quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef shmoopy het volgende:
Een Whopper is wippen, hoor, achterover gaan liggen en bidden dat de saus snel komt.
Een Whopper is wippen, hoor, achterover gaan liggen en bidden dat de saus snel komt.
Saus op de baconquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef shmoopy het volgende:
Kebab!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef MillePlateaux het volgende:
Ik had jou eerder in een obscure kebabzaak verwacht.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS is een sletje dat zich laat feeden door nerds.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:03 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Kebab!![]()
TS, zullen we daten bij een obscure kebabzaak?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:31 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Hoort dit niet in KLB ... zomaar een stomme opmerking hoor
Is het weer zo'n gast die veel te oud is voor je Myr?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:51 schreef Myraela het volgende:
Denk je gewoon met een internet-vriend bij de burgerking te gaan eten. Noemt die het de hele tijd een date. Je kan bij de BK eten toch geen date noemen.
Klacht: Bij de Burger king gaan eten en dat een date noemen.
Antiklacht: Burger king.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Is het weer zo'n gast die veel te oud is voor je Myr?
We hebben een Burger King fanquote:
Dat is een feitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb heul niet altijd veel te oude.
En dat is gewoon eng..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik je date was zou ik ze aflikken
ligt eraan wat te oud is =o lijkt me niet dat ze een 15 jarige mod maken? dus zowisohh 18+ is zequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb heul niet altijd veel te oude.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ligt eraan wat te oud is =o lijkt me niet dat ze een 15 jarige mod maken? dus zowisohh 18+ is ze
indien ik het fout het, zeg dan gewoon FOUT
Omdat BK de beste fastfoodchain isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Snaavel het volgende:
Trouwens BK? waarom niet de MC of de KFC?
ze was is 17 en ze ging gaat met 30 jarigequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ligt eraan wat te oud is =o lijkt me niet dat ze een 15 jarige mod maken? dus zowisohh 18+ is ze
Dat snap ik ook nog nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Snaavel het volgende:
Trouwens BK? waarom niet de MC of de KFC?
Maar je date is dus met Myraela, right?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOUT
Of ik moet een verjaardag gemist hebben
Ik zei, waarom de Burgerking, waarom ga je niet naar de Mac Donalds, of de Kentucky Fried Chicken..quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha DAT is pas FOUT!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Snaavel het volgende:
[..]
ze was is 17 en ze ging gaat met 30 jarige
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je date is dus met Myraela, right?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha DAT is pas FOUT!
ff zonder dollen, doe dan een date met deze "nog steeds redelijk nieuwe user" =p
dan gaan we naar de kebabzaak
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
haha DAT is pas FOUT!
ff zonder dollen, doe dan een date met deze "nog steeds redelijk nieuwe user" =p
dan gaan we naar de kebabzaak
Denk je nou dat ik achterlijk ben? Ik weet heus wel wat de afkortingen MC & BK betekentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik zei, waarom de Burgerking, waarom ga je niet naar de Mac Donalds, of de Kentucky Fried Chicken..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een turkse pizza met kebab voor me koopt.
uiteraard.. zolang ik hem niet op hoef te eten =xquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een turkse pizza met kebab voor me koopt.
Ja, dat denk ik ja..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik achterlijk ben? Ik weet heus wel wat de afkortingen MC & BK betekent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
uiteraard.. zolang ik hem niet op hoef te eten =x
dit is misschien heiligschennis voor jullie allemaal maar ik neem dus altijd:
Broodje shoarma, ZONDER sla, en ZONDER saus..
ook goed.. wie wilt nog meer?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Als die er 2 koopt dan. Dan eten we gezellig met z'n 3en.
Rotjeknor ook goed?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shoarma.. Jij komt uit limburg of uit het noorden.
Je weet dat shaorma en kebab 2 verschillende dingen zijn hè?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat noem jij het dan shoarma pauper. Rotterdam heeft kebab, geen shoarma.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
ook goed.. wie wilt nog meer?
mod/Fa/A only 0=)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Je weet dat shaorma en kebab 2 verschillende dingen zijn hè?
ik zeg niks..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vraag Remlof. Daar wil ik wel een kebabje mee eten.
oke ik geef me over, ik ben geen echte rotterdammer!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat noem jij het dan shoarma pauper. Rotterdam heeft kebab, geen shoarma.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
oke ik geef me over, ik ben geen echte rotterdammer!ik kom alleen uit de omgeving ervan
Bij een kebab zaak kun je shaorma bestellen / kopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie in Rotterdam geen shoarma zaken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Bij een kebab zaak kun je shaorma bestellen / kopen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
is dat niet tegen de regels? zulke info ?
Hizmetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jep, de hizmet, en die daar bij de rontonde het luikje..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef timmmmm het volgende:
poesjes, ik ga slapen. Myraela, ik moet morgen werken, daarna spreken we verder af voor onze BKdate. O, nee, sorry, afspraak.
gedaan.. en shoarma staat gewoon aangegeven op de menukaart hier bij ons..quote:
Die op de Kruisstraat toch, die kennen heel veel mensen volgens mij hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Vet.. jij kent de hizmet.. EINDELIJK iemand die hem kent...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
http://www.justeat.nl/restaurants-telaviv-rotterdam/menu
Iedereen die ik spreek kent hem niet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die op de Kruisstraat toch, die kennen heel veel mensen volgens mij hoor
Stom van zequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Iedereen die ik spreek kent hem niet..
zullen we binnen kort samen broodje hizmet doen?
Je weet dat ik gewoon gelijk heb..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch is kebab lekker. En kebab is wat een mens moet hebben. Shoarma is niet voor Rotterdammers.
quote:
Zegt de jongen met drie pinkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
durf jij dat niet ?:=|
snaavel is HEEL betrouwbaar, en ziet het niet als date
goed punt, hiermee wint myraela de discussiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb altijd gelijk. Ook als de feiten het tegendeel zeggen. Ik heb altijd gelijk. Dus. Appel.
er zijn maar 2 regels:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb altijd gelijk. Ook als de feiten het tegendeel zeggen. Ik heb altijd gelijk. Dus. Appel.
ja.. maar dat heeft niets met mijn sociale / maatschappelijke inzicht te maken.. of welk inzicht je ook bedoeld..quote:
Jonguh, ik heb altijd gelijk. Ook als de feiten het tegendeel zeggen. Ik heb altijd gelijk. Dus. Appel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja.. maar dat heeft niets met mijn sociale / maatschappelijke inzicht te maken.. of welk inzicht je ook bedoeld..
Tja, ik stuurde je net een keiharde feit.. en alsnog het tegendeel bewijzen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Tja, ik stuurde je net een keiharde feit.. en alsnog het tegendeel bewijzen..
Vrouwen..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
goed punt, hiermee wint myraela de discussie
kan niet, want Myraela heeft altijd gelijk, en ik ben bevriend met wikipedia, en die zegt dat het niet zo is..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
kan niet, want Myraela heeft altijd gelijk, en ik ben bevriend met wikipedia, en die zegt dat het niet zo is..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
goed punt, hiermee wint myraela de discussie
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
"Kebab eten met Myraela"
Wanneer kan ik je inplannen Myr?
No heart feelings...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap zacht, neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Driepink het volgende:
ik wordt moe van jullie wel/niet date snaavel & aight1
daarom ga ik nu slapen.. morgen een topic over jullie wel / niet date ?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Snaavel het volgende:
[..]
No heart feelings...
Of misschien toch wel..heart? WAT HEEFT MIJN HART HIER MEE TE MAKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
dat die er aan gaat door de hizmet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
heart? WAT HEEFT MIJN HART HIER MEE TE MAKEN
Op het station hebben ze de beste Turkse pizza's aller tijdenquote:
Doner company? Neee... Vieze Arabische versie van de mac donaldsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op het station hebben ze de beste Turkse pizza's aller tijden
je moet er ook geen kebab etenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Doner company? Neee... Vieze Arabische versie van de mac donalds
Turkse pizza: Hizmet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
je moet er ook geen kebab eten
maar de turkse pizza daar![]()
![]()
Het ging om de middagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, die avond heb ik nog vrij.
Dan wens ik jullie een fijne date afspraakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook. Na 3en, want ik wil uitslapen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, die avond heb ik nog vrij.
Agenda? Mobiel = mijn agendaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:34 schreef aight1 het volgende:
Ik gebruik nooit een agenda, dat vind ik onhandig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |