Hmmz, niet echt spectaculair: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:19 schreef Frankz0rz het volgende:
Komen al wat kleine buitjes richting het Westen nu
26 graden is gewoon te doen, de laatste tijd is het buiten zo warm geweest dat het behalve met AC gewoon niet koel te houden is. (Bovenste verdieping, appartementencomplex met plat dak....)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef Drassss het volgende:
Teletekst geeft zaterdag toch weer 26 C en ma/di krijgen we toch weer pluimen richting 30 graden..
Wit balletjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmz, niet echt spectaculair: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
Zoiets als in NO Italie, dat moeten we hebben.
http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=eu&sat=ir&type=loop
Nou het probleem is dat teletekst vaak de Bilt is. Ik woon in Brabant dus dan kan je er 30 graden van maken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
26 graden is gewoon te doen, de laatste tijd is het buiten zo warm geweest dat het behalve met AC gewoon niet koel te houden is. (Bovenste verdieping, appartementencomplex met plat dak....)
Mja.... Wallcloud. Komt niet zo heel vaak voor in Nederland.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Gitank2 het volgende:
Dat zou toch al eerder komen dan 22u?
We zullen zien, zo'n lijn als die van buienradar is 17 juli 2004 in het kwadraat
Die wolk toen
datum van die laatste foto klopt niet volgens mijquote:
Dat was een shelf he zoals hierboven te zien isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mja.... Wallcloud. Komt niet zo heel vaak voor in Nederland.
Klopt, ik woon in Groningen, er klopt vaak niets van voor onze regio's.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou het probleem is dat teletekst vaak de Bilt is. Ik woon in Brabant dus dan kan je er 30 graden van maken...
Vergelijking met toenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
datum van die laatste foto klopt niet volgens mij
ja, maar volgens mij was het 17-7-04quote:
Die kunnen beter alles laten liggen nu en morgen beginnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik wil verdomme naar de Zwarte Cross kunnen donderdag
Als er weer zo'n 'verwoestende' storm komt, lijkt de kans me klein dat het doorgaat
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:28 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat was een shelf he zoals hierboven te zien is.
Het is nu echt vies benauwtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tis echt niet grappig hoe broeierig warm het hier elke keer is
Die zijn druk aan het opruimen en opzetten hoor. Als ze alles morgen moeten doen, komt dat nooit op tijd klaar voor donderdag/vrijdag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Die kunnen beter alles laten liggen nu en morgen beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |