Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt tof, DE! Hebben jullie daar ook storm gehad of was het alleen mooi weer?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.quote:
Nice! Geniet er nog even van, de laatste dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.quote:
Ah! Ik zat me echt het hoofd te breken waar de afkorting voor zou kunnen staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Daar zou ik echt nooit opgekomen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.
Ik wens jou en je vrienden, de ouders van het manneke, alvast heel veel sterkte morgen(en in de toekomst natuurlijk)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.ongein.nl/video-wat-zeg-je--12140.aspx?sms_ss=email
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
En het sporten ging weer lekker, was een opsteker na donderdag.
Nee, ging wel. Ik heb ook geen probleem met zweten of zo. Zolang er maar geen druppels op mijn bril vallen, daar heb ik een hekel aan. Maar daarvoor heb ik de oh-zo-stoere-doch-stiekem-alleen-praktische bandana.quote:
De alcohol verdampt toch in de pan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef z80 het volgende:
ipv noten hier een ananas in de fik gezet![]()
de ananas was half rijp, en half nog hard.
maar moest op vanwege de rijpe kant.
de niet rijpe kant is de pan in gegaan met een flinke schuit rum.
als ik nog slapper ga lullen komt het door de drank in mijn eten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.ongein.nl/video-wat-zeg-je--12140.aspx?sms_ss=email
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:19 schreef borisz het volgende:
Zo kan je ook juichen![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huldigt-Oranje.dhtml
Logisch meid..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Logisch meid..
En dát is al niet makkelijk... Sterkte morgen, AureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee precies, dat had ik er nog bij willen zetten idd..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dát is al niet makkelijk... Sterkte morgen, Aure
Nee, sorry! Ik heb altijd een kamer op de universiteit. Geen idee van hotels!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, heb jij de aanrader voor een enigszins betaalbaar hotel in Moskou?
ik kan uit betrouwbare bron melden dat niet alle alcohol verdampt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De alcohol verdampt toch in de pan?
Whut? Wij doen het altijd andersomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff de vloer swifferen hier. Eerst droog. dan nat.
Ik doe niks. Ik belde omdat hij mijn telefoonnr. kwijt was.quote:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.quote:
Het was een garpje Krakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.
Anders plakt het stof door het nat al vast en krijg je het droog nooit meer weg!
Oh ja, joh?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.
Anders plakt het stof door het nat al vast en krijg je het droog nooit meer weg!
Uiteindelijk ook 1x7 bekekenquote:
Ik heb nul verstand van honkbal, maar Cuba verslaan lijkt me een grote overwinning....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
Nederland heeft Cuba even afgedroogd bij de HHW. Na 7 innings mochten ze al stoppen bij 10-0 voor Nederland.
Dexter zit op seizoen 4. 5 komt eraan in september.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker wie gaan slapen!
Wij beginnen straks aan seizoen 6 van LostMaar wat dan?! *paniek*
Ik zie Dexter heel vaak langskomen, is dat al 'klaar' op tv of komen er nog seizoenen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
Dexter zit op seizoen 4. 5 komt eraan in september.
Dexter is echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker wie gaan slapen!
Wij beginnen straks aan seizoen 6 van LostMaar wat dan?! *paniek*
Ik zie Dexter heel vaak langskomen, is dat al 'klaar' op tv of komen er nog seizoenen?
quote:
Slaap lekker en probeer je maar niet al te druk te maken voor morgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook lekker slapen. morgen een hoop regelen, maar dan ben ik vast (nog) rustiger.
slaap lekker allemaal
Voordeel is dat de seizoenen van Dexter afgeronde verhalen zijn tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil alles achter elkaar kijken en niet moeten wachten op een nieuw seizoen
Het staat absoluut op het te kijken lijstje, maar nu nog even niet.
Slaap lekker, FF! er staat nu bewaking, komt goed en morgen gewoon weer verder regelen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef TAV74 het volgende:
Voordeel is dat de seizoenen van Dexter afgeronde verhalen zijn tot nu toe.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:13 schreef Yvesss het volgende:
Seizoen 6 van Lost is net zo vaag als voor de serie te doen gebruikelijk is, misschien nog wat vager.
Je kunt ze het best in een weekend afkijken, dan ben je er klaar mee. Ik zit in Episode 6, er is geen touw aan vast te knopen. Toch nog steeds onderhoudend, maar het is maar goed dat dit het finale season is.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Lost kon ik dus echt niets mee.. 1e seizoen vond ik potentie hebben maar ik was het al heel snel enorm zat. We zijn dus niet verder gekomen dan dat 1e seizoen..
Mij net ff té vaag.. ik kon er echt niet in komen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden al het merendeel van seizoen 1 gezien en er toen mee gestopt. Kortgeleden dus weer begonnen en ik moet zeggen dat ik er echt helemaal in zit. Reuze spannend en reuze onbegrijpelijkJe krijgt wel steeds allemaal antwoorden op al die vage dingen, maar daar staan dan minstens 3 nieuwe vage dingen tegenover.
Soprano's & Six feet under zijn ook geweldig Sunquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij net ff té vaag.. ik kon er echt niet in komen..Maar goed, ik ben sowieso niet een enorme series-kijk-persoon. Dexter is eigenlijk de enige moderne serie die ik echt wil zien! Vroeger Startrek en zo wel, we hebben Band of Brothers staan wat ik geniaal vind, maar dat is het wel zo'n beetje eigenlijk..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij net ff té vaag.. ik kon er echt niet in komen..Maar goed, ik ben sowieso niet een enorme series-kijk-persoon. Dexter is eigenlijk de enige moderne serie die ik echt wil zien! Vroeger Startrek en zo wel, we hebben Band of Brothers staan wat ik geniaal vind, maar dat is het wel zo'n beetje eigenlijk..
Nee precies, het lijkt wel of er verschillende schrijvers elkaar nogal in de weg zaten en niet van elkaar wisten hoe het ook alweer zatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Yvesss het volgende:
Dat is de kracht van de serie. I'm hooked. Maar zeg nu zelf: Waar slaan in Godesnaam al die flashbacks op? Dat komt later in de serie nooit meer terug. Juist daarom is het zo boeiend. Je zit eigenlijk naar je reinste onzin te kijken. Gelukkig wel spannend. Ik ben nog steeds fan.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Soprano's & Six feet under zijn ook geweldig Sun
In de SFU speelt dexter een homo
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:22 schreef Yvesss het volgende:
Dat is de kracht van de serie. I'm hooked. Maar zeg nu zelf: Waar slaan in Godesnaam al die flashbacks op? Dat komt later in de serie nooit meer terug. Juist daarom is het zo boeiend. Je zit eigenlijk naar je reinste onzin te kijken. Gelukkig wel spannend. Ik ben nog steeds fan.
Preciesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Yvesss het volgende:
De HBO koker. Bijna alles daaruit is goed. En gooi ik dus nooit weg.
quote:
Danke schön! Zitten leuke dingen bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Dude : beschikbare overnachtingen voor eind aug in H'lem. (voor als je nog eens gaat zoeken t.z.t.)
Ja dat zijn idd series waar we nog achteraan willen gaan! Mijn vader + stiefmoeder waren helemaal SFU fan en een goede vriend van ons heeft de Soprano's opgepikt toen hij in NY woonde.. Goeie dingen over gehoord.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Soprano's & Six feet under zijn ook geweldig Sun
In de SFU speelt dexter een homo
Kwaltieltjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
Danke schön! Zitten leuke dingen bij.
Hoever is dat van den feestvreugde?
The Wire, Deadwood, Carnivale, Generation Kill, Rome, The Pacific, True Blood.quote:
Kan je mij, gewoon om mijn onbevredigde gevoel na 4 jaar toch nog weg te nemen, vertellen waar the hell die mensen neergestort zijn?? Mag per pb en zo uiteraard, maar IETS wat dat 1e seizoen ook maar een beetje kan verklaren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In seizoen 5 vond ik dat de schrijvers het zichzelf wel heel erg moeilijk hadden gemaakt met al het tijdreizen ook nog eens toegevoegd
quote:
Ah, dat is te doen.quote:
Carnivale ja! Daar heb ik een en ander op tv van gezien, maar volgens mij is dat ook wel een toffe serie. The Pacific hebben we maar hebben nog maar 2 afleveringen gezien, komen er nog niet echt in. Generation kill kon ik niet handelen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Yvesss het volgende:
[..]
The Wire, Deadwood, Carnivale, Generation Kill, Rome, The Pacific, True Blood.
En niet te vergeten Mad Men, maar dat is niet van HBO.
BOBquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja dat zijn idd series waar we nog achteraan willen gaan! Mijn vader + stiefmoeder waren helemaal SFU fan en een goede vriend van ons heeft de Soprano's opgepikt toen hij in NY woonde.. Goeie dingen over gehoord.
@ Isa: ik kan me goed voorstellen dat je BOB niets vond hoor! Het is wel echt iets voor WOII-verhalen liefhebbers eigenlijk (en dat zijn wij) en het vergt wat doorzettingsvermogen. Maar dat vond ik bij deze serie juist erg goed op te brengen..
Ik hou juist meer van series waar bepaalde verhaallijnen wel doorlopen, maar ook iedere aflevering of op z'n minst ieder seizoen, een beetje wordt afgerond.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan je mij, gewoon om mijn onbevredigde gevoel na 4 jaar toch nog weg te nemen, vertellen waar the hell die mensen neergestort zijn?? Mag per pb en zo uiteraard, maar IETS wat dat 1e seizoen ook maar een beetje kan verklaren?Echt dat zit me nog steeds dwars, maar is precies ook de reden waarom ik het verder niet hoef te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat is er zaterdagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
Ah, dat is te doen.
Ik ga dat nog even rustig bekijken.
Nu los apos.
Morgen laatste dag werken.
En dan op naar zaterdag.
Trusten allemaal strakjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |