Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt tof, DE! Hebben jullie daar ook storm gehad of was het alleen mooi weer?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.quote:
Nice! Geniet er nog even van, de laatste dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.quote:
Ah! Ik zat me echt het hoofd te breken waar de afkorting voor zou kunnen staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Daar zou ik echt nooit opgekomen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.
Ik wens jou en je vrienden, de ouders van het manneke, alvast heel veel sterkte morgen(en in de toekomst natuurlijk)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.ongein.nl/video-wat-zeg-je--12140.aspx?sms_ss=email
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
En het sporten ging weer lekker, was een opsteker na donderdag.
Nee, ging wel. Ik heb ook geen probleem met zweten of zo. Zolang er maar geen druppels op mijn bril vallen, daar heb ik een hekel aan. Maar daarvoor heb ik de oh-zo-stoere-doch-stiekem-alleen-praktische bandana.quote:
De alcohol verdampt toch in de pan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef z80 het volgende:
ipv noten hier een ananas in de fik gezet![]()
de ananas was half rijp, en half nog hard.
maar moest op vanwege de rijpe kant.
de niet rijpe kant is de pan in gegaan met een flinke schuit rum.
als ik nog slapper ga lullen komt het door de drank in mijn eten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.ongein.nl/video-wat-zeg-je--12140.aspx?sms_ss=email
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:19 schreef borisz het volgende:
Zo kan je ook juichen![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huldigt-Oranje.dhtml
Logisch meid..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Logisch meid..
En dát is al niet makkelijk... Sterkte morgen, AureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee precies, dat had ik er nog bij willen zetten idd..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dát is al niet makkelijk... Sterkte morgen, Aure
Nee, sorry! Ik heb altijd een kamer op de universiteit. Geen idee van hotels!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, heb jij de aanrader voor een enigszins betaalbaar hotel in Moskou?
ik kan uit betrouwbare bron melden dat niet alle alcohol verdampt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De alcohol verdampt toch in de pan?
Whut? Wij doen het altijd andersomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff de vloer swifferen hier. Eerst droog. dan nat.
Ik doe niks. Ik belde omdat hij mijn telefoonnr. kwijt was.quote:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.quote:
Het was een garpje Krakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.
Anders plakt het stof door het nat al vast en krijg je het droog nooit meer weg!
Oh ja, joh?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.
Anders plakt het stof door het nat al vast en krijg je het droog nooit meer weg!
Uiteindelijk ook 1x7 bekekenquote:
Ik heb nul verstand van honkbal, maar Cuba verslaan lijkt me een grote overwinning....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
Nederland heeft Cuba even afgedroogd bij de HHW. Na 7 innings mochten ze al stoppen bij 10-0 voor Nederland.
Dexter zit op seizoen 4. 5 komt eraan in september.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker wie gaan slapen!
Wij beginnen straks aan seizoen 6 van LostMaar wat dan?! *paniek*
Ik zie Dexter heel vaak langskomen, is dat al 'klaar' op tv of komen er nog seizoenen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
Dexter zit op seizoen 4. 5 komt eraan in september.
Dexter is echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker wie gaan slapen!
Wij beginnen straks aan seizoen 6 van LostMaar wat dan?! *paniek*
Ik zie Dexter heel vaak langskomen, is dat al 'klaar' op tv of komen er nog seizoenen?
quote:
Slaap lekker en probeer je maar niet al te druk te maken voor morgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook lekker slapen. morgen een hoop regelen, maar dan ben ik vast (nog) rustiger.
slaap lekker allemaal
Voordeel is dat de seizoenen van Dexter afgeronde verhalen zijn tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil alles achter elkaar kijken en niet moeten wachten op een nieuw seizoen
Het staat absoluut op het te kijken lijstje, maar nu nog even niet.
Slaap lekker, FF! er staat nu bewaking, komt goed en morgen gewoon weer verder regelen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef TAV74 het volgende:
Voordeel is dat de seizoenen van Dexter afgeronde verhalen zijn tot nu toe.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef Yvesss het volgende:
Seizoen 6 van Lost is net zo vaag als voor de serie te doen gebruikelijk is, misschien nog wat vager.
Je kunt ze het best in een weekend afkijken, dan ben je er klaar mee. Ik zit in Episode 6, er is geen touw aan vast te knopen. Toch nog steeds onderhoudend, maar het is maar goed dat dit het finale season is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Lost kon ik dus echt niets mee.. 1e seizoen vond ik potentie hebben maar ik was het al heel snel enorm zat. We zijn dus niet verder gekomen dan dat 1e seizoen..
Mij net ff té vaag.. ik kon er echt niet in komen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden al het merendeel van seizoen 1 gezien en er toen mee gestopt. Kortgeleden dus weer begonnen en ik moet zeggen dat ik er echt helemaal in zit. Reuze spannend en reuze onbegrijpelijkJe krijgt wel steeds allemaal antwoorden op al die vage dingen, maar daar staan dan minstens 3 nieuwe vage dingen tegenover.
Soprano's & Six feet under zijn ook geweldig Sunquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij net ff té vaag.. ik kon er echt niet in komen..Maar goed, ik ben sowieso niet een enorme series-kijk-persoon. Dexter is eigenlijk de enige moderne serie die ik echt wil zien! Vroeger Startrek en zo wel, we hebben Band of Brothers staan wat ik geniaal vind, maar dat is het wel zo'n beetje eigenlijk..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij net ff té vaag.. ik kon er echt niet in komen..Maar goed, ik ben sowieso niet een enorme series-kijk-persoon. Dexter is eigenlijk de enige moderne serie die ik echt wil zien! Vroeger Startrek en zo wel, we hebben Band of Brothers staan wat ik geniaal vind, maar dat is het wel zo'n beetje eigenlijk..
Nee precies, het lijkt wel of er verschillende schrijvers elkaar nogal in de weg zaten en niet van elkaar wisten hoe het ook alweer zatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Yvesss het volgende:
Dat is de kracht van de serie. I'm hooked. Maar zeg nu zelf: Waar slaan in Godesnaam al die flashbacks op? Dat komt later in de serie nooit meer terug. Juist daarom is het zo boeiend. Je zit eigenlijk naar je reinste onzin te kijken. Gelukkig wel spannend. Ik ben nog steeds fan.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Soprano's & Six feet under zijn ook geweldig Sun
In de SFU speelt dexter een homo
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Yvesss het volgende:
Dat is de kracht van de serie. I'm hooked. Maar zeg nu zelf: Waar slaan in Godesnaam al die flashbacks op? Dat komt later in de serie nooit meer terug. Juist daarom is het zo boeiend. Je zit eigenlijk naar je reinste onzin te kijken. Gelukkig wel spannend. Ik ben nog steeds fan.
Preciesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Yvesss het volgende:
De HBO koker. Bijna alles daaruit is goed. En gooi ik dus nooit weg.
quote:
Danke schön! Zitten leuke dingen bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Dude : beschikbare overnachtingen voor eind aug in H'lem. (voor als je nog eens gaat zoeken t.z.t.)
Ja dat zijn idd series waar we nog achteraan willen gaan! Mijn vader + stiefmoeder waren helemaal SFU fan en een goede vriend van ons heeft de Soprano's opgepikt toen hij in NY woonde.. Goeie dingen over gehoord.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soprano's & Six feet under zijn ook geweldig Sun
In de SFU speelt dexter een homo
Kwaltieltjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
Danke schön! Zitten leuke dingen bij.
Hoever is dat van den feestvreugde?
The Wire, Deadwood, Carnivale, Generation Kill, Rome, The Pacific, True Blood.quote:
Kan je mij, gewoon om mijn onbevredigde gevoel na 4 jaar toch nog weg te nemen, vertellen waar the hell die mensen neergestort zijn?? Mag per pb en zo uiteraard, maar IETS wat dat 1e seizoen ook maar een beetje kan verklaren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In seizoen 5 vond ik dat de schrijvers het zichzelf wel heel erg moeilijk hadden gemaakt met al het tijdreizen ook nog eens toegevoegd
quote:
Ah, dat is te doen.quote:
Carnivale ja! Daar heb ik een en ander op tv van gezien, maar volgens mij is dat ook wel een toffe serie. The Pacific hebben we maar hebben nog maar 2 afleveringen gezien, komen er nog niet echt in. Generation kill kon ik niet handelen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Yvesss het volgende:
[..]
The Wire, Deadwood, Carnivale, Generation Kill, Rome, The Pacific, True Blood.
En niet te vergeten Mad Men, maar dat is niet van HBO.
BOBquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dat zijn idd series waar we nog achteraan willen gaan! Mijn vader + stiefmoeder waren helemaal SFU fan en een goede vriend van ons heeft de Soprano's opgepikt toen hij in NY woonde.. Goeie dingen over gehoord.
@ Isa: ik kan me goed voorstellen dat je BOB niets vond hoor! Het is wel echt iets voor WOII-verhalen liefhebbers eigenlijk (en dat zijn wij) en het vergt wat doorzettingsvermogen. Maar dat vond ik bij deze serie juist erg goed op te brengen..
Ik hou juist meer van series waar bepaalde verhaallijnen wel doorlopen, maar ook iedere aflevering of op z'n minst ieder seizoen, een beetje wordt afgerond.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan je mij, gewoon om mijn onbevredigde gevoel na 4 jaar toch nog weg te nemen, vertellen waar the hell die mensen neergestort zijn?? Mag per pb en zo uiteraard, maar IETS wat dat 1e seizoen ook maar een beetje kan verklaren?Echt dat zit me nog steeds dwars, maar is precies ook de reden waarom ik het verder niet hoef te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat is er zaterdagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
Ah, dat is te doen.
Ik ga dat nog even rustig bekijken.
Nu los apos.
Morgen laatste dag werken.
En dan op naar zaterdag.
Trusten allemaal strakjes!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaha Een eiland
![]()
Ik lig dubbel hier echt![]()
Op een eiland. Dat dat eiland zich af en toe verplaatste en uit fase was met de tijd, doet nu niet terzake. Volgens menigeen was het eiland zelfs non-existent. Gewoon doorkijken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan je mij, gewoon om mijn onbevredigde gevoel na 4 jaar toch nog weg te nemen, vertellen waar the hell die mensen neergestort zijn?? Mag per pb en zo uiteraard, maar IETS wat dat 1e seizoen ook maar een beetje kan verklaren?Echt dat zit me nog steeds dwars, maar is precies ook de reden waarom ik het verder niet hoef te zien
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
hahahaha Een eiland
![]()
Ik lig dubbel hier echt
Snurkze!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
Ah, dat is te doen.
Ik ga dat nog even rustig bekijken.
Nu los apos.
Morgen laatste dag werken.
En dan op naar zaterdag.
Trusten allemaal strakjes!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pffff.. dan ben ik echt dolblij dat we er nooit ingezogen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt het gaat mij veeeel te ver voor zo'n lange serie. Dat soort vage verhaallijnen vind ik voor een miniseries leuk.. niet voor 6+ seizoenen
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:38 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Zo grappig eigenlijk. En daar 6 seizoenen mee vullen
Wat dán?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
hahahaha Een eiland
![]()
Ik lig dubbel hier echt
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff.. dan ben ik echt dolblij dat we er nooit ingezogen zijnEcht het gaat mij veeeel te ver voor zo'n lange serie. Dat soort vage verhaallijnen vind ik voor een miniseries leuk.. niet voor 6+ seizoenen
Nee, omdat ze e.e.a. gewoon nooit uitgewerkt hebben ;')quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik besefte vandaag dat ik na 5 seizoenen nog niet weet wat the dharma initiative daar precies deed, wat the hostiles nou eigenlijk zijn/doen/willen, wie Jacob, Charles Whitmore en Ben nou eigenlijk zijn, etc
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren, allemaal leuk die series maar jullie vergeten een hele belangrijke:
The West Wing: geen actie, geen spannende dingen maar wel politieke intriges, leuk inzicht in de amerikaanse politiek, humor en stiekem toch ook wel spannend
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Nee, omdat ze e.e.a. gewoon nooit uitgewerkt hebben ;')
Schijnenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die schijnt idd ook erg leuk te zijn
golfer wil het graag volgen, maar ik snapte er zonder ondertitels geen zak vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren, allemaal leuk die series maar jullie vergeten een hele belangrijke:
The West Wing: geen actie, geen spannende dingen maar wel politieke intriges, leuk inzicht in de amerikaanse politiek, humor en stiekem toch ook wel spannend
Ja dat snap ik wel. Maar ik vind het niet tof als bepaalde cruciale vragen gewoon nooit beantwoord worden. Dan heb ik van de rest ook zo iets van 'laat maar'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er gebeurt wel steeds van alles hoor
S01 een keer lenen? NL-ondertiteldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer wil het graag volgen, maar ik snapte er zonder ondertitels geen zak van
The Wire is ook een aanrader, maar door de Baltimore slang moet je die écht met ondertietjes kijken.
Speelt een Engelsman in mee die we later zagen in een BBC politieserie : Luther.
Wij dachten nog : wauw dat ie dat amerikaans/baltimorees accent kan verdoezelen![]()
Blijkt het the other way around te zijn
Die had ik ooit wel, in gaar xvid formaat, heb ik wegens plekgebrek maar weggegooid. Met Rob Lowe en Martin Sheen is dat toch? 7 seizoenen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Niet zeuren: als je maar lol hebt....da's het belangrijkstquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Aure het volgende:
Haha jullie kijken echt allemaal spannende en boeiende series. Kom ik met mn Grey's anatomy, private practice en The vampire diaries
(Ik kan niet slapen dus kom nog even mobiel meeposten)
Hai Aure, meissiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Aure het volgende:
Haha jullie kijken echt allemaal spannende en boeiende series. Kom ik met mn Grey's anatomy, private practice en The vampire diaries
Yesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Die had ik ooit wel, in gaar xvid formaat, heb ik wegens plekgebrek maar weggegooid. Met Rob Lowe en Martin Sheen is dat toch? 7 seizoenen?
Dat is zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zeuren: als je maar lol hebt....da's het belangrijkst
Gezellig bij Aure in bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:44 schreef Aure het volgende:
Eigenlijk best jammer dat ik het weggeggooid heb. Maar ik heb nu een 720/1080P fetish. Minder haal ik niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YesEn daarna hebben een aantal hoofdrolspelers ook in Studio 60 on the Sunset Strip gespeeld. Eveneens een briljante serie. Helaas maar 1 seizoen. Allemaal van de hand van Aaron Sorkin
Pfoe jullie passen nu niet allemaal in mn bed hoor! Morgen wel, dan slaap ik weer in mn grote bedquote:
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:55 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Hij was net zo lekker aan het skaten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:03 schreef Yvesss het volgende:
Ja. Daar doe ik aan mee. Ook al kent hij me niet. Je mag verdomme toch wel iedereen welterusten wensen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:05 schreef Yvesss het volgende:
En die Wekker om 8 uur is een drogreden. Die van mij gaat 0m 6:45.
Slapen is dan ook erg 1960quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:05 schreef Yvesss het volgende:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:05 schreef Yvesss het volgende:
Dat gaat zo op de eerste avond wel erg ver, hoor. Kan ik een soort van raincheck nemen? Ik weet ook niets van jou.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij snapt het!!
Misschien handig om ook te weten: de CUL SC is een soort familie aangelegenheid! We weten bijkans alles van elkaarDus kom maar op met de persoonlijke verhalen en zulks
Over 2 weken precies.. en hier en hier heenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Zeg Sun, wanneer en waarhene gaan jullie op ferkansie? Of heb je dat al verteld en heeft Oma Korsakov-light het weer vergeten
Wees maar blij dat je niet door de dames ballotage-commissie even meegenomen wordt naar het keldertje van deze SC.quote:
Alles op z'n tijd Yvesss, alles op z'n tijd... je zult eerst wat moeten investeren voor je iets terug krijgt.. en als je goed terug leest kom je al heel wat te wetenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:08 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Dat gaat zo op de eerste avond wel erg ver, hoor. Kan ik een soort van raincheck nemen? Ik weet ook niets van jou.
quote:
Okquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Over 2 weken precies.. en hier en hier heenNormandië en Bretagne dus
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OkIs me totaal ontgaan
Maar, prachtig idyllisch ogend & handig met nl beheerders!
Slaap lekker!quote:
Ach. Ik hoef alleen maar Fruits de Mer te roepen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet door de dames ballotage-commissie even meegenomen wordt naar het keldertje van deze SC.![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:31 schreef Yvesss het volgende:
April evil queen? Replay? En nog een hondje erbij, notabene.
Lekker koppie en dat geldt ook voor Don Draperquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Fototje van vanmiddag bij Replay op bezoek![]()
[ afbeelding ]
Wehehehe nee, geen teckel Het is een Vizsla.. jachthond uit Hongarije meen ik. Is met 10 weken bijkans net zo groot als onze Sam van bijna 3 jaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:33 schreef Yvesss het volgende:
Ik weet wel wat van honden, maar ook niet weer zoveel. Is dat een teckel?
Heel erg speels, maar ook zeer bewust van het feit dat Sam een stukkie ouder isquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:46 schreef Yvesss het volgende:
Nu je de naam geeft, valt je hond goed te googelen.
Van je hond? Zeg eerst maar eens wat je van Berner sennens vindt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heeft zijn eigen site en hyves.. we noemen hem daarom ook wel Spam
Ben overigens wel benieuwd wat je daadwerkelijk vindt hoor..![]()
Cuties!! En erg liefquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:53 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Van je hond? Zeg eerst maar eens wat je van Berner sennens vindt.
[ afbeelding ]
De laatste, deze dus. Die kent niemand hier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg?
En kook je wel eens?
En wat is je specialiteit?
Lekker vissoepje is nooit weg. Ik ben meer van de Marseille bouillabaise.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:11 schreef Yvesss het volgende:
De laatste, deze dus. Die kent niemand hier.
http://estran.canalblog.com/archives/2006/12/04/3340422.html
Is dat jouw blog?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:23 schreef Yvesss het volgende:
Hoezo? Iedereen moet hier strandkrabbensoep maken. Zóóóó lekker. En ze zitten met miljarden in de Noordzee.
Maar is het nou jouw blog met dat krabbensoep-recept?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:28 schreef Yvesss het volgende:
Ja, maar dit is een aanval van 2 fronten. Marseillaise haalt het bij lange na niet bij deze soep. De allerbeste kreeftensoep is er zelfs een slap aftreksel naast.
Van wie ben jij nou een kloon?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:43 schreef Yvesss het volgende:
Zelfs Rick Stein heeft er een wat complexe variant op, maar die laat zich niet meer zo lekker googelen.
I--spyquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:00 schreef Yvesss het volgende:
Of wil je de complete Rick Stein, en nog belangrijker, Keith Floyd collectie? Retentiegewijs kan het nog steeds.
quote:
Wat denk jequote:
oh en voor jou is het Mevrouw SOL. Donderop zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:45 schreef Yvesss het volgende:
Tegen wie heb je het , SOL?
Ga je nu weer ergens anders klonen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:12 schreef Yvesss het volgende:
Als je er maar voor waakt dat zich niet een scherpe mossel zich om je linker kleine teen vastklampt. Verder kan het niet zoveel kwaad. Heb je een mooie sterrenhemel daar?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh en voor jou is het Mevrouw SOL. Donderop zeg
Keith Floydquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:06 schreef Yvesss het volgende:
Ik heb de complete collectie van Keith Floyd. Die doe ik nooit weg. En er is veel meer van Rick Stein dan je denkt. Just for the taking.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:20 schreef Yvesss het volgende:
Ja. Met een beetje tekst en uitleg. En geen onzin. Gewoon zeggen.
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:21 schreef SeaOfLove het volgende:
trustevoor B&G. Eigenlijk was dit wel vermakelijk wakker worden
ik lag om half 9 al te slapen ofzo, en dan wil ik nog weleens wakker worden des nachtsquote:Op woensdag 14 juli 2010 02:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jamaar how come was je nu pas wakker, concertje gedaan ?
What is Long-san doing on dutch intelnet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:15 schreef Den_Haag het volgende:
even stiekem snel zwaaien via het internet bij de klant![]()
The Pacific komt pas over een tijdje volgens mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:09 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen maar weer![]()
En dank voor de inspiratie: ik moet nog steeds The Pacific en Sopranos op DVD hebben
Wat niet gek is gelet op het verloop van de oorlog waarover wordt berichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel chaotischer en minder verhaallijn erin.
Men denkt hier dat je een bekende Fok-user bent met een dubbele anonieme account, een zogenaamde "kloon". Zodoende een grapje uit te halen. Toen ikzelf mijn intrede deed in deze reeks werd ik ook door SOL als "kloon" gezien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:20 schreef Yvesss het volgende:
Ja. Met een beetje tekst en uitleg. En geen onzin. Gewoon zeggen.
Op dit moment kom ik standaard zo rond 9.30 mijn nest uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor Bor is het vroeg.. ieder zijn beleving he.. voor mij is momenteel 8.30 vroeg aangezien ik vakantie heb
![]()
Congrats!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, de hele Hypotheek is goedgekeurd. Ik heb nu officieel een huis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Sopranos kijken in je eigen huisquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Thanksquote:
Nou, volgens mij heb je nog geen huis hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ja ja ja, mierenneukerquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb je nog geen huis hoorPas als je bij de Notaris bent geweest en twee krabbels hebt gezet
maar feli
Nou, voor een veel miljoenen kostende serie vind ik het wel een beetje een tegenvaller. Pas aan het einde kom je een beetje in het verhaal en leer je de karakters kennen. BoB begon met training en zo. Dat werd in The Pacific heel vluchtig afgehandeld. Jammer wel. Maar nog steeds een toffe serie hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat niet gek is gelet op het verloop van de oorlog waarover wordt berichtEn hij is inderdaad nog niet uit,
Ik moet toch IETS neuken hequote:
Jaquote:Nou ja, dit is de stap in de goede richting. De afspraak bij de notaris stond trouwens al sinds vorige week. Maar nu is alles geregeld en rond en dan slaap je toch wat rustiger
.
Neequote:Op woensdag 14 juli 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet toch IETS neuken he![]()
[..]
JaDa's een ding dat zeker is
Maar volgende maand BBQ bij jou begrijp ik?
Pfffffff......quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. De overdracht is pas 1 oktober
. Zij moeten zelf ook nog een huis zoeken
.
Het zat in de dealquote:
Precies, ik heb gewoon meer gevoel bij het Europese deel van de oorlog. Maar Pacific vind ik interessant genoeg om helemaal te gaan bekijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef Anthraxx het volgende:
Band of Brothers sprak mij direct aan en greep je ook echt. Dat had ik niet bij The Pacific. Maar evengoed indrukwekkend, hoewel mijn voorkeur naar BoB uitgaat. Misschien komt het door de herkenbaarheid. De omgevingen waar het zich afspeelt zijn gewoon heel dichtbij en je bent er (in mijn geval zeker) toch wel een aantal keer geweest.
Sopranos is echt goed en spannend. Ik ben alleen iets te teerhartig om meer dan een à twee afleveringen op een avond te kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat niet gek is gelet op het verloop van de oorlog waarover wordt berichtEn hij is inderdaad nog niet uit, Sopranos ga ik gewoon eens even een seizoen van bestellen, als Dexter op is moeten we toch een nieuwe verslaving voor de lange zomeravonden
Doe ik ook, ja. Meneer haalt het vaak van play.com, ik ben meer van de Amazonquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik bestel DVDs meestal toch in het buitenland. Veel goedkoper daar dan in Nederland. Alleen Bol.com heeft af en toe nog leuke aanbiedingen qua DVD's, maar verder is het weinig soeps.
Ik haal ze van beide. Ligt er aan welke net goedkoper isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe ik ook, ja. Meneer haalt het vaak van play.com, ik ben meer van de Amazon
Ik vind Amazon echt geweldig, die hebben een enórm aanbod. Kookboeken, reisgidsen, romans, CD's....quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik haal ze van beide. Ligt er aan welke net goedkoper is. Amazon heeft soms wel wat meer obscuur spul. Ook qua boeken.
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Amazon echt geweldig, die hebben een enórm aanbod. Kookboeken, reisgidsen, romans, CD's....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
net mn charmes in de strijd gegooid bij de burenkan koffie gevraagd want al het gas, elektriciteit en water is uitgeschakeld
Nou, wat een verhaal zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:Koffie is belangrijk
![]()
Alweer een beetje van de schrik bekomen?
Ook maar eens aan beginnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Amazon echt geweldig, die hebben een enórm aanbod. Kookboeken, reisgidsen, romans, CD's....
Which reminds me: even een bestelling doen. Een seizoen TBBT voor een vriend die net is gepromoveerd op iets quantumfysica-achtigs
Over smaak valt te twistenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hehe, da's dan weer niet zo mijn stiel... Maar gisteren had ik een rokje aan van Ebay en vandaag kwamen mijn bestelde tiffen-filters binnen. Meneer heeft een oneindige paypal-rekening
Verschilt wel per boek trouwens. De Discworld boeken kosten over 10 euro en bij Bol.com ook. Dat is de moeite niet om ze in het buitenland te bestellen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Helaas is dat met vintage designerkleding niet het gevalWat dat betreft vallen er weinig koopjes meer te halen op ebay en kun je beter gewoon vieze tweedehandswinkels induiken - zo heb ik in Parijs nog een geweldige vintage zijden Manoukian-avondjurk gevonden, echt zoeen die zo lelijk is dat hij wel weer echt tof is
Bij bol.com betaal je sowieso veel teveel voor engelstalige boeken.
1 Oktober, ergens eind van de middag moet ik tekenen voor de overdrachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gefeliciteerdlekker hoor
![]()
enne wanneer de sleutel ?>?>
wij krijgen dinsdag de sleutel joepie
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1 Oktober, ergens eind van de middag moet ik tekenen voor de overdracht.
Waar ga je wonen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:53 schreef Yvesss het volgende:
Ik een kloon? Het idee alleen al dat ik aan iemand anders doe denken is al erg genoeg. Want diegene zal niet een of andere populariteitspoll hebben gewonnen. Excuses, excuses......
Echtquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:17 schreef kaasplankje het volgende:
Men denkt hier dat je een bekende Fok-user bent met een dubbele anonieme account, een zogenaamde "kloon". Zodoende een grapje uit te halen. Toen ikzelf mijn intrede deed in deze reeks werd ik ook door SOL als "kloon" gezien.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:24 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik was weer wat afgevallenVoor het eerst in 3 weken
Nja ik kwam van 44 soms zelfs 46 he!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Wauw mt 42 die hoop ik ook ooit nog eens te halen, goedzo Sun
Ik ben al blij met een loszittende 46
langzaam. elektriciteit is net 5 min weer aan dus ga eens opstarten en kijken hoeveel mail ik heb en telefoon ik ga krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Koffie is belangrijk
![]()
Alweer een beetje van de schrik bekomen?
Sterkte ermee FFquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
langzaam. elektriciteit is net 5 min weer aan dus ga eens opstarten en kijken hoeveel mail ik heb en telefoon ik ga krijgen
Rustig aan hequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
langzaam. elektriciteit is net 5 min weer aan dus ga eens opstarten en kijken hoeveel mail ik heb en telefoon ik ga krijgen
Niet doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:01 schreef Laydina het volgende:
Ik zit weer in een bui dat ik geen honger heb, maar me wel vol ga eten
het alleen maar broodje ham/kaas/ei en een milky break gehad vandaagquote:
Wat goed, waarquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
14 augustus heb ik weer een expo
Dit keer van jazzfoto's
Pas je op voor de vervelingquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef Laydina het volgende:
Ik zit er zelfs over na te denken om gewoon nu de twee weken vrij te nemen. En gewoon thuis te gaan zitten en genieten van de zon.
Maar weet niet hoe het weer de komende twee weken zal zijn. Weet ook neit eens of het mag
Delluf natuurlijkquote:
En anders verveel ik me maar.. dan ga ik wel series kijken ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas je op voor de verveling![]()
Je kan toch wel iets verzinnen om dan in die 2 weken te ondernemen?Genoeg te doen in de omgeving mss
Op 2m39 kom jij in beeldquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |