Ja ik kreeg het nu ook voor het eerst.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb genoeg vrienden die als ze hem aansluiten niet standaard een update krijgen.
hoe doe je het dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik heb genoeg vrienden die als ze hem aansluiten niet standaard een update krijgen.
nee ik bedoel als je het niet automatisch krijgt... is er een andere manier om die officiele 5 versie te installeren..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
gewoon aansluiten en het venstertje krijgen met updates beschikbaar
Try again later?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je het niet automatisch krijgt... is er een andere manier om die officiele 5 versie te installeren..
Crackberry.com Daar is er genoeg over te vinden.. Zijn ook officiele maar komen dan niet uit NL, maar zijn voor een andere provider. Maar er staan daar tutorials die het puntje voor puntje uitleggen!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:07 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik bedoel als je het niet automatisch krijgt... is er een andere manier om die officiele 5 versie te installeren..
Is ie iets aan het oploaden? En een restart?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb steeds een blauw pijltje rechts bovenin de hoek knipperen die naar boven wijst. Heb al Data Alerter maar die geeft niets bijzonders aan. Iemand een idee wat het kan zijn?
Dat helpt ook niet. Pijltje blijf knipperen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Is ie iets aan het oploaden? En een restart?!
Je weet dat dat pijltje laat zien als er netwerk activiteiten zijn?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet. Pijltje blijf knipperen...
I know, maar hoort dat constant te knipperen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:57 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Je weet dat dat pijltje laat zien als er netwerk activiteiten zijn?!
Nee, maar wel als je msn of andere programmas die op internet moeten op de achtergrond hebt draaien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
I know, maar hoort dat constant te knipperen dan?
nu heb ik mn BBM en mn internet via menu sluiten gedaan maar het ledje blijft groen knipperenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je msn of andere programmas die op internet moeten op de achtergrond hebt draaien.
hij zit in zn hoesje, net helemaal opgeladen..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:05 schreef Leonos het volgende:
BBM kan je niet sluiten
Groene lampje is van je oplader ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:18 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
hij zit in zn hoesje, net helemaal opgeladen..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, ik zie alleen een groen lampje als mijn telefoon klaar is met opladen als ie nog in de stekker zit.
Dan weet ik het ook niet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:01 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik had wel ergens aanstaan dat het ledje bleef knipperen als er internetverbinding is maar heb bij opties gekeken en kon het niet meer vinden
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:09 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Opties -> scherm en toetsenbord en daar staat een optie 'led indicator bereik' dan knippert ie niet meer groen, maar alleen rood als er een sms of iets binnen is
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
I know, maar hoort dat constant te knipperen dan?
Ik heb een pijltje in beeld. Da's iets anders dan een ledje lijkt mij...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
denk dat wij hetzelfde probleem hadden
Dat is een update voor een applicatie..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb een pijltje in beeld. Da's iets anders dan een ledje lijkt mij...
Nope, dat is een zwart bolletje met een wit pijltje.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is een update voor een applicatie..
Dat blauwe driehoekje, bij roaming? Dat zou ik maar eens uitzoeken dan, voor je een dikke rekening krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nope, dat is een zwart bolletje met een wit pijltje.
Wat ik heb is het blauwe netwerk pijltje.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad raarquote:Op zondag 25 juli 2010 12:18 schreef jakees het volgende:
Ik heb ook een vaag probleem. Als ik een paar uur niets doet raak ik alle verbindingen kwijt. Rechtsboven staat alleen nog maar SOS. Heeft dit iets te maken met beveiligingsinstellingen? IUk heb een bold 9700.
thx alvast!
Daar lijkt het inderdaad op. Mijn toestel was kapot en toen had ik het en nu heb ik het ook weer.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar
Een soort standby stand?
Ja, die is er zeker.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef turnazz het volgende:
ik ga morgenochtend hardlopen, wil graag weten hoeveel km ik heb afgelegd, kan ik dat met een bepaalde BB app meten of met Google maps ofzoiets?
www.sportypal.comquote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef turnazz het volgende:
ik ga morgenochtend hardlopen, wil graag weten hoeveel km ik heb afgelegd, kan ik dat met een bepaalde BB app meten of met Google maps ofzoiets?
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Endomondo, is het programmatje wat dat bij kan houden
thanks Tazar_Yoot en Swetsenegger..quote:
Ik heb het ook wel eens inderdaad. Ik heb dan alleen nog een wifi verbinding.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Mijn toestel was kapot en toen had ik het en nu heb ik het ook weer.
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef M.C. het volgende:
Als ik een abonnement neem bij vodafone met daarbij een blackberry, maar ik wil over een tijdje misschien een iphone. Kan ik dan gewoon internetten op de iphone met hetzelfde abonnement dat ik met de blackberry had?
Jawel, door gewoon de standaard vodafone instellingen te gebruiken. Een BIS is normaal internet + de Blackberry Services. En dit is uit ervaring!quote:
- Links bovenaan op het slotje drukkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
ik heb vandaag de BB bold 9700 gehaald![]()
Echt wennen na een jaar de Samsung Jet te hebben gehad.
Ben dus nog druk bezig met checken hoe alles werkt.
Alvast 2 vragen aan jullie:
- hoe zet ik de BB op toetsblokkering?
- waarom staat er achter elke naam in mijn sms lijst het volgende: (werk) ?
Ik heb dat zelf namelijk niet zo ingesteld, in mijn telefoonlijst staat dat (werk) er namelijk niet achter..
dank voor de info!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
- Links bovenaan op het slotje drukken
- Het telefoonnummer staat bij je contacten achter Werk
Ik heb BB basis, maar merk geen echt lage snelheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:59 schreef M.C. het volgende:
Is er hier ook iemand die Blackberry Basis heeft van vodafone? Hoe is de snelheid in de praktijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |