Ik vind extreem weer echt ontzettend eng... Nou ja, het weer zelf niet zozeer, maar ik haal me altijd voor de geest wat er zou kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:41 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Heb een dubbel gevoel, vandaar![]()
. Ene kant vind ik extreem weer stiekem wel tof en spannend, mits ik zelf geen schade heb natuurlijk.
Gewoon off the scale, zo diep roze is die wolk in het middenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:41 schreef Kwaliteit het volgende:
wow
morgenavond aardige bui!
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Zet de paarden in de gang en ga er een toepasselijk liedje bij zijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind extreem weer echt ontzettend eng... Nou ja, het weer zelf niet zozeer, maar ik haal me altijd voor de geest wat er zou kunnen gebeuren.
En ik ben dus ook ontzettend bang dat wanneer morgen de storm losbarst (als deze losbarst), dat de stallen er wel eens aan zouden kunnen gaan. De stallen waar de paarden nietsvermoedend staan te eten.
Ik weet niet wat te doen... Op het land zetten of in de stal laten staan. Zelfde geldt voor de schapen en koeien.
Ja, net als een natte k........quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef James52 het volgende:
[..]
Gewoon off the scale, zo diep roze is die wolk in het midden
Het komt zoals het komt. Gewoon op je gevoel afgaan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind extreem weer echt ontzettend eng... Nou ja, het weer zelf niet zozeer, maar ik haal me altijd voor de geest wat er zou kunnen gebeuren.
En ik ben dus ook ontzettend bang dat wanneer morgen de storm losbarst (als deze losbarst), dat de stallen er wel eens aan zouden kunnen gaan. De stallen waar de paarden nietsvermoedend staan te eten.
Ik weet niet wat te doen... Op het land zetten of in de stal laten staan. Zelfde geldt voor de schapen en koeien.
Ik pak deze er alvast bij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:48 schreef James52 het volgende:
[..]
Gewoon off the scale, zo diep roze is die wolk in het midden
Mijn gevoel zegt beide. Op stal is droog maar niet heel veilig gezien de bomen, maar buiten kunnen ze ook door vanalles geraakt worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:50 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Het komt zoals het komt. Gewoon op je gevoel afgaan zou ik zeggen.
Dit is natuurlijk ongelofelijk onzin!quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:41 schreef Kwaliteit het volgende:
wow
morgenavond aardige bui!
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Kan je ze niet zo verplaatsen dat ze misschien met z'n tween in een stal staan maar de bomen niet bij ze kunnen. Hebben ze ook wat aan elkaar.. (of denk ik nou weer te simpel?)quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt beide. Op stal is droog maar niet heel veilig gezien de bomen, maar buiten kunnen ze ook door vanalles geraakt worden.
Nee, je denkt helaas te simpel. Er zijn drie paarden en de stallen zijn omringd met bomen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:59 schreef kres het volgende:
[..]
Kan je ze niet zo verplaatsen dat ze misschien met z'n tween in een stal staan maar de bomen niet bij ze kunnen. Hebben ze ook wat aan elkaar.. (of denk ik nou weer te simpel?)
My bad..quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je denkt helaas te simpel. Er zijn drie paarden en de stallen zijn omringd met bomen.
Ik ga morgen uitzoeken of we ze in Duitsland tijdelijk kunnen stallen. Verder hoop ik nog steeds dat het morgen drie druppels worden
We gaan het meemaken ..quote:
Oh, dat mag uiteraard! Ik hoop alleen van niet, gezien de schade die hier al is aangericht aan huizen, stallen, bomen, e.d.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:07 schreef kres het volgende:
[..]
My bad..
Ik wil niet zien dat er iets met die beestjes gebeurt maar stiekem hoop ik op wat heftig weer..
Sterkte morgen..
Nou die is heel behoorlijk.. Of er moet iets raars gebeuren in de loop van de nacht/dag..quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat mag uiteraard! Ik hoop alleen van niet, gezien de schade die hier al is aangericht aan huizen, stallen, bomen, e.d.
Ik hoop dat t goed komt. Daarom vroeg ik ook naar de kans dat het echt gaat stormen. Bedankt iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |