quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef livalo het volgende:
Maar het kan ook zijn dat je de zoenfoto hebt gezien met René die Merel toen rondstuurde![]()
.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad krullen. Veel krullen.
Die heeft -Sgay- gestuurd volgens mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef livalo het volgende:
Maar het kan ook zijn dat je de zoenfoto hebt gezien met René die Merel toen rondstuurde![]()
.
Dat was in januari, niets bijzonders, behalve dat ik toen tijdens een meet behoorlijk zat was en m'n vriend tegenkwam.quote:
Welke!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef livalo het volgende:
.
SG?!?!?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
Die heeft -Sgay- gestuurd volgens mij.
Dilemma!quote:
Neehoor!quote:
Ja.quote:
De verrader.quote:
Wel leuk bloemetjesmotief trouwens.quote:
Doorgestuurd naar Lieke.quote:
Dat is sowieso een leuke jurk.quote:
Het bewijs.quote:
Die foto ken ik. Dat is volgens mij ook de enige foto.quote:
Ik zag maar een HEUL klein stukje, dus daar kan ik geen goed oordeel over vellen.quote:
Doeiiiiiiiiiiiiquote:
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Die foto ken ik. Dat is volgens mij ook de enige foto.
Die foto had je wel.quote:
100 euro voor een Xbox en je zag niet in dat het een scam was?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef dirkjo het volgende:
OMG MENSEN
Ik was een tijd terug opgelicht toen ik een xbox wou kopen, en nu ineens zo ik op m'n internetbankieren 100 euro met een omschrijving waarin staat dat het hun spijt dat hun zoon het niet heeft geleverd
Ik ben blij
Nee.quote:
Nee.quote:
is een hele normale prijs hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
100 euro voor een Xbox en je zag niet in dat het een scam was?
Sukkel.quote:
Alsof xdozen zo duur zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
quote:
Staan op MP veel xdozen voor 100 euro met meerdere controllers en soms zelfs een HDD erbijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
Voor een tweedehands Xbox zonder zooi erbij zou dat best kunnen inderdaad.
gin buik nee, maar wel krullen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef -SG- het volgende:
Jonge op die foto staat nog geen buik al hedde het ger
quote:
Yo, later.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoi Bart, ik heb geen beltegoed en geen zin om het te kopen. Ik hoop dat je niet serieus was over voetbal en ik heb geen zin in MSN want ik heb vakantie en een sociaal leven. Maar ik houd wel van je hoor! En we moeten nog koffie drinken. En nu ga ik van FOK! af want ik moest alleen mail checken enzo. Ciaoooo.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef RoBro het volgende:
ze hebben toch pm functie op fok of is dat alleen voor abbos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |