Inderdaad, die chinezen en russen proberen het al.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd saai, en gevaarlijk, je te veel met de natuur bemoeien kan niet goed gaan....
Inderdaad, alles is in "evenwicht " ook al is het weer niet altijd in balans. Als je aan de ene kant te veel weghaalt of toevoegt dan moet er ergens anders iets vandaan komen of juist naar toe gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Inderdaad, die chinezen en russen proberen het al.
Maar je weet niet wat er gebeurt wanneer je iets veranderd, atmosferische stromingen anders en kabam, ineens een monsterstorm
Klopt, krijg je een butterflyeffect, maar dan een groot exemplaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, alles is in "evenwicht " ook al is het weer niet altijd in balans. Als je aan de ene kant te veel weghaalt of toevoegt dan moet er ergens anders iets vandaan komen of juist naar toe gaan.
*beetje wazig verhaal maar ik kan het niet beter omschrijven.*
Lol, verpletterpet? Pas maar op dat je toeter geen bliksemafleider wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Goed idee, pak me petterplet erweer bij
Doe dat laatste maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]Dat klopt ook wel maar die marge vind ik een beetje te klein, bij rond denk ik aan kwart voor tot kwart over en ik denk dat zelfs dat te krap is, het zou me niets verbazen als het er om 2 uur al is maar ook niet als het om 4 uur nog moet komen.
Ehm... wasda?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:56 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, krijg je een butterflyeffect, maar dan een groot exemplaar
Hey, daar kan ik niets aan doen hoor!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar.![]()
Dan kan de temperatuur nog oplopen, al vrees ik voor de zeewind.
Lol, in de loop van de middag...?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef Drassss het volgende:
Pff begint een meligtopic te wordendat zal morgen snel vergaan!
Ah okay, net als in het verkeer, iemand die lomp inhaalt en iemand even op de rem laat trappen veroorzaakt door die actie een poosje laten een file doordat iedereen achter de afgesneden auto ook reageert...? Zoiets?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlindereffect
Och, zit 4 hoog en droog.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgenvroeg wanneer we een lvl 2/3 zien op de kaarten
Oeh, van welk matriaal zijn die knuppels?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Drassss het volgende:
Je hebt makkelijk praten, ik zit ballen weg te slaan en vervolgens moet ik rennen voor men leven
Ja daar ga je dus al, maar ik heb een rubber handvatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, van welk matriaal zijn die knuppels?
Metaal en bliksem...... niegoed nie.
*Bijt op tong, te makkelijk*quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja daar ga je dus al, maar ik heb een rubber handvat
dat zie je vaak voordat het noodweer wordt, is de voorpretquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef Drassss het volgende:
Pff begint een meligtopic te wordendat zal morgen snel vergaan!
Nattigheid?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn bier ging ook bijna door men neusmaar prima, past bij het topic dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |