Komt omdat haar buik babyvet is, niks meer. Als dat weg is (als ze ouder word) heeft ze wss een strakke buik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ze heeft een soort van blokjesbuik boven haar buik. Dat vind ik 'n beetje apart.
Komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ze heeft een soort van blokjesbuik boven haar buik. Dat vind ik 'n beetje apart.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook fokking lekker.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef livalo het volgende:
Maar ik mag niets zeggen want ik heb een klein buikje, maar daar ben ik trots op.
Ben ik de enige die het opvalt?quote:
Kunnen we geen foto's van jou in bikini krijgen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.![]()
Wel jammer dat ze maar 15 is
Ik weet in ieder geval dat menig meisje jaloers is op zo'n buik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Komt omdat haar buik babyvet is, niks meer. Als dat weg is (als ze ouder word) heeft ze wss een strakke buik.
Je kent me niet eens voor zover ik weet?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook fokking lekker.
wat een humor, wauwquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is mijn beginnende 2pack
HAHAH
Je zal ast ooit wel een foto hebben gepost.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Je kent me niet eens voor zover ik weet?.
Daar hebben we het gisteren al over gehad en toen kwam ik tot de conclusie dat we dat maar beter niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Kunnen we geen foto's van jou in bikini krijgen?
Dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar hebben we het gisteren al over gehad en toen kwam ik tot de conclusie dat we dat maar beter niet kunnen doen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef livalo het volgende:
Maar ik mag niets zeggen want ik heb een klein buikje, maar daar ben ik trots op.
Pics van je buikje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef livalo het volgende:
Dat is wel heel lang geleden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je zal ast ooit wel een foto hebben gepost.
Wauw, wat onverwacht zeg.quote:
Hihiquote:
Ja, met krullen.quote:
Ik heb inderdaad krullen. Veel krullen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Ja, met krullen.
Volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |