Daar ben ik dus ook bang voor. Ik wil geen vriendin die constant met andere mannen zit te chatten, die niet eens echte vrienden zijn van haar maar gewoon geile mannetjes die haar foto's zien op Hyves of weet ik welke profielensite en waarvan zij zegt dat ze die alleen maar zit te fucken. Maar ze lijkt mijn visie daarop niet te begrijpen. Ze doet alsof dit doodnormaal is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:25 schreef Nemephis het volgende:
Wordt leuk dan als je gaat samenwonen...
Met bonuskorting bij de appie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef BasementDweller het volgende:
Zeg haar dat ze een leven moet zoeken.
Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef slashyou het volgende:en dit dan om een internetforum plaatsen...
Maar als je haar als wildvreemde hebt versierd via FOK! waarom denk je dat je daarin uniek bent?
Nee. Zij heeft mij ge-pm'd, waarna we zijn gaan msn'en. En het was niet via FOK!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef Triggershot het volgende:
Serieuze vraag: Was jij dat niet een flirtende rukker geile op het internet dat wou afspreken met haar?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef slashyou het volgende:en dit dan om een internetforum plaatsen...
Maar als je haar als wildvreemde hebt versierd via FOK! waarom denk je dat je daarin uniek bent?
Geen geflirt, geen aansporing tot daten?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:33 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
[..]
Nee. Zij heeft mij ge-pm'd, waarna we zijn gaan msn'en. En het was niet via FOK!
Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen geflirt, geen aansporing tot daten?
Dan moet je het accepteren.quote:
Dus in andere woorden, juist door haar / jouw instelling van online flirten, chatten afspreken is het wat tussen jullie geworden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.
Ik zie niet waarom dit nou verkeerd is? Ik heb haar ermee geconfronteerd en zij wuift het weg. Ik was enkel benieuwd naar de reactie van anderen; niet om zelf bespot te worden. Ik heb geen probleem met internet ofzo, maar wel als het een daginvulling is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:31 schreef slashyou het volgende:en dit dan om een internetforum plaatsen...
Ik vraag me af of dit in de toekomst geen problemen zal opleveren. Ik merk vaak dat ik degene ben die het initiatief neemt tot het doen van dingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef Karammel het volgende:
Ze lijkt inderdaad gewoon behoorlijk onzeker en zoekt op internet steeds naar bevestiging dat ze toch best wel leuk is. Het zal je verbazen overigens hoe veel meisjes internet hiervoor gebruiken. Al doet de één dat wat meer dan de ander natuurlijk.
Verder zal je zelf moeten beslissen in hoeverre je het belangrijk vindt dat ze nauwelijks een echt sociaal leven heeft en geniet van het leven. Je kan er ook vrij weinig aan doen aangezien je zelf op afstand woont. Wat dat betreft vraag ik me af waar je je druk om maakt eigenlijk. Heb je er last van? Of gun je haar gewoon meer dan dit?
Dus eigenlijk zitten jullie niet geheel op één lijn, misschien dat je haar teveel geïdealiseerd hebt toen je haar zelf aan het versieren was en nu een afkeer krijgt voor de manier waarop?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit in de toekomst geen problemen zal opleveren. Ik merk vaak dat ik degene ben die het initiatief neemt tot het doen van dingen.
Baas haar, ga samenwonen en installeer een proxyserver.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit in de toekomst geen problemen zal opleveren. Ik merk vaak dat ik degene ben die het initiatief neemt tot het doen van dingen.
Ik kende haar voorheen niet en om profielensites geef ik niet zoveel, dus ik kom er ook nooit. Het is een forum waar ik af en toe kom om te babbelen over mijn hobby. Van daaruit heeft zij mij ge-pm'd waarna we elkaar msn hebben uitgewisseld en daarna telefoonnummers. Maar ik ben iemand die liever belt met iemand dan dat ik naar een schermpje zit te staren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:40 schreef FOKkû het volgende:
Nou ja, het feit dat je d'r via internet kent... je had toch wel een béétje door dat ze op die manier makkelijke contacten legt?![]()
Loop je niet iets te hard van stapel?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:41 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Maak een profiel aan het een geile foto van een of andere vent, probeer contact te maken met haar en spreek opnieuw met haar af als je zover bent. Als ze hier op ingaat weet je genoeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ik kende haar voorheen niet en om profielensites geef ik niet zoveel, dus ik kom er ook nooit. Het is een forum waar ik af en toe kom om te babbelen over mijn hobby. Van daaruit heeft zij mij ge-pm'd waarna we elkaar msn hebben uitgewisseld en daarna telefoonnummers. Maar ik ben iemand die liever belt met iemand dan dat ik naar een schermpje zit te staren.
Zotezien heb je je daar flink op verkeken, of heb jij ook zoveel hyves profielen en geilende vrouwen waar je mee zit te chatten de hele dag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:35 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Niet op dat forum iig, maar wel privé. En we hebben zeker gedate, hoewel het al snel bleek dat we allebei op één lijn zaten.
Ze werkt parttime. School doet ze niet meer. Was niets voor haar. Voor de rest is die vriendin een jeugdvriendin en verder heb ik haar nog nooit over andere mensen gehoord. En nou zullen al die online-vrienden van haar niet allemaal hetzelfde zijn, maar het zit me toch niet echt lekker. Ze woont trouwens nog thuis, maar haar ouders zijn een beetje vreemd. Hangt een vrij kil sfeertje daar. Ik ben er 1x geweest om me voor te stellen, maar ik kreeg het gevoel alsof er enige wrijving was tussen hun. Maar misschien hadden ze net woorden gehad of iets in die trant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef Karammel het volgende:
[..]
Loop je niet iets te hard van stapel?
Verder denk ik dat er weinig problemen zijn. Dat ze nu weinig onderneemt hoeft zeker niet te betekenen dat dit ook zo zal blijven. Al vind ik het wel wat vreemd voor iemand van 22. Werkt ze of studeert ze? Je zou verwachten dat ze als student wel een sociaal leven zou hebben.
Nou nee, profielensites doen mij niks. Ik zie er het nut niet van in. Allemaal van die zogenaamde vrienden die je daar hebt, maar die je nooit spreekt. Ik wil haar graag vertrouwen wanneer ze zegt dat het niets is, maar omdat ik nog nooit met zoiets te maken heb gehad ga ik erover nadenken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zotezien heb je je daar flink op verkeken, of heb jij ook zoveel hyves profielen en geilende vrouwen waar je mee zit te chatten de hele dag?
Hehe, en dan ook zelf op komen dagenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef slashyou het volgende:
[..]
Maak een profiel aan het een geile foto van een of andere vent, probeer contact te maken met haar en spreek opnieuw met haar af als je zover bent. Als ze hier op ingaat weet je genoeg.
Of wellicht zijn ze niet zo blij als je nummer zoveel bent, kan ook goed zijn dat ze jou niet goed geïntroduceerd heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:54 schreef candywarhol het volgende:
[..]
Ze woont trouwens nog thuis, maar haar ouders zijn een beetje vreemd. Hangt een vrij kil sfeertje daar. Ik ben er 1x geweest om me voor te stellen, maar ik kreeg het gevoel alsof er enige wrijving was tussen hun. Maar misschien hadden ze net woorden gehad of iets in die trant.
Dat wil ik dus niet doen, want dan is het net alsof ik haar niet vertrouw. En ik wil haar graag vertrouwen. Maar voor mij is het raar dat iemand zo met zichzelf te koop loopt op internet. En ze krijgt zeker genoeg aandacht van mij hoor, maar door dit soort dingen vraag ik mij af of het wel genoeg is, of dat dit meer een invulling is van haar dag en dat het haar echt niks doet wat al die gasten tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:49 schreef slashyou het volgende:
[..]
Maak een profiel aan het een geile foto van een of andere vent, probeer contact te maken met haar en spreek opnieuw met haar af als je zover bent. Als ze hier op ingaat weet je genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |