Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt tof, DE! Hebben jullie daar ook storm gehad of was het alleen mooi weer?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.quote:
Nice! Geniet er nog even van, de laatste dagen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen storm, paar keer regen maar vooral als we onderweg waren! Verder best veel zon.
oh mijn toetje komt, appel en bosvruchtencrumble.Bye!
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.quote:
Ah! Ik zat me echt het hoofd te breken waar de afkorting voor zou kunnen staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Daar zou ik echt nooit opgekomen zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Om de hoek bij ons. We kijken bijna op het stadion uit. De Haarlemse Honkbalweek is bezig.
Vorige edities zaten we er altijd zelf bij. Dit jaar nog niet geweest.
Haarlemse Honkbalweek 2010
Dankjewelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aure, ik moest vanavond aan je denken toen ik het Tshirt fotootje postte van Babi J.
Ik wens jou en je vrienden, de ouders van het manneke, alvast heel veel sterkte morgen(en in de toekomst natuurlijk)
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.ongein.nl/video-wat-zeg-je--12140.aspx?sms_ss=email
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
En het sporten ging weer lekker, was een opsteker na donderdag.
Nee, ging wel. Ik heb ook geen probleem met zweten of zo. Zolang er maar geen druppels op mijn bril vallen, daar heb ik een hekel aan. Maar daarvoor heb ik de oh-zo-stoere-doch-stiekem-alleen-praktische bandana.quote:
De alcohol verdampt toch in de pan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:02 schreef z80 het volgende:
ipv noten hier een ananas in de fik gezet![]()
de ananas was half rijp, en half nog hard.
maar moest op vanwege de rijpe kant.
de niet rijpe kant is de pan in gegaan met een flinke schuit rum.
als ik nog slapper ga lullen komt het door de drank in mijn eten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.ongein.nl/video-wat-zeg-je--12140.aspx?sms_ss=email
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:19 schreef borisz het volgende:
Zo kan je ook juichen![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)huldigt-Oranje.dhtml
Logisch meid..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Logisch meid..
En dát is al niet makkelijk... Sterkte morgen, AureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee precies, dat had ik er nog bij willen zetten idd..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dát is al niet makkelijk... Sterkte morgen, Aure
Nee, sorry! Ik heb altijd een kamer op de universiteit. Geen idee van hotels!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, heb jij de aanrader voor een enigszins betaalbaar hotel in Moskou?
ik kan uit betrouwbare bron melden dat niet alle alcohol verdampt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De alcohol verdampt toch in de pan?
Whut? Wij doen het altijd andersomquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga nog ff de vloer swifferen hier. Eerst droog. dan nat.
Ik doe niks. Ik belde omdat hij mijn telefoonnr. kwijt was.quote:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.quote:
Het was een garpje Krakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Gek! Eerst droog zuigen, vegen,swifferen, whatever, dan pas nat.
Anders plakt het stof door het nat al vast en krijg je het droog nooit meer weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |