gedaan.. en shoarma staat gewoon aangegeven op de menukaart hier bij ons..quote:
Die op de Kruisstraat toch, die kennen heel veel mensen volgens mij hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Vet.. jij kent de hizmet.. EINDELIJK iemand die hem kent...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
http://www.justeat.nl/restaurants-telaviv-rotterdam/menu
Iedereen die ik spreek kent hem niet..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die op de Kruisstraat toch, die kennen heel veel mensen volgens mij hoor
Stom van zequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Iedereen die ik spreek kent hem niet..
zullen we binnen kort samen broodje hizmet doen?
Je weet dat ik gewoon gelijk heb..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch is kebab lekker. En kebab is wat een mens moet hebben. Shoarma is niet voor Rotterdammers.
quote:
Zegt de jongen met drie pinkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
durf jij dat niet ?:=|
snaavel is HEEL betrouwbaar, en ziet het niet als date
goed punt, hiermee wint myraela de discussiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb altijd gelijk. Ook als de feiten het tegendeel zeggen. Ik heb altijd gelijk. Dus. Appel.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef shmoopy het volgende:
Een Whopper is wippen, hoor, achterover gaan liggen en bidden dat de saus snel komt.
er zijn maar 2 regels:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb altijd gelijk. Ook als de feiten het tegendeel zeggen. Ik heb altijd gelijk. Dus. Appel.
ja.. maar dat heeft niets met mijn sociale / maatschappelijke inzicht te maken.. of welk inzicht je ook bedoeld..quote:
Jonguh, ik heb altijd gelijk. Ook als de feiten het tegendeel zeggen. Ik heb altijd gelijk. Dus. Appel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja.. maar dat heeft niets met mijn sociale / maatschappelijke inzicht te maken.. of welk inzicht je ook bedoeld..
Tja, ik stuurde je net een keiharde feit.. en alsnog het tegendeel bewijzen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Tja, ik stuurde je net een keiharde feit.. en alsnog het tegendeel bewijzen..
Vrouwen..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
goed punt, hiermee wint myraela de discussie
kan niet, want Myraela heeft altijd gelijk, en ik ben bevriend met wikipedia, en die zegt dat het niet zo is..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
kan niet, want Myraela heeft altijd gelijk, en ik ben bevriend met wikipedia, en die zegt dat het niet zo is..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
goed punt, hiermee wint myraela de discussie
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
"Kebab eten met Myraela"
Wanneer kan ik je inplannen Myr?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |