was toen wij ter wereld kwamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |