Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Muckie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Misschien raak ik wel kwijt in dat grote bed
Is ook een optie maar het hoort nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of gewoon de link weghalen als je quote, dan gaat het ook goed.
is dat een uitdaging?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Muckie het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Misschien raak ik wel kwijt in dat grote bed
Trusten meneer GFquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze mis ik niet![]()
nou ga ik ff wat pitten![]()
laters
Slaap zequote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze mis ik niet![]()
nou ga ik ff wat pitten![]()
laters
Ik hoop maar dat iedereen 'm snapt en niet denkt dat ik geen Duits kanquote:
Avond Ollequote:
Ik moest in elk geval hard lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat iedereen 'm snapt en niet denkt dat ik geen Duits kan
hoooi Marijke!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond Olle
[..]
Ik moest in elk geval hard lachen
Zelfs ik snap ;m.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat iedereen 'm snapt en niet denkt dat ik geen Duits kan
Oh, dan is hij al geslaagdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond Olle
[..]
Ik moest in elk geval hard lachen
jah het was erg goed dooi in de dojoquote:
Bij mij is het nu vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah het was erg goed dooi in de dojo
teringmaar wel even lekker
Bij ons is het de hele vereniging maar na de vakantie zitten we in een andere accommodatiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
[..]
bij ons ook hoormaar senioren gaan wel door
ik dacht dat jij jong wasquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:05 schreef Olle. het volgende:
bij ons ook hoormaar senioren gaan wel door
hahaquote:
het vliegt er over he!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef Giertje het volgende:
alweer een nieuw deel kan dat niet wat slomer
nogalquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef Muckie het volgende:
Das toevallig!
Gisteren nog Rammstein gespeeld op de gitaar
andere sportschool bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons is het de hele vereniging maar na de vakantie zitten we in een andere accommodatie
Een aantal jaar geleden moesten we weg uit eigen accommodatie en sinds toen een aantal keer verhuist en na de zomervakantie zitten we weer op een goede plekquote:
OOOHquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha25? is bij de judo senior
geen veteranen want die heb je ook nog
dat is wel erg belangrijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden moesten we weg uit eigen accommodatie en sinds toen een aantal keer verhuist en na de zomervakantie zitten we weer op een goede plek
Op de Wiiiii johquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Gitaar? Cornet toch? Of ben ik nou gek aan het worden?
Ze zingt tegenwoordig ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Gitaar? Cornet toch? Of ben ik nou gek aan het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
guitar hero dusquote:
Douche weet ik niet of die er is(maar daar maakte nietmand gebruik van omdat iedereen toch snel naar huis ging om te douchen) maar een kleedkamer is heel fijn(nu zitten we dus in eentje zonderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is wel erg belangrijken ook een goede dojo en omgeving (kleedkamer / douch enzo)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
Dikke tetten.*Kijkt naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt!![]()
mja oke wij hebben de tent net verbouwd en hebben super douches dat is geweldig direct douchen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Douche weet ik niet of die er is(maar daar maakte nietmand gebruik van omdat iedereen toch snel naar huis ging om te douchen) maar een kleedkamer is heel fijn(nu zitten we dus in eentje zonder)
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze zingt tegenwoordig ook.
En we beginnen samen met haar broertje een band!
quote:
*kijkt naar voren. Kloptquote:
Ik hoop dat wij ook weer een keer een eigen accommodatie krijgen, is wel zo ideaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja oke wij hebben de tent net verbouwd en hebben super douches dat is geweldig direct douchen!![]()
kleedkamer is heerlijk!
zonder kan wel een keermaar niet altijd gaan snel vervelen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
Dikke tetten.Aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dan weet je het nuquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet?
[..]
Broer-TJE?...
klopt ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij ook weer een keer een eigen accommodatie krijgen, is wel zo ideaal
Moet ik er wel een keertje zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:22 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt ja!![]()
als je nog eens in Ommen komt kom maar een keer mee trainen!
neit dat 9ik dat denk
maar toch ben je uitgenodigd!
ik vind green day echt een van de grootste kutbands die er bestaanquote:
Ik kan me wel vele ergere in beeldenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind green day echt een van de grootste kutbands die er bestaan
zoals?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan me wel vele ergere in beelden
Gewoon op de smiley naast stop volgen klikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Waar zijn de smilies? Ik ken de code voor de koffiesmiley niet uit m'n hoofd
Radioheadquote:
Tiettransplantatie?quote:
die zijn indd ook kutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
30 sec to marsom maar eens wat te noemen
Ik heb geen Stop volgen knop. Alleen een volg topic knop, terwijl ik hier al gepost hebquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon op de smiley naast stop volgen klikken.
3 nummers die ik echt goed vind van zequote:
Ik denk eerder de cache, ik heb nergens last van. mensen die steeds weer de oude lay-out krijgenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen Stop volgen knop. Alleen een volg topic knop, terwijl ik hier al gepost heb
En m'n Preview knop is ook foetsie
WTF is Danny allemaal aan het kutten?
Lenen? Of hebben? Of ruilen?quote:
quote:
Ik zit nu weer in de oude maar heb geen problemen met de nieuwequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder de cache, ik heb nergens last van. mensen die steeds weer de oude lay-out krijgen
Ik heb de oude lay-out weer ingesteld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk eerder de cache, ik heb nergens last van. mensen die steeds weer de oude lay-out krijgen
* Marijkezwolle bevestigt dat ze reeds aanwezig zijnquote:
Ik kan niet eens de nieuwe instellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de oude lay-out weer ingesteld.
ik ook nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet eens de nieuwe instellen
Dit helpt nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Waar zijn de smilies? Ik ken de code voor de koffiesmiley niet uit m'n hoofd
moet je eens naar een concert van hun gaan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind green day echt een van de grootste kutbands die er bestaan
al kreeg ik geld toe dan zou ik nog niet gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet je eens naar een concert van hun gaan!
Ja, is goed. Moet ik nog bepaalde voorbereidingen treffen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Muckie het volgende:
Eerst maar een keertje lenen?
Dan zien we wel hoe het bevalt
Hopelijk ga ik het onthoudenquote:
ach ja zo ieder zijn muziek toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
al kreeg ik geld toe dan zou ik nog niet gaan
ik weet ook niet wat het is maar ik kan er gewoon niet naar luisteren
Het kon wel even. Maar dat heen en weer gespring ertussen vond ik echt schijtvervelend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet eens de nieuwe instellen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
ach ja zo ieder zijn muziek toch?![]()
gelukkig maar :p
Het is niet dat hij er niet tussen staat maar hij komt er gewoon niet voorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het kon wel even. Maar dat heen en weer gespring ertussen vond ik echt schijtvervelend.
oow ja ik zal ook niet snel iemand op zijn muzieksmaak afrekenenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
ach ja zo ieder zijn muziek toch?![]()
gelukkig maar :p
dat is waar ik heb vandaag mijn kaart gehaald voor summer darknessquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Anders zijn alle leuke concerten zo snel uitverkocht
nup maar the doors zijn wel goed hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ik zal ook niet snel iemand op zijn muzieksmaak afrekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |